دانلود قالب پاورپوینت با موضوع کارآفرین.ppt

تعداد 48 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد کارآفرین با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات می‌باشد.

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تشخيص و استفاده خلاقانه از فرصتهاي موجود براي تبديل اين فرصتها به موقعيتهاي تجاري سود آور فرايند خلق محصول جديد از طريق فعاليت تجاري با صرف زمان و انرژي لازم و در نظر گرفتن ريسکهاي مالي و رواني و اجتماعي است که در نهايت به دريافت پاداشهاي مالي و رضايت شخصي مي انجامد. ***4 اهميت کارآفريني سازماني در ايران سازمان هاي بزرگ ايراني دولت کارآفرين سازمان هاي بزرگ ايراني درصد قابل ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا کنند و حدود 20 درصد از آنها در شغل هاي نامناسب اشتغال دارند. دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 مقدمه با توجه به تعريفي که امروزه از کار آفرِين به عنوان فردي داراي ايده و فکر جديد و از طريق ايجاد يک کسب و کار کسب مثل کار منزل، کسب و کار مجازي ، کسب و کار مغازه يا شرکت که توأم با منابع و مخاطره انگيز مالي و اجتماعي است و با هدف ارائه محصول يا خدمت جديد به بازار ارايه مي نمايد و همين طور نقش به سزايي که اين افراد در نظام کاري يک جامعه دارند توجه بيشتري را به اين مقوله ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 شهروند محوري شهروندان آينده خود را مي سازند. قدرت دولت هاي ملي در حال تقليل است. دولت هاي ملي مانند گذشته توان پاسداري از قانون را ندارند. جمع آوري ماليات، کارآفريني و توسعه تکنولوژي براي دولت ها روز به روز مشکل تر مي شود. دولت هاي ملي ديگر نمي توانند پاسخگوي نيازهاي شهروندان خود از نقطه نظر علائق، منافع و اولويت هاي آنها باشند. اين در حالي است که شهروندان نياز مبرم به ...

تعداد صفحه: ۹۸ دسته بندی: دانشگاهی

دوره کارداني رشته مکانيک خودرو ***10 پيشگفتار: کارآفريني: واژه کارآفريني از کلمه فرانسوي Entreprender به معناي "متعهد‌شدن" نشأت گرفته است. بنابراين تعريف واژنامه دانشگاهي و بستر: کارآفريني کسي است که متعهد مي‌شود مخاطره‌هاي يک فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره و تقبل کند. اقتصاد‌دانان نخستين کساني بودند که در نظريه‌هاي اقتصادي خود به تشريح کارآفرين و کارآفريني پرداختند. ژوزف ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: دانشگاهی

***4 صورت مسأله: ايجاد يک ميليون فرصت شغلي در سال از طريق ايجاد يکصد هزار کسب و کار در سال - افزايش ظرفيتهاي کسب و کارهاي موجود - اتمام پروژه هاي نيمه تمام - ايجاد کسب و کار هاي جديد ***5 پيش نياز اشتغال توسعه کارآفريني پيش نياز کارآفريني توسعه انواع کسب وکار پيش نيازکسب و کار برقراري محيط مناسب و فضاي کسب و کار پيش نياز محيط کسب و کار ...

تعداد صفحه: ۱۰۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مفاهيم اوليه کسب و کار ***3 کسب وکار چيست؟ به مجموعه فعاليتهايي گفته مي شود که براي ارائه محصولات يا خدمات با رويکردي مالي,تجاري وصنعتي انجام مي پذيرد. انواع کسب وکار: •کسب وکارهاي بزرگ(Business) •کسب وکارهاي کوچک ومتوسط (Small and Medium.B ) •کسب وکار اينترنتي يا مجازي:(Virtual ) E-Business توليد بدون کار خانه ***4 •کسب و کار خانگي (Home Business ) •کسب وکار روستائي(Rural ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 طرح مسأله دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و کارآفرين و ايجاد کننده شغل براي افراد عادي هستند انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا ...

تعداد صفحه: ۱۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

***1 •تعاريف • نظريات • الگوها ***3 تا دهه 1980 سه موج موضوع کارآفريني را به جلو رانده است. موج اول: انتشار کتاب هايي در خصوص 1- زندگي کارآفرينان و تاريخچه شرکت هاي آنها 2- چگونگي ايجاد کسب و کار شخصي 3- شيوه هاي سريع پولدارشدن موج دوم: ارايه رشته هاي آموزشي کارآفريني در مقاطع تحصيلي در حوزه هاي مهندسي و بازرگاني است. موج سوم: افزايش علاقه مندي دولت به تحقيقات درزمينه بنگاه هاي ...

تعداد صفحه: ۱۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 فصل اول فيل مديريت استراتژيک ***5 مکتب طراحي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند مفهومي مکتب برنامه ريزي: تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند رسمي مکتب موقعيت يابي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند تحليلي مکتب کارآفريني : تدوين ايتراتژي به عنوان يک فرايند تخيلي و بينشي مکتب شناختي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند ذهني و فکري مکتب يادگيري : تدوين استراتژي به عنوان يک ...

تعداد صفحه: ۱۸۵ دسته بندی: دانشگاهی

***7 فصل اول اصول کارآفريني ***8 چرا کار آفريني ؟ چرا بهره وري ؟ چرا مديريت؟ چرا رشد اقتصادي ؟ و ... چرا برخي از افراد نسبت به ديگران موفق تر هستند؟ چرا بعضي از سازمانها نسبت به ديگران موفق تر هستند؟ چرا برخي کشورها توسعه يافته اند؟ با از بين رفتن مرزهاي اقتصادي چه کنيم؟ با تغييرات سريع، رقابت تنگاتنگ ، کمبود منابع و افزايش دانش چه کنيم؟ ((ميزان توسعه اقتصادي کشورها ، ملاک فقر و ...

تعداد صفحه: ۱۰۶ دسته بندی: دانشگاهی

***4 (مهارتهاي کارآفرينانه) انقلاب کارآفريني (مهارتهاي دانش محور) جامعه صنعتي به جامعه اطلاعاتي (مهارتهاي کسب و کار) اقتصاد ملي به اقتصاد جهاني 2- کسب و کارگرا بودن 1- همگام بودن با تغييرات جهاني 4- مديريت استراتژيک 3- بازارگرا بودن 5- دانايي – مديريت دانش 6- نوآوري 7- رشد هفت اصل موفقيت کارآفريني ***5 تعاريف کارآفرين واژه کارآفرين : از کلمه فرانسوي Entreprendre به معناي متعهد ...

تعداد صفحه: ۱۸۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 • اهداف اصلي کار آفرينان ايجاد کسب و کار نو آوري در محصول، فرايند،بازار و صنعت اشتغال زايي ، رشد و توسعه ***3 مجموعه از شناختهاي فردي که درقالب برنامه و هدايت به منظور تبديل فرصتها به ارزشها که بدنبال آن منافع فردي ، جمعي و اجتماعي را به همراه داشته باشد. •** هنر يافتن روشها صحيح و اجراء بموقع تبديل منابع “به ارزش” که با ضمانت رشد و انعطاف پذيري درسناريوهاي مختلف اقتصادي و ...

تعداد صفحه: ۱۹۰ دسته بندی: دانشگاهی

***11 رئوس مطالب اصلي: مقدمه 2- مفهوم کارآفريني 3- تعاريف کارآفرين 4- کارآفريني مستقل 5- کارآفريني سازماني ***12 فصل اول: مباني و مفاهيم کارآفريني ***13 •در حال حاضر بيکاري (فقدان و يا نقصان فرصت هاي شغلي کافي و مناسب براي جمعيت جوياي کار و توازن بين عرضه و تقاضاي نيروي کار) يکي از معضلات اصلي و اساسي تمامي کشورها به حساب مي آيد. •اين در حالي است که برخورداري از شغل مناسب جزو ...

تعداد صفحه: ۱۹۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 • اهداف درسي: 1- آشنايي با اصول و مفاهيم تئوري و نظري کارآفريني 2- کسب مهارت هاي راه اندازي يک کسب و کار 3- آشنايي با چگونگي مديريت سازمان هاي کسب و کار ***6 • محتواي آموزشي: 1- مطالب کلاسي 2- کتاب ”کارآفريني؛ از تئوري تا عمل“ 3- مقالات علمي 4- بازديدها ***9 • توضيحات در خصوص کارهاي عملي: الف - ارايه موضوع کار عملي (توسط استاد) ب – راهنمايي درخصوص منابع و ماخذ (توسط استاد) ...

تعداد صفحه: ۱۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 تعريف کار آفريني تعريف ساده کار آفريني: کار آفريني يعني راه اندازي واحدهاي توليدي جديد، بطوري که هم منجر به توليد فرصت هاي شغلي جديد شود و هم توليد ثروت حلال از طريق ايجاد ا رزش افزوده دنبال داشته باشد. تعريف علمي کارآفريني: کارآفريني فرايندي است با طعم کسب و کار که: - باعث ايجاد ((تغيير و تحول)) شود. - از طريق ((نوآوري)) محقق مي شود. - باني آن افرادي هستند ... - که ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: دانشگاهی

***4 صورت مسأله: ايجاد يک ميليون فرصت شغلي در سال از طريق ايجاد يکصد هزار کسب و کار در سال افزايش ظرفيتهاي کسب و کارهاي موجود - اتمام پروژه هاي نيمه تمام - ايجاد کسب و کارهاي جديد ***5 نياز اشتغال توسعه کارآفريني پيش نياز کارآفريني توسعه انواع کسب وکار پيش نيازکسب و کار برقراري محيط مناسب و فضاي کسب و کار پيش نياز محيط کسب و کار ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 عوامل موفقيت کارآفريني عوامل موفقيت کارآفريني (فردي) چيست ؟ پاسخ : دسته اول : عوامل شخصي الف : خود شناسي و خودباوري ب : نوانديشي و نوگرايي ذهني ج : اعتقاد به کسب مهارت و قابليت بيشتر و برتر د : شناخت کامل از عوامل محيط اطراف خود ه : شناخت ضعف ها ي خود و تقويت باورانديشي و : مشخص نمودن اهداف شخصي و تمايلات فردي ف : فراگيري آموزش و تجارب درارتبا ...

تعداد صفحه: ۱۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nدهه 1980 سه موج موضوع کارآفريني را به جلو رانده است. موج اول: انتشار کتاب هايي در خصوص 1- زندگي کارآفرينان و تاريخچه شرکت هاي آنها 2- چگونگي ايجاد کسب و کار شخصي 3- شيوه هاي سريع پولدارشدن موج دوم: ارايه رشته هاي آموزشي کارآفريني در مقاطع تحصيلي در حوزه هاي مهندسي و بازرگاني است. موج سوم: افزايش علاقه مندي دولت به تحقيقات درزمينه بنگاه هاي کوچک با هدف تشويق و تحقيق ...

تعداد صفحه: ۱۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مکتب مکتب طراحي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند مفهومي مکتب برنامه ريزي: تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند رسمي مکتب موقعيت يابي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند تحليلي مکتب کارآفريني : تدوين ايتراتژي به عنوان يک فرايند تخيلي و بينشي مکتب شناختي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند ذهني و فکري مکتب يادگيري : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند نو ظهور مکتب قدرت : تدوين ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 طرح مسأله دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و کارآفرين و ايجاد کننده شغل براي افراد عادي هستند انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 طرح مسأله دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و کارآفرين و ايجاد کننده شغل براي افراد عادي هستند انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •کارآفرینی: •فرآیند ایجاد یک طرح کسب و کار جدید را کارآفرینی گویند.حالا خواه این طرح در هر زمینه باشد. کشاورزی, صنعت و خدماتی و غیره. کارآفرینی به ایجاد فرصتهای شغلی برای افراد جامعه را گویند. •در کارآفرینی یک فرد با یک ایده جدید می خواهد زمینه ای را برای کسب و کار خود یا دیگران راه اندازی کند. البته یک کارآفرین موفق کسی است که طرحی بدهد که جدید باشد و از نظر علمی و عملی ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: دانشگاهی

***5 •توسعه باغداري در شهرستان خلخال •شهرستان خلخال با وسعتي معادل 292867 هکتار در جنوب استان اردبيل واقع شده است. اين شهرستان به لحاظ سيب زياد اراضي و غالب بودن مساحت مناطق مرتفع و کوهستاني، جزو مناطق متوسط از نظر کشاورزي محسوب شده و در ميان شهرستان هاي استان از نظر سطح اراضي کشاورزي در رتبه پاييني قرار دارد. به طوري که از مجموع مساحت شهرستان حدود 40780 هکتار آن را اراضي ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مقدمه از نظر تاريخچه،پرورش قارچ در هاله اي از ابهام به سر برده.قبلاً از قارچ ها به عنوان مواد توهم زا درفالگيري استفاده ميکردندوقارچ راگوشت خدا مي ناميدند،ولي بدون شک معلوم شده است که قارچ برنج که درچين تقريباًاز2000سال قبل با ساده ترين روش والهام از طبيعت برروي چوب درختان کشت مي شده است وتکنولوژي روش کاشت اين قارچ ها جزءهنرهاي خيلي قديمي و محرمانه ي اين سرزمين ها بوده ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***4 خلاصه طرح عنوان: سازهاي چوبي(کارگاه ايکاروس) نوع توليدات: تخت خواب بوفه دراور کمد انواع ميز و... مديريت:آقاي محمد امين گريواني سرمايه گذاري اوليه:8000000 بازگشت سرمايه:2تا 4سال درآمد روزانه:20000تومان تا30000تومان درآمدماهيانه:500000تا700000تومان دربعضي ازروزدرآمدي کسب نميشود تعداد کارکنان:4نفر ***5 هر تخته MDF به ابعاد40/3در2متر ميباشدکه قيمتي معادل90000تومان داردوهر تخته ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مقدمه تقاضاي مداوم براي سبزي هاي تازه و فراورده ها در بازار هاي کشور نشان دهنده عظيم بودن نقش اقتصادي صنعت توليد سبزي وسهم آن در بر آورد کردن عمده رژيم هاي غذايي است متخصصين علم تغذيه معتقدندکه مصرف سبزي وميوه به صورت تازه يافراورده اي ازبروزناراحتيهاي ناشي ازفقرغذايي جلو گيري مي کند.خوشبختانه مصرف سبزي و ميوه به صورت تازه در ايران بسيار رايج است. ...

تعداد صفحه: ۴۷ دسته بندی: دانشگاهی

***6 خلاصه طرح موضوع طرح: پرورش صيفي‌جات ( خيار ) گلخانه‌اي به ظرفيت 100 تن درسال محل اجراي طرح: قابل اجرا در سراسر کشور سرمايه گذاري کل: 05/747 ميليون ريال سهم آورده متقاضي: 05/77 ميليون ريال سهم تسهيلات: 670 ميليون ريال ***7 مقدمه نرخ بالاي رشد جمعيت از يک سو و کاهش وسعت اراضي حاصلخيز به دليل توسعه روزافزون شهرها و مناطق صنعتي از سوي ديگر، ضرورت استفاده بهينه از امکانات موجود ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***7 مقدمه ضرورت خود کفائي و عدم وابستگي از لحاظ کشاورزي و دامپروري و يا به عبارتي ديگر تهيه ارزاق عمومي بر هيچ فردي از افراد ديگر پوشيده نيست و هر فرد سليمي با جزئي تفکر و تعقل نمي تواند از قبول آن سرباز زند . به عقيده صاحب نظران ، اولين و ابتدائي ترين شرط لازم و ضروري براي پيشرفت سريع در تمام امور کشور، همانا خود کفا شدن از لحاظ ارزاق عمومي مي باشد و به همين مناسبت است که ...

تعداد صفحه: ۱۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 روند تغييرات اساسي در محيط عصر حاضر : 1- حرکت از جامعه صنعتي بسوي جامعه اطلاعاتي - از تکنولوژي نيروافزا به تکنولوژي دانش افزا 3- از اقتصاد ملي بسوي اقتصاد جهاني 4- تغيير نگرش از کوتاه مدت به بلندمدت 5- از تمرکز به عدم تمرکز 6- از کمک کردن به نهادها به سمت خودياري ***4 روند تغييرات اساسي در محيط عصر حاضر : 7-از دموکراسي نماينده اي به دموکراسي مشارکتي (مشتري گرائي - اعضاء ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 شناسايي عوامل موفقيت 1- عوامل موفقيت کارآفريني (فردي) چيست ؟ پاسخ : دسته اول : عوامل شخصي الف : خود شناسي و خودباوري ب : نوانديشي و نوگرايي ذهني ج : اعتقاد به کسب مهارت و قابليت بيشتر و برتر د : شناخت کامل از عوامل محيط اطراف خود ه : شناخت ضعف ها ي خود و تقويت باورانديشي و : مشخص نمودن اهداف شخصي و تمايلات فردي ف : فراگيري آموزش و تجارب درارتب ...

تعداد صفحه: ۱۵۱ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •پيش گفتار هر محصول ويژگيها و مشخصات خاصي دارد که بيش از هر گونه بررسي فني مالي و اقتصادي طرح لازم است اين خصوصيات به درستي شناخته شوند شناخت صحيح مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون ترديد راهنماي مناسبي جهت تصميم گيريهاي لازم در انتخاب روش و عمليات توليد و محاسبات بعدي مورد نياز خواهد بود در اين ارتباط يکي از مؤثرترين روشهاي قابل استفاده، به کارگيري استانداردهاي مدرن ملي و ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***5 تاريخچه: صنايع چوبي کاج که نمايشگاه ان واقع دراستان اردبيل ميدان قيام بطرف دروازه مشکين وکارگاه ان درشام اسبي مي باشد يک کارگاه نوپا مي باشد وقدمت ان به پنج سال مي رسد که با انديشه دوجوان فارغ التحصيل يکي در مديريت وديگري درعمران شروع به کار کرده است. ***6 اهداف ومشکلات: هدف کاج توليدات صنايع چوبي باکيفيت عالي وبا نازلترين قيمت وکمترين سود ممکن اما باتوليدات انبوه مي باشد ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تاريخچه و قانون تاسيس 1304 – نخستين قانون اوزان و مقياس ها به تصويب مجلسين رسيد . 1332 - موسسه استاندارد در قالب يک اداره آزمايشگاهي به منظور کنترل کيفي کالا هاي صادراتي آغاز بکار کرد . 1339 – قانون " اجازه تاُسيس موسسه استاندارد ايران " در شش ماده به تصويب مجلسين وقت رسيد. 1343 - آزمايشگاه هاي واقع در شهر صنعتي کرج (محل فعلي) ضميمه شد و نام موسسه استاندارد ايران به " موسسه ...

تعداد صفحه: ۶۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مرحله توسعه سرعت تغيير طول عمر نياز نهاده اصلي ستاده اصلي سمبل سازنده فعاليتها ساختار فعاليت گسترده جغرافيايي فکري فيزيکي فعاليت مرحله ابتدايي خيلي کم نامعلوم اندک جانوران گياهان وگوشت شکارچي خيلي کم خيلي زياد دهکده مرحله کشاورزي کم 30000 کم زمين محصولات کشاورزي فئودال کم ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •عصر ديجيتال: عصر جامعه دانش پايه -وقوع ” پديده شبکه“ -متحول شدن عميق، وسيع و پيگير کليه شئون آموزشي، پژوهشي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي: تحولي عميقتر از پيدايش صنعت چاپ، ماشين بخار، برق -ابزاري برابرساز، و توانمندکننده. -حق دسترسي به سپهر اطلاعاتي (Cyber Space) بايد در اعلاميه حقوق بشر گنجانده شود. (يونسکو) ***4 توانمند سازي و برابرسازي انقلاب نوين آموزشي = ?- دسترسي به ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تعريف اول ، هر نوع تجارتي که از طريق رابط الکترونيکي مانند تلويزيون، فکس و يا اينترنت انجام مي شود، جزء تجارت الکترونيک به حساب مي آيد تعريف دوم: تجارت الکترونيک مجموعه ارتباطات، مديريت اطلاعات و قابليت هاي امنيتي است که به سازمانها اجازه مي دهد که اطلاعات مربوط به فروش و خدمات و کالاها را با هم رد و بدل کنند ***3 فايده هاي تجارت الکترونيک: با بازکردن يک مغازه الکترونيکي در ...

تعداد صفحه: ۱۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***4 روند تغييرات اساسي در محيط عصر حاضر : از دموکراسي نماينده اي به دموکراسي مشارکتي (مشتري گرائي - اعضاء غيرموظف - توسعه سهامداري - مشارکت کارکنان) از ساختار سلسله مراتبي به نظام شبکه اي اين يا آن به چند انتخابي ***6 کار در سازمانهاي عصر فراصنعتي پايان استخدام مادام العمر - حذف لايه مديريت مياني - حرفه گرايي بجاي سازمان گرايي - کار در شبه سازمانها - اصالت کار فکري - غني سازي ...

تعداد صفحه: ۱۰۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 کسب وکار چيست؟ به مجموعه فعاليتهايي گفته مي شود که براي ارائه محصولات يا خدمات با رويکردي مالي,تجاري وصنعتي انجام مي پذيرد. انواع کسب وکار: •کسب وکارهاي بزرگ(Business) •کسب وکارهاي کوچک ومتوسط (Small and Medium.B ) •کسب وکار اينترنتي يا مجازي:(Virtual ) E-Business توليد بدون کار خانه ***4 •کسب و کار خانگي (Home Business ) •کسب وکار روستائي(Rural Business) •کسب وکار خانوادگي ...

تعداد صفحه: ۴۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 عملکرد اقتصادي بعد از انقلاب: عوامل موثر بر عملکرد بعد از انقلاب چند عامل مهم موجب کاهش توليد اقتصادي کشور شد: –خروج مديران با تجربه و تصدي مديران جوان، بي تجربه، و بدون دانش اداره مجمو عه ها، و بدون برنامه حساب شده در سطوح مختلف اداره کشور. –خروج تعداد زيادي از مديران، متخصصان، و کارآفرينان و سرمايه گذاران از چرخه فعاليت کشور –شروع جنگ تحميلي با عراق که خود تا حدودي ناشي ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مقدمه: •رویکرد اکثر کشورهای جهان در دهه‌های اخیر به موضوع کارآفرینی و توسعه آن، موجب گردیده‌ موجی از سیاستهای توسعه کارآفرینی در دنیا ایجاد شود. کشورهای مختلف راه حلی راکه در سه دهه گذشته برای فائق آمدن بر مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی به آن روی آورده‌اند، توسعه فرهنگ کارآفرینی، انجام حمایت‌های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزشهای مورد نیاز به آنان و انجام تحقیقات و ...

تعداد صفحه: ۶۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 کارآفرینی: فرآیند ایجاد یک طرح کسب و کار جدید را کارآفرینی گویند.حالا خواه این طرح در هر زمینه باشد. کشاورزی, صنعت و خدماتی و غیره. کارآفرینی به ایجاد فرصتهای شغلی برای افراد جامعه را گویند. در کارآفرینی یک فرد با یک ایده جدید می خواهد زمینه ای را برای کسب و کار خود یا دیگران راه اندازی کند. البته یک کارآفرین موفق کسی است که طرحی بدهد که جدید باشد و از نظر علمی و عملی صحیح ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مقدمه •ایران کشوری است که سیم کشی ارتباطی گسترده ای دارد . ایران دارای پنج میلیون استفاده کننده از اینترنت است و انتظار میرود که تعداد آنان تا سال 2009 به 20 میلیون نفر برسد. بنابراین این تکنولوژی جدید می تواند زمینه ای بسیار مناسب برای کارآفرینی باشد.یکی از شغلهای معروف در این رابطه تاسیس یک کافی نت می باشد.البته در ایران به دلیل بازاریابی و جذب مشتری در کافی نت ها اعمال ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: دانشگاهی

***5 تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه سازمانهای خارجی üتعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه Clarke : هر نوع مبادله اطلاعات مربوط با امور تجاری از طریق ابزار الکترونیکی ، حتی تلفن و فاکس üتعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه اتحادیه اروپا : هر شکلی از مبادله تجاری که در آن طرفین ذینفع به جای تبادلات فیزیکی یا تماس مستقیم فیزیکی ، به صورت الکترونیکی تعامل کنند ****6 از دیدگاه صاحب نظران کشور ...

تعداد صفحه: ۱۰۰ دسته بندی: دانشگاهی

***12 پیشگفتار: کارآفرینی: واژه کارآفرینی از کلمه فرانسوی Entreprender به معنای "متعهد‌شدن" نشأت گرفته است. بنابراین تعریف واژنامه دانشگاهی و بستر: کارآفرینی کسی است که متعهد می‌شود مخاطره‌های یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی، اداره و تقبل کند. اقتصاد‌دانان نخستین کسانی بودند که در نظریه‌های اقتصادی خود به تشریح کارآفرین و کارآفرینی پرداختند. ژوزف شومپیتر کارآفرین را نیروی محرکه ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 همیشه افرادى هستند که با علاقه‏ى زیادى از ایده‏هایشان صحبت به میان مى‏آورند؛ از کارهایى که تا به حال انجام داده‏اند و از کارهاى بزرگى که مى‏خواهند به راه اندازند، مى‏گویند. بعضى از این افراد همیشه در افکارشان سردرگم هستند. اینگونه افراد رؤیاها و ایده‏هاشان را مرتب نمى‏کنند و خیلى وقت‏ها پیش مى‏آید که حرف قبلى خودشان را تغییر مى‏دهند؛ یا جور دیگرى آن را بیان مى‏کنند، یا ...

تعداد صفحه: ۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اهداف معرفی تجارت الکترونیک به عنوان ابزار کسب و کار قرن ویژگی ها و ضرورتهای تجارت الکترونیک جایگاه ایران و جهان در تجارت الکترونیک زیر ساختهای لازم برای تحقق تجارت الکترونیک در ایران نحوه ورود یک بنگاه به تجارت الکترونیک چند نمونه عملی موفق در تجارت الکترونیک ***4 مقدمه مدیری که به دانایی ، فکر و اندیشه ، نوآوری و خلاقیت بپردازد مدیر جهان اول است مدیری که فقط به فکر سیستم ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 معرفی محصول:معرفی محصول: خلاصه طرح : در این طرح به بررسی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت