تعداد 100 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد مدیریت سازمان های محلی با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات میباشد.
تعداد: 3 واحد منبع: اداره امور سازمان های محلی مؤلف: دکتر ابوالقاسم طاهری ***2 فصل اول پیدایش دولت ***3 اهداف کلی: 1-آشنایی بانظرات گوناگون صاحب نظران درزمینه پیدایش دولت 2-آگاهی از وجوه اشتراک و اختلاف نظر فلاسفه درباب دولت ***4 مقدمه در منشاء ومبداء دولت اختلافات زیادی بین علمای علم سیاست و علم حقوق وجود داشته است و از زمان قدیم تا کنون نظریاتی دراین خصوص اظهار شده است که به ...
***2 فصل 1: حل مسئله و سيستم هاي اطلاعاتي ***4 زماني که اصطلاح مسئله را به کار مي بريم شرايط يا اتفاقاتي را در نظر داريم که به نوعي به سازمان خسارت زده يا آن را تهديد مي کند و نيز شرايط يا اتفاقاتي مورد نظر است که به نوعي در بهبود سازمان موثر بوده يا فرصت بهبود را براي سازمان فراهم مياورد. کامپيوتر را مي توان در هر دو مسئله به کار برد. مسئله مي تواند خوب يا بد باشد. مسئله گشايي ...
***2 اکثر شبکه های پیاده سازی شده در کشور مبتنی برسیستم عامل شبکه ای ویندوز می باشند . شبکه های کامپیوتری، بستر و زیر ساخت مناسب برای سازمان ها و موسسات را در رابطه با تکنولوژی اطلاعات فراهم می نماید . با توجه به جایگاه والای اطلاعات از یکطرف و نقش شبکه های کامپیوتری ( اینترانت و یا اینترنت ) از طرف دیگر ، لازم است به مقوله امنیت در شبکه های کامپیوتری توجه جدی شود. سرویس دهنده ...
***4 زمانی که اصطلاح مسئله را به کار می بریم شرایط یا اتفاقاتی را در نظر داریم که به نوعی به سازمان خسارت زده یا آن را تهدید می کند و نیز شرایط یا اتفاقاتی مورد نظر است که به نوعی در بهبود سازمان موثر بوده یا فرصت بهبود را برای سازمان فراهم میاورد. کامپیوتر را می توان در هر دو مسئله به کار برد. مسئله می تواند خوب یا بد باشد. مسئله گشایی کار پاسخگویی موفقیت امیز به هر دو نشانه ...
***3 مسئولیتهای مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامهریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...
***5 مسئولیتهای مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامهریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...
***3 تعریف سیستم 1- سیستم به مجموعه ای از اجزاء به هم پیوسته و مرتبط به هم که به نحوی تنظیم گرایدهاند که یک کل مجزا از تک تک اجزا را به وجود میآورند. 2- سیستم منظومه یا مجموعه ای از عناصر و اجزای مرتبط و در حال کنش و واکنش متقابل که یک کل هدفمند را به وجود می آورند. انواع سیستم 1- سیستمهای باز: رابطهی متقابل (تعامل) با محیط دارد. 2- سیستمهای بسته: به محیط وابسته نیست و به ...
***2 مقدمه انبارداري يک خدمت اقتصادي است و عبارت از تهيه و نگهداري کالا به منظور عرضه به موقع آن يا گسترش دادن مدت عرضه آن است به نحوي که کالا براي مدت بيشتري قابل دسترس و مصرف باشد. در اقتصاد هر کشوري انبارداري ها حلقه هايي از زنجيره توليد ، انتقال ، توزيع و مصرف به شمار رفته و نقش اتصال و واسطه را درانتقال کالا از مناطق توليد به بازارهاي مصرف وسپس توزيع محلي برعهده دارند . ...
***3 •تاريخچه فعاليت شرکت : شرکت سهامي خاص آزمايشگاه فني و مکانيک خاک طبق مصوبه مورخ 28 فروردين ماه 1362 مجلس شوراي اسلامي تاسيس و در تاريخ 11/3/1366 تحت شماره 65535 در اداره ثبت شرکتها و موسسات تجارتي تهران به ثبت رسيده است . طبق قانون تاسيس شرکت ، رياست مجمع عمومي به عهده وزير راه وترابري مي باشد . قبل از تاسيس شرکت فعاليتهاي آن طبق مصوبات هيئت دولت تحت نام بنگاه آزمايشگاه فني ...
***2 مرکز داده محلي براي نگهداري سيستمهاي کامپيوتري و تکنولوژي هاي وابسته مانند سيستمهاي ارتباطي و سيستمهاي ذخيره سازي اطلاعات است. اين مراکز معمولا شامل سيستمهاي پشتيباني تامين منبع؛ پشتيباني شبکه هاي ارتباطي و سيستمهاي امنيتي مخصوص ميباشد. و و مفاهيم تعاريف ***4 •کاربرد مرکز داده •اصلي ترين کاربرد مرکز داده ارايه خدمات نرم افزاري جهت پيشبرد اهداف سازمان ميباشد. •نرم افزارهايي ...
***3 دولت الکترونيکي Egovernment:راهکارهاي پياده سازي دولت الکترونيک (قسمت اول( مقاله حاضرتحت عنوان" دولت الکترونيکي درعمل" تلاش مؤلفان حول موضوع مورد بحث پيرامون چالشهاي موجود برسرراه تحقق پديده جديد دولت الکترونيک و موانععمده پيشرفت مطلوب است. مقاله حاضر سعي شده تا به راهبرد و راهکارهاي عملي برخي کشورهاي پيشرو در حوزه دولت الکترونيکيبپردازد و ...
رشته مهندسي و علوم کامپيوتر ***2 مقدمه اي بر سيستم هاي اطلاعاتي مبتني بر کامپيوتر ***3 اطلاعات مديريت Informationاطلاعات منابع مهم سازماني ***4 اطلاعات(داده) نيروي انساني مواد اوليه لوازم وماشين ها (شامل تسهيلات و انرژي) پول مفهومي فيزيکي پنج منبع اصلي ***5 چگونگي مديريت منابع اکتساب آماده کردن وجمع بندي استفاده بهينه جايگزيني ***6 انواع کاربران ...
پاياننامه براي دريافت درجه کارشناسي در رشته مهندسي فناوري اطلاعات (IT) ***2 مقدمه امروزه اکثر تکنولوژي هاي جديد به دنبال راه هايي هستند که منجر به صرفه جويي در زمان، هزينه و انرژي شوند. طرح پيشنهادي ما که در اين پروژه به آن مي پردازيم نيز به دنبال رسيدن به چنين هدفي است در اين ارائه خواهيم ديد که چگونه مديريت يک شبکه کامپيوتري که از ارکان اصلي آن است از راه دور و تنها با فشار ...
***2 ارتباطات بدون شک ارتباطات نقش مهمي در اثربخشي مديريت و سازمان ايفا مي کند. از طرف ديگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ريشه هاي واقعي هم? مشکلات جهان است. ***3 نقش ارتباطات سنتي به عقيد? ”هنري فايول“ اگر در يک سازمان فرضي، کانالهاي رسمي براي تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زير فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار کند، از طريق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بايستي ارتباط برقرار شده و سپس ...
***4 (مهارتهاي کارآفرينانه) انقلاب کارآفريني (مهارتهاي دانش محور) جامعه صنعتي به جامعه اطلاعاتي (مهارتهاي کسب و کار) اقتصاد ملي به اقتصاد جهاني 2- کسب و کارگرا بودن 1- همگام بودن با تغييرات جهاني 4- مديريت استراتژيک 3- بازارگرا بودن 5- دانايي – مديريت دانش 6- نوآوري 7- رشد هفت اصل موفقيت کارآفريني ***5 تعاريف کارآفرين واژه کارآفرين : از کلمه فرانسوي Entreprendre به معناي متعهد ...
***3 •عصرهاي پيشرفت بشر : •کشاورزي •صنعت •اطلاعات و ارتباطات •عصر مجازي ***4 •تعريف سازمان مجازي : •يک نوع خاص از سازمان شبکه اي است که تمام فعاليت هاي خود را با استفاده از آخرين فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي و به صورت Online انجام مي دهد . ***5 •مشخصات : •نداشتن مرز مشخص •استفاده از منابع مالي مشترک •غير متمرکز بودن از نظر مکاني •متغير بودن شرکا •ارتباط الکترونيکي •تمرکز فعاليت ...
***4 فصل اوّل موضوع رفتار سازماني هدف اصلي اين فصل آشنا ساختن دانشجويان با چگونگي آغاز و تکوين مديريت رفتار سازماني مي باشد ***5 اساس رفتار سازماني پاسخ به سؤالات متعددي در مورد چرايي و علت رفتارهاي متفاوت کارکنان ، مديران و کل سازمان و نيز دلايل کسب نتايج متفاوت ، اساس اين علم مي باشد ***6 نقش رفتار در سازمان شناخت و بکارگيري رفتار صحيح ، محيط سازمان را جالبتر و جذابتر و ميزان ...
***4 * نیروی انسانی * مواد اولیه * لوازم وماشین ها (شامل تسهیلات و انرژی) * پول * اطلاعات(داده) ***5 nچگونگی مدیریت منابع اکتساب * آماده کردن وجمع بندی * استفاده بهینه * جایگزینی ***6 انواع کاربران * مدیران * غیر مدیران * تشکیلات و سایر افراد شرکت ***16 مقایسه سیستم دور باز و سیستم دور بسته سیستمهای باز : با محیط خارجی به وسیله جریان منابع مرتبط است سیستمهای بسته : با محیط خارجی ...
***1 oمجمعی جهانی، متشکل از سازمان های استانداردگذاری ملی است. کار تهیه استدانداردهای بین المللی بطور معمول توسط کمیتههای فنی انجام می شود. هر سازمان عضو، علاقه مند به یکی از موضوعاتی است که برای آن ، گروه کاری فنیای تشکیل گردیده و قوانین آن موضوع در این گروه ارائه می شود. سازمان بین المللی، دولتی و غیر دولتی با ISO ارتباط داشته و همکاری میکنند. o ISO در ارتباط با کلیه ...
***3 موضوع مطالعه مطالعه گنجایش کربن در سازمان خاک های نشاسته ای ***4 مدیریت کودهای سازمانی که رهبری میکنه یک کربن توقیف شده که متفاوته ***5 گنجایش کربن درخاک ها(سازمان کربن) 2) The C/N ratio in biomass (برگ نشاسته ای) و سازمان کودی 3) موضوع مقدار تلاش سازمانی در منطق سازمان برگ نشاسته ای ***6 ¢پیشرفته ¢دانستن راه مدیریت سازمان کود که متفاوت بسیار اثر می گذاره روی کربن توقیفی ...
***7 •اهداف دوره آموزشی: آشنایی با مفاهیم عملیاتی و سازمانی داده و اطلاعات 2- آگاهی از کارکردهای سازمانی مدیریت اطلاعات و منابع اطلاعاتی 3- آشنایی با مفهوم سیستم های اطلاعاتی و جایگاه آنها در سازمان 4- آشنایی با کارکرد روش های مختلف تبادل اطلاعات با تاکید بر شبکه های اطلاع رسانی 5- تشریح انواع سیستم های اطلاعاتی 6- توصیف نحوه طراحی فرایندهای یک سیستم اطلاعاتی 7- موارد عملیاتی ...
***2 نقش MIS در سازمانها نظارت و کنترل دقیق بر فعالیتهای سازمان کاهش حدس وگمان در تصمیم گیریها امکان برنامه ریزی استراتژیک فیدبک از نتایج تصمیمات کاهش سطوح مدیریت کاهش هزینه ***3 سیستم سازماندهی عواملی که بر یکدیگر تاثیر داشته و جهت تحصیل اهداف مشترکی بر روی داده ها عملیات پردازش را در یک زمان و یا زمانهای مختلف را انجام میدهند تا ستاده مورد نظر را بدست آورند. ***4 طبقه بندی ...
***5 • اهداف درسی: آشنایی با مفاهیم عملیاتی و فنی سازمان و مدیریت 2- آشنایی با سازمان ها و نقش حیاتی آنها در جوامع امروز 3- آگاهی از اهمیت جایگاه مدیریت در سازمان ها 4- اطلاع از کاربرد اصول مدیریت در زمینه رفع نیازهای جامعه 5- طرح سیر تحولات دانش مدیریت و سازمان در طول چند قرن اخیر 6- آشنایی با نظریه ها و مکاتب مختلف مدیریت 7- توصیف فرایند مدیریت و نقش های مدیر در مراحل مختلف ...
***14 اساس رفتار سازمانی پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت، اساس این علم می باشد ***15 نقش رفتار در سازمان شناخت و بکارگیری رفتار صحیح، محیط سازمان را جالب تر و جذاب تر و میزان بهره وری آن را افزایش می دهد ***16 مطالعه رفتار سازمانی کشف روابط انسانی الگوهای رفتار و نظرهای رفتاری کشف روابط علت و ...
***2 کتاب حاضر به منظور تدریس درس روابط انسانی در سازمانهای آموزشی در پنج فصل : تاریخچه پیدایش و تکامل روابط انسانی ساختار روابط انسانی در مدیریت ارتباطات ،اهمیت و ماهیت آن تئوریها و نظریه ها نقش گروه در سازمان و جایگاه آن در روابط انسانی تالیف شده است . ***3 هدف این درس آشنایی مدیران و دست اندرکاران سازمان های آموزشی با چگونگی برقرارکردن ارتباط های انسانی در سازمانهای آموزشی ...
***2 برگ اول: هسته حرفه اى و متخصص افرادی باصلاحیت، حرفه اى و با تخصص هاى بالا در زمینه فنى و دانش مدیریت هستند. این گروه با در اختیار داشتن اطلاعات حساس و دانش خاصى که سازمان را از رقباى آن متمایز مى سازد، برای سازمان ضروری اند و رکن اصلى سازمان مى باشند. برگ دوم: مقاطعه کاران و پیمانکاران شرکتهایی هستند که با سازمان قرارداد می بندند و در ازای دریافت حق الزحمه بسیاری از کارها و ...
***2 سازمان یادگیرنده : به عقیده « سنگه » سازمان یادگیرنده جایی است که افراد دائما تواناییهای خود را برای خلق نتایجی که مد نظرشان است توسعه می دهند، جایی که افکار و ایده های جدید پرورش داده می شود، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد پیوسته چگونه آموختن را به اتفاق هم می آموزند. یادگیری سازمانی: فرایندی است که در آن، سازمان در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و ...
***4 üماهیت ( اساس ) رفتار سازمانی : پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت ، ماهیت و اساس این علم می باشد . üتعریف رفتار سازمانی : عبارت است از مطالعه منظم (سیستماتیک) عملیات ، اقدامات ، کارها و نگرشهای افرادی که سازمان را تشکیل می د هند. ***5 üمدیریت : فراگرد به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع انسانی و ...
***4 کلیات درس وظیفه هر سازمانی در این جامعه متحول ایجاد نظم است که در این راستا عامل اساسی مورد نیاز برای نظم بخشیدن به هر سیستمی اطلاعات دقیق و بموقع می باشد در سراسر تاریخ، هم دولتها و هم سازمانهای بخش خصوصی، به کسب اطلاعات به منظور ایجاد تغییر و همچنین شناخت ساختار اولیه مناسب برای جامعه و سازمان علاقه نشان داده اند مطمئناً اگر اهداف دیگری در کار نباشد هر دو، تشکیلات وسیعی ...
***2 هدف دراین درس ضمن بیان تعریف سازمان و مدیریت و وظائف و نقش هاو مهارتهای مدیران به بیان نظریه های تاریخی مدیریت ( کلاسیک ها نئوکلاسیک ها و نظریه سیستم و استثنائی ) پرداخته خواهد شد. و وظائف تصمیم گیری برنامه ریزی سازماندهی هدایت و رهبری و انگیزش و ارتباطات و کنترل و خلاقیت پرداخته خواهد شد . ***3 مدیریت و برنامه ریزی ***4 مسئولیت برنامه ریزی دربرخی سازمانها بخصوص سازمان های ...
***2 •تعریف سازمان: گروهی متشکل از دو یا چند تن که در محیطی با ساختار منظم و از پیش تعیین شده برای نیل به اهداف گروهی با یکدیگر همکاری میکنند. ***3 •انواع سازمانها: •سازمانهای انتفاعی و غیر انتفاعی •سازمانهای تولیدی و خدماتی •سازمانهای دولتی و خصوصی ***4 •سازمانهای انتفاعی: سازمانهایی هستند که با هدف کسب سود تشکیل میشوند. •سازمانهای غیر انتفاعی: این سازمانها، ...
***6 تعریف سازمان سازمان عبارت است از گروهی متشکل از دو یا چند تن که در محیطی با ساختار منظم و ازپیش تعیین شده برای نیل به اهداف گروهی با یکدیگر همکاری می کنند. ***7 وجوه اشتراک سازمان ها .1هدف یا منظور .2برنامه .3منابع .4مدیر ***8 انواع سازمانها انتفاعی و غیر انتفاعی تولیدی و خدماتی دولتی و خصوصی ***10 مدیریت عبارت است از فرآیند برنامه ریزی ،سازماندهی،هدایت و نظارت بر کار اعضای ...
کارشناسی ارشد کتاب« مدیریت پویای سازمان » تالیف دکتر ناصرفقهی فرهمند از صفحه 342تاآخر ***2 •هدف هدف دراین درس آشنائی با مدیریت سازمانها درایران و بررسی نقاط قوت و ضعف و بررسی سیستم های سازمانی و سبک های هدایت و ارتباط سازمان با محیط ومهارتهای هدایت و نقش اهمیت نیروی انسانی در سازمان پرداخته می شود. ***4 - اهداف سریع الانتقال: باتوجه به شرایط امروزی حاکم برمحیط که دائما درحال ...
***1 فصل اول موضوع رفتار سازمانی ***2 گفتار اول : کلیات هدف کلی آشنایی وشناخت چگونگی آغاز و تکوین مدیریت رفتار سازمانی ***3 مقدمه مهمترین مسئله ای که کلیه سازمان های امروزی در آینده با آن روبرو هستند این مسئله است که : آیا می توانند به نحو اثر بخشی در بازار جهانی رقابت کنندیا نه ؟ به سخن دیگر ، آیا توان آن را دارند که در این آشفته بازار با رقابت فشرده حضوری پویا داشته باشند؟ ...
رشته مدیریت مولف:دکتر زهرا برومند ***3 مقدمه تمامی مکاتب فکری وادیان الهی بویژه دین مبین اسلام که اخرین و کاملترین ادیان الهی است اهمیت ویژه ای به انسان و شخصیت معنوی و پنهانی او داده است . بهمین جهت در بیان علوم مدیریت رفتار سازمانی از اهمیت و جایگاهی خاص برخوردار است زیرا هر قدر که استراتژی وتکنولوژی سازمانی از پیچیده باشد و هر قدر علوم جدید کشف شود باز هم رمز موفقیت و در خدمت ...
تالیف: دکتر زهرا برومند تعداد واحد درسی: 3 ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول : کلیات ***6 موضوع رفتار سازمانی پاسخ به سوالات زیر است: 1- چرا هر کس به گونه ای خاص رفتار می کند. 2- به چه دلیل در موقعیت ها یکسان افراد عکس العمل های متفاوتی بروز می دهند؟ 3- چرا بین چند سازمان که تشکیلات ظاهرا مشابهی دارند یکسان اداره می شوند برخی موفقترند. 4- چرا مدیرانی که موفقترند ...
منبع :مدیریت رفتار سازمانی تالیف :دکتر زهرا برومند تعداد واحد :3واحد ***3 فصل اول : موضوع رفتار سازمانی ***4 •این فصل در سه گفتار به شرح ذیل تنظیم گردیده است 1- گفتار اول : کلیات 2- گفتار دوم : تاریخچه طبیعت و حیطه رفتار سازمانی 3- گفتار سوم : گرایش های رفتار سازمانی ***5 •هدفهای رفتاری فصل اول هدفهای رفتاری گفتار اول 1- ابعاد مختلف مدیریت از دیدگاه نوین 2- مشخصه های رفتار ...
نام درس: مدیریت رفتار سازمانی؛ تعداد واحد درسی: 3 واحد؛ نام منبع درسی: مدیریت رفتار سازمانی؛ مؤلف: زهرا برومند؛ ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول: کلیات ***6 مقدمه کشمکشهای رویاروی سازمانهای امروزی: اقتصاد جهانی یکپارچه از راه می رسد. ما تقریباً به دومین نسل دهۀ اطلاعات پیوند خورده ایم. توجه کم و بیش به کیفیت تولید کالا و خدمت یا ”انقلاب خدمات کیفتی“. ***7 موضوع ...
•نام درس: سیستم های اطلاعاتی مدیریت • نام کتاب: سیستم های اطلاعاتی مدیریت(مدل سازی اطلاعات) • نام مولف کتاب: دکتر علی رضائیان •تعداد واحد درسی: 3 واحد ***2 • فصل اول: نگاه کلی بر سیستمهای اطلاعاتی سیر تحول سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه ظهور سیستم اطلاعات مدیریت به اواخر دهه950 و رشد پردازش اطلاعات به بعد ازدهه 1960 بر می گردد.در حال حاضر پردازش اطلاعات به یک فعالیت عمده ...
***3 1- تجهيزات و پيکربندي يک شبکه Wireless سخت افزار مورد نياز به منظور پيکربندي يک شبکه بدون کابل به ابعادشبکه مورد نظر بستگي دارد . عليرغم موضوع فوق ، در اين نوع شبکه ها اغلب و شايد هم قطعا" به يک access point و يک اينترفيس کارت شبکه نياز خواهد بود . در صورتي که قصد ايجاد يک شبکه موقت بين دو کامپيوتر را داشته باشيد ، صرفا" به دو کارت شبکه بدون کابل نياز خواهيد داشت . ***5 ...
***3 يک سيستم اطلاعاتي را ميتوان مجموعهاي از اجزاء مرتبط با هم تعريف کرد که اطلاعات را به منظور حمايت از هماهنگي، تصميمگيري و کنترل در يک سازمان، جمعآوري، پردازش، ذخيره، بازيابي و توزيع ميکند. در يک سيستم اطلاعاتي سه عمليات Input، Process و Output منجر به توليد اطلاعات ميشود. ***4 سيستمهاي پشتيبان عمليات مثل: TPS، PCS، OAS، ECS سيستمهاي پشتيبان مديريت مثل: MIS، DSS، EIS ...
***3 سيستمهاي اولويت دار جهت پياده سازي در سازمانها سيستم جامع وبانکهاي اطلاعاتي اختصاصي : اين سيستم ها معمولا در سازمانها و شرکتهاي مختلف با توجه به اهداف ، وظايف و سياستهاي سازماني متفاوت خواهد بود . براي طراحي ، پياده سازي و نصب راه اندازي اينگونه سيستم ها يا بانکهاي اطلاعاتي مستلزم نياز و درخواست سازمان مربوطه و شناخت کامل ميباشد . سيستم هاي جامع عمومي مالي و اداري : ...
***2 رشته : علوم تربیتی ، گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی زمان تهیه : اسفند 1385 ***3 فصل اول آمار توصیفی ***4 آمار چیست: آمار چارچوب روش های علمی را که در تجزیه و تحلیل داده های مقداری به کار برده می شوند بنیانگذاری می کند. ***5 روشهای آماری دارای دو وظیفه مهم هستند: 1- به پژوهشگر در طبقه بندی ، خلاصه کردن،توصیف و تفسیر و برقراری ارتباط از طریق اطلاعات جمع آوری شده کمک می ...
***2 از آنجا که شبکههاي بي سيم، در دنياي کنوني هرچه بيشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهيت اين دسته از شبکهها، که بر اساس سيگنالهاي راديويياند، مهمترين نکته در راه استفاده از اين تکنولوژي، آگاهي از نقاط قوت و ضعف آنست. نظر به لزوم آگاهي از خطرات استفاده از اين شبکهها، با وجود امکانات نهفته در آنها که بهمدد پيکربندي صحيح ميتوان بهسطح قابل قبولي از بعد امنيتي دست ...
***3 نياز روز افزون به پويايي کارها ، استفاده از تجهيزاتي مانند تلفن همراه ، پيجرها و ... بواسطه وجود شبکه هاي بي سيم امکان پذير شده است. اگر کاربر يا شرکت يا برنامه کاربردي خواهان آن باشد که داده و اطلاعات مورد نياز خود را به صورت متحرک در هر لحظه در اختيار داشته باشند شبکه هاي بي سيم جواب مناسبي براي آنها ست. ***4 شبکه هاي محلي (LAN ) براي خانه و محيط کار مي توانند به دو صورت ...
***2 در برقراري سيستم EMS ملاک اصلي ايجاد برنامه اي براي جنبه هاي زيست محيطي سازمان است. يعني اينکه يک سازمان مي تواند گواهي ايزو 14001 را دريافت نمايد هر چند که بسياري از جنبه هاي زيست محيطي مربوطه آن از حد استاندارد بيشتر باشد.آن چيز که براي EMS اهميت دارد در درجه اول شناسايي جنبه مورد نظر ، سپس ايجاد يک برنامه ريزي هر چند دراز مدت به منظور رفع مشکل شناسايي شده ميباشد. زمان ...
پايان نامه جهت دريافت درجه کارشناسي ارشد روان شناسي باليني ***3 بيان مسئله اختلال بيش فعالي و نقص توجه شايع ترين اختلال رفتاري است که کودکان را مبتلا مي کند راهنماي تشخيصي آماري اختلال رواني(DSM-V) آن را به عنوان الگوي پايدار عدم توجه و تکانشگري شرح مي دهد. و در واقع نوعي اختلال مزمن شديد در تحول رواني است و براي تشخيص آن حد اقل 6 مورد از 9 معيار بي توجهي و يا بيش فعالي-تکانشگري ...
***3 مديريت به فرايند انجام فعاليت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط ديگر افراد اشاره مي کند. اين فرايند، وظايف يا فعاليت هاي برنامه ريزي، سازماندهي، رهبري و کنترل را دربر مي گيرد. مفهوم مديريت ***4 •مديريت تغيير و نوآوري شرکتهاي بزرگ، تجارتخانههاي کوچک، دانشگاهها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستانها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه ...
***2 تعريف سيستم اطلاعاتي سيستم اطلاعاتي ، اطلاعات را براي يک هدف مشخص جمع آوري، پردازش، تحليل و منتشر مي کند. ***4 انواع سيستم هاي اطلاعات: اين سيستمهاي اطلاعاتي مبتني بر رايانه ( CBIS ) ميباشند. سيستم پردازش تراکنش (TPS ) سيستم کارگران دانش (KWS ) سيستم اطلاعاتي مديريت ( MIS ) سيستم تصميم يار ( DSS ) سيستم اطلاعات اجرايي (EIS ) سيستم اطلاعات حسابرسي ( AIS ) سيستم اطلاعات ...
***4 •مديريت رفتار امروزه تأکيد بر مهارت هاي انساني از اولويتهاي ويژهاي برخوردار است. گفته شده است که در مديريت ، توانايي رفتار کردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريکايي مديريت ، اکثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني که در يک بررسي پرسشي شرکت کردند، بر اين رأي توافق داشتند که مهمترين مهارت يک مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم ...
***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...
***2 فهرست مطالب کليات سازمان و مديريت هدف و وظايف اداره امور دفتري روابط اداري سيستم گردش نامه هاي اداري و نقش مسؤول دفتر بايگاني فراگرد تلفني- نقش و وظايف مسؤول دفتر عمليات اداري مسؤول دفتر مديريت و برنامه ريزي استفاده از تلفن جلسه چند نکته مهم مختصري از آيين نگارش ***4 سازمان مکانيکي (داراي ساختار تشکيلاتي و فرايندي به نسبت ثابت که در اثر برنامه ها و محيط ثابت پديد مي آيد.) ...
***3 ظهور سازمانها و گسترش آنها مديريت متناسب با ساختار ملاک درستي هر عمل نتيجه ***4 مديريت، فراگرد به کارگيري موثر و کارآمد منابع مادي و انساني بر مبناي يک نظام ارزشي پذيرفته شده است. اهداف تعيين شده ***6 مديريت يک فراگرد است؛ مديريت بر هدايت تشکيلات انساني دلالت دارد؛ مديريت موثر مبتني بر تصميمگيري مناسب و دستيابي به نتايج مطلوب است؛ مديريت کارآ، متضمن تخصيص و مصرف مدبرانه ...
***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...
***4 آشنایی دانشجویان با: مفاهیم بهره وری و جایگاه آن سطوح بهره وری و جایگاه هر سطح آشنایی با مفاهیم مدیریت فراگیری بهره وری چشم انداز بهره وری فراگیر و دور بهره وری مفهوم مدیریت بهره وری کل اهداف درس ***5 اهداف درس اندازه گیری بهره وری و شاخصهای آن روشهای بهبود بهره وری بهره وری نیروی انسانی مدیریت سیستمها اصول مدیریت بهره وری فراگیر و مزایای استفاده از آن ***6 تلاش برای بهبود ...
***3 طرح درس و اهداف درس مديريت استراتژيک در رشته مديريت بازرگاني : استراتژي تصوير جامعي از هدفهاي بلند مدت، مقاصد و هدفهاي کوتاه مدت و سياستها و برنامه هاي عمده براي تحقق هدفهايي است که در آن رسالت موجود يا آتي سازمان و شخصيت موجود يا آتي سازمان تبيين شده است. ***4 درتعريف مزبور مفاهيم زير جلب نظر مي کند: داشتن تصوير جامع از محيط اطراف سازمان و تعيين جايگاه سازمان در آن ،در اين ...
***3 •از زماني که بشر به زندگي اجتماعي روي آورد, براي رفع نيازهاي خود همواره در کارهاي دسته جمعي و گروهي نياز به هماهنگي و رهبري و در بسياري موارد برنامه ريزي و سازماندهي پيدا کرد. •در هر زمينه اي که براي تحقق اهداف دسته جمعي نياز به همکاري پيدا مي شد. •ولي واقعيتي که وجود دارد اين است که بدون وجود انديشه مديريتي از بدو زندگي اجتماعي انسانها, يا از بدو تاريخ, عمل مديريت وجود ...
***4 nاهداف درس آشنايي دانشجويان با: .1تعاريف و مفاهيم فرايند مديريت استراتژيک .2مدلهاي تدوين استراتژي .3تدوين اهداف بلند مدت و انواع استراتژيهاي اصلي .4مفاهيم متغيرهاي اساسي استراتژيک سازماني .5اجراي استراتژي .6ارزيابي استراتژي ها .7ارتباط مديريت بهره وري و فرايند مديريت استراتژيک ***5 nمقدمه درس مديريت استراتژيک يکي از دروس پايه اي رشته مديريت بازرگاني است . شناخت دقيق تغييرات ...
***2 مديريت امور دفتري: مجموعه اصول و روشهايي است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه هاي اداري مي باشد و موجب هماهنگي، کنترل و بهبود روشهاي گردش نامه هاي اداري در کليه سطوح سازماني مي باشد. امور دفتري يا سيستم گردش نامه هاي اداري دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيري وصدور مي شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيي تري برخوردارمي باشد. ***3 دبير خانه: دبيرخانه و دفاتر ...
***4 مديريت توليد انگيزه به گفته امام امت (ره) «رزمندگان ما در جبهه ها در سلوک معنوي و عرفاني خويش ره صد ساله را يک شبه طي مي کردند .» سبب چه بود؟ در حالي که مباني معرفتي و مباحث فلسفه اخلاقي در قم تبيين و تدريس مي شد و دروس اخلاق مصطلح در حوزه قم رايج و داير بود و توصيه به اخلاق از اولين روزهاي آغاز زندگي طلبگي در دروس رسمي و در جلسات مختلف تکرار مي شد و علي الاصول در فضاي ...
***2 nفلسفه مديريت ارتقاي کيفيت از انتخاب فلسفه مديريتي شروع مي شود. در سفر بي پايان ارتقاي کيفيت نقطه شروع براي تلاشهاي ارتقاي کيفيت در يک سازمان انتخاب آگاهانه يک فلسفه مديريتي است. ابتدا بايد مديران ارشد سازمان از ميان فلسفه هاي مديريتي رايج فلسفه اي را براي جهت دادن به تلاشهاي سازمان خود انتخاب نمايند ***3 بايد توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسيار حائز اهميت است ،ولي اگر ...
***3 مديريت دانش – معرفي اگر ميدانستيم که چه چيزهايي را نمي دانيم ، موفقيتي صد چندان داشتيم . دانش مي داندکه چه چيزهايي را نمي داند . کسي خردمند و بابصيرت است که مطالب مفيدي را بداند نه مطالب زيادي را . فناوري با تغييري که در منطق رقابت بوجود مي آورد يگر نمي تواند بعنوان منبعي پايدار براي رسيدن به ميت رقابتي مطرح باشد . دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است ...
***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...
***2 •تعريف استراتژي: •واژه استراتژي به چهار مقوله استناد مي کند: .1نهادينه ساختن خشونت .2فعال سازي ذهن .3بهبود بخشيدن به تصويرگري ذهن .4روش شناسي منفک بودن از زمان ***3 •توجه به عامل زمان و تفکيک آن به دو سطح: •زمان تاکتيک، که گردش آن بدون توقف و پيوسته است و انجام امور خرد و بي نهايت مولد در حيات يک موسسه، شرکت و سازمان را شامل مي شود. • •زمان استراتژيک، که گردش آن ناپيوسته ...
***3 nسازمان عبارت است از هماهنگي معقول تعدادي از افراد که براي تحقق هدف يا منظور مشترکي از طريق تقسيم وظايف و برقراري روابط منظم و منطقي به طور مستمر فعاليت مي کنند. ***4 عناصر و ويژگيهاي مشترک سازمانها - سازمانها هدف دارند .يعني براي دستيابي به هدفها و مقاصد معيني به وجود آمده اند . - سازمانها از ترکيب اجتماعي افرادي که به طور گروهي کار ميکنند تشکيل مي شوند . فعاليت سازمانها ...
***5 ¬مقدمه روابط کارعبارت است ازچگونگي تنظيم روابط کارگرو کارفرما و يا روابط کارکنان و مديريت و باتوجه به اين که روابط اززمان ورود افراد به سازمان تا جدا شدن و حتي بعد از جدا شدن آنها از سازمان مورد توجه است . ***6 ¬روابط کار قبل از انقلاب صنعتي تا قبل از انقلاب صنعتي ، بعلت سادگي و کم حجم بودن توليدات صنعتي و کشاورزي ، روابط کارگر و کارفرما از پيچيدگي چنداني برخوردار نبود و ...
***3 •پس از به وجود آمدن صنايع کشور و شکل گيري طبقه کارگر به ويژه با آغاز دوران سلطنت رضا شاه و از ابتداي قرن اخير، خواست ايجاد تشکل و آزادي فعاليت هاي سنديکايي و اتحاديهاي مستقل، اصلي ترين مطالبه جنبش کارگران و مزدبگيران ايراني بوده است. هرچند اين جنبش در مقاطع مختلف با سرکوبهاي خونيني نيز مواجه بوده است، اما به مدد مبارزات خستگي ناپذير کارگران و تلاشهاي بي دريغ پيشگامان ...
***3 مقدمه ای بر مدیریت پروژه مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است. در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است. مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند. این حقیقت که پروژه ...
***4 تعالی سازمانی رشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد. کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان. ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان. تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت. ***5 ابزاری برای خود ارزیابی به منظور تعیین موقعیت سازمانها در مسیر تعالی،کمک به درک فاصله بین اهداف و واقعیت ها و ترغیب سازمانها به یافتن راه حلهای بهبود. مبنایی برای ایجاد زبان و تفکر مشترک در تمامی ابعاد ...
***2 nاگر توانستید چیزی را بصورت کمی اندازه گیری نمایید ،موفق به کسب شناخت در مورد آن پدیده خواهید شد سیستم مدیریت کیفیت سازمان را قادر می سازد تا کیفیت را بطور اقتصای ایجاد کرده ، حفظ و بهبود بخشد سیستمهای مدیریت کیفیت مانند ISO 9001 در صورتی کاربردی و اثر بخش خواهند بود که مدیریت کیفیت جامع ایجاد و در مسیر بهبود مستمر با انجام کارگروهی هدفدار و آموزش مداوم به سمت نقص صفر و ...
***2 اگر توانستید چیزی را بصورت کمی اندازه گیری نمایید ،موفق به کسب شناخت در مورد آن پدیده خواهید شد سیستم مدیریت کیفیت سازمان را قادر می سازد تا کیفیت را بطور اقتصای ایجاد کرده ، حفظ و بهبود بخشد سیستمهای مدیریت کیفیت مانند ISO 9001 در صورتی کاربردی و اثر بخش خواهند بود که مدیریت کیفیت جامع ایجاد و در مسیر بهبود مستمر با انجام کارگروهی هدفدار و آموزش مداوم به سمت نقص صفر و حرکت ...
***2 ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب ...
***1 nنوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است . nایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003. nCRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با ...
***3 •فلسفه استراتژی : •استراتژی منابع محدود سازمان را بر موضوعات اصلی متمرکز می کند. •ماهیت استراتژی ، تشخیص فرصت های اصلی و تمرکز منابع در جهت تحقق منافع نهفته در آنها است. •درونمایه اصلی استراتژی، فرصت ها هستند.بدون دستیابی به فرصت های استراتژیک منافع استراتژیک در کار نخواهد بود. •اولین لازمه فرصت یابی ،حساسیت ذهنی است. •احساس رضایت از وضع موجود و احساس امنیت و پایداری ...
***3 مقدمه: قبل از اینکه به مقوله مدیریت پورتفولیو بپردازم, لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که علارغم تلاشهای به کار رفته در جهت ایجاد اصطلاحی به جای پورتفولیو هنوز نتوانسته ایم واژه و عبارتی مناسب جایگزین آن کنیم. ***4 پورتفولیو در لغت به معنی مقام, سهام و در علوم بازرگانی به معنی موجودى اوراق بهادار ،اسناد بهادار جمع آورى شده می باشد مدیریت پورتفولیورا میتوان به عباراتی چون ...
***3 بیان دقیق تاریخچه پیدایش و نزج مدیریت دانش امکان پذیر نمی باشد. در حقیقت ، مدیریت دانش از نخستین سالهای زندگی بشر وحتی در عصر شکارنیز وجود داشته است وبشر به جمع آوری و انتقال اطلاعات و دانش مرتبط با موضوع شکار و گسترش درک و شناخت خود از محیط پیرامونشان در زمینه های میزان منابع غذایی و فرصتها وخطرات موجود در قلمروشان می پرداختند. انسانها بطور مستمر بدنبال دستیابی به علم ...
***22 lارائه 14 اصل برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت lایجاد و انتشار اهداف و مقاصد برای سازمان . l2- بکارگیری فلسفه جدید . l3- درک هدف بازرسی . l4- پایان دادن به پاداشهای بازاریابی صرفا بر اساس قیمت l5- بهبود مستمر و مداوم سیستم . ***23 lارائه 14 اصل برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت lنهادینه کردن آموزش . l7- تحلیل برقراری رهبری . . بر طرف ترس و ایجاد اعتماد و فضای نوآوری 8- l9- ...
***1 رهبری هدف رفتاری رهبری در مدیریت تعریف رهبری: رهبری مقوله ای فراتر از مدیریت است، همانگونه که در یک انقلاب یا کشور رهبر عامل وحدت، همسویی، جهش ونوآوری وهدایت کلی و ضامن تداوم بقاء و سلامتی یک نهضت است، در مدیریت نیز فراتر از امور جاریه مدیریت نوع ویژگی و خصوصیت در مدیر باید وجود داشته باشد که موجب وحدت و یکپارچگی کارکنان و هدایت کلی ایشان در جهت رشد و تعالی معنوی و اخلاقی ...
***2 •بررسی فعالیتهای اتحادیه گازرسانان •اهمیت مدیریت امور بازرسی گاز اتحادیه گازرسانان •چگونگی فعالیت مدیریت امور بازرسی گاز این اتحادیه •رقبای مدیریت امور بازرسی گاز اتحادیه گازرسانان ***3 سیستم فعلی زمان اجرای بازرسی پرونده یک گازرسان تا زمان دریافت تایید نهایی مشخص نمیباشد (از یک هفته تا یک ماه به طول می انجامد). در سیستم فعلی گازرسانانی که فاقد صلاحیت فعالیت در این صنف ...
***6 بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEx ایجاد تجارت الکترونیک (E-Business) در شرکت FedEx در سال 1973 با مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی مدل تجارت FedEx پست 48 -24 ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند. FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون اطلاعات در روز و بیش از 3000 پایگاه داده و بیش از 50000 فایل ...