دانلود قالب پاورپوینت با موضوع مدیریت رفتار سازمانی.ppt

تعداد 100 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد مدیریت رفتار سازمانی با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات می‌باشد.

تعداد صفحه: ۳۰۶ دسته بندی: دانشگاهی

***4 فصل اوّل موضوع رفتار سازماني هدف اصلي اين فصل آشنا ساختن دانشجويان با چگونگي آغاز و تکوين مديريت رفتار سازماني مي باشد ***5 اساس رفتار سازماني پاسخ به سؤالات متعددي در مورد چرايي و علت رفتارهاي متفاوت کارکنان ، مديران و کل سازمان و نيز دلايل کسب نتايج متفاوت ، اساس اين علم مي باشد ***6 نقش رفتار در سازمان شناخت و بکارگيري رفتار صحيح ، محيط سازمان را جالبتر و جذابتر و ميزان ...

تعداد صفحه: ۲۷۶ دسته بندی: دانشگاهی

***14 اساس رفتار سازمانی پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت، اساس این علم می باشد ***15 نقش رفتار در سازمان شناخت و بکارگیری رفتار صحیح، محیط سازمان را جالب تر و جذاب تر و میزان بهره وری آن را افزایش می دهد ***16 مطالعه رفتار سازمانی کشف روابط انسانی الگوهای رفتار و نظرهای رفتاری کشف روابط علت و ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 üماهیت ( اساس ) رفتار سازمانی : پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت ، ماهیت و اساس این علم می باشد . üتعریف رفتار سازمانی : عبارت است از مطالعه منظم (سیستماتیک) عملیات ، اقدامات ، کارها و نگرشهای افرادی که سازمان را تشکیل می د هند. ***5 üمدیریت : فراگرد به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع انسانی و ...

تعداد صفحه: ۲۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 فصل اول موضوع رفتار سازمانی ***2 گفتار اول : کلیات هدف کلی آشنایی وشناخت چگونگی آغاز و تکوین مدیریت رفتار سازمانی ***3 مقدمه مهمترین مسئله ای که کلیه سازمان های امروزی در آینده با آن روبرو هستند این مسئله است که : آیا می توانند به نحو اثر بخشی در بازار جهانی رقابت کنندیا نه ؟ به سخن دیگر ، آیا توان آن را دارند که در این آشفته بازار با رقابت فشرده حضوری پویا داشته باشند؟ ...

تعداد صفحه: ۲۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

رشته مدیریت مولف:دکتر زهرا برومند ***3 مقدمه تمامی مکاتب فکری وادیان الهی بویژه دین مبین اسلام که اخرین و کاملترین ادیان الهی است اهمیت ویژه ای به انسان و شخصیت معنوی و پنهانی او داده است . بهمین جهت در بیان علوم مدیریت رفتار سازمانی از اهمیت و جایگاهی خاص برخوردار است زیرا هر قدر که استراتژی وتکنولوژی سازمانی از پیچیده باشد و هر قدر علوم جدید کشف شود باز هم رمز موفقیت و در خدمت ...

تعداد صفحه: ۲۲۲ دسته بندی: دانشگاهی

تالیف: دکتر زهرا برومند تعداد واحد درسی: 3 ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول : کلیات ***6 موضوع رفتار سازمانی پاسخ به سوالات زیر است: 1- چرا هر کس به گونه ای خاص رفتار می کند. 2- به چه دلیل در موقعیت ها یکسان افراد عکس العمل های متفاوتی بروز می دهند؟ 3- چرا بین چند سازمان که تشکیلات ظاهرا مشابهی دارند یکسان اداره می شوند برخی موفقترند. 4- چرا مدیرانی که موفقترند ...

تعداد صفحه: ۲۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

منبع :مدیریت رفتار سازمانی تالیف :دکتر زهرا برومند تعداد واحد :3واحد ***3 فصل اول : موضوع رفتار سازمانی ***4 •این فصل در سه گفتار به شرح ذیل تنظیم گردیده است 1- گفتار اول : کلیات 2- گفتار دوم : تاریخچه طبیعت و حیطه رفتار سازمانی 3- گفتار سوم : گرایش های رفتار سازمانی ***5 •هدفهای رفتاری فصل اول هدفهای رفتاری گفتار اول 1- ابعاد مختلف مدیریت از دیدگاه نوین 2- مشخصه های رفتار ...

تعداد صفحه: ۲۷۱ دسته بندی: دانشگاهی

نام درس: مدیریت رفتار سازمانی؛ تعداد واحد درسی: 3 واحد؛ نام منبع درسی: مدیریت رفتار سازمانی؛ مؤلف: زهرا برومند؛ ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول: کلیات ***6 مقدمه کشمکشهای رویاروی سازمانهای امروزی: اقتصاد جهانی یکپارچه از راه می رسد. ما تقریباً به دومین نسل دهۀ اطلاعات پیوند خورده ایم. توجه کم و بیش به کیفیت تولید کالا و خدمت یا ”انقلاب خدمات کیفتی“. ***7 موضوع ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •مديريت رفتار امروزه تأکيد بر مهارت هاي انساني از اولويت‌هاي ويژه‌اي برخوردار است. گفته شده است که در مديريت ، توانايي رفتار کردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريکايي مديريت ، اکثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني که در يک بررسي پرسشي شرکت کردند، بر اين رأي توافق داشتند که مهمترين مهارت يک مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ارتباطات بدون شک ارتباطات نقش مهمي در اثربخشي مديريت و سازمان ايفا مي کند. از طرف ديگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ريشه هاي واقعي هم? مشکلات جهان است. ***3 نقش ارتباطات سنتي به عقيد? ”هنري فايول“ اگر در يک سازمان فرضي، کانالهاي رسمي براي تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زير فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار کند، از طريق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بايستي ارتباط برقرار شده و سپس ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...

تعداد صفحه: ۸۲ دسته بندی: مدیریت

***1 رهبری هدف رفتاری رهبری در مدیریت تعریف رهبری: رهبری مقوله ای فراتر از مدیریت است، همانگونه که در یک انقلاب یا کشور رهبر عامل وحدت، همسویی، جهش ونوآوری وهدایت کلی و ضامن تداوم بقاء و سلامتی یک نهضت است، در مدیریت نیز فراتر از امور جاریه مدیریت نوع ویژگی و خصوصیت در مدیر باید وجود داشته باشد که موجب وحدت و یکپارچگی کارکنان و هدایت کلی ایشان در جهت رشد و تعالی معنوی و اخلاقی ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ساختار سازمان به عنوان نوعی ابزار مدیریتی برای اجرای استراتژی ها و تحقق اهداف ***3 چرا ساختار سازمان ابزار متداول میان مدیران است؟ (1تغییر آن نسبتاً ساده است (تغییر رفتار، اصلاح فرهنگ یا اجرای استراتژی جدید دشوارتر است). اما جذابیت آن به تاثیر شدید آن بر سازمان برمی گردد. (2تغییر ساختار را می توان به عنوان یکی از دغدغه های جدید مدیریت دانست. (3با تغییر ساختار، مدیر جدید می ...

تعداد صفحه: ۲۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 هدف های رفتاری: از شما انتظار می‌رود پس از مطالعه این قسمت بتوانید: 1)اداره، سازمان و مدیریت را با یکدیگر مقایسه کنید و چگونگی ارتباط میان آنها را شرح دهید. 2)عناصر تشکیل‌دهنده سازمان و مدیریت را برشمارید. 3)تفاوت‌های عمده میان اداره امور عمومی و اداره امور خصوصی را برشمارید. 4)سه تفاوت و سه شباهت میان نوع رهبری در اداره عمومی و اداره امور خصوصی را برشمارید. 5)تشابه میان ...

تعداد صفحه: ۱۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

کارشناسی ارشد کتاب« مدیریت پویای سازمان » تالیف دکتر ناصرفقهی فرهمند از صفحه 342تاآخر ***2 •هدف هدف دراین درس آشنائی با مدیریت سازمانها درایران و بررسی نقاط قوت و ضعف و بررسی سیستم های سازمانی و سبک های هدایت و ارتباط سازمان با محیط ومهارتهای هدایت و نقش اهمیت نیروی انسانی در سازمان پرداخته می شود. ***4 - اهداف سریع الانتقال: باتوجه به شرایط امروزی حاکم برمحیط که دائما درحال ...

تعداد صفحه: ۱۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nدهه 1980 سه موج موضوع کارآفريني را به جلو رانده است. موج اول: انتشار کتاب هايي در خصوص 1- زندگي کارآفرينان و تاريخچه شرکت هاي آنها 2- چگونگي ايجاد کسب و کار شخصي 3- شيوه هاي سريع پولدارشدن موج دوم: ارايه رشته هاي آموزشي کارآفريني در مقاطع تحصيلي در حوزه هاي مهندسي و بازرگاني است. موج سوم: افزايش علاقه مندي دولت به تحقيقات درزمينه بنگاه هاي کوچک با هدف تشويق و تحقيق ...

تعداد صفحه: ۵۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •نظارت بر عملکرد مديران تقريباً هر سازماني داراي يک سيستم مديريت عملکرد است که از آن انتظار مي رود اهدافي مهم را در زمينه مديريت سرمايه انساني برآورده سازد.اهداف مزبور غالباً عبارتند از برانگيختن افراد در جهت عملکرد مطلوب، کمک به افراد در جهت گسترش مهارتهايشان، ايجاد فرهنگ عملکرد، تعيين اينکه چه کسي مستحق ارتقاء مي باشد، تصميم گيري درباره افرادي که عملکرد ضعيفي دارند و کمک ...

تعداد صفحه: ۵۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 نگرش اسلامی یا الگوی قرآنی به فساد -ادخلنی برحمتک فی عبادک الصالحین -و کان فی المدینه تسعه رهط یفسدون فی الارض و لایصلحون -رب قد آتیتی من الملک و علمتنی من تاویل الاحادیث فاطر السموات و الارض انت ولیی فی الدنیا و الآخره تو فی مسلما و الحقی یالصالحین -ووهبنا له اسحاق و یعقوب و داوود و سلیمان و ایوب و یوسف و ...کذلک تجری المحسنین -ذکریا، یحیی، عیسی، الیاس .... کل بین الصالحین ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •تعاریف ، مفاهیم واهداف ارزشیابی کارکنان . •معیارهای مورد نظر در ارزشیابی کارکنان. •عوامل عینی وذهنی در ارزشیابی کارکنان . •انحرافات در ارزشیابی کارکنان . •کسانی که باید در ارزشیابیها دخالت داشته باشند. •روشهای ارزشیابیکارکنان . •کاربرد ارزشیابی . •تنگناهای ارزشیابی شایستگی کارکنان . ***4 •مقدمه •میزان موفقیت درنیل به اهداف سازمانی در • ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد نیروهای ...

تعداد صفحه: ۹۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تاثیر فناوری اطلاعات بر ساخت و تولید بدلیل نفوذ و تأثیر فناوری اطلاعات تکنولوژی ساخت و تولید به نقطه عطف خود رسیده است بطوریکه برخی از آن بعنوان عصر ساخت یاد می‏کنند ***3 تاثیر فناوری اطلاعات بر ساخت و تولید همچنین ساختار نیروی انسانی در سازمانها و بخش تولید تغییرکرده است و از حالت هرمی بسوی یک ساختار سازمانی مسطح و غیر متمرکز سوق یافته است و تأثیر مدیریتهای میانی نیز کاهش ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •بحران چیست؟ حادثه ای که بصورت ناگهانی اتفاق افتاده و برطرف کردن آن نیازمند اقدامات اساسی و فوق العاده است. وقایعی که:درانجام امورجاری بصورت دفعی اخلال ایجاد می کند. وقایعی که براعتبارسازمان تاثیردارد، موجب از بین رفتن زمان می شود، یا موجب جلب توجه دولت و مردم می شود. تغییرعظیمی است که یکباره در یک وضعیت صورت می پذیرد. ***5 •دو دیدگاه در زمینه چگونگی ایجاد بحران بحران ...

تعداد صفحه: ۲۶۶ دسته بندی: دانشگاهی

مؤلف: سید مهدی الوانی تعداد واحد :3 نوع واحد :نظری پیش نیاز : مبانی سازمان و مدیریت و رفتار سازمانی ***3 •اهداف درس 1- آگاهی از فرآیند های مختلف خط مشی گذاری عمومی 2 آشنایی با مشکلات و مسایلی که در راه وضع واجرای خط مشی گذاری عمومی پدید می‌آید. 3 شناخت تنگناها و موارد ارزشی خط مشی گذاری عمومی ***4 فصل اول : مفاهیم و ویژگی های خط مشی عمومی ***5 •هدف کلی فصل اول •آشنایی با مفاهیم ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تعريف ارتباطات : واژه « ارتباطات » در جوامع نوين به وسيله همه ، به کار مي رود.اين واژه براي توضيح خطاهاي اجتماع به طور کل و سازمانها به کار مي رود . در ادبيات رفتار سازماني تعريف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهيم اطلاعات که براي اين منظور ، سمبلهايي را به کار مي برند . ***3 هدف ارتباطات به طور کلي هدف از ارتباطات به وجود آوردن تغييرات در رفتار يا تغيير در آن د ...

تعداد صفحه: ۱۰۵ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مسئولیت‌های مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را ‌باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره ‌وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامه‌ریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 تعریف سیستم 1- سیستم به مجموعه ای از اجزاء به هم پیوسته و مرتبط به هم که به نحوی تنظیم گرایدهاند که یک کل مجزا از تک تک اجزا را به وجود میآورند. 2- سیستم منظومه یا مجموعه ای از عناصر و اجزای مرتبط و در حال کنش و واکنش متقابل که یک کل هدفمند را به وجود می آورند. انواع سیستم 1- سیستم‌های باز: رابطه‌ی متقابل (تعامل) با محیط دارد. 2- سیستم‌های بسته: به محیط وابسته نیست و به ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 يک سيستم اطلاعاتي را مي‌توان مجموعه‌اي از اجزاء مرتبط با هم تعريف کرد که اطلاعات را به منظور حمايت از هماهنگي، تصميم‌گيري و کنترل در يک سازمان، جمع‌آوري، پردازش، ذخيره، بازيابي و توزيع مي‌کند. در يک سيستم اطلاعاتي سه عمليات Input، Process و Output منجر به توليد اطلاعات مي‌شود. ***4 سيستم‌هاي پشتيبان عمليات مثل: TPS، PCS، OAS، ECS سيستم‌هاي پشتيبان مديريت مثل: MIS، DSS، EIS ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 سيستمهاي اولويت دار جهت پياده سازي در سازمانها سيستم جامع وبانکهاي اطلاعاتي اختصاصي : اين سيستم ها معمولا در سازمانها و شرکتهاي مختلف با توجه به اهداف ، وظايف و سياستهاي سازماني متفاوت خواهد بود . براي طراحي ، پياده سازي و نصب راه اندازي اينگونه سيستم ها يا بانکهاي اطلاعاتي مستلزم نياز و درخواست سازمان مربوطه و شناخت کامل ميباشد . سيستم هاي جامع عمومي مالي و اداري : ...

تعداد صفحه: ۲۹۵ دسته بندی: دانشگاهی

رشته مهندسي و علوم کامپيوتر ***2 مقدمه اي بر سيستم هاي اطلاعاتي مبتني بر کامپيوتر ***3 اطلاعات مديريت Informationاطلاعات منابع مهم سازماني ***4 اطلاعات(داده) نيروي انساني مواد اوليه لوازم وماشين ها (شامل تسهيلات و انرژي) پول مفهومي فيزيکي پنج منبع اصلي ***5 چگونگي مديريت منابع اکتساب آماده کردن وجمع بندي استفاده بهينه جايگزيني ***6 انواع کاربران ...

تعداد صفحه: ۲۶۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اصول مديريت آموزشي « طرح درس » 1- آزمون مقدماتي ( سنجش آغازين ) 2- پيش آزمون از ( پيشدانسته هاي درس ) 3- ارائه اهداف کلي و رفتاري درس 4- توضيحات روي اسلايدها ***4 اصول مديريت آموزشي پرسش و پاسخ 6- توضيحات تکميلي 7- آزمون تکويني از مطالب بحث شده 8- مقايسه پيش آزمون و آزمون تکويني ***5 اصول مديريت آموزشي 9- ارزيابي پاياني بخش اول 10- شروع بخش دوم مطابق سرفصل و اهداف تعيين ...

تعداد صفحه: ۲۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...

تعداد صفحه: ۲۷۸ دسته بندی: دانشگاهی

***3 طرح درس و اهداف درس مديريت استراتژيک در رشته مديريت بازرگاني : استراتژي تصوير جامعي از هدفهاي بلند مدت، مقاصد و هدفهاي کوتاه مدت و سياستها و برنامه هاي عمده براي تحقق هدفهايي است که در آن رسالت موجود يا آتي سازمان و شخصيت موجود يا آتي سازمان تبيين شده است. ***4 درتعريف مزبور مفاهيم زير جلب نظر مي کند: داشتن تصوير جامع از محيط اطراف سازمان و تعيين جايگاه سازمان در آن ،در اين ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •از زماني که بشر به زندگي اجتماعي روي آورد, براي رفع نيازهاي خود همواره در کارهاي دسته جمعي و گروهي نياز به هماهنگي و رهبري و در بسياري موارد برنامه ريزي و سازماندهي پيدا کرد. •در هر زمينه اي که براي تحقق اهداف دسته جمعي نياز به همکاري پيدا مي شد. •ولي واقعيتي که وجود دارد اين است که بدون وجود انديشه مديريتي از بدو زندگي اجتماعي انسانها, يا از بدو تاريخ, عمل مديريت وجود ...

تعداد صفحه: ۳۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***4 nاهداف درس آشنايي دانشجويان با: .1تعاريف و مفاهيم فرايند مديريت استراتژيک .2مدلهاي تدوين استراتژي .3تدوين اهداف بلند مدت و انواع استراتژيهاي اصلي .4مفاهيم متغيرهاي اساسي استراتژيک سازماني .5اجراي استراتژي .6ارزيابي استراتژي ها .7ارتباط مديريت بهره وري و فرايند مديريت استراتژيک ***5 nمقدمه درس مديريت استراتژيک يکي از دروس پايه اي رشته مديريت بازرگاني است . شناخت دقيق تغييرات ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مديريت امور دفتري: مجموعه اصول و روشهايي است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه هاي اداري مي باشد و موجب هماهنگي، کنترل و بهبود روشهاي گردش نامه هاي اداري در کليه سطوح سازماني مي باشد. امور دفتري يا سيستم گردش نامه هاي اداري دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيري وصدور مي شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيي تري برخوردارمي باشد. ***3 دبير خانه: دبيرخانه و دفاتر ...

تعداد صفحه: ۳۰۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •اهداف رفتاري کل درس: دانشجو بايد بتواند پس از مشاهده اين برنامه ها: 1 - مديريت مالي را تعريف نمايد. 2 - اهداف مديريت مالي را برشمارد. 3 – مفهوم و نحوه محاسبه ارزش زماني پول را بداند. 4 - نحوه محاسبه ارزش انواع مختلف اوراق بهادار را بداند. 5 - مفهوم و نحوه محاسبه هزينه سرمايه را بداند. 6 - مفاهيم و روشهاي بودجه بندي سرمايه اي را بداند. 7 - ارتباط تصميمهاي مالي و ساختار ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...

تعداد صفحه: ۲۴۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nسازمان عبارت است از هماهنگي معقول تعدادي از افراد که براي تحقق هدف يا منظور مشترکي از طريق تقسيم وظايف و برقراري روابط منظم و منطقي به طور مستمر فعاليت مي کنند. ***4 عناصر و ويژگيهاي مشترک سازمانها - سازمانها هدف دارند .يعني براي دستيابي به هدفها و مقاصد معيني به وجود آمده اند . - سازمانها از ترکيب اجتماعي افرادي که به طور گروهي کار ميکنند تشکيل مي شوند . فعاليت سازمانها ...

تعداد صفحه: ۲۶۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •اهداف رفتاري کل درس: دانشجو بايد بتواند پس از مشاهده اين برنامه ها: 1 - مديريت مالي را تعريف نمايد. 2 - اهداف مديريت مالي را برشمارد. 3 – مفهوم و نحوه محاسبه ارزش زماني پول را بداند. 4 - نحوه محاسبه ارزش انواع مختلف اوراق بهادار را بداند. 5 - مفهوم و نحوه محاسبه هزينه سرمايه را بداند. 6 - مفاهيم و روشهاي بودجه بندي سرمايه اي را بداند. 7 - ارتباط تصميمهاي مالي و ساختار ...

تعداد صفحه: ۳۰۵ دسته بندی: دانشگاهی

***6 •هدف مدیریت مالی: هدف اصلی مدیریت مالی، بکارگیری مهارتهائی است که با استفاده از آن مهارتها هدف اصلی بنگاههای اقتصادی، که همانا حداکثر کردن ثروت صاحبان بنگاه است، محقق گردد. ***7 •هدف اصلی بنگاههای اقتصادی: §برخی افراد هدف اصلی بنگاههای اقتصادی را حداکثر کردن سود می دانند. اما این دیدگاه به دلایل زیر اشکال دارد: •کلمه سود دارای تعاریف مختلفی است. •سودی که در حسابداری تعریف ...

تعداد صفحه: ۶۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه ای بر مدیریت پروژه مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است. در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است. مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند. این حقیقت که پروژه ...

تعداد صفحه: ۱۰۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مسئولیت‌های مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را ‌باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره ‌وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامه‌ریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

***4 تعالی سازمانی رشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد. کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان. ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان. تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت. ***5 ابزاری برای خود ارزیابی به منظور تعیین موقعیت سازمانها در مسیر تعالی،کمک به درک فاصله بین اهداف و واقعیت ها و ترغیب سازمانها به یافتن راه حلهای بهبود. مبنایی برای ایجاد زبان و تفکر مشترک در تمامی ابعاد ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: مدیریت

***2 ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مدیریت

***3 •فلسفه استراتژی : •استراتژی منابع محدود سازمان را بر موضوعات اصلی متمرکز می کند. •ماهیت استراتژی ، تشخیص فرصت های اصلی و تمرکز منابع در جهت تحقق منافع نهفته در آنها است. •درونمایه اصلی استراتژی، فرصت ها هستند.بدون دستیابی به فرصت های استراتژیک منافع استراتژیک در کار نخواهد بود. •اولین لازمه فرصت یابی ،حساسیت ذهنی است. •احساس رضایت از وضع موجود و احساس امنیت و پایداری ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: مدیریت

***3 بیان دقیق تاریخچه پیدایش و نزج مدیریت دانش امکان پذیر نمی باشد. در حقیقت ، مدیریت دانش از نخستین سالهای زندگی بشر وحتی در عصر شکارنیز وجود داشته است وبشر به جمع آوری و انتقال اطلاعات و دانش مرتبط با موضوع شکار و گسترش درک و شناخت خود از محیط پیرامونشان در زمینه های میزان منابع غذایی و فرصتها وخطرات موجود در قلمروشان می پرداختند. انسانها بطور مستمر بدنبال دستیابی به علم ...

تعداد صفحه: ۲۷۷ دسته بندی: دانشگاهی

***7 •اهداف دوره آموزشی: آشنایی با مفاهیم عملیاتی و سازمانی داده و اطلاعات 2- آگاهی از کارکردهای سازمانی مدیریت اطلاعات و منابع اطلاعاتی 3- آشنایی با مفهوم سیستم های اطلاعاتی و جایگاه آنها در سازمان 4- آشنایی با کارکرد روش های مختلف تبادل اطلاعات با تاکید بر شبکه های اطلاع رسانی 5- تشریح انواع سیستم های اطلاعاتی 6- توصیف نحوه طراحی فرایندهای یک سیستم اطلاعاتی 7- موارد عملیاتی ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 این مقاله‌ به بحث مدیریت استراتژیک می‌پردازد؛ ابتدا بحث با تعریفی پیرامون مدیریت و استراتژی آغاز می‌شود. فرایند مدیریت استراتژیک در پنج مرحله، 1- تجزیه و تحلیل محیطی، 2- پایه‌گذاری جهت‌گیری سازمانی، 3- هدف‌گذاری، 4- تعیین و تدوین استراتژی‌ها، 5- بسترسازی و اجرای استراتژی‌ها و کنترل استراتژی‌ها توضیح داده شده است. ***3 مهارت‌های بنیادین شامل مهارت تعامل، تخصیص، نظارت و ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 این مقاله‌ به بحث مدیریت استراتژیک می‌پردازد؛ ابتدا بحث با تعریفی پیرامون مدیریت و استراتژی آغاز می‌شود. فرایند مدیریت استراتژیک در پنج مرحله، 1- تجزیه و تحلیل محیطی، 2- پایه‌گذاری جهت‌گیری سازمانی، 3- هدف‌گذاری، 4- تعیین و تدوین استراتژی‌ها، 5- بسترسازی و اجرای استراتژی‌ها و کنترل استراتژی‌ها توضیح داده شده است. ***3 مهارت‌های بنیادین شامل مهارت تعامل، تخصیص، نظارت و ...

تعداد صفحه: ۲۳۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nپیشرفت و بقای یک سازمان در دنیای کنونی که دنیای رقابتی و پر‌شتاب می باشد وابستگی زیادی به تصمیم مدیران آن سازمان دارد. nارزش یک مدیر به تصمیماتی است که می‌‌گیرد. بنابر این دیگر نمی توان تنها بر اساس تجربه به این امر مهم پرداخت بلکه بهره‌گیری از اطلاعات و دانش مدیریتی از جمله وظایف خطیر یک مدیر محسوب می شود. ***5 سرچشمه پژوهش عملیاتی منشأ استفاده از پژوهش عملیاتی , عملیات ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ¨2- بحث قبلی 1-2 مدیریت حسابداری استراتژیک ¨عمده نقش‌های هنجاری بر SMA عناوینی برای اصول SMA مثل حسابداری رقیب و ثبت وضعیت رقابتی بودند مدیریت هزینه استراتژیک سرمایه گذاری استراتژیک و توسعه حسابداری معاصر با عنصر استراتژیک بصورت هزینه مبتنی بر فعالیت و کارت نشان متوازن بودند . ***3 ¨یافته‌های دیک وود نشان می دهد که کاربرد حسابداری بطور ادواری با محیط بیرونی عملکردهای شرکت ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 سازمان یادگیرنده : به عقیده « سنگه » سازمان یادگیرنده جایی است که افراد دائما تواناییهای خود را برای خلق نتایجی که مد نظرشان است توسعه می دهند، جایی که افکار و ایده های جدید پرورش داده می شود، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد پیوسته چگونه آموختن را به اتفاق هم می آموزند. یادگیری سازمانی: فرایندی است که در آن، سازمان در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و ...

تعداد صفحه: ۲۵۳ دسته بندی: دانشگاهی

***4 کلیات درس وظیفه هر سازمانی در این جامعه متحول ایجاد نظم است که در این راستا عامل اساسی مورد نیاز برای نظم بخشیدن به هر سیستمی اطلاعات دقیق و بموقع می باشد در سراسر تاریخ، هم دولتها و هم سازمانهای بخش خصوصی، به کسب اطلاعات به منظور ایجاد تغییر و همچنین شناخت ساختار اولیه مناسب برای جامعه و سازمان علاقه نشان داده اند مطمئناً اگر اهداف دیگری در کار نباشد هر دو، تشکیلات وسیعی ...

تعداد صفحه: ۱۴۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 هدف هدف از این درس آشنائی دانشجویان با ویژگی ها و موقعیت ها ومسائل جاری سازمان های دولتی و پیوندی بین نظر وعمل و افزایش دانش و مهارت عقلی دانشجویان است در این راستا ضمن تعاریف قضیه سازمانی تعدادی از قضایا ومسائل و مشکلات سازمانها همراه با ارائه راه حلها پرداخته خواهد شد ***3 •مقدمه امروزه دگرگونی شایان توجهی در روندی که ثقل آن بیشتر به سوی نظریه پردازی متمایل بوده رخ داده ...

تعداد صفحه: ۲۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

(رشته مدیریت دولتی) تعداد واحد:3 « دانشگاه پیام نور » ***2 مقدمه مورد پژوهی درمباحث ویژه مدیریت دولتی تعریف قضیه: شرح یک سسله حقایق درزمینه رویدادهائی واقعی و توصیف مشکلات آنها به منظورتجزیه و تحلیل . نتیجه گیری و راه حل یابی . ***3 (فصل اول ) قضیه سازمانی : عبارت از موضوع یا مسأله ای که از برش یا مقطعی از زندگی سازمانی ،گزینش شده و مورد توجه و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و برای ...

تعداد صفحه: ۳۶۰ دسته بندی: دانشگاهی

منبع : مباحث ویژه در مدیریت دولتی مولف: دکتر مهدی الوانی دکترشمس السادات زاهدی ***2 فصل اول هدف کلی: آشنایی با روش مورد پژوهی به عنوان یکی از روش های آموزشی در مدیریت و چگونگی تنظیم قضایای مربوط به مدیریت و آشنایی با نحوه نجزیه و تحلیل قضایای سازمانی ***3 قضیه: شرح یک سلسله حقایق در زمینه رویدادهایی واقعی و توصیف مشکلات آنها جهت تجزیه و تحلیل‌‌‌‍ ، نتیجه گیری و راه حل یا بی قضیه ...

تعداد صفحه: ۲۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

منبع : مبانی مدیریت دولتی (جلد اول) مؤلف: طاهره فیضی تعداد واحد : 2 پیش نیاز: مبانی سازمان و مدیریت ***3 هدف درس : آشنایی دانشجویان با مدیریت دولتی و مبانی سیاسی قابل تأمل در تصمیم گیری ***4 بخش اول : مفاهیم و تعاریف ***5 هدف کلی بخش اول : آشنایی با تعریف اداره و چگونگی ارتباط آن با سازمان و مدیریت ، تفاوت و تشابه بین اداره امور عمومی و اداره امور خصوصی و آشنایی با مفهوم و ...

تعداد صفحه: ۱۴۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 هدف هدف از این درس آشنائی دانشجویان با ویژگی ها و موقعیت ها ومسائل جاری سازمانهای دولتی و پیوندی بین نظر وعمل و افزایش دانش و مهارت عقلی دانشجویان است در این راستا ضمن تعاریف قضیه سازمانی تعدادی از قضایا ومسائل و مشکلات سازمانها همراه با ارائه راه حلها پرداخته خواهد شد . ***3 •مقدمه امروزه دگرگونی شایان توجهی در روندی که ثقل آن بیشتر به سوی نظریه پردازی متمایل بوده رخ داده ...

تعداد صفحه: ۲۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 هدف دراین درس ضمن بیان تعریف سازمان و مدیریت و وظائف و نقش هاو مهارتهای مدیران به بیان نظریه های تاریخی مدیریت ( کلاسیک ها نئوکلاسیک ها و نظریه سیستم و استثنائی ) پرداخته خواهد شد. و وظائف تصمیم گیری برنامه ریزی سازماندهی هدایت و رهبری و انگیزش و ارتباطات و کنترل و خلاقیت پرداخته خواهد شد . ***3 مدیریت و برنامه ریزی ***4 مسئولیت برنامه ریزی دربرخی سازمانها بخصوص سازمان های ...

تعداد صفحه: ۳۰۵ دسته بندی: دانشگاهی

رشته های حسابداری و مدیریت بازرگانی ***2 •هدف کلی درس: •آشنائی با تکنیک های حداکثر کردن ثروت و استفاده بهینه از منابع مالی ***3 •اهداف رفتاری کل درس: دانشجو باید بتواند پس از مشاهده این برنامه ها: 1 - مدیریت مالی را تعریف نماید. 2 - اهداف مدیریت مالی را برشمارد. 3 – مفهوم و نحوه محاسبه ارزش زمانی پول را بداند. 4 - نحوه محاسبه ارزش انواع مختلف اوراق بهادار را بداند. 5 - مفهوم و ...

تعداد صفحه: ۲۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

(رشته مدیریت) ***2 مقدمه موفقیت هر سازمان در گرو تلفیق « منابع وارده » به یک سازمان یعنی نیروی انسانی ، سرمایه ، تکنولوژی ، مواد اولیه واطلاعات در جهت نیل به اهداف سازمانی است . انسان مهمترین عامل در جهت نیل به اهداف سازمانی به شمار می رود. ***3 فلسفه مدیریت منابع انسانی براین اساس استوار است که از یک طرف نیل به اهداف سازمانی را در گرو تامین نیاز های انسانی واز طرفی دیگر ، تامین ...

تعداد صفحه: ۲۴۲ دسته بندی: دانشگاهی

نام درس: مدیریت منابع انسانی؛ تعداد واحد درسی: 3 واحد؛ نام منبع درسی: مدیریت منابع انسانی؛ مؤلف: سید حسین ابطحی؛ ***4 اهداف کلی فصل اول .1اهمیت و اهداف مدیریت منابع انسانی .2تعاریف و مفاهیم مدیریت منابع انسانی .3وظایف و مسؤلیت های مدیریت منابع انسانی .4 نقش سازمان امور اداری و وزارت کار و امور اجتماعی در مدیریت منابع انسانی ایران ***5 فصل اول: ماهیت مدیریت منابع انسانی ***6 ...

تعداد صفحه: ۳۸۲ دسته بندی: دانشگاهی

تعداد واحد: 3 واحد نام منبع : ریاضیات پایه مؤلف: لیدا فرخو ناشر: دانشگاه پیام نور ***4 هدف کلی درس هدف کلی این درس آموزش مباحثی از ریاضیات است که دانشجویان رشته های رشته های علوم انسانی دردروس تخصصی خود به آنها نیاز خواهند داشت. ***6 در آغاز هر فصل نکاتی به عنوان راهنمای مطالعه وهدف کلی آمده است،که به شما کمک می کند تا منظور کل آن فصل را دریابید،درقسمتی که با عنوان هدف های ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: مدیریت

***2 مقدمه ظهورسازمان های اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ...

تعداد صفحه: ۲۴۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •جايگاه درس درس جامعه شناسي آموزش و پرورش يکي از دروس اصلي رشته علوم تربيتي است که در هر دو گرايش مديريت و برنامه ريزي آموزشي دبستاني و پيش دبستاني معادل 3واحد درسي است. ***3 در نظام آموزش و پرورش ايران،درس جامعه شناسي آموزش و پرورش از اهميت چنداني برخوردار نيست. دلايل چندي مثل شمار اندک واحدهاي اين درس و ... براين واقعيت گواهي دارند. ***4 هدف کلي •اهداف درس هدف کلي درس ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

پايان نامه جهت دريافت درجه کارشناسي ارشد روان شناسي باليني ***3 بيان مسئله اختلال بيش فعالي و نقص توجه شايع ترين اختلال رفتاري است که کودکان را مبتلا مي کند راهنماي تشخيصي آماري اختلال رواني(DSM-V) آن را به عنوان الگوي پايدار عدم توجه و تکانشگري شرح مي دهد. و در واقع نوعي اختلال مزمن شديد در تحول رواني است و براي تشخيص آن حد اقل 6 مورد از 9 معيار بي توجهي و يا بيش فعالي-تکانشگري ...

تعداد صفحه: ۹۹ دسته بندی: دانشگاهی

***6 رئوس مطالب اصلي و عمده: مقدمه 2- مفهوم طرح کسب و کار 3- اهميت طرح کسب و کار 4- موارد اصلي قابل بررسي طرح کسب و کار 5- علل شکست طرح هاي کسب و کار 6- نتيجه گيري ***7 بخش اول: مقدمه ***8 مقدمه يکي ازمهمترين فعاليتها درزندگي اجتماعي بشر امروزمديريت است که به کمک اين فعاليت مي توان ازطريق اصولي و باتوجه به منابع وامکانات موجود به نحو احسن به اهداف سازمان دست يافت. براي رسيدن به ...

تعداد صفحه: ۱۹۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 • اهداف درسي: 1- آشنايي با اصول و مفاهيم تئوري و نظري کارآفريني 2- کسب مهارت هاي راه اندازي يک کسب و کار 3- آشنايي با چگونگي مديريت سازمان هاي کسب و کار ***6 • محتواي آموزشي: 1- مطالب کلاسي 2- کتاب ”کارآفريني؛ از تئوري تا عمل“ 3- مقالات علمي 4- بازديدها ***9 • توضيحات در خصوص کارهاي عملي: الف - ارايه موضوع کار عملي (توسط استاد) ب – راهنمايي درخصوص منابع و ماخذ (توسط استاد) ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تاريخچه و قانون تاسيس 1304 – نخستين قانون اوزان و مقياس ها به تصويب مجلسين رسيد . 1332 - موسسه استاندارد در قالب يک اداره آزمايشگاهي به منظور کنترل کيفي کالا هاي صادراتي آغاز بکار کرد . 1339 – قانون " اجازه تاُسيس موسسه استاندارد ايران " در شش ماده به تصويب مجلسين وقت رسيد. 1343 - آزمايشگاه هاي واقع در شهر صنعتي کرج (محل فعلي) ضميمه شد و نام موسسه استاندارد ايران به " موسسه ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***1 چکيده‌ تقريباً‌ در هر جامعه‌ اي، ورزش‌ يک‌ نهاد اجتماعي‌ بسيار برجسته‌ محسوب‌ مي‌شود، زيرا ورزش‌ ويژگي‌هاي‌ موجد در هر نهادي‌ را با جاذبه‌ منحصر به‌ فردي‌ که‌ فقط‌ شايد دين‌ موجد آن‌ باشد، ترکيب‌ مي‌کند. در اين‌ مقاله، ديدگاههاي‌ کارکردي) ، تضاد و فرهنگي‌ مرور گرديده‌ و به‌ بحث‌ خواهيم‌ پرداخت‌ که‌ چگونه‌ ورزش‌ با فرآيند جامعه‌پذيري‌ و تغييرات‌ اجتماعي، ارتباط‌ پيدا مي‌کند. ...

تعداد صفحه: ۲۲۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 هدف هاي کلي کتاب اصول و مباني آموزش و پرورش آشنايي با مباني آموزش و پرورش به ويژه مباني فلسفي آموزش و پرورش ، و راهگشايي و راهنمايي به کاربرد اين اطلاعات در برنامه ريزي هاي درسي، طراحي آموزشي، مديريت و اداره کلاس است ***11 هدفهاي رفتاري فصل اول دلايل دروني و بيروني براي ورود به جرگه معلمي را تشخيص دهيد و براي هر کدام 3 نمونه ذکر کنيد 2- ((توجيهات )) خود آگاه و ناخود آگاه را ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: دانشگاهی

***4 مديريت اطلاعات مالتي‌ مديا در پايگاه داده: عکس و ويژگيهاي آن : به صورت مجموعه‌اي از تاپلها ذخيره در پايگاه داده رابطه‌اي مشکلات: فهرست‌سازي بهينه سازي Query مديريت بافرها کنترل همزماني مسائل امنيتي ترميم داده‌ها ***5 مديريت اطلاعات مالتي‌مديا در پايگاه داده: تبديل داده‌هاي مالتي‌ مديا به صورت رابطه نوع خاصي از Queryها و اعمال را به صورت کارآمد Queryهايي مانند "تمام تصاويري ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: دانشگاهی

***3 دولت الکترونيکي Egovernment:راهکارهاي پياده سازي دولت الکترونيک (قسمت اول( مقاله‌ حاضرتحت‌ عنوان‌" دولت‌ الکترونيکي‌ درعمل‌" ‌ تلاش‌ مؤلفان‌ حول‌ موضوع‌ مورد بحث پيرامون چالش‌هاي‌ موجود برسرراه‌ تحقق‌ ‌ پديده‌ جديد دولت الکترونيک و موانع‌عمده‌ پيشرفت‌ مطلوب ‌ است‌. مقاله‌ حاضر سعي شده تا به‌ راهبرد و راه‌کارهاي‌ عملي‌ برخي‌ کشورهاي‌ پيشرو در حوزه‌ دولت‌ الکترونيکي‌بپردازد و ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تعريف سيستم اطلاعاتي سيستم اطلاعاتي ، اطلاعات را براي يک هدف مشخص جمع آوري، پردازش، تحليل و منتشر مي کند. ***4 انواع سيستم هاي اطلاعات: اين سيستم‌هاي اطلاعاتي مبتني بر رايانه ( CBIS ) مي‌باشند. سيستم پردازش تراکنش (TPS ) سيستم کارگران دانش (KWS ) سيستم اطلاعاتي مديريت ( MIS ) سيستم تصميم يار ( DSS ) سيستم اطلاعات اجرايي (EIS ) سيستم اطلاعات حسابرسي ( AIS ) سيستم اطلاعات ...

تعداد صفحه: ۱۶۳ دسته بندی: دانشگاهی

***6 تعاريف و مفاهيم فرآيند q مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي مرتبط به هم يا متعامل که وروديها را به خروجيها تبديل مي‌کند. مجموعه‌ ورودي هاي يک فرآيند عمومأ خروجيهاي سايرفرآيندها هستند. فرآيندها در سازمان عمومأ برنامه‌ريزي مي‌شوند و تحت شرايط کنترل شده به اجرا در‌مي‌آيند تا ارزش‌افزوده ايجاد شود. يک فعاليت که با استفاده از منابع و بصورت هدايت شده در جهت کسب توانايي براي تبديل داده ها به ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 فهرست مطالب کليات سازمان و مديريت هدف و وظايف اداره امور دفتري روابط اداري سيستم گردش نامه هاي اداري و نقش مسؤول دفتر بايگاني فراگرد تلفني- نقش و وظايف مسؤول دفتر عمليات اداري مسؤول دفتر مديريت و برنامه ريزي استفاده از تلفن جلسه چند نکته مهم مختصري از آيين نگارش ***4 سازمان مکانيکي (داراي ساختار تشکيلاتي و فرايندي به نسبت ثابت که در اثر برنامه ها و محيط ثابت پديد مي آيد.) ...

تعداد صفحه: ۳۰۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 آشنایی دانشجویان با: مفاهیم بهره وری و جایگاه آن سطوح بهره وری و جایگاه هر سطح آشنایی با مفاهیم مدیریت فراگیری بهره وری چشم انداز بهره وری فراگیر و دور بهره وری مفهوم مدیریت بهره وری کل اهداف درس ***5 اهداف درس اندازه گیری بهره وری و شاخصهای آن روشهای بهبود بهره وری بهره وری نیروی انسانی مدیریت سیستمها اصول مدیریت بهره وری فراگیر و مزایای استفاده از آن ***6 تلاش برای بهبود ...

تعداد صفحه: ۵۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •پس از به وجود آمدن صنايع کشور و شکل گيري طبقه کارگر به ويژه با آغاز دوران سلطنت رضا شاه و از ابتداي قرن اخير، خواست ايجاد تشکل و آزادي فعاليت هاي سنديکايي و اتحاديه‌اي مستقل، اصلي ترين مطالبه جنبش کارگران و مزدبگيران ايراني بوده است. هرچند اين جنبش در مقاطع مختلف با سرکوب‌هاي خونيني نيز مواجه بوده است، اما به مدد مبارزات خستگي ناپذير کارگران و تلاش‌هاي بي دريغ پيشگامان ...

تعداد صفحه: ۴۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***6 اهداف این درس در این درس به بخشی از مفاهیم مبنایی دانش و تکنولوژی پایگاه داده‌ها و اصول مدلسازی و طراحی آن پرداخته می‌شود. پایگاه داده و عناصر اصلی محیط آن معرفی می‌شود. با مدلسازی معنایی داده‌ها و محیط انتزاعی آشنا می‌شویم. سطوح معماریهای پایگاه داده‌ها بیان می‌شود. سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها (DBMS) و اجزاء آن شرح داده می‌شود. به انواع معماریهای سیستم پایگاهی و مفاهیم ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در عصری که هم از اساتید مدیریت تمجید می‌شود و هم انتقاد، به نظر می‌رسد مایکل پورتر یکی از معدود کسانی است که هم توانسته خود را به اثبات برساند و هم این که در جهان کسب و کار تقریباً بدون انتقاد باقی بماند. پورتر، از زمان چاپ نخستین کتاب به نام استراتژی رقابتی در سال 1980، به یکی از بزرگ‌ترین متفکران استراتژیک تبدیل شد. مایکل پورتر (MICHAEL E. PORTER) در سال ۱۹۴۷ در آمریکا به ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

***2 lتارخچه و تعریف یک سیستم خبره lگذری بر سیستم‌های خبره‌ (Expert Systems) lاشاره : l در میان اهل فن و صاحبان اندیشه تعاریف و تفاسیر متنوعی دارد. در نگاهی کلی، استفاده از دلیل و برهان برای رسیدن به یک نتیجه از فرضیاتی منطقی با استفاده از روش‌های معین، تعریفی از استدلال تلقی می‌شود؛ تعریفی که البته با دیدگاه‌های فلسفی و گاه ایده‌آل‌گرایانه از استدلال تفاوت دارد. با این حال ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت