دانلود قالب پاورپوینت با موضوع مدیریت پویای سازمان.ppt

تعداد 100 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد مدیریت پویای سازمان با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات می‌باشد.

تعداد صفحه: ۱۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

کارشناسی ارشد کتاب« مدیریت پویای سازمان » تالیف دکتر ناصرفقهی فرهمند از صفحه 342تاآخر ***2 •هدف هدف دراین درس آشنائی با مدیریت سازمانها درایران و بررسی نقاط قوت و ضعف و بررسی سیستم های سازمانی و سبک های هدایت و ارتباط سازمان با محیط ومهارتهای هدایت و نقش اهمیت نیروی انسانی در سازمان پرداخته می شود. ***4 - اهداف سریع الانتقال: باتوجه به شرایط امروزی حاکم برمحیط که دائما درحال ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 üماهیت ( اساس ) رفتار سازمانی : پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت ، ماهیت و اساس این علم می باشد . üتعریف رفتار سازمانی : عبارت است از مطالعه منظم (سیستماتیک) عملیات ، اقدامات ، کارها و نگرشهای افرادی که سازمان را تشکیل می د هند. ***5 üمدیریت : فراگرد به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع انسانی و ...

تعداد صفحه: ۲۷۸ دسته بندی: دانشگاهی

***3 طرح درس و اهداف درس مديريت استراتژيک در رشته مديريت بازرگاني : استراتژي تصوير جامعي از هدفهاي بلند مدت، مقاصد و هدفهاي کوتاه مدت و سياستها و برنامه هاي عمده براي تحقق هدفهايي است که در آن رسالت موجود يا آتي سازمان و شخصيت موجود يا آتي سازمان تبيين شده است. ***4 درتعريف مزبور مفاهيم زير جلب نظر مي کند: داشتن تصوير جامع از محيط اطراف سازمان و تعيين جايگاه سازمان در آن ،در اين ...

تعداد صفحه: ۳۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***4 nاهداف درس آشنايي دانشجويان با: .1تعاريف و مفاهيم فرايند مديريت استراتژيک .2مدلهاي تدوين استراتژي .3تدوين اهداف بلند مدت و انواع استراتژيهاي اصلي .4مفاهيم متغيرهاي اساسي استراتژيک سازماني .5اجراي استراتژي .6ارزيابي استراتژي ها .7ارتباط مديريت بهره وري و فرايند مديريت استراتژيک ***5 nمقدمه درس مديريت استراتژيک يکي از دروس پايه اي رشته مديريت بازرگاني است . شناخت دقيق تغييرات ...

تعداد صفحه: ۵۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •نظارت بر عملکرد مديران تقريباً هر سازماني داراي يک سيستم مديريت عملکرد است که از آن انتظار مي رود اهدافي مهم را در زمينه مديريت سرمايه انساني برآورده سازد.اهداف مزبور غالباً عبارتند از برانگيختن افراد در جهت عملکرد مطلوب، کمک به افراد در جهت گسترش مهارتهايشان، ايجاد فرهنگ عملکرد، تعيين اينکه چه کسي مستحق ارتقاء مي باشد، تصميم گيري درباره افرادي که عملکرد ضعيفي دارند و کمک ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ارتباطات بدون شک ارتباطات نقش مهمي در اثربخشي مديريت و سازمان ايفا مي کند. از طرف ديگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ريشه هاي واقعي هم? مشکلات جهان است. ***3 نقش ارتباطات سنتي به عقيد? ”هنري فايول“ اگر در يک سازمان فرضي، کانالهاي رسمي براي تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زير فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار کند، از طريق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بايستي ارتباط برقرار شده و سپس ...

تعداد صفحه: ۳۰۶ دسته بندی: دانشگاهی

***4 فصل اوّل موضوع رفتار سازماني هدف اصلي اين فصل آشنا ساختن دانشجويان با چگونگي آغاز و تکوين مديريت رفتار سازماني مي باشد ***5 اساس رفتار سازماني پاسخ به سؤالات متعددي در مورد چرايي و علت رفتارهاي متفاوت کارکنان ، مديران و کل سازمان و نيز دلايل کسب نتايج متفاوت ، اساس اين علم مي باشد ***6 نقش رفتار در سازمان شناخت و بکارگيري رفتار صحيح ، محيط سازمان را جالبتر و جذابتر و ميزان ...

تعداد صفحه: ۱۰۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مسئولیت‌های مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را ‌باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره ‌وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامه‌ریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...

تعداد صفحه: ۲۸۵ دسته بندی: دانشگاهی

***5 • اهداف درسی: آشنایی با مفاهیم عملیاتی و فنی سازمان و مدیریت 2- آشنایی با سازمان ها و نقش حیاتی آنها در جوامع امروز 3- آگاهی از اهمیت جایگاه مدیریت در سازمان ها 4- اطلاع از کاربرد اصول مدیریت در زمینه رفع نیازهای جامعه 5- طرح سیر تحولات دانش مدیریت و سازمان در طول چند قرن اخیر 6- آشنایی با نظریه ها و مکاتب مختلف مدیریت 7- توصیف فرایند مدیریت و نقش های مدیر در مراحل مختلف ...

تعداد صفحه: ۲۷۶ دسته بندی: دانشگاهی

***14 اساس رفتار سازمانی پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت، اساس این علم می باشد ***15 نقش رفتار در سازمان شناخت و بکارگیری رفتار صحیح، محیط سازمان را جالب تر و جذاب تر و میزان بهره وری آن را افزایش می دهد ***16 مطالعه رفتار سازمانی کشف روابط انسانی الگوهای رفتار و نظرهای رفتاری کشف روابط علت و ...

تعداد صفحه: ۱۰۵ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مسئولیت‌های مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را ‌باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره ‌وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامه‌ریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 تعریف سیستم 1- سیستم به مجموعه ای از اجزاء به هم پیوسته و مرتبط به هم که به نحوی تنظیم گرایدهاند که یک کل مجزا از تک تک اجزا را به وجود میآورند. 2- سیستم منظومه یا مجموعه ای از عناصر و اجزای مرتبط و در حال کنش و واکنش متقابل که یک کل هدفمند را به وجود می آورند. انواع سیستم 1- سیستم‌های باز: رابطه‌ی متقابل (تعامل) با محیط دارد. 2- سیستم‌های بسته: به محیط وابسته نیست و به ...

تعداد صفحه: ۲۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 هدف دراین درس ضمن بیان تعریف سازمان و مدیریت و وظائف و نقش هاو مهارتهای مدیران به بیان نظریه های تاریخی مدیریت ( کلاسیک ها نئوکلاسیک ها و نظریه سیستم و استثنائی ) پرداخته خواهد شد. و وظائف تصمیم گیری برنامه ریزی سازماندهی هدایت و رهبری و انگیزش و ارتباطات و کنترل و خلاقیت پرداخته خواهد شد . ***3 مدیریت و برنامه ریزی ***4 مسئولیت برنامه ریزی دربرخی سازمانها بخصوص سازمان های ...

تعداد صفحه: ۳۳۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •تعریف سازمان: گروهی متشکل از دو یا چند تن که در محیطی با ساختار منظم و از پیش تعیین شده برای نیل به ‌‍‎‏‍اهداف گروهی با یکدیگر همکاری می‌کنند. ***3 •انواع سازمان‎‎‎ها: •سازمان‎های انتفاعی و غیر انتفاعی •سازمان‎‎های تولیدی و خدماتی •سازمان‎‎های دولتی و خصوصی ***4 •سازمان‌های انتفاعی: سازمان‌هایی هستند که با هدف کسب سود تشکیل می‌شوند. •سازمان‌های غیر انتفاعی: این سازمان‌ها، ...

تعداد صفحه: ۲۴۰ دسته بندی: دانشگاهی

***6 تعریف سازمان سازمان عبارت است از گروهی متشکل از دو یا چند تن که در محیطی با ساختار منظم و ازپیش تعیین شده برای نیل به اهداف گروهی با یکدیگر همکاری می کنند. ***7 وجوه اشتراک سازمان ها .1هدف یا منظور .2برنامه .3منابع .4مدیر ***8 انواع سازمانها انتفاعی و غیر انتفاعی تولیدی و خدماتی دولتی و خصوصی ***10 مدیریت عبارت است از فرآیند برنامه ریزی ،سازماندهی،هدایت و نظارت بر کار اعضای ...

تعداد صفحه: ۲۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 فصل اول موضوع رفتار سازمانی ***2 گفتار اول : کلیات هدف کلی آشنایی وشناخت چگونگی آغاز و تکوین مدیریت رفتار سازمانی ***3 مقدمه مهمترین مسئله ای که کلیه سازمان های امروزی در آینده با آن روبرو هستند این مسئله است که : آیا می توانند به نحو اثر بخشی در بازار جهانی رقابت کنندیا نه ؟ به سخن دیگر ، آیا توان آن را دارند که در این آشفته بازار با رقابت فشرده حضوری پویا داشته باشند؟ ...

تعداد صفحه: ۲۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

رشته مدیریت مولف:دکتر زهرا برومند ***3 مقدمه تمامی مکاتب فکری وادیان الهی بویژه دین مبین اسلام که اخرین و کاملترین ادیان الهی است اهمیت ویژه ای به انسان و شخصیت معنوی و پنهانی او داده است . بهمین جهت در بیان علوم مدیریت رفتار سازمانی از اهمیت و جایگاهی خاص برخوردار است زیرا هر قدر که استراتژی وتکنولوژی سازمانی از پیچیده باشد و هر قدر علوم جدید کشف شود باز هم رمز موفقیت و در خدمت ...

تعداد صفحه: ۲۲۲ دسته بندی: دانشگاهی

تالیف: دکتر زهرا برومند تعداد واحد درسی: 3 ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول : کلیات ***6 موضوع رفتار سازمانی پاسخ به سوالات زیر است: 1- چرا هر کس به گونه ای خاص رفتار می کند. 2- به چه دلیل در موقعیت ها یکسان افراد عکس العمل های متفاوتی بروز می دهند؟ 3- چرا بین چند سازمان که تشکیلات ظاهرا مشابهی دارند یکسان اداره می شوند برخی موفقترند. 4- چرا مدیرانی که موفقترند ...

تعداد صفحه: ۲۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

منبع :مدیریت رفتار سازمانی تالیف :دکتر زهرا برومند تعداد واحد :3واحد ***3 فصل اول : موضوع رفتار سازمانی ***4 •این فصل در سه گفتار به شرح ذیل تنظیم گردیده است 1- گفتار اول : کلیات 2- گفتار دوم : تاریخچه طبیعت و حیطه رفتار سازمانی 3- گفتار سوم : گرایش های رفتار سازمانی ***5 •هدفهای رفتاری فصل اول هدفهای رفتاری گفتار اول 1- ابعاد مختلف مدیریت از دیدگاه نوین 2- مشخصه های رفتار ...

تعداد صفحه: ۲۷۱ دسته بندی: دانشگاهی

نام درس: مدیریت رفتار سازمانی؛ تعداد واحد درسی: 3 واحد؛ نام منبع درسی: مدیریت رفتار سازمانی؛ مؤلف: زهرا برومند؛ ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول: کلیات ***6 مقدمه کشمکشهای رویاروی سازمانهای امروزی: اقتصاد جهانی یکپارچه از راه می رسد. ما تقریباً به دومین نسل دهۀ اطلاعات پیوند خورده ایم. توجه کم و بیش به کیفیت تولید کالا و خدمت یا ”انقلاب خدمات کیفتی“. ***7 موضوع ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 يک سيستم اطلاعاتي را مي‌توان مجموعه‌اي از اجزاء مرتبط با هم تعريف کرد که اطلاعات را به منظور حمايت از هماهنگي، تصميم‌گيري و کنترل در يک سازمان، جمع‌آوري، پردازش، ذخيره، بازيابي و توزيع مي‌کند. در يک سيستم اطلاعاتي سه عمليات Input، Process و Output منجر به توليد اطلاعات مي‌شود. ***4 سيستم‌هاي پشتيبان عمليات مثل: TPS، PCS، OAS، ECS سيستم‌هاي پشتيبان مديريت مثل: MIS، DSS، EIS ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 سيستمهاي اولويت دار جهت پياده سازي در سازمانها سيستم جامع وبانکهاي اطلاعاتي اختصاصي : اين سيستم ها معمولا در سازمانها و شرکتهاي مختلف با توجه به اهداف ، وظايف و سياستهاي سازماني متفاوت خواهد بود . براي طراحي ، پياده سازي و نصب راه اندازي اينگونه سيستم ها يا بانکهاي اطلاعاتي مستلزم نياز و درخواست سازمان مربوطه و شناخت کامل ميباشد . سيستم هاي جامع عمومي مالي و اداري : ...

تعداد صفحه: ۲۹۵ دسته بندی: دانشگاهی

رشته مهندسي و علوم کامپيوتر ***2 مقدمه اي بر سيستم هاي اطلاعاتي مبتني بر کامپيوتر ***3 اطلاعات مديريت Informationاطلاعات منابع مهم سازماني ***4 اطلاعات(داده) نيروي انساني مواد اوليه لوازم وماشين ها (شامل تسهيلات و انرژي) پول مفهومي فيزيکي پنج منبع اصلي ***5 چگونگي مديريت منابع اکتساب آماده کردن وجمع بندي استفاده بهينه جايگزيني ***6 انواع کاربران ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

پايان‌نامه براي دريافت درجه کارشناسي در رشته مهندسي فناوري اطلاعات (IT) ***2 مقدمه امروزه اکثر تکنولوژي هاي جديد به دنبال راه هايي هستند که منجر به صرفه جويي در زمان، هزينه و انرژي شوند. طرح پيشنهادي ما که در اين پروژه به آن مي پردازيم نيز به دنبال رسيدن به چنين هدفي است در اين ارائه خواهيم ديد که چگونه مديريت يک شبکه کامپيوتري که از ارکان اصلي آن است از راه دور و تنها با فشار ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: مدیریت

***3 مديريت به فرايند انجام فعاليت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط ديگر افراد اشاره مي کند. اين فرايند، وظايف يا فعاليت هاي برنامه ريزي، سازماندهي، رهبري و کنترل را دربر مي گيرد. مفهوم مديريت ***4 •مديريت تغيير و نوآوري شرکت‌هاي بزرگ، تجارتخانه‌هاي کوچک، دانشگاه‌ها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستان‌ها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه ...

تعداد صفحه: ۱۰۶ دسته بندی: دانشگاهی

***4 (مهارتهاي کارآفرينانه) انقلاب کارآفريني (مهارتهاي دانش محور) جامعه صنعتي به جامعه اطلاعاتي (مهارتهاي کسب و کار) اقتصاد ملي به اقتصاد جهاني 2- کسب و کارگرا بودن 1- همگام بودن با تغييرات جهاني 4- مديريت استراتژيک 3- بازارگرا بودن 5- دانايي – مديريت دانش 6- نوآوري 7- رشد هفت اصل موفقيت کارآفريني ***5 تعاريف کارآفرين واژه کارآفرين : از کلمه فرانسوي Entreprendre به معناي متعهد ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •عصرهاي پيشرفت بشر : •کشاورزي •صنعت •اطلاعات و ارتباطات •عصر مجازي ***4 •تعريف سازمان مجازي : •يک نوع خاص از سازمان شبکه اي است که تمام فعاليت هاي خود را با استفاده از آخرين فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي و به صورت Online انجام مي دهد . ***5 •مشخصات : •نداشتن مرز مشخص •استفاده از منابع مالي مشترک •غير متمرکز بودن از نظر مکاني •متغير بودن شرکا •ارتباط الکترونيکي •تمرکز فعاليت ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •مديريت رفتار امروزه تأکيد بر مهارت هاي انساني از اولويت‌هاي ويژه‌اي برخوردار است. گفته شده است که در مديريت ، توانايي رفتار کردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريکايي مديريت ، اکثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني که در يک بررسي پرسشي شرکت کردند، بر اين رأي توافق داشتند که مهمترين مهارت يک مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 ظهور سازمانها و گسترش آنها مديريت متناسب با ساختار ملاک درستي هر عمل نتيجه ***4 مديريت، فراگرد به کارگيري موثر و کارآمد منابع مادي و انساني بر مبناي يک نظام ارزشي پذيرفته شده است. اهداف تعيين شده ***6 مديريت يک فراگرد است؛ مديريت بر هدايت تشکيلات انساني دلالت دارد؛ مديريت موثر مبتني بر تصميم‌گيري مناسب و دستيابي به نتايج مطلوب است؛ مديريت کارآ، متضمن تخصيص و مصرف مدبرانه ...

تعداد صفحه: ۲۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...

تعداد صفحه: ۳۰۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 آشنایی دانشجویان با: مفاهیم بهره وری و جایگاه آن سطوح بهره وری و جایگاه هر سطح آشنایی با مفاهیم مدیریت فراگیری بهره وری چشم انداز بهره وری فراگیر و دور بهره وری مفهوم مدیریت بهره وری کل اهداف درس ***5 اهداف درس اندازه گیری بهره وری و شاخصهای آن روشهای بهبود بهره وری بهره وری نیروی انسانی مدیریت سیستمها اصول مدیریت بهره وری فراگیر و مزایای استفاده از آن ***6 تلاش برای بهبود ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •از زماني که بشر به زندگي اجتماعي روي آورد, براي رفع نيازهاي خود همواره در کارهاي دسته جمعي و گروهي نياز به هماهنگي و رهبري و در بسياري موارد برنامه ريزي و سازماندهي پيدا کرد. •در هر زمينه اي که براي تحقق اهداف دسته جمعي نياز به همکاري پيدا مي شد. •ولي واقعيتي که وجود دارد اين است که بدون وجود انديشه مديريتي از بدو زندگي اجتماعي انسانها, يا از بدو تاريخ, عمل مديريت وجود ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مديريت امور دفتري: مجموعه اصول و روشهايي است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه هاي اداري مي باشد و موجب هماهنگي، کنترل و بهبود روشهاي گردش نامه هاي اداري در کليه سطوح سازماني مي باشد. امور دفتري يا سيستم گردش نامه هاي اداري دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيري وصدور مي شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيي تري برخوردارمي باشد. ***3 دبير خانه: دبيرخانه و دفاتر ...

تعداد صفحه: ۵۹ دسته بندی: دانشگاهی

***4 مديريت توليد انگيزه به گفته امام امت (ره) «رزمندگان ما در جبهه ها در سلوک معنوي و عرفاني خويش ره صد ساله را يک شبه طي مي کردند .» سبب چه بود؟ در حالي که مباني معرفتي و مباحث فلسفه اخلاقي در قم تبيين و تدريس مي شد و دروس اخلاق مصطلح در حوزه قم رايج و داير بود و توصيه به اخلاق از اولين روزهاي آغاز زندگي طلبگي در دروس رسمي و در جلسات مختلف تکرار مي شد و علي الاصول در فضاي ...

تعداد صفحه: ۵۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 nفلسفه مديريت ارتقاي کيفيت از انتخاب فلسفه مديريتي شروع مي شود. در سفر بي پايان ارتقاي کيفيت نقطه شروع براي تلاشهاي ارتقاي کيفيت در يک سازمان انتخاب آگاهانه يک فلسفه مديريتي است. ابتدا بايد مديران ارشد سازمان از ميان فلسفه هاي مديريتي رايج فلسفه اي را براي جهت دادن به تلاشهاي سازمان خود انتخاب نمايند ***3 بايد توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسيار حائز اهميت است ،ولي اگر ...

تعداد صفحه: ۵۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مديريت دانش – معرفي اگر ميدانستيم که چه چيزهايي را نمي دانيم ، موفقيتي صد چندان داشتيم . دانش مي داندکه چه چيزهايي را نمي داند . کسي خردمند و بابصيرت است که مطالب مفيدي را بداند نه مطالب زيادي را . فناوري با تغييري که در منطق رقابت بوجود مي آورد يگر نمي تواند بعنوان منبعي پايدار براي رسيدن به ميت رقابتي مطرح باشد . دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •تعريف استراتژي: •واژه استراتژي به چهار مقوله استناد مي کند: .1نهادينه ساختن خشونت .2فعال سازي ذهن .3بهبود بخشيدن به تصويرگري ذهن .4روش شناسي منفک بودن از زمان ***3 •توجه به عامل زمان و تفکيک آن به دو سطح: •زمان تاکتيک، که گردش آن بدون توقف و پيوسته است و انجام امور خرد و بي نهايت مولد در حيات يک موسسه، شرکت و سازمان را شامل مي شود. • •زمان استراتژيک، که گردش آن ناپيوسته ...

تعداد صفحه: ۲۴۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nسازمان عبارت است از هماهنگي معقول تعدادي از افراد که براي تحقق هدف يا منظور مشترکي از طريق تقسيم وظايف و برقراري روابط منظم و منطقي به طور مستمر فعاليت مي کنند. ***4 عناصر و ويژگيهاي مشترک سازمانها - سازمانها هدف دارند .يعني براي دستيابي به هدفها و مقاصد معيني به وجود آمده اند . - سازمانها از ترکيب اجتماعي افرادي که به طور گروهي کار ميکنند تشکيل مي شوند . فعاليت سازمانها ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***5 ¬مقدمه روابط کارعبارت است ازچگونگي تنظيم روابط کارگرو کارفرما و يا روابط کارکنان و مديريت و باتوجه به اين که روابط اززمان ورود افراد به سازمان تا جدا شدن و حتي بعد از جدا شدن آنها از سازمان مورد توجه است . ***6 ¬روابط کار قبل از انقلاب صنعتي تا قبل از انقلاب صنعتي ، بعلت سادگي و کم حجم بودن توليدات صنعتي و کشاورزي ، روابط کارگر و کارفرما از پيچيدگي چنداني برخوردار نبود و ...

تعداد صفحه: ۲۹۵ دسته بندی: دانشگاهی

***4 * نیروی انسانی * مواد اولیه * لوازم وماشین ها (شامل تسهیلات و انرژی) * پول * اطلاعات(داده) ***5 nچگونگی مدیریت منابع اکتساب * آماده کردن وجمع بندی * استفاده بهینه * جایگزینی ***6 انواع کاربران * مدیران * غیر مدیران * تشکیلات و سایر افراد شرکت ***16 مقایسه سیستم دور باز و سیستم دور بسته سیستمهای باز : با محیط خارجی به وسیله جریان منابع مرتبط است سیستمهای بسته : با محیط خارجی ...

تعداد صفحه: ۶۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه ای بر مدیریت پروژه مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است. در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است. مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند. این حقیقت که پروژه ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

***4 تعالی سازمانی رشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد. کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان. ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان. تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت. ***5 ابزاری برای خود ارزیابی به منظور تعیین موقعیت سازمانها در مسیر تعالی،کمک به درک فاصله بین اهداف و واقعیت ها و ترغیب سازمانها به یافتن راه حلهای بهبود. مبنایی برای ایجاد زبان و تفکر مشترک در تمامی ابعاد ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: مدیریت

***1 oمجمعی جهانی، متشکل از سازمان های استانداردگذاری ملی است. کار تهیه استدانداردهای بین المللی بطور معمول توسط کمیته‌های فنی انجام می شود. هر سازمان عضو، علاقه مند به یکی از موضوعاتی است که برای آن ، گروه کاری فنی‌ای تشکیل گردیده و قوانین آن موضوع در این گروه ارائه می شود. سازمان بین المللی، دولتی و غیر دولتی با ISO ارتباط داشته و همکاری می‌کنند. o ISO در ارتباط با کلیه ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

***2 nاگر توانستید چیزی را بصورت کمی اندازه گیری نمایید ،موفق به کسب شناخت در مورد آن پدیده خواهید شد سیستم مدیریت کیفیت سازمان را قادر می سازد تا کیفیت را بطور اقتصای ایجاد کرده ، حفظ و بهبود بخشد سیستمهای مدیریت کیفیت مانند ISO 9001 در صورتی کاربردی و اثر بخش خواهند بود که مدیریت کیفیت جامع ایجاد و در مسیر بهبود مستمر با انجام کارگروهی هدفدار و آموزش مداوم به سمت نقص صفر و ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

***2 اگر توانستید چیزی را بصورت کمی اندازه گیری نمایید ،موفق به کسب شناخت در مورد آن پدیده خواهید شد سیستم مدیریت کیفیت سازمان را قادر می سازد تا کیفیت را بطور اقتصای ایجاد کرده ، حفظ و بهبود بخشد سیستمهای مدیریت کیفیت مانند ISO 9001 در صورتی کاربردی و اثر بخش خواهند بود که مدیریت کیفیت جامع ایجاد و در مسیر بهبود مستمر با انجام کارگروهی هدفدار و آموزش مداوم به سمت نقص صفر و حرکت ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: مدیریت

***2 ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مدیریت

***1 nنوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است . nایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003. nCRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مدیریت

***3 •فلسفه استراتژی : •استراتژی منابع محدود سازمان را بر موضوعات اصلی متمرکز می کند. •ماهیت استراتژی ، تشخیص فرصت های اصلی و تمرکز منابع در جهت تحقق منافع نهفته در آنها است. •درونمایه اصلی استراتژی، فرصت ها هستند.بدون دستیابی به فرصت های استراتژیک منافع استراتژیک در کار نخواهد بود. •اولین لازمه فرصت یابی ،حساسیت ذهنی است. •احساس رضایت از وضع موجود و احساس امنیت و پایداری ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

***3 مقدمه: قبل از اینکه به مقوله مدیریت پورتفولیو بپردازم, لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که علارغم تلاشهای به کار رفته در جهت ایجاد اصطلاحی به جای پورتفولیو هنوز نتوانسته ایم واژه و عبارتی مناسب جایگزین آن کنیم. ***4 پورتفولیو در لغت به معنی مقام, سهام و در علوم بازرگانی به معنی موجودى اوراق بهادار ،اسناد بهادار جمع آورى شده می باشد مدیریت پورتفولیورا میتوان به عباراتی چون ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: مدیریت

***3 بیان دقیق تاریخچه پیدایش و نزج مدیریت دانش امکان پذیر نمی باشد. در حقیقت ، مدیریت دانش از نخستین سالهای زندگی بشر وحتی در عصر شکارنیز وجود داشته است وبشر به جمع آوری و انتقال اطلاعات و دانش مرتبط با موضوع شکار و گسترش درک و شناخت خود از محیط پیرامونشان در زمینه های میزان منابع غذایی و فرصتها وخطرات موجود در قلمروشان می پرداختند. انسانها بطور مستمر بدنبال دستیابی به علم ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: مدیریت

***22 lارائه 14 اصل برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت lایجاد و انتشار اهداف و مقاصد برای سازمان . l2- بکارگیری فلسفه جدید . l3- درک هدف بازرسی . l4- پایان دادن به پاداشهای بازاریابی صرفا بر اساس قیمت l5- بهبود مستمر و مداوم سیستم . ***23 lارائه 14 اصل برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت lنهادینه کردن آموزش . l7- تحلیل برقراری رهبری . . بر طرف ترس و ایجاد اعتماد و فضای نوآوری 8- l9- ...

تعداد صفحه: ۸۲ دسته بندی: مدیریت

***1 رهبری هدف رفتاری رهبری در مدیریت تعریف رهبری: رهبری مقوله ای فراتر از مدیریت است، همانگونه که در یک انقلاب یا کشور رهبر عامل وحدت، همسویی، جهش ونوآوری وهدایت کلی و ضامن تداوم بقاء و سلامتی یک نهضت است، در مدیریت نیز فراتر از امور جاریه مدیریت نوع ویژگی و خصوصیت در مدیر باید وجود داشته باشد که موجب وحدت و یکپارچگی کارکنان و هدایت کلی ایشان در جهت رشد و تعالی معنوی و اخلاقی ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •بررسی فعالیتهای اتحادیه گازرسانان •اهمیت مدیریت امور بازرسی گاز اتحادیه گازرسانان •چگونگی فعالیت مدیریت امور بازرسی گاز این اتحادیه •رقبای مدیریت امور بازرسی گاز اتحادیه گازرسانان ***3 سیستم فعلی زمان اجرای بازرسی پرونده یک گازرسان تا زمان دریافت تایید نهایی مشخص نمیباشد (از یک هفته تا یک ماه به طول می انجامد). در سیستم فعلی گازرسانانی که فاقد صلاحیت فعالیت در این صنف ...

تعداد صفحه: ۷۲ دسته بندی: دانشگاهی

***6 بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEx ایجاد تجارت الکترونیک (E-Business) در شرکت FedEx در سال 1973 با مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی مدل تجارت FedEx پست 48 -24 ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند. FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون اطلاعات در روز و بیش از 3000 پایگاه داده و بیش از 50000 فایل ...

تعداد صفحه: ۱۶۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) هدف: ارائه اجزای برنامه‌ریزی و روش‌های هدایت برنامه‌های پروژه و ارتباط آنها با یکدیگر به گونه‌ای که اهداف پروژه حاصل گ مقدّمه: • تعاریفی از پروژه (PROJECT) • تعاریفی از مدیریت (MANAGEMENT) • تعاریفی از مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) • تعریف سیستم (SYSTEM) تعریف سیستم مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT SYSTEM ***3 فعالیت‌های عمده و اصلی ...

تعداد صفحه: ۳۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 موضوع مطالعه مطالعه گنجایش کربن در سازمان خاک های نشاسته ای ***4 مدیریت کودهای سازمانی که رهبری میکنه یک کربن توقیف شده که متفاوته ***5 گنجایش کربن درخاک ها(سازمان کربن) 2) The C/N ratio in biomass (برگ نشاسته ای) و سازمان کودی 3) موضوع مقدار تلاش سازمانی در منطق سازمان برگ نشاسته ای ***6 ¢پیشرفته ¢دانستن راه مدیریت سازمان کود که متفاوت بسیار اثر می گذاره روی کربن توقیفی ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: دانشگاهی

***3 پیشینه مکاتب بررسی های تاریخی نشان می دهد که در مورد چگونگی اداره سازمان ها (واحدهای تجاری / اداری) پیشینیان از جمله : مصریان ، چینی یان، ایرانیان، رومیان و آلمان ها و دیگران دارای بینیش ها و سیستم های خاص و متناسب با سازمان های اداری و تجاری خود بوده اند. . دوره ای که دانش مدیریت از ابتدای شکل گیری تاکنون طی نموده است و همچنین کلیه نظراتی که تا حال از طریق دانشمندان و ...

تعداد صفحه: ۲۶۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می‏باشد. ***5 تعریف نیاز نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می ...

تعداد صفحه: ۵۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 اصول مدیریت و کنترل پروژه تعریف پروژه یک پروژه را می توان بصورت زیر تعریف نمود : ” مجموعه ای از فعالیتها که برای دستیابی به منظور یا هدفی خاص انجام می گیرند.” ”پروژه به مجموعه ای از فعالیت ها با روابط وابستگی و زمان خاص که برای دستیابی به هدف مشخصی باید انجام شوند اطلاق می گردد“ بعبارت دیگر پروژه شامل فعالیتهایی می باشد که می بایست در تاریخهای معین , با هزینه هایی معین و با ...

تعداد صفحه: ۵۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 اصول مدیریت و کنترل پروژه تعریف پروژه یک پروژه را می توان بصورت زیر تعریف نمود : ” مجموعه ای از فعالیتها که برای دستیابی به منظور یا هدفی خاص انجام می گیرند.” ”پروژه به مجموعه ای از فعالیت ها با روابط وابستگی و زمان خاص که برای دستیابی به هدف مشخصی باید انجام شوند اطلاق می گردد“ بعبارت دیگر پروژه شامل فعالیتهایی می باشد که می بایست در تاریخهای معین , با هزینه هایی معین و با ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه: ارتباط نزدیکی بین تجربه و دانایی وجود دارد. تجربه را می توان به عنوان پالایشگر دانایی در نظر گرفت. نه تنها انواع خاصی از دانایی می تواند. به تجربه تبدیل شوند،بلکه تجربه می تواند معیاری برای تبدیل داده ها به دانایی محسوب شود. ***4 چکیده: تجربه مدیریتی: مفهوم تجربه:دانش عملی یعنی »» تصمیم،چالش،فرصت یا خواه به عنوان عامل وخواه به عنوان ناضر شامل: 1 – تجارب مدیریتی: در ...

تعداد صفحه: ۲۷۷ دسته بندی: دانشگاهی

***7 •اهداف دوره آموزشی: آشنایی با مفاهیم عملیاتی و سازمانی داده و اطلاعات 2- آگاهی از کارکردهای سازمانی مدیریت اطلاعات و منابع اطلاعاتی 3- آشنایی با مفهوم سیستم های اطلاعاتی و جایگاه آنها در سازمان 4- آشنایی با کارکرد روش های مختلف تبادل اطلاعات با تاکید بر شبکه های اطلاع رسانی 5- تشریح انواع سیستم های اطلاعاتی 6- توصیف نحوه طراحی فرایندهای یک سیستم اطلاعاتی 7- موارد عملیاتی ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 نقش MIS در سازمانها نظارت و کنترل دقیق بر فعالیتهای سازمان کاهش حدس وگمان در تصمیم گیریها امکان برنامه ریزی استراتژیک فیدبک از نتایج تصمیمات کاهش سطوح مدیریت کاهش هزینه ***3 سیستم سازماندهی عواملی که بر یکدیگر تاثیر داشته و جهت تحصیل اهداف مشترکی بر روی داده ها عملیات پردازش را در یک زمان و یا زمانهای مختلف را انجام میدهند تا ستاده مورد نظر را بدست آورند. ***4 طبقه بندی ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 این مقاله‌ به بحث مدیریت استراتژیک می‌پردازد؛ ابتدا بحث با تعریفی پیرامون مدیریت و استراتژی آغاز می‌شود. فرایند مدیریت استراتژیک در پنج مرحله، 1- تجزیه و تحلیل محیطی، 2- پایه‌گذاری جهت‌گیری سازمانی، 3- هدف‌گذاری، 4- تعیین و تدوین استراتژی‌ها، 5- بسترسازی و اجرای استراتژی‌ها و کنترل استراتژی‌ها توضیح داده شده است. ***3 مهارت‌های بنیادین شامل مهارت تعامل، تخصیص، نظارت و ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 این مقاله‌ به بحث مدیریت استراتژیک می‌پردازد؛ ابتدا بحث با تعریفی پیرامون مدیریت و استراتژی آغاز می‌شود. فرایند مدیریت استراتژیک در پنج مرحله، 1- تجزیه و تحلیل محیطی، 2- پایه‌گذاری جهت‌گیری سازمانی، 3- هدف‌گذاری، 4- تعیین و تدوین استراتژی‌ها، 5- بسترسازی و اجرای استراتژی‌ها و کنترل استراتژی‌ها توضیح داده شده است. ***3 مهارت‌های بنیادین شامل مهارت تعامل، تخصیص، نظارت و ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***7 استراتژی یعنی هنر برنامه ریزی و هدایت عملیاتی و برای اینکه از تاکتیک متمایز شود باید دارای 3 ویژگی باشد : گستره عملیاتی بیشتری دارد دوره زمانی بلند تری دارد جابجائی انبوه نیروها هنری مینتزبرگ : برنامه ریزی استراتژیک به معنی PLAN برنامه ، تمهید ، الگو ، وضعیت ، دیدگاه می باشد . گروه مشاوران بوستون : استراتژی امری مربوط به جایگاه سازمان در میدان رقابتی می گویند . گروه مشاوران ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***7 استراتژی یعنی هنر برنامه ریزی و هدایت عملیاتی و برای اینکه از تاکتیک متمایز شود باید دارای 3 ویژگی باشد : گستره عملیاتی بیشتری دارد دوره زمانی بلند تری دارد جابجائی انبوه نیروها هنری مینتزبرگ : برنامه ریزی استراتژیک به معنی PLAN برنامه ، تمهید ، الگو ، وضعیت ، دیدگاه می باشد . گروه مشاوران بوستون : استراتژی امری مربوط به جایگاه سازمان در میدان رقابتی می گویند . گروه مشاوران ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مدیریت دولتی سنتی با ویژگی های خاص خود که ساختاری بوروکراتیک، سلسله مراتبی، بزرگ و متمرکز است، نمی تواند در جریان توسعه نقش موثری ایفا کند و در بعضی موارد حتی به صورت بازدارنده در می آید. در جهت رفع نارسائی های مدیریت دولتی سنتی یا به عبارتی اداره امور عمومی مدیریت دولتی جدید با و توانمندی های نو، پا به عرصه وجود نهاده است که در پاسخ به نیازهای مختلف توسعه می تواند به طور ...

تعداد صفحه: ۲۳۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nپیشرفت و بقای یک سازمان در دنیای کنونی که دنیای رقابتی و پر‌شتاب می باشد وابستگی زیادی به تصمیم مدیران آن سازمان دارد. nارزش یک مدیر به تصمیماتی است که می‌‌گیرد. بنابر این دیگر نمی توان تنها بر اساس تجربه به این امر مهم پرداخت بلکه بهره‌گیری از اطلاعات و دانش مدیریتی از جمله وظایف خطیر یک مدیر محسوب می شود. ***5 سرچشمه پژوهش عملیاتی منشأ استفاده از پژوهش عملیاتی , عملیات ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در هزاره سوم همگام با تغییرات سریع در تکنولوژی خصوصاً تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی بازارها نیز تغییر می‌کرده اند. امروزه سازمان‌ها در دورافتاده‌ترین کشورهای افریقایی نیز از روند فراگیر تجارت جهانی در امان نیستند و اگر نتوانند وارد بازارهای جهانی شوند و با سازمان‌های بین‌المللی رقابت کنند، در منطقه خود نیز از رقبای جهانی مصون نیستند. فشار رقابت جهانی و دسترسی مشتریان به ...

تعداد صفحه: ۲۹۵ دسته بندی: دانشگاهی

***16 مقایسه سیستم دور باز و سیستم دور بسته سیستمهای باز : با محیط خارجی به وسیله جریان منابع مرتبط است . * سیستمهای بسته : با محیط خارجی مرتبط نیست . ***18 nسیستمهای مفهومی و فیزیکی سیستمهای فیزیکی : شرکت تجاری شامل منابع فیزیکی * سیستمهای مفهومی : نمایش استفاده از سیستم فیزیکی استفاده از منابع مفهومی - اطلاعات (پردازش شده ) - داده ها (سازماندهی نشده ) ***19 nنمایش سیستمها ...

تعداد صفحه: ۹۹ دسته بندی: دانشگاهی

***4 اکثر قریب به اتفاق محصولات مختلف مورد نیاز و مورد استفاده بشر برای ادامه حیات به طور طبیعی وجود ندارند و باید انها را(( به وجود)) آورد. چنانچه برای دستیابی به مطلوبیت ها و قابلیت هایی که خواستهای انسان را برآورد نیاز به ترکیب عوامل تولید باشد لازم است کسی پیشقدم شود و این مهم را به انجام برساند. امروزه در کشورهای پیشرفته پیچیدگی تولید باعث همکاری افراد متبحر بسیاری در رده ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مدیریت زنجیره تامین امروزه مدیریت زنجیره تامین به عنوان یکى از مبانى زیر ساختى پیاده‌سازى کسب و کار الکترونیک در دنیا مطرح است. این مقاله سعى دارد تا با روشن کردن مفاهیم اصلى مدیریت زنجیره تامین جایگاه آن را در توسعه فناورى اطلاعات به ویژه تجارت الکترونیک تبیین کند. ***4 در رقابت‌هاى جهانى موجود در عصر حاضر، باید محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشترى، در دسترس وى قرار ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ¨2- بحث قبلی 1-2 مدیریت حسابداری استراتژیک ¨عمده نقش‌های هنجاری بر SMA عناوینی برای اصول SMA مثل حسابداری رقیب و ثبت وضعیت رقابتی بودند مدیریت هزینه استراتژیک سرمایه گذاری استراتژیک و توسعه حسابداری معاصر با عنصر استراتژیک بصورت هزینه مبتنی بر فعالیت و کارت نشان متوازن بودند . ***3 ¨یافته‌های دیک وود نشان می دهد که کاربرد حسابداری بطور ادواری با محیط بیرونی عملکردهای شرکت ...

تعداد صفحه: ۲۳۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 کتاب حاضر به منظور تدریس درس روابط انسانی در سازمانهای آموزشی در پنج فصل : تاریخچه پیدایش و تکامل روابط انسانی ساختار روابط انسانی در مدیریت ارتباطات ،اهمیت و ماهیت آن تئوریها و نظریه ها نقش گروه در سازمان و جایگاه آن در روابط انسانی تالیف شده است . ***3 هدف این درس آشنایی مدیران و دست اندرکاران سازمان های آموزشی با چگونگی برقرارکردن ارتباط های انسانی در سازمانهای آموزشی ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 برگ اول: هسته حرفه اى و متخصص افرادی باصلاحیت، حرفه اى و با تخصص هاى بالا در زمینه فنى و دانش مدیریت هستند. این گروه با در اختیار داشتن اطلاعات حساس و دانش خاصى که سازمان را از رقباى آن متمایز مى سازد، برای سازمان ضروری اند و رکن اصلى سازمان مى باشند. برگ دوم: مقاطعه کاران و پیمانکاران شرکتهایی هستند که با سازمان قرارداد می بندند و در ازای دریافت حق الزحمه بسیاری از کارها و ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 سازمان یادگیرنده : به عقیده « سنگه » سازمان یادگیرنده جایی است که افراد دائما تواناییهای خود را برای خلق نتایجی که مد نظرشان است توسعه می دهند، جایی که افکار و ایده های جدید پرورش داده می شود، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد پیوسته چگونه آموختن را به اتفاق هم می آموزند. یادگیری سازمانی: فرایندی است که در آن، سازمان در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه مدیریت دولتی همچون سایر نهادها دراین ایام درمعرض دگرگونی ها و تحولات چشمگیری قرار گرفته است ، به گونه ای که بقای آن در آینده با رویکردهای کنونی غیرممکن به نظر می رسد. رویارویی با این تغییر و تحولات نیاز به تحول ذهنی مدیران و تغییرات ساختاری در مدیریت دولتی دارد تا بتواند بر چالش های رویاروی خود توفیق یابد. تحولاتی که مدیریت دولتی معاصر با آنها روبروست ازاین جمله اند: ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت