دانلود قالب پاورپوینت با موضوع قضیه سازمانی.ppt

تعداد 100 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد قضیه سازمانی با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات می‌باشد.

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ¨2- بحث قبلی 1-2 مدیریت حسابداری استراتژیک ¨عمده نقش‌های هنجاری بر SMA عناوینی برای اصول SMA مثل حسابداری رقیب و ثبت وضعیت رقابتی بودند مدیریت هزینه استراتژیک سرمایه گذاری استراتژیک و توسعه حسابداری معاصر با عنصر استراتژیک بصورت هزینه مبتنی بر فعالیت و کارت نشان متوازن بودند . ***3 ¨یافته‌های دیک وود نشان می دهد که کاربرد حسابداری بطور ادواری با محیط بیرونی عملکردهای شرکت ...

تعداد صفحه: ۱۴۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 هدف هدف از این درس آشنائی دانشجویان با ویژگی ها و موقعیت ها ومسائل جاری سازمان های دولتی و پیوندی بین نظر وعمل و افزایش دانش و مهارت عقلی دانشجویان است در این راستا ضمن تعاریف قضیه سازمانی تعدادی از قضایا ومسائل و مشکلات سازمانها همراه با ارائه راه حلها پرداخته خواهد شد ***3 •مقدمه امروزه دگرگونی شایان توجهی در روندی که ثقل آن بیشتر به سوی نظریه پردازی متمایل بوده رخ داده ...

تعداد صفحه: ۲۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

(رشته مدیریت دولتی) تعداد واحد:3 « دانشگاه پیام نور » ***2 مقدمه مورد پژوهی درمباحث ویژه مدیریت دولتی تعریف قضیه: شرح یک سسله حقایق درزمینه رویدادهائی واقعی و توصیف مشکلات آنها به منظورتجزیه و تحلیل . نتیجه گیری و راه حل یابی . ***3 (فصل اول ) قضیه سازمانی : عبارت از موضوع یا مسأله ای که از برش یا مقطعی از زندگی سازمانی ،گزینش شده و مورد توجه و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و برای ...

تعداد صفحه: ۳۶۰ دسته بندی: دانشگاهی

منبع : مباحث ویژه در مدیریت دولتی مولف: دکتر مهدی الوانی دکترشمس السادات زاهدی ***2 فصل اول هدف کلی: آشنایی با روش مورد پژوهی به عنوان یکی از روش های آموزشی در مدیریت و چگونگی تنظیم قضایای مربوط به مدیریت و آشنایی با نحوه نجزیه و تحلیل قضایای سازمانی ***3 قضیه: شرح یک سلسله حقایق در زمینه رویدادهایی واقعی و توصیف مشکلات آنها جهت تجزیه و تحلیل‌‌‌‍ ، نتیجه گیری و راه حل یا بی قضیه ...

تعداد صفحه: ۱۴۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 هدف هدف از این درس آشنائی دانشجویان با ویژگی ها و موقعیت ها ومسائل جاری سازمانهای دولتی و پیوندی بین نظر وعمل و افزایش دانش و مهارت عقلی دانشجویان است در این راستا ضمن تعاریف قضیه سازمانی تعدادی از قضایا ومسائل و مشکلات سازمانها همراه با ارائه راه حلها پرداخته خواهد شد . ***3 •مقدمه امروزه دگرگونی شایان توجهی در روندی که ثقل آن بیشتر به سوی نظریه پردازی متمایل بوده رخ داده ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 يک سيستم اطلاعاتي را مي‌توان مجموعه‌اي از اجزاء مرتبط با هم تعريف کرد که اطلاعات را به منظور حمايت از هماهنگي، تصميم‌گيري و کنترل در يک سازمان، جمع‌آوري، پردازش، ذخيره، بازيابي و توزيع مي‌کند. در يک سيستم اطلاعاتي سه عمليات Input، Process و Output منجر به توليد اطلاعات مي‌شود. ***4 سيستم‌هاي پشتيبان عمليات مثل: TPS، PCS، OAS، ECS سيستم‌هاي پشتيبان مديريت مثل: MIS، DSS، EIS ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 سيستمهاي اولويت دار جهت پياده سازي در سازمانها سيستم جامع وبانکهاي اطلاعاتي اختصاصي : اين سيستم ها معمولا در سازمانها و شرکتهاي مختلف با توجه به اهداف ، وظايف و سياستهاي سازماني متفاوت خواهد بود . براي طراحي ، پياده سازي و نصب راه اندازي اينگونه سيستم ها يا بانکهاي اطلاعاتي مستلزم نياز و درخواست سازمان مربوطه و شناخت کامل ميباشد . سيستم هاي جامع عمومي مالي و اداري : ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تشخيص و استفاده خلاقانه از فرصتهاي موجود براي تبديل اين فرصتها به موقعيتهاي تجاري سود آور فرايند خلق محصول جديد از طريق فعاليت تجاري با صرف زمان و انرژي لازم و در نظر گرفتن ريسکهاي مالي و رواني و اجتماعي است که در نهايت به دريافت پاداشهاي مالي و رضايت شخصي مي انجامد. ***4 اهميت کارآفريني سازماني در ايران سازمان هاي بزرگ ايراني دولت کارآفرين سازمان هاي بزرگ ايراني درصد قابل ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تعريف ارتباطات : واژه « ارتباطات » در جوامع نوين به وسيله همه ، به کار مي رود.اين واژه براي توضيح خطاهاي اجتماع به طور کل و سازمانها به کار مي رود . در ادبيات رفتار سازماني تعريف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهيم اطلاعات که براي اين منظور ، سمبلهايي را به کار مي برند . ***3 هدف ارتباطات به طور کلي هدف از ارتباطات به وجود آوردن تغييرات در رفتار يا تغيير در آن د ...

تعداد صفحه: ۳۰۶ دسته بندی: دانشگاهی

***4 فصل اوّل موضوع رفتار سازماني هدف اصلي اين فصل آشنا ساختن دانشجويان با چگونگي آغاز و تکوين مديريت رفتار سازماني مي باشد ***5 اساس رفتار سازماني پاسخ به سؤالات متعددي در مورد چرايي و علت رفتارهاي متفاوت کارکنان ، مديران و کل سازمان و نيز دلايل کسب نتايج متفاوت ، اساس اين علم مي باشد ***6 نقش رفتار در سازمان شناخت و بکارگيري رفتار صحيح ، محيط سازمان را جالبتر و جذابتر و ميزان ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

***4 تعالی سازمانی رشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد. کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان. ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان. تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت. ***5 ابزاری برای خود ارزیابی به منظور تعیین موقعیت سازمانها در مسیر تعالی،کمک به درک فاصله بین اهداف و واقعیت ها و ترغیب سازمانها به یافتن راه حلهای بهبود. مبنایی برای ایجاد زبان و تفکر مشترک در تمامی ابعاد ...

تعداد صفحه: ۲۷۶ دسته بندی: دانشگاهی

***14 اساس رفتار سازمانی پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت، اساس این علم می باشد ***15 نقش رفتار در سازمان شناخت و بکارگیری رفتار صحیح، محیط سازمان را جالب تر و جذاب تر و میزان بهره وری آن را افزایش می دهد ***16 مطالعه رفتار سازمانی کشف روابط انسانی الگوهای رفتار و نظرهای رفتاری کشف روابط علت و ...

تعداد صفحه: ۱۰۵ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مسئولیت‌های مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را ‌باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره ‌وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامه‌ریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 سازمان یادگیرنده : به عقیده « سنگه » سازمان یادگیرنده جایی است که افراد دائما تواناییهای خود را برای خلق نتایجی که مد نظرشان است توسعه می دهند، جایی که افکار و ایده های جدید پرورش داده می شود، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد پیوسته چگونه آموختن را به اتفاق هم می آموزند. یادگیری سازمانی: فرایندی است که در آن، سازمان در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 üماهیت ( اساس ) رفتار سازمانی : پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت ، ماهیت و اساس این علم می باشد . üتعریف رفتار سازمانی : عبارت است از مطالعه منظم (سیستماتیک) عملیات ، اقدامات ، کارها و نگرشهای افرادی که سازمان را تشکیل می د هند. ***5 üمدیریت : فراگرد به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع انسانی و ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 تعریف سیستم 1- سیستم به مجموعه ای از اجزاء به هم پیوسته و مرتبط به هم که به نحوی تنظیم گرایدهاند که یک کل مجزا از تک تک اجزا را به وجود میآورند. 2- سیستم منظومه یا مجموعه ای از عناصر و اجزای مرتبط و در حال کنش و واکنش متقابل که یک کل هدفمند را به وجود می آورند. انواع سیستم 1- سیستم‌های باز: رابطه‌ی متقابل (تعامل) با محیط دارد. 2- سیستم‌های بسته: به محیط وابسته نیست و به ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ساختار سازمان به عنوان نوعی ابزار مدیریتی برای اجرای استراتژی ها و تحقق اهداف ***3 چرا ساختار سازمان ابزار متداول میان مدیران است؟ (1تغییر آن نسبتاً ساده است (تغییر رفتار، اصلاح فرهنگ یا اجرای استراتژی جدید دشوارتر است). اما جذابیت آن به تاثیر شدید آن بر سازمان برمی گردد. (2تغییر ساختار را می توان به عنوان یکی از دغدغه های جدید مدیریت دانست. (3با تغییر ساختار، مدیر جدید می ...

تعداد صفحه: ۲۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 فصل اول موضوع رفتار سازمانی ***2 گفتار اول : کلیات هدف کلی آشنایی وشناخت چگونگی آغاز و تکوین مدیریت رفتار سازمانی ***3 مقدمه مهمترین مسئله ای که کلیه سازمان های امروزی در آینده با آن روبرو هستند این مسئله است که : آیا می توانند به نحو اثر بخشی در بازار جهانی رقابت کنندیا نه ؟ به سخن دیگر ، آیا توان آن را دارند که در این آشفته بازار با رقابت فشرده حضوری پویا داشته باشند؟ ...

تعداد صفحه: ۲۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

رشته مدیریت مولف:دکتر زهرا برومند ***3 مقدمه تمامی مکاتب فکری وادیان الهی بویژه دین مبین اسلام که اخرین و کاملترین ادیان الهی است اهمیت ویژه ای به انسان و شخصیت معنوی و پنهانی او داده است . بهمین جهت در بیان علوم مدیریت رفتار سازمانی از اهمیت و جایگاهی خاص برخوردار است زیرا هر قدر که استراتژی وتکنولوژی سازمانی از پیچیده باشد و هر قدر علوم جدید کشف شود باز هم رمز موفقیت و در خدمت ...

تعداد صفحه: ۲۲۲ دسته بندی: دانشگاهی

تالیف: دکتر زهرا برومند تعداد واحد درسی: 3 ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول : کلیات ***6 موضوع رفتار سازمانی پاسخ به سوالات زیر است: 1- چرا هر کس به گونه ای خاص رفتار می کند. 2- به چه دلیل در موقعیت ها یکسان افراد عکس العمل های متفاوتی بروز می دهند؟ 3- چرا بین چند سازمان که تشکیلات ظاهرا مشابهی دارند یکسان اداره می شوند برخی موفقترند. 4- چرا مدیرانی که موفقترند ...

تعداد صفحه: ۲۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

منبع :مدیریت رفتار سازمانی تالیف :دکتر زهرا برومند تعداد واحد :3واحد ***3 فصل اول : موضوع رفتار سازمانی ***4 •این فصل در سه گفتار به شرح ذیل تنظیم گردیده است 1- گفتار اول : کلیات 2- گفتار دوم : تاریخچه طبیعت و حیطه رفتار سازمانی 3- گفتار سوم : گرایش های رفتار سازمانی ***5 •هدفهای رفتاری فصل اول هدفهای رفتاری گفتار اول 1- ابعاد مختلف مدیریت از دیدگاه نوین 2- مشخصه های رفتار ...

تعداد صفحه: ۲۷۱ دسته بندی: دانشگاهی

نام درس: مدیریت رفتار سازمانی؛ تعداد واحد درسی: 3 واحد؛ نام منبع درسی: مدیریت رفتار سازمانی؛ مؤلف: زهرا برومند؛ ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول: کلیات ***6 مقدمه کشمکشهای رویاروی سازمانهای امروزی: اقتصاد جهانی یکپارچه از راه می رسد. ما تقریباً به دومین نسل دهۀ اطلاعات پیوند خورده ایم. توجه کم و بیش به کیفیت تولید کالا و خدمت یا ”انقلاب خدمات کیفتی“. ***7 موضوع ...

تعداد صفحه: ۲۹۵ دسته بندی: دانشگاهی

رشته مهندسي و علوم کامپيوتر ***2 مقدمه اي بر سيستم هاي اطلاعاتي مبتني بر کامپيوتر ***3 اطلاعات مديريت Informationاطلاعات منابع مهم سازماني ***4 اطلاعات(داده) نيروي انساني مواد اوليه لوازم وماشين ها (شامل تسهيلات و انرژي) پول مفهومي فيزيکي پنج منبع اصلي ***5 چگونگي مديريت منابع اکتساب آماده کردن وجمع بندي استفاده بهينه جايگزيني ***6 انواع کاربران ...

تعداد صفحه: ۹۸ دسته بندی: دانشگاهی

دوره کارداني رشته مکانيک خودرو ***10 پيشگفتار: کارآفريني: واژه کارآفريني از کلمه فرانسوي Entreprender به معناي "متعهد‌شدن" نشأت گرفته است. بنابراين تعريف واژنامه دانشگاهي و بستر: کارآفريني کسي است که متعهد مي‌شود مخاطره‌هاي يک فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره و تقبل کند. اقتصاد‌دانان نخستين کساني بودند که در نظريه‌هاي اقتصادي خود به تشريح کارآفرين و کارآفريني پرداختند. ژوزف ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ارتباطات بدون شک ارتباطات نقش مهمي در اثربخشي مديريت و سازمان ايفا مي کند. از طرف ديگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ريشه هاي واقعي هم? مشکلات جهان است. ***3 نقش ارتباطات سنتي به عقيد? ”هنري فايول“ اگر در يک سازمان فرضي، کانالهاي رسمي براي تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زير فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار کند، از طريق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بايستي ارتباط برقرار شده و سپس ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: دانشگاهی

***1 1- وب سايت چيست ؟ وب سايت ، مجموعه اي از صفحات مرتبط به يکديگر است که اطلاعات را در قالب متن،تصوير، صدا، و فيلم در اختيار بازديد کننده وب سايت قرار مي دهد. 2- چه کساني مي توانند وب سايت داشته باشند ؟ تمام اشخاص و سازمانها مي توانند وب سايت داشته باشند. به جرات مي توان گفت که سريعترين و بهترين راه معرفي فعاليتها، محصولات و شرکتها ، وب سايت است. در واقع وب سايت نقش دفتر مجازي ...

تعداد صفحه: ۹۹ دسته بندی: دانشگاهی

***6 رئوس مطالب اصلي و عمده: مقدمه 2- مفهوم طرح کسب و کار 3- اهميت طرح کسب و کار 4- موارد اصلي قابل بررسي طرح کسب و کار 5- علل شکست طرح هاي کسب و کار 6- نتيجه گيري ***7 بخش اول: مقدمه ***8 مقدمه يکي ازمهمترين فعاليتها درزندگي اجتماعي بشر امروزمديريت است که به کمک اين فعاليت مي توان ازطريق اصولي و باتوجه به منابع وامکانات موجود به نحو احسن به اهداف سازمان دست يافت. براي رسيدن به ...

تعداد صفحه: ۱۹۰ دسته بندی: دانشگاهی

***11 رئوس مطالب اصلي: مقدمه 2- مفهوم کارآفريني 3- تعاريف کارآفرين 4- کارآفريني مستقل 5- کارآفريني سازماني ***12 فصل اول: مباني و مفاهيم کارآفريني ***13 •در حال حاضر بيکاري (فقدان و يا نقصان فرصت هاي شغلي کافي و مناسب براي جمعيت جوياي کار و توازن بين عرضه و تقاضاي نيروي کار) يکي از معضلات اصلي و اساسي تمامي کشورها به حساب مي آيد. •اين در حالي است که برخورداري از شغل مناسب جزو ...

تعداد صفحه: ۱۹۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 • اهداف درسي: 1- آشنايي با اصول و مفاهيم تئوري و نظري کارآفريني 2- کسب مهارت هاي راه اندازي يک کسب و کار 3- آشنايي با چگونگي مديريت سازمان هاي کسب و کار ***6 • محتواي آموزشي: 1- مطالب کلاسي 2- کتاب ”کارآفريني؛ از تئوري تا عمل“ 3- مقالات علمي 4- بازديدها ***9 • توضيحات در خصوص کارهاي عملي: الف - ارايه موضوع کار عملي (توسط استاد) ب – راهنمايي درخصوص منابع و ماخذ (توسط استاد) ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تاريخچه و قانون تاسيس 1304 – نخستين قانون اوزان و مقياس ها به تصويب مجلسين رسيد . 1332 - موسسه استاندارد در قالب يک اداره آزمايشگاهي به منظور کنترل کيفي کالا هاي صادراتي آغاز بکار کرد . 1339 – قانون " اجازه تاُسيس موسسه استاندارد ايران " در شش ماده به تصويب مجلسين وقت رسيد. 1343 - آزمايشگاه هاي واقع در شهر صنعتي کرج (محل فعلي) ضميمه شد و نام موسسه استاندارد ايران به " موسسه ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***1 چکيده‌ تقريباً‌ در هر جامعه‌ اي، ورزش‌ يک‌ نهاد اجتماعي‌ بسيار برجسته‌ محسوب‌ مي‌شود، زيرا ورزش‌ ويژگي‌هاي‌ موجد در هر نهادي‌ را با جاذبه‌ منحصر به‌ فردي‌ که‌ فقط‌ شايد دين‌ موجد آن‌ باشد، ترکيب‌ مي‌کند. در اين‌ مقاله، ديدگاههاي‌ کارکردي) ، تضاد و فرهنگي‌ مرور گرديده‌ و به‌ بحث‌ خواهيم‌ پرداخت‌ که‌ چگونه‌ ورزش‌ با فرآيند جامعه‌پذيري‌ و تغييرات‌ اجتماعي، ارتباط‌ پيدا مي‌کند. ...

تعداد صفحه: ۴۹ دسته بندی: دانشگاهی

***4 تاريخچه هواشناسي در ايران مطالعه? و بررسي جو هميشه مورد نظر دانشمندان ايراني بوده است ، از اين رو خيلي از دانشمندان نجوم در آثار خود بخشي را به مسائل جوي اختصاص داده اند . مطالعه? و بررسي جو هميشه مورد نظر دانشمندان ايراني بوده است ، از اين رو خيلي از دانشمندان نجوم در آثار خود بخشي را به مسائل جوي اختصاص داده اند .محمد بن ذکرياي رازي ، ابن سينا ، حکيم عمر خيام ، ابوريحان ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تعريف سيستم اطلاعاتي سيستم اطلاعاتي ، اطلاعات را براي يک هدف مشخص جمع آوري، پردازش، تحليل و منتشر مي کند. ***4 انواع سيستم هاي اطلاعات: اين سيستم‌هاي اطلاعاتي مبتني بر رايانه ( CBIS ) مي‌باشند. سيستم پردازش تراکنش (TPS ) سيستم کارگران دانش (KWS ) سيستم اطلاعاتي مديريت ( MIS ) سيستم تصميم يار ( DSS ) سيستم اطلاعات اجرايي (EIS ) سيستم اطلاعات حسابرسي ( AIS ) سيستم اطلاعات ...

تعداد صفحه: ۱۶۳ دسته بندی: دانشگاهی

***6 تعاريف و مفاهيم فرآيند q مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي مرتبط به هم يا متعامل که وروديها را به خروجيها تبديل مي‌کند. مجموعه‌ ورودي هاي يک فرآيند عمومأ خروجيهاي سايرفرآيندها هستند. فرآيندها در سازمان عمومأ برنامه‌ريزي مي‌شوند و تحت شرايط کنترل شده به اجرا در‌مي‌آيند تا ارزش‌افزوده ايجاد شود. يک فعاليت که با استفاده از منابع و بصورت هدايت شده در جهت کسب توانايي براي تبديل داده ها به ...

تعداد صفحه: ۱۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nدهه 1980 سه موج موضوع کارآفريني را به جلو رانده است. موج اول: انتشار کتاب هايي در خصوص 1- زندگي کارآفرينان و تاريخچه شرکت هاي آنها 2- چگونگي ايجاد کسب و کار شخصي 3- شيوه هاي سريع پولدارشدن موج دوم: ارايه رشته هاي آموزشي کارآفريني در مقاطع تحصيلي در حوزه هاي مهندسي و بازرگاني است. موج سوم: افزايش علاقه مندي دولت به تحقيقات درزمينه بنگاه هاي کوچک با هدف تشويق و تحقيق ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •مديريت رفتار امروزه تأکيد بر مهارت هاي انساني از اولويت‌هاي ويژه‌اي برخوردار است. گفته شده است که در مديريت ، توانايي رفتار کردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريکايي مديريت ، اکثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني که در يک بررسي پرسشي شرکت کردند، بر اين رأي توافق داشتند که مهمترين مهارت يک مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 فهرست مطالب کليات سازمان و مديريت هدف و وظايف اداره امور دفتري روابط اداري سيستم گردش نامه هاي اداري و نقش مسؤول دفتر بايگاني فراگرد تلفني- نقش و وظايف مسؤول دفتر عمليات اداري مسؤول دفتر مديريت و برنامه ريزي استفاده از تلفن جلسه چند نکته مهم مختصري از آيين نگارش ***4 سازمان مکانيکي (داراي ساختار تشکيلاتي و فرايندي به نسبت ثابت که در اثر برنامه ها و محيط ثابت پديد مي آيد.) ...

تعداد صفحه: ۳۰۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 آشنایی دانشجویان با: مفاهیم بهره وری و جایگاه آن سطوح بهره وری و جایگاه هر سطح آشنایی با مفاهیم مدیریت فراگیری بهره وری چشم انداز بهره وری فراگیر و دور بهره وری مفهوم مدیریت بهره وری کل اهداف درس ***5 اهداف درس اندازه گیری بهره وری و شاخصهای آن روشهای بهبود بهره وری بهره وری نیروی انسانی مدیریت سیستمها اصول مدیریت بهره وری فراگیر و مزایای استفاده از آن ***6 تلاش برای بهبود ...

تعداد صفحه: ۲۷۸ دسته بندی: دانشگاهی

***3 طرح درس و اهداف درس مديريت استراتژيک در رشته مديريت بازرگاني : استراتژي تصوير جامعي از هدفهاي بلند مدت، مقاصد و هدفهاي کوتاه مدت و سياستها و برنامه هاي عمده براي تحقق هدفهايي است که در آن رسالت موجود يا آتي سازمان و شخصيت موجود يا آتي سازمان تبيين شده است. ***4 درتعريف مزبور مفاهيم زير جلب نظر مي کند: داشتن تصوير جامع از محيط اطراف سازمان و تعيين جايگاه سازمان در آن ،در اين ...

تعداد صفحه: ۳۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***4 nاهداف درس آشنايي دانشجويان با: .1تعاريف و مفاهيم فرايند مديريت استراتژيک .2مدلهاي تدوين استراتژي .3تدوين اهداف بلند مدت و انواع استراتژيهاي اصلي .4مفاهيم متغيرهاي اساسي استراتژيک سازماني .5اجراي استراتژي .6ارزيابي استراتژي ها .7ارتباط مديريت بهره وري و فرايند مديريت استراتژيک ***5 nمقدمه درس مديريت استراتژيک يکي از دروس پايه اي رشته مديريت بازرگاني است . شناخت دقيق تغييرات ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مديريت امور دفتري: مجموعه اصول و روشهايي است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه هاي اداري مي باشد و موجب هماهنگي، کنترل و بهبود روشهاي گردش نامه هاي اداري در کليه سطوح سازماني مي باشد. امور دفتري يا سيستم گردش نامه هاي اداري دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيري وصدور مي شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيي تري برخوردارمي باشد. ***3 دبير خانه: دبيرخانه و دفاتر ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...

تعداد صفحه: ۲۴۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nسازمان عبارت است از هماهنگي معقول تعدادي از افراد که براي تحقق هدف يا منظور مشترکي از طريق تقسيم وظايف و برقراري روابط منظم و منطقي به طور مستمر فعاليت مي کنند. ***4 عناصر و ويژگيهاي مشترک سازمانها - سازمانها هدف دارند .يعني براي دستيابي به هدفها و مقاصد معيني به وجود آمده اند . - سازمانها از ترکيب اجتماعي افرادي که به طور گروهي کار ميکنند تشکيل مي شوند . فعاليت سازمانها ...

تعداد صفحه: ۵۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •نظارت بر عملکرد مديران تقريباً هر سازماني داراي يک سيستم مديريت عملکرد است که از آن انتظار مي رود اهدافي مهم را در زمينه مديريت سرمايه انساني برآورده سازد.اهداف مزبور غالباً عبارتند از برانگيختن افراد در جهت عملکرد مطلوب، کمک به افراد در جهت گسترش مهارتهايشان، ايجاد فرهنگ عملکرد، تعيين اينکه چه کسي مستحق ارتقاء مي باشد، تصميم گيري درباره افرادي که عملکرد ضعيفي دارند و کمک ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •هدف مقاله : •مقايسه بيانيه هاي مفهومي شماره يک و دو FASB تحت عناوين « اهداف گزارشگري مالي واحدهاي انتفاعي » و « ويژگي هاي اطلاعات حسابداري » با بيانيه مفهومي شماره يک هيات تدوين استانداردهاي حسابداري دولتي (GASB) تحت عنوان « اهداف گزارشگري مالي » •وجوه اشتراک و انتراق اساسي حسابداري واحدهاي انتفاعي و غير انتفاعي ***3 •خصوصيات کلي صورت هاي مالي و گزارشگري مالي ( از ديدگاه ...

تعداد صفحه: ۵۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •پس از به وجود آمدن صنايع کشور و شکل گيري طبقه کارگر به ويژه با آغاز دوران سلطنت رضا شاه و از ابتداي قرن اخير، خواست ايجاد تشکل و آزادي فعاليت هاي سنديکايي و اتحاديه‌اي مستقل، اصلي ترين مطالبه جنبش کارگران و مزدبگيران ايراني بوده است. هرچند اين جنبش در مقاطع مختلف با سرکوب‌هاي خونيني نيز مواجه بوده است، اما به مدد مبارزات خستگي ناپذير کارگران و تلاش‌هاي بي دريغ پيشگامان ...

تعداد صفحه: ۲۷۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 جایگاه درس : جامعه شناسی سازمانها از دروس تخصصی رشته علوم اجتماعی است و به ارزش یک واحد عملی و دو واحد نظری ارائه می شود . برای یک واحد عملی درس ، معمولا یک کار یا یک گزارش تحقیقی از دانشجو خواسته می شود ***4 nهدف کلی این درس : مطالعه سازمانها از دیدگاه جامعه شناسی هدف کلی و عمومی این درس است .دانشجو در این درس با نکات زیر آشنا می شود : دلایل مطالعه سازمانها ***5 nادامه ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در عصری که هم از اساتید مدیریت تمجید می‌شود و هم انتقاد، به نظر می‌رسد مایکل پورتر یکی از معدود کسانی است که هم توانسته خود را به اثبات برساند و هم این که در جهان کسب و کار تقریباً بدون انتقاد باقی بماند. پورتر، از زمان چاپ نخستین کتاب به نام استراتژی رقابتی در سال 1980، به یکی از بزرگ‌ترین متفکران استراتژیک تبدیل شد. مایکل پورتر (MICHAEL E. PORTER) در سال ۱۹۴۷ در آمریکا به ...

تعداد صفحه: ۵۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 نگرش اسلامی یا الگوی قرآنی به فساد -ادخلنی برحمتک فی عبادک الصالحین -و کان فی المدینه تسعه رهط یفسدون فی الارض و لایصلحون -رب قد آتیتی من الملک و علمتنی من تاویل الاحادیث فاطر السموات و الارض انت ولیی فی الدنیا و الآخره تو فی مسلما و الحقی یالصالحین -ووهبنا له اسحاق و یعقوب و داوود و سلیمان و ایوب و یوسف و ...کذلک تجری المحسنین -ذکریا، یحیی، عیسی، الیاس .... کل بین الصالحین ...

تعداد صفحه: ۱۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •تعریف جدول تقسیم کار تعریف : جدول تقسیم کار جدولی است که نشان می دهد کارکنان سازمان در یک مدت معین, چه کارهایی را انجام می دهند و چه مقدار وقت صرف انجام دادن این کارها می کنند . ***5 ¡آگاهی از بار واقعی کار و نحوه توزیع آن در عمل ¡شناخت محلهای تراکم کار از یک طرف و تراکم نیروی انسانی از طرف دیگر ¡آگاهی از تکرارها و تداخلهای وظیفه ای ¡آگاهی از نحوه اختصاص وقت به هر یک از ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 lبیان مساله؟؟؟ lمزایا و معایب شبکه اختصاصی lاختصاصی بودن کانال و کم شدن احتمال حمله lآزادی در انتخاب پروتکل lهزینه بالا در ایجاد lهزینه نگهداری و ارتقاء lعدم اتصال به دنیای خارج از سازمان lاینترنت، بستر ارتباط الکترونیکی دنیا و ضرورت اتصال به آن ***3 lراه حل... اما... lارتباط بین‏شبکه‏ای از طریق اینترنت و بسطی بر اینترنت lحال پتانسیل اتصال میلیون‌ها نفر به شبکه سازمانی ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

***2 lتارخچه و تعریف یک سیستم خبره lگذری بر سیستم‌های خبره‌ (Expert Systems) lاشاره : l در میان اهل فن و صاحبان اندیشه تعاریف و تفاسیر متنوعی دارد. در نگاهی کلی، استفاده از دلیل و برهان برای رسیدن به یک نتیجه از فرضیاتی منطقی با استفاده از روش‌های معین، تعریفی از استدلال تلقی می‌شود؛ تعریفی که البته با دیدگاه‌های فلسفی و گاه ایده‌آل‌گرایانه از استدلال تفاوت دارد. با این حال ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nسیستمهای برنامه ریزی منابع بنگاه که از دهه 90 میلادی مطرح شده اند، از جدیدترین جلوه های توسعه فناوری اطلاعات به شمار می آیند. n استقرار آنها پیچیده، زمان بر و هزینه زاست و آمادگیهای سازمانی ویژه ای را طلب می کند. nپژوهشها نشان می دهد که موفقیت پروژه های سنگین ERP درمراحل انتخاب، پیاده سازی، بهره برداری و بروزآوری، در سازمان متقاضی نیازمند وجود دانشهای ویژه ای در سازمان ...

تعداد صفحه: ۶۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه ای بر مدیریت پروژه مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است. در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است. مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند. این حقیقت که پروژه ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***4 ارزیابی امنیتی سیستم عامل ویندوز سیستم عامل ویندوز یکی از ده ها سیستم عامل موجود در جهان است که مدیریت منابع سخت افزاری در یک کامپیوتر را بر عهده دارد. استفاده از ویندوز بعنوان سیستم عاملی شبکه ای همزمان با عرضه NT وارد مرحله جدیدی گردید. در ادامه و بدنبال ارائه نسخه های دیگری از ویندوز فصل جدیدی از بکار گیری سیستم عامل فوق در شبکه های کامپیوتری گشوده گردید. استفاده از ...

تعداد صفحه: ۱۰۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مسئولیت‌های مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را ‌باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره ‌وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامه‌ریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 lVoIP چیست؟ VoIP یک روش برای تبدیل سیگنال­ های آنالوگ صوت به داده­ های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل می­شوند. ***3 lانواع مکالمات با استفاده از VOIP ابزار VOIP با ابزار ابزار VOIP با تلفن سنتی تلفن سنتی با تلفن سنتی ***4 lسرویس VOIP چیست؟ این سرویس برای انتقال مکالمات از طریق شبکه اینترنت به جای شبکه سنتی مخابراتی ایجاد شده است. کاربران این سریس به یکی از طرق زیر می ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 وظیفه اصلی کمیته های فنی تهیه استاندارد های بین المللی است نویس استانداردهای . پیش بین المللی که توسط کمیته های فنی مورد پذیرش واقع شده باشند ، برای رأی گیری بین اعضا با گردش در می آیند . انتشار یک استاندارد بین المللی نیازمند تأیید دست کم 75% از اعضای دارای حق رأی می باشد . استاندارد ایزو 10006 توسط کمیته فنی 176 ISO/TC ، (مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت) و توسط زیر کمیته 2 SC ...

تعداد صفحه: ۱۹۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اهداف آموزشی درس بررسی ماهیت فلسفه ارائه فلسفه های اصلی ریاضیات نقد فلسفه های موجود تحلیل فلسفی فلسفه تاثیر شناخت فلسفی در آموزش ریاضی آشنایی با بحران های ریاضی ***4 فصل یک ماهیت فلسفه اهداف فصل توضیح پیرامون ماهیت فلسفه نظریات ریاضیدانان مقایسه علم وفلسفه سوالات علم وفلسفه ومقایسه آنها ***5 فصل یک ماهیت فلسفه تقسیم بندی بر اساس سوالاتی از قبیل : ماهیت وجود ماهیت حقیقت ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

***1 ISO 10006 آشنایی با استاندارد وظیفه اصلی کمیته های فنی تهیه استانداردهای بین المللی است نویس استانداردهای . پیش بین المللی که توسط کمیته های فنی مورد پذیرش واقع شده باشند ، برای رأی گیری بین اعضا با گردش در می آیند . انتشار یک استاندارد بین المللی نیازمند تأیید دست کم 75% از اعضای دارای حق رأی می باشد . استاندارد ایزو 10006 توسط کمیته فنی 176 ISO/TC ، (مدیریت کیفیت و تضمین ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: مدیریت

***2 •در «واژه نامه بهره وری»که از انتشارات داخلی سازمان ملی بهره وری ایران است ، بهره وری را بدین گونه تبیین نمودهاست: «بهره وری به حداکثر رساندن استفاده از منابع، نیروی انسانی، تسهیلات و غیره به طریقه عملی،‌ کاهش هزینه های تولید، گسترش بازارها، افزایش اشتغال و کوشش برای افزایش دستمزدهای واقعی و بهبود استانداردهای زندگی است، آنگونه که به نفع کارگران، مدیریت و جامعه باشد ***4 ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: مدیریت

***3 qجوایز کیفیت ، جوایز و پاداشهایی هستند که براساس برخی از جنبه‌های کیفی عملکرد یک سازمان اهدا می‌گردند.جنبه‌هایی که در حالت عادی یک سازمان مسؤلیت زیادی در قبال آنها ندارد . qمعیارهای جوایزکیفیت همان عوامل اصلی مدیریت کیفیت جامع (TQM-Total Quality management ) هستند و موفقیت یا عدم موفقیت سازمانها در اجرای نظام‌های مدیریت کیفیت جامع به این عوامل و کیفیت پرداختن به آنها ارتباط ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: مدیریت

***2 ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مدیریت

***3 •فلسفه استراتژی : •استراتژی منابع محدود سازمان را بر موضوعات اصلی متمرکز می کند. •ماهیت استراتژی ، تشخیص فرصت های اصلی و تمرکز منابع در جهت تحقق منافع نهفته در آنها است. •درونمایه اصلی استراتژی، فرصت ها هستند.بدون دستیابی به فرصت های استراتژیک منافع استراتژیک در کار نخواهد بود. •اولین لازمه فرصت یابی ،حساسیت ذهنی است. •احساس رضایت از وضع موجود و احساس امنیت و پایداری ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: مدیریت

***3 بیان دقیق تاریخچه پیدایش و نزج مدیریت دانش امکان پذیر نمی باشد. در حقیقت ، مدیریت دانش از نخستین سالهای زندگی بشر وحتی در عصر شکارنیز وجود داشته است وبشر به جمع آوری و انتقال اطلاعات و دانش مرتبط با موضوع شکار و گسترش درک و شناخت خود از محیط پیرامونشان در زمینه های میزان منابع غذایی و فرصتها وخطرات موجود در قلمروشان می پرداختند. انسانها بطور مستمر بدنبال دستیابی به علم ...

تعداد صفحه: ۳۱ دسته بندی: مدیریت

***4 مقدمه مستند سازی Documentation) ) یکی از فرآیندهای بسیار مهم در استقرار و اجرای سیستمهای مدیریت می باشد . مستند سازی در اجرای صحیح و یکنواخت سیستم های مدیریت سازمان ها و بهبود مداوم آنها ، تاثیر بسزایی داشته وعلاوه بر این موجب انتقال اطلاعات و اشاعه دانش و تجربیات در داخل سازمان ها می شود . ***5 مقدمه آشنایی مدیران ، کارشناسان و کارکنان ، با اصول مهم مستند سازی و نیازمندی ...

تعداد صفحه: ۸۲ دسته بندی: مدیریت

***1 رهبری هدف رفتاری رهبری در مدیریت تعریف رهبری: رهبری مقوله ای فراتر از مدیریت است، همانگونه که در یک انقلاب یا کشور رهبر عامل وحدت، همسویی، جهش ونوآوری وهدایت کلی و ضامن تداوم بقاء و سلامتی یک نهضت است، در مدیریت نیز فراتر از امور جاریه مدیریت نوع ویژگی و خصوصیت در مدیر باید وجود داشته باشد که موجب وحدت و یکپارچگی کارکنان و هدایت کلی ایشان در جهت رشد و تعالی معنوی و اخلاقی ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •دولت الکترونیک •ترکیبی از فناوری اطلاعات و وب •یک دولت دیجیتالی بدون دیوار، بدون ساختمان وسازمانی مجازی •توزیع خدمات دولتی به صورت مستقیم ، 24 ساعته و 7 روز هفته و بهنگام (On Line) ***5 •تاریخچه •خلق خدمات الکترونیکی توسط بخش خصوصی امریکا در سال 1990 •نتایج قابل توجه استفاده از وب توسط شرکت ها •توجه دولت به خدمات الکترونیکی به شهروندان •پیشنهاد وینتون سرف یکی از پدر بزرگان ...

تعداد صفحه: ۱۵۹ دسته بندی: دانشگاهی

***9 •موضوعات کار عملی پیشنهادی: داده کاوی (Data Mining) 2- مهندسی مجدد (BPR) 3- برنامه ریزی منابع موسسه (ERP) 4- تجارت الکترونیک (e-Commerce) 5- یادگیری الکترونیک (e-Learning) 6- سازمان های مجازی و شبکه ای (Virtual Organizations) 7- دولت الکترونیک (e-Government) 8- مدیریت زنجیره تامین (SCM) 9- مدیریت دانش (Knowledge Management) 10- کارت های هوشمند (Smart Cards) ***19 دوران ...

تعداد صفحه: ۳۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 موضوع مطالعه مطالعه گنجایش کربن در سازمان خاک های نشاسته ای ***4 مدیریت کودهای سازمانی که رهبری میکنه یک کربن توقیف شده که متفاوته ***5 گنجایش کربن درخاک ها(سازمان کربن) 2) The C/N ratio in biomass (برگ نشاسته ای) و سازمان کودی 3) موضوع مقدار تلاش سازمانی در منطق سازمان برگ نشاسته ای ***6 ¢پیشرفته ¢دانستن راه مدیریت سازمان کود که متفاوت بسیار اثر می گذاره روی کربن توقیفی ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •تعاریف ، مفاهیم واهداف ارزشیابی کارکنان . •معیارهای مورد نظر در ارزشیابی کارکنان. •عوامل عینی وذهنی در ارزشیابی کارکنان . •انحرافات در ارزشیابی کارکنان . •کسانی که باید در ارزشیابیها دخالت داشته باشند. •روشهای ارزشیابیکارکنان . •کاربرد ارزشیابی . •تنگناهای ارزشیابی شایستگی کارکنان . ***4 •مقدمه •میزان موفقیت درنیل به اهداف سازمانی در • ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد نیروهای ...

تعداد صفحه: ۳۳۹ دسته بندی: دانشگاهی

***5 اولین جرقه حسابداری دوطرفه کتاب ریاضیات نویسنده لوکا پاچیولی کشیش ایتالیائی سال انتشار1494 مشخصات : nعدم تمایز بین اموال شخصی مالک و سازمان تجاری nعدم توجه به صورتهای مالی و نگهداری حساب دارائیهای ثابت ***6 ماهیت حسابداری روشهای قراردادی که توسط انجمنهای حرفه ای یا اساتید تدوین شده و مورد قبول همگان قرار گرفته است ***7 اطلاعات حسابداری ماده اولیه حسابداری است اطلاعات مالی ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •بهره وری •در «واژه نامه بهره وری»که از انتشارات داخلی سازمان ملی بهره وری ایران است ، بهره وری را بدین گونه تبیین نمودهاست: •«بهره وری به حداکثر رساندن استفاده از منابع، نیروی انسانی، تسهیلات و غیره به طریقه عملی،‌ کاهش هزینه های تولید، گسترش بازارها، افزایش اشتغال و کوشش برای افزایش دستمزدهای واقعی و بهبود استانداردهای زندگی است، آنگونه که به نفع کارگران، مدیریت و جامعه ...

تعداد صفحه: ۳۱۹ دسته بندی: دانشگاهی

***6 • اهداف درسی: 1- آشنایی با مفاهیم کلی روابط صنعتی در سازمان 2- تبیین جایگاه مباحث مربوط به روابط صنعتی در سازمان 3- طرح سیر تحولات روابط صنعتی در سازمان 4- آگاهی از نظریه ها و دیدگاه های مختلف مربوط به روابط صنعتی 5- آشنایی با رویکرد سیستمی و کارکرد آن در طرح مباحث روابط صنعتی ***9 لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید: ارایه مطالب کلاسی منطبق با رئوس مطالب درسی ارایه شده خواهد ...

تعداد صفحه: ۳۷ دسته بندی: دانشگاهی

***4 ***4 در این تحقیق ما ابتدا با استفاده از مقالات متعددی که در پایان به آنها اشاره خواهیم کرد به توضیح وجدان کاری با سرفصل های : تعریف وجدان کاری ، رابطه وجدان کاری و انضباط اجتماعی ، رابطه بین وجدان ، بهره وری و توسعه پایدار ، وجدان کاری و مفاهیم مشابه ، راه کارهای عملی تقویت وجدان کاری در نظام اداری و اجرائی ، اخلاق کار در غرب و اخلاق کار در ایران می پردازیم . و در نهایت با ...

تعداد صفحه: ۲۷۷ دسته بندی: دانشگاهی

***7 •اهداف دوره آموزشی: آشنایی با مفاهیم عملیاتی و سازمانی داده و اطلاعات 2- آگاهی از کارکردهای سازمانی مدیریت اطلاعات و منابع اطلاعاتی 3- آشنایی با مفهوم سیستم های اطلاعاتی و جایگاه آنها در سازمان 4- آشنایی با کارکرد روش های مختلف تبادل اطلاعات با تاکید بر شبکه های اطلاع رسانی 5- تشریح انواع سیستم های اطلاعاتی 6- توصیف نحوه طراحی فرایندهای یک سیستم اطلاعاتی 7- موارد عملیاتی ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 این مقاله‌ به بحث مدیریت استراتژیک می‌پردازد؛ ابتدا بحث با تعریفی پیرامون مدیریت و استراتژی آغاز می‌شود. فرایند مدیریت استراتژیک در پنج مرحله، 1- تجزیه و تحلیل محیطی، 2- پایه‌گذاری جهت‌گیری سازمانی، 3- هدف‌گذاری، 4- تعیین و تدوین استراتژی‌ها، 5- بسترسازی و اجرای استراتژی‌ها و کنترل استراتژی‌ها توضیح داده شده است. ***3 مهارت‌های بنیادین شامل مهارت تعامل، تخصیص، نظارت و ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 این مقاله‌ به بحث مدیریت استراتژیک می‌پردازد؛ ابتدا بحث با تعریفی پیرامون مدیریت و استراتژی آغاز می‌شود. فرایند مدیریت استراتژیک در پنج مرحله، 1- تجزیه و تحلیل محیطی، 2- پایه‌گذاری جهت‌گیری سازمانی، 3- هدف‌گذاری، 4- تعیین و تدوین استراتژی‌ها، 5- بسترسازی و اجرای استراتژی‌ها و کنترل استراتژی‌ها توضیح داده شده است. ***3 مهارت‌های بنیادین شامل مهارت تعامل، تخصیص، نظارت و ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***4 ارزیابی امنیتی سیستم عامل ویندوز سیستم عامل ویندوز یکی از ده ها سیستم عامل موجود در جهان است که مدیریت منابع سخت افزاری در یک کامپیوتر را بر عهده دارد. استفاده از ویندوز بعنوان سیستم عاملی شبکه ای همزمان با عرضه NT وارد مرحله جدیدی گردید. در ادامه و بدنبال ارائه نسخه های دیگری از ویندوز فصل جدیدی از بکار گیری سیستم عامل فوق در شبکه های کامپیوتری گشوده گردید. استفاده از ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت