دانلود قالب پاورپوینت با موضوع رضایت مشتری.ppt

تعداد 100 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد رضایت مشتری با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات می‌باشد.

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: مدیریت

***1 nنوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است . nایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003. nCRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در هزاره سوم همگام با تغییرات سریع در تکنولوژی خصوصاً تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی بازارها نیز تغییر می‌کرده اند. امروزه سازمان‌ها در دورافتاده‌ترین کشورهای افریقایی نیز از روند فراگیر تجارت جهانی در امان نیستند و اگر نتوانند وارد بازارهای جهانی شوند و با سازمان‌های بین‌المللی رقابت کنند، در منطقه خود نیز از رقبای جهانی مصون نیستند. فشار رقابت جهانی و دسترسی مشتریان به ...

تعداد صفحه: ۶۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 نياز روز افزون به پويايي کارها ، استفاده از تجهيزاتي مانند تلفن همراه ، پيجرها و ... بواسطه وجود شبکه هاي بي سيم امکان پذير شده است. اگر کاربر يا شرکت يا برنامه کاربردي خواهان آن باشد که داده و اطلاعات مورد نياز خود را به صورت متحرک در هر لحظه در اختيار داشته باشند شبکه هاي بي سيم جواب مناسبي براي آنها ست. ***4 شبکه هاي محلي (LAN ) براي خانه و محيط کار مي توانند به دو صورت ...

تعداد صفحه: ۶۰ دسته بندی: دانشگاهی

***11 •شرح کسب و کار مشخص کنيد ايده شما چيست؟ آيا فکر اين کسب و کار، عملي است ؟ ايده کسب وکار دقيقا آن چيزي است که مي خواهيد انجام دهيد . در اين قسمت، خواننده بايد دقيقا بفهمد که ايده کسب و کار شما چيست؟ شکل کسب و کار نوع کسب و کار نوع محصولات يا خدمات جنبه هاي منحصر به فرد و خصوصيات ويژه ***12 با پاسخ به سؤالات زير، توجيه اقتصادي و اجرايي براي ايده خود خواهيد داشت: •ايده شما چه ...

تعداد صفحه: ۵۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مقدمه •مجتمع غذائي رشته به رشته توليد کننده انواع ماکاروني واقع در کيلومتر 17 جاده سنتو مشهد قوچان در سال 1357 تأسيس گرديده است ، مالکيت مجتمع غذائي رشته به رشته خصوصي بوده و ماشين آلات آن توسط شرکت ايتاليايي Braibanti نصب و راه اندازي شده است که کليه مراحل توليد و بسته بندي محصول اتوماتيک مي باشد . و با نام تجارتي رشته به رشته که کيفيت بالاي آن موجبات رضايت مشتريان را ...

تعداد صفحه: ۵۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مقدمه •مجتمع غذائي رشته به رشته توليد کننده انواع ماکاروني واقع در کيلومتر 17 جاده سنتو مشهد قوچان در سال 1357 تأسيس گرديده است ، مالکيت مجتمع غذائي رشته به رشته خصوصي بوده و ماشين آلات آن توسط شرکت ايتاليايي Braibanti نصب و راه اندازي شده است که کليه مراحل توليد و بسته بندي محصول اتوماتيک مي باشد . و با نام تجارتي رشته به رشته که کيفيت بالاي آن موجبات رضايت مشتريان را ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

***2 nاگر توانستید چیزی را بصورت کمی اندازه گیری نمایید ،موفق به کسب شناخت در مورد آن پدیده خواهید شد سیستم مدیریت کیفیت سازمان را قادر می سازد تا کیفیت را بطور اقتصای ایجاد کرده ، حفظ و بهبود بخشد سیستمهای مدیریت کیفیت مانند ISO 9001 در صورتی کاربردی و اثر بخش خواهند بود که مدیریت کیفیت جامع ایجاد و در مسیر بهبود مستمر با انجام کارگروهی هدفدار و آموزش مداوم به سمت نقص صفر و ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: مدیریت

***2 اگر توانستید چیزی را بصورت کمی اندازه گیری نمایید ،موفق به کسب شناخت در مورد آن پدیده خواهید شد سیستم مدیریت کیفیت سازمان را قادر می سازد تا کیفیت را بطور اقتصای ایجاد کرده ، حفظ و بهبود بخشد سیستمهای مدیریت کیفیت مانند ISO 9001 در صورتی کاربردی و اثر بخش خواهند بود که مدیریت کیفیت جامع ایجاد و در مسیر بهبود مستمر با انجام کارگروهی هدفدار و آموزش مداوم به سمت نقص صفر و حرکت ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: مدیریت

***1 تعریف : جوایز کیفیت ؛ جوایزی هستند که برای برخی نتایج حاصل از اجرای کیفیت در یک شرکت از سوی سازمان اعطاء کننده اهدا میشود ؛ معمولاً آن سازمان هیچ گونه مسئولیت یا وظیفه ای درقبال اجرای کیفیت نداشته است . ***2 جوایز کیفیت به چه کسانی اهدا می شود ؟ جوایز کیفیت با توجه به نوع جایزه ، یا به افراد یا به شرکت ها و مؤسسات اهدا می شود ***3 به هنگام اهدای جوایز کیفی چه موضوعاتی را ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: دانشگاهی

***1 اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ...

تعداد صفحه: ۶۰ دسته بندی: دانشگاهی

***11 مشخص کنید ایده شما چیست؟ آیا فکر این کسب و کار، عملی است ؟ ایده کسب وکار دقیقا آن چیزی است که می خواهید انجام دهید . در این قسمت، خواننده باید دقیقا بفهمد که ایده کسب و کار شما چیست؟ شکل کسب و کار نوع کسب و کار نوع محصولات یا خدمات جنبه های منحصر به فرد و خصوصیات ویژه ***12 با پاسخ به سؤالات زیر، توجیه اقتصادی و اجرایی برای ایده خود خواهید داشت: •ایده شما چه نیازی را ...

تعداد صفحه: ۳۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 شرکت به اندیشی و فناوری فردا (بافکو) با هدف، ورود به عرصه فناوری های نوین صنعتی و بومی سازی، تطبیق و معادل سازی آنها با فرهنگ کاری و محیطهای صنعتی ایران تأسیس گردید. از آنجا که تحقق این مهم قبل از هر چیز نیازمند داشتن نیروی انسانی با انگیزه، پرتلاش و آگاه به دانش فنی روز می باشد و با توجه به دیدگاه نوین جهانی که سرمایه اصلی یک مؤسسه را افراد آن می داند، این شرکت وجهه همت ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 مشتری گرائی چیست؟ نوعی از فرهنگ سازمانی است که به کارامدترین و موثرترین شکل رفتارهای لازم به منظور خلق ارزش برای خریداران را ایجاد می کند مجموعه باورهایی که منافع مشتری را نسبت به سایر ذینفعان نظیر صاحبان سازمان، مدیران و کارکنان به منظور ایجاد شرکتی سودآور در صدر قرار می دهد. ***5 مشتری کیست؟ v مشتری کسی است که نیازش را خود تعریف می کند، کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه: تربيت نيروي انساني مورد نياز جوامع در قالب آموزش هاي فني و حرفه اي از اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم مورد توجه بسياري از کشورهاي جهان قرار گرفت، به طوري که توسعه برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي، از اهداف ملي بيشتر کشورها شد و امروزه يکي از شاخص هاي موفقيت هر کشوري، توسعه آن در سه بخش صنعت، کشاورزي و خدمات مي باشد. توسعه اين بخش نيازمند تربيت نيروي انساني ماهر و ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 علی (ع): قِیمَهُ کُلِ اِمراءُ مایَحسَنه ارزش هر انسانی به آن چیزی است که آن‌را نیکو می‌دارد و به کار می‌برد. ***4 هر سازمانی با نیروی انسانی ایجاد و بدون آن هیچ سازمانی قادر به ادامه حیات نخواهد بود. بنابراین شناخت نیازها، انگیزه‌ها، تمایلات، عوامل رضایت و عدم رضایت کارمندان نه تنها لازم است بلکه جهت اتخاذ سیاست‌های صحیح، راهبردهای مناسب و برنامه‌های مؤثر ضروری می‌باشد. ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 دو نمونه از مهمترين گستره هاي اينترنت، " اينترانت ها و اکسترانت ها " هستند که شايد کمتر به آنها توجه شده است. گاهي وجود "اينترانت " و " اکسترانت " در مشاغل کوچک در راستاي اجراي برنامه هاي مربوط به اين گونه کسب و کارها تعجب آور است. البته شايد بتوان گفت بهره گيري از اين خدمات، صرفا براي کسب و کارهاي محدود امکان پذير است و ناگفته پيداست که کار با اين شبکه ها در شرکت هاي بزرگ ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه بازارهاي مالي مانند بازار سهام و اوراق قرضه مکانهايي هستند که در آنها مازادهاي پس اندازکنندگان به وام گيرندگان انتقال مي يابد . پس انداز کنندگان مي توانند سهام و اوراق قرضه خريداري کنند و وام گيرندگان مي توانند از طريق انتشار سهام و اوراق قرضه منابع مالي بدست آورند . ***3 بازار پول بازار مبادله ابزارهاي مالي با سر رسيد کتر از يک سال مي باشد ، ابزار بدهي مبادله شده در ...

تعداد صفحه: ۴۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه دسترسي تعداد زيادي از مردم جهان به شبکه جهاني اينترنت و گسترش ارتباطات الکترونيک بين افراد و سازمان هاي مختلف از طريق دنياي مجازي بستر مناسبي براي برقراري مراودات تجاري و اقتصادي فراهم کرده است. به طوري که با گسترش فناوري اطلاعات تمامي ابعاد زندگي بشر دچار تحولي بنيادين شده و دنياي کنوني در جريان يک دگرديسي کامل قرار گرفته است. ***3 استفاده از اين فناوري موجب توسعه ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مشخصه هاي توليد دستي 1 - توليد محصول طبق سفارش مشتري 2 - انعطاف زياد 3 - کارگران بسيار ماهر 4 - ابزار و ماشين آلات ساده اما چند کاره 5 - حجم پايين توليد 6 - قيمت بالاي محصول 7 - تقسيم ناچيز در فعاليت ها 8 - Fitting ***4 مشخصه هاي توليد انبوه 1 – تعويض پذيري کارگر 2 – وجود نيروي غير مستقيم فراوان 3 – وجود م ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 سيستمهاي اولويت دار جهت پياده سازي در سازمانها سيستم جامع وبانکهاي اطلاعاتي اختصاصي : اين سيستم ها معمولا در سازمانها و شرکتهاي مختلف با توجه به اهداف ، وظايف و سياستهاي سازماني متفاوت خواهد بود . براي طراحي ، پياده سازي و نصب راه اندازي اينگونه سيستم ها يا بانکهاي اطلاعاتي مستلزم نياز و درخواست سازمان مربوطه و شناخت کامل ميباشد . سيستم هاي جامع عمومي مالي و اداري : ...

تعداد صفحه: ۳۳۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 شبکه چيست؟ شبکه هاي کامپيوتري مجموعه اي از کامپيوترها ي مستقل و متصل به هم است که امکان تبادل اطلاعات با يکديگر را دارند. ***4 •مزاياي شبکه •اشتراک منابع (تقسيم منابع) •قابليت اطمينان بالا •توزيع پردازش ها (load sharing) •اقتصادي •ايجاد ارتباط بين افراد •کنفرانس ويديويي (Video Conferencing) •تجارت الکترونيکي(E-Commerce) ***5 انواع شبکه از نظر وسعت: شبکه هاي محلي LAN Ethern ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تشخيص و استفاده خلاقانه از فرصتهاي موجود براي تبديل اين فرصتها به موقعيتهاي تجاري سود آور فرايند خلق محصول جديد از طريق فعاليت تجاري با صرف زمان و انرژي لازم و در نظر گرفتن ريسکهاي مالي و رواني و اجتماعي است که در نهايت به دريافت پاداشهاي مالي و رضايت شخصي مي انجامد. ***4 اهميت کارآفريني سازماني در ايران سازمان هاي بزرگ ايراني دولت کارآفرين سازمان هاي بزرگ ايراني درصد قابل ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 مقدمه با توجه به تعريفي که امروزه از کار آفرِين به عنوان فردي داراي ايده و فکر جديد و از طريق ايجاد يک کسب و کار کسب مثل کار منزل، کسب و کار مجازي ، کسب و کار مغازه يا شرکت که توأم با منابع و مخاطره انگيز مالي و اجتماعي است و با هدف ارائه محصول يا خدمت جديد به بازار ارايه مي نمايد و همين طور نقش به سزايي که اين افراد در نظام کاري يک جامعه دارند توجه بيشتري را به اين مقوله ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 شهروند محوري شهروندان آينده خود را مي سازند. قدرت دولت هاي ملي در حال تقليل است. دولت هاي ملي مانند گذشته توان پاسداري از قانون را ندارند. جمع آوري ماليات، کارآفريني و توسعه تکنولوژي براي دولت ها روز به روز مشکل تر مي شود. دولت هاي ملي ديگر نمي توانند پاسخگوي نيازهاي شهروندان خود از نقطه نظر علائق، منافع و اولويت هاي آنها باشند. اين در حالي است که شهروندان نياز مبرم به ...

تعداد صفحه: ۳۶ دسته بندی: دانشگاهی

***1 مقدمه در رشته ظاهراً جوان شهرسازي رسم و روال بر اين است که دو گروه نقشه مورد استفاده قرار مي‌گيرند. گروه اول نقشه‌ هايي در دو سه مقياس از منطقه‌اي که شهر و پيرامون را فرا مي‌گيرند و پس از آن نقشه‌هاي بزرگ مقياس‌تري که جزئيات وضع موجود و عوارض موجود بر روي زمين اعم از طبيعي (Natural details) يا ساخت بشر Cultural details را نشان مي‌دهند اين گروه نقشه را اصطلاحاً نقشه‌هاي ...

تعداد صفحه: ۷۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اهداف آموزشي کارگاه: -آشنايي شرکت کنندگان با مفهوم خلاقيت ، موانع و منابع آن. 2-آشنايي شرکت کنندگان با گزيده اي از کاربردي ترين تکنيک هاي خلاقيت . 3- افزايش توان ايده پردازي شرکت کنندگان جهت دستيابي به راه حلهاي بهترجهت حل مسايل. ***4 خلاقيت چيست؟ 1-توانايي حل مسايلي که فرد قبلا حل آنها را نياموخته است(Weisberg) 2-فرآيندي که نتيجه آن کار تازه اي باشد که توسط گروهي در يک ...

تعداد صفحه: ۱۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 روند تغييرات اساسي در محيط عصر حاضر : 1- حرکت از جامعه صنعتي بسوي جامعه اطلاعاتي - از تکنولوژي نيروافزا به تکنولوژي دانش افزا 3- از اقتصاد ملي بسوي اقتصاد جهاني 4- تغيير نگرش از کوتاه مدت به بلندمدت 5- از تمرکز به عدم تمرکز 6- از کمک کردن به نهادها به سمت خودياري ***4 روند تغييرات اساسي در محيط عصر حاضر : 7-از دموکراسي نماينده اي به دموکراسي مشارکتي (مشتري گرائي - اعضاء ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 شناسايي عوامل موفقيت 1- عوامل موفقيت کارآفريني (فردي) چيست ؟ پاسخ : دسته اول : عوامل شخصي الف : خود شناسي و خودباوري ب : نوانديشي و نوگرايي ذهني ج : اعتقاد به کسب مهارت و قابليت بيشتر و برتر د : شناخت کامل از عوامل محيط اطراف خود ه : شناخت ضعف ها ي خود و تقويت باورانديشي و : مشخص نمودن اهداف شخصي و تمايلات فردي ف : فراگيري آموزش و تجارب درارتب ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***4 مقدمه در راستاي اجراي برنامه چهارم توسعه و سياستهاي دولت خدمتگذار و وزارت متبوع، مطالعه، طراحي و راه اندازي سرويس پست لجستيک به عنوان يکي از پروژه هاي 11 گانه طرح ايجاد، توسعه و ساماندهي خدمات پستي به تائيد سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور رسيده و ابلاغ گرديده است. براساس برنامه ابلاغي سال 84 به منظور مطالعه و راه اندازي سرويس درنظر گرفته شده است. ليکن عملاً از آذر ماه سال ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: مدیریت

***3 مديريت به فرايند انجام فعاليت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط ديگر افراد اشاره مي کند. اين فرايند، وظايف يا فعاليت هاي برنامه ريزي، سازماندهي، رهبري و کنترل را دربر مي گيرد. مفهوم مديريت ***4 •مديريت تغيير و نوآوري شرکت‌هاي بزرگ، تجارتخانه‌هاي کوچک، دانشگاه‌ها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستان‌ها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: دانشگاهی

***6 •کليات طرح کسب و کار عنوان طرح: توليد مقواي بسته بندي شرح مختصري از طرح: مرحله 1- مواد اوليه ( کاغذ و کارتن خريداري شده) به ايجاد سفارش داده شده مشتريان توسط دستگاه برش قطع و برش داده شده ميشود . مرحله 2- در مرحله دوم برروي درب برخي مقوا بوسيله دستگاه چاپ مشخصات سفارش شده مشتريان و همچنين مشخصات شرکت به چاپ مي رسد . مرحله 3- در اين مرحله درب کارتن و زيره آن به صورت بسته هاي ...

تعداد صفحه: ۱۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 تعريف کار آفريني تعريف ساده کار آفريني: کار آفريني يعني راه اندازي واحدهاي توليدي جديد، بطوري که هم منجر به توليد فرصت هاي شغلي جديد شود و هم توليد ثروت حلال از طريق ايجاد ا رزش افزوده دنبال داشته باشد. تعريف علمي کارآفريني: کارآفريني فرايندي است با طعم کسب و کار که: - باعث ايجاد ((تغيير و تحول)) شود. - از طريق ((نوآوري)) محقق مي شود. - باني آن افرادي هستند ... - که ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 چکيده اين پژوهش از نوع پژوهش هاي همبستگي و پس رويدادي (علّي) است که به منظور بررسي رابطه سبک اسنادي و عزت نفس در دانشجويان صورت گرفته است. بدين منظور نمونه اي به حجم 50 نفر به صورت تصادفي طبقه اي از بين دانشجويان دانشگاه پيام نور واحد نيشابور انتخاب شدند. سبک اسنادي آزمودني ها به وسيله پرسش نامه سبک اسنادي راتر و عزت نفس آن ها به وسيله پرسش نامه عزت نفس کوپر اسميت مورد ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 ميتوند هر بسته علوفه به هر شکل و ترکم واندازه را ظرف چند دقيقه خرد کرده و ساختار مواد راحفظ کند . ***4 مدل SG‌‌ : اين مدل به سفارش مشتري طراحي و عرضه مي شود که مواد را قطع نمي کند ، بلکه به روش استثنايي مواد خرد شده از قبل را با هم مخلوط مي سازد تا مخزن را در پايان عمليات وزيع کاملا تخليه نمايد . ***5 اندازه معقول :‌ تکنولوژي موجود در منوفيدر ، دستيابي به دستگاههائي با ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 گياهان زينتي بخشي از کل گياهان موجود در دنيا هستند که بر اساس سليقه انسان و دارا بودن خصوصيات ويژه اي از جمله رنگ، شکل اندازه گل، برگ و ساقه جزء گروه گياهان زينتي قرار داده شده اند. يک گياه را نمي توان به يک گروه خاصي از گياهان محدود و منحصر نمود. با توجه به اين امر مشاهده مي شود که روز به روز تعدادي از گياهان، از يک گروه به گروه ديگري وارد مي شوند و بر تعداد گياهان مشترک ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تعريف اول ، هر نوع تجارتي که از طريق رابط الکترونيکي مانند تلويزيون، فکس و يا اينترنت انجام مي شود، جزء تجارت الکترونيک به حساب مي آيد تعريف دوم: تجارت الکترونيک مجموعه ارتباطات، مديريت اطلاعات و قابليت هاي امنيتي است که به سازمانها اجازه مي دهد که اطلاعات مربوط به فروش و خدمات و کالاها را با هم رد و بدل کنند ***3 فايده هاي تجارت الکترونيک: با بازکردن يک مغازه الکترونيکي در ...

تعداد صفحه: ۱۶۳ دسته بندی: دانشگاهی

***6 تعاريف و مفاهيم فرآيند q مجموعه‌اي از فعاليت‌هاي مرتبط به هم يا متعامل که وروديها را به خروجيها تبديل مي‌کند. مجموعه‌ ورودي هاي يک فرآيند عمومأ خروجيهاي سايرفرآيندها هستند. فرآيندها در سازمان عمومأ برنامه‌ريزي مي‌شوند و تحت شرايط کنترل شده به اجرا در‌مي‌آيند تا ارزش‌افزوده ايجاد شود. يک فعاليت که با استفاده از منابع و بصورت هدايت شده در جهت کسب توانايي براي تبديل داده ها به ...

تعداد صفحه: ۱۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***4 روند تغييرات اساسي در محيط عصر حاضر : از دموکراسي نماينده اي به دموکراسي مشارکتي (مشتري گرائي - اعضاء غيرموظف - توسعه سهامداري - مشارکت کارکنان) از ساختار سلسله مراتبي به نظام شبکه اي اين يا آن به چند انتخابي ***6 کار در سازمانهاي عصر فراصنعتي پايان استخدام مادام العمر - حذف لايه مديريت مياني - حرفه گرايي بجاي سازمان گرايي - کار در شبه سازمانها - اصالت کار فکري - غني سازي ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 عوامل موفقيت کارآفريني عوامل موفقيت کارآفريني (فردي) چيست ؟ پاسخ : دسته اول : عوامل شخصي الف : خود شناسي و خودباوري ب : نوانديشي و نوگرايي ذهني ج : اعتقاد به کسب مهارت و قابليت بيشتر و برتر د : شناخت کامل از عوامل محيط اطراف خود ه : شناخت ضعف ها ي خود و تقويت باورانديشي و : مشخص نمودن اهداف شخصي و تمايلات فردي ف : فراگيري آموزش و تجارب درارتبا ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •مديريت رفتار امروزه تأکيد بر مهارت هاي انساني از اولويت‌هاي ويژه‌اي برخوردار است. گفته شده است که در مديريت ، توانايي رفتار کردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريکايي مديريت ، اکثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني که در يک بررسي پرسشي شرکت کردند، بر اين رأي توافق داشتند که مهمترين مهارت يک مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...

تعداد صفحه: ۲۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...

تعداد صفحه: ۳۰۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 آشنایی دانشجویان با: مفاهیم بهره وری و جایگاه آن سطوح بهره وری و جایگاه هر سطح آشنایی با مفاهیم مدیریت فراگیری بهره وری چشم انداز بهره وری فراگیر و دور بهره وری مفهوم مدیریت بهره وری کل اهداف درس ***5 اهداف درس اندازه گیری بهره وری و شاخصهای آن روشهای بهبود بهره وری بهره وری نیروی انسانی مدیریت سیستمها اصول مدیریت بهره وری فراگیر و مزایای استفاده از آن ***6 تلاش برای بهبود ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •تاريخچه برنامه ريزي استراتژيک •برنامه ريزي استراتژيک بصورت برنامه ريزي جامع و در شکل ابتداي اش در دهه 1960 آغاز شد. •هدف اوليه و اصلي از اجراي برنامه ريزي استراتژيک کنترل کل سازمان بود. ***3 برنامه ريزي استراتژيک با نگرش بر تحقيق، توسعه و بازاريابي در اين نظريه زيربناي تشکيل بنگاه اقتصادي و موجوديت آن ورود نوآوري و ابتکارات به جهان تجارت است. تکنولوژي و محصول جديد پاسخگويي ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •از زماني که بشر به زندگي اجتماعي روي آورد, براي رفع نيازهاي خود همواره در کارهاي دسته جمعي و گروهي نياز به هماهنگي و رهبري و در بسياري موارد برنامه ريزي و سازماندهي پيدا کرد. •در هر زمينه اي که براي تحقق اهداف دسته جمعي نياز به همکاري پيدا مي شد. •ولي واقعيتي که وجود دارد اين است که بدون وجود انديشه مديريتي از بدو زندگي اجتماعي انسانها, يا از بدو تاريخ, عمل مديريت وجود ...

تعداد صفحه: ۵۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 nفلسفه مديريت ارتقاي کيفيت از انتخاب فلسفه مديريتي شروع مي شود. در سفر بي پايان ارتقاي کيفيت نقطه شروع براي تلاشهاي ارتقاي کيفيت در يک سازمان انتخاب آگاهانه يک فلسفه مديريتي است. ابتدا بايد مديران ارشد سازمان از ميان فلسفه هاي مديريتي رايج فلسفه اي را براي جهت دادن به تلاشهاي سازمان خود انتخاب نمايند ***3 بايد توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسيار حائز اهميت است ،ولي اگر ...

تعداد صفحه: ۳۶۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •فصل اول مقدمه ***3 •تعريف شبکه هاي کامپيوتري •تکنولوژي کليدي قرن بيستم •تعاريف اوليه •پيوند کامپيوتر و مخابرات •تفاوت بين شبکه کامپيوتري و سيستم توزيع شده •وب: شبکه يا يک سيستم توزيعي ؟ ***4 •کاربردهاي شبکه هاي کامپيوتري •کاربرد هاي تجاري –اشتراک منابع (برنامه ها، تجهيزات، داده ها) –مدل مشتري - سرويس دهنده –پست الکترونيک –کنفرانس ويدئويي –تجارت الکترونيک ***7 •کاربردها ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 قيمت گذاري را چگونه انجام خواهيد داد ؟ قيمت گذاري هنوز يک هنر است ***3 قيمت عبارت است از ارزشي که مشتريان احتمالا براي محصول يا خدماتي قائل مي شوند ***4 قيمت گذاري بر اساس هزينه ها قيمت گذاري بر اساس ارزش کالا ***5 تمام عناصر آميخته بازاريابي بايد براي حمايت از استراتژي کلي هماهنگ شوند و اين امر شامل قيمت نيز مي شود قيمت و محصول 2- قيمت و ترفيع 3- قيمت و توزيع ***6 قيمت گذا ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: دانشگاهی

***4 ايجاد فروشگاه اينترنتي : با ايجاد فروشگاه اينترنتي، تبليغ و اطلاعات کامل محصولات يک شرکت به نمايش در مي آيد و مشتري با داشتن کارت پرداخت واسطه ويا کارت‌هاي اعتباري، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خريد مي کند. سايت واسطه پس از کسر مبلغ محصول از حساب وي، اين درخواست را در وهله اول از طريق فکس و يا تلفن (در آينده از طريق کامپيوتر به صورت آنلاين و يا از طريق SMS و يا تلفن گويا ...

تعداد صفحه: ۱۰۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 برخي از توليد کنندگان قبل از سفارش مشتري توليد نمي‌کنند. اين محصولات داراي ويژگي‌هاي خاص خود هستند يا ممکن است آنها فضاي کافي و يا پول کافي براي انبار کردن نداشته باشند. و يا در نظر داشته باشند امکانات را به نحو بهينه استفاده کنند و از رکود آنها جلوگيري نمايند. ***3 برخي ديگر از توليد کنندگان در خطوط توليدي که براي 24 ساعت کار در شبانه‌روز طراحي شده‌اند و در دو شيفت 12 ...

تعداد صفحه: ۲۹۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 هدف کلي هدف کلي اين فصل،‌ آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بين‌المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو کمک مي‌کند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بين‌المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه‌کردن اطلاعات در مورد اينکه چه اتفاقي در بازار بين‌المللي مي‌افتد و با کمک آن‌ها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام مي‌رسد. ***5 هدف‌هاي رفتاري شما ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***4 گوشی تلفن گوگل به نام‌های gPhone, Goophone ,Googlephone خواهد بود. گوگل تاکنون به عنوان سازنده نرم‌افزار جست‌وجوگر در اینترنت شناخته شده است و اینک در صدد ساخت گوشی تلفن همراهی است تا انقلابی دیگر در صنعت موبایل ایجاد نماید ***5 شاید نتوان گفت که امروزه استفاده از اینترنت برای همه مردم دنیا یکی از ضروریات زندگی است ولی به جرات می‌توان گفت که قسمت مهمی از زندگی افراد را به ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •طلاق روانی تعریف: تلاشی است که برای خلاص کردن خود از رابطه فرساینده و نامطلوب و غیر قابل تحمل که نتیجه ان خرد شدن عزت نفس و از بین رفتن عاطفه است. کسلر هفت مرحله را برای طلاق روانی درنظر گرفته است. 1- سرخوردگی 2- فرسایش وتخریب رابطه 3- دور شدن از تعهدات نسبت به یکدیگر 4-جدایی جسمانی 5-سوگ در اثر فقدان همسر 6-کار شدید جهت ترمیم زندگی 7-قطع رابطه عاطفی و روانی ***4 •اسیب های ...

تعداد صفحه: ۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 تبیین وضع موجود -فرصتها برخورداری از تمدن و فرهنگی غنی با وحدت جوامع و اقوام گوناگون،‌یکپارچگی سرزمین و پیشنیه تاریخی طولانی که سهم شایان توجهی در تعمیق و گسترش میراث فرهنگی،‌علمی و فکری بشر داشته است. موقعیت استثنایی و برتر جغرافیایی و ژئواکونومیک و ژئواستراتژیک برخورداری از سرمایه های انسانی،‌اجتماعی،‌پژوهشی و فناوری گسترده برخوردای از ظرفیتهای انسانی از جمله جمعیت ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در عصری که هم از اساتید مدیریت تمجید می‌شود و هم انتقاد، به نظر می‌رسد مایکل پورتر یکی از معدود کسانی است که هم توانسته خود را به اثبات برساند و هم این که در جهان کسب و کار تقریباً بدون انتقاد باقی بماند. پورتر، از زمان چاپ نخستین کتاب به نام استراتژی رقابتی در سال 1980، به یکی از بزرگ‌ترین متفکران استراتژیک تبدیل شد. مایکل پورتر (MICHAEL E. PORTER) در سال ۱۹۴۷ در آمریکا به ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 ­لایه های نرم افزار ­نرم افزار های سیستم عامل ­نرم افزارهای توسعه امکانات سیستم ­نرم افزارهای پایگاه داده / نرم افزارهای ارتباطی داده ها ­نرم افزارهای مفسر / نرم افزارهای مترجم ­ نرم افزارهای کاربردی / نرم افزارهای تسهیلاتی ***14 ­توضیحات جدول بازار نرم افزار ­تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سیستمی و ابزارهای نرم افزاری داخلی ­2- پشتیبانی نرم افزارها و بسته های نرم افزاری ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: دانشگاهی

***4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب ***11 اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از: تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر. جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید. ایجاد زمینه و روحیه ...

تعداد صفحه: ۹۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nتعریف مدیریت جامع کیفیت مدیریت جامع کیفیت فرایندی است متمرکز بر روی مشتریها، کیفیت محور، مبتنی بر حقایق، متکی بر تیمها که برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از طریق ارتقای مستمر فرایند ها، توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می شود. ***4 ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت فرایند گرایی: سازمان را فرایندی می بینیم که در آن همه افراد بصورت افقی در مراحلی از فرایند، قرار می گیرد. ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مقدمه •ایران کشوری است که سیم کشی ارتباطی گسترده ای دارد . ایران دارای پنج میلیون استفاده کننده از اینترنت است و انتظار میرود که تعداد آنان تا سال 2009 به 20 میلیون نفر برسد. بنابراین این تکنولوژی جدید می تواند زمینه ای بسیار مناسب برای کارآفرینی باشد.یکی از شغلهای معروف در این رابطه تاسیس یک کافی نت می باشد.البته در ایران به دلیل بازاریابی و جذب مشتری در کافی نت ها اعمال ...

تعداد صفحه: ۶۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه (تعریف قرارداد) (Definition of contract) INTRODUCTION. ***3 قرارداد را می توان به عنوان توافقی که به وسیله قانون به اجرا گذاشته می شود و یا به عنوان توافقی که بر حقوق یا وظایف قانونی طرفین قرارداد، تأثیر می گذارد و به وسیله حقوق به رسمیت شناخته می شود، تعریف کرد. بنابراین، اصولاً حقوق قراردادها با سه مسأله در ارتباط است: 1- آیا توافقی موجود است؟ 2- آیا این توافق، آن ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 nمقدمه : بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از 250 میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از 30 تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد،‌ تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است . ***4 •تعیین اطلاعات مورد نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند . ***5 •تهیه اطلاعات ...

تعداد صفحه: ۴۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •درباره ی ما •سایت لک لک جامع ترین سایت فروش اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی در سطح ایران میباشد که در تاریخ 18/6/85 مصادف با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با هدف اشاعه فرهنگ کتاب خوانی افتتاح گردید تا از دو طریق سفارش اینترنتی و تلفنی (66975361-021) بتواند در خدمت همه هموطنان در سرتاسر ایران عزیزمان باشد. •از مزایای ویژه این سایت تحویل رایگان کتاب برای اعضای محترم ...

تعداد صفحه: ۶۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه ای بر مدیریت پروژه مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است. در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است. مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند. این حقیقت که پروژه ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه امروزه با گسترش سیستم های پایگاهی و حجم بالای داده ها ی ذخیره شده در این سیستم ها ، نیاز به ابزاری است تا بتوان داده های ذخیره شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد . با استفاده ار پرسش های ساده در SQL و ابزارهای گوناگون گزارش گیری معمولی ، می توان اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتیجه گیری در مورد داده ها و ...

تعداد صفحه: ۱۰۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مسئولیت‌های مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را ‌باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره ‌وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامه‌ریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه استراتژی ،یک بازی جدی ، دقیق و اغلب رویایی است که مدیران همه روزه به آن مشغولند. نوعی بازی که مدیران با دیگرگروه ها در سازمان خود یا دیگر سازمانها ویا با افراد درون یا بیرون سازمان انجام می دهند. کوچکترین بازیکنان این بازی را مدیران ، سهامداران ، بازرگانان ، و.... تشکیل می دهند وبزرگترین بازیکنان نیز از تیمهای قدرتمند مدیران ارشد در شرکتهای بین المللی و سازمانهای ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 وظیفه اصلی کمیته های فنی تهیه استاندارد های بین المللی است نویس استانداردهای . پیش بین المللی که توسط کمیته های فنی مورد پذیرش واقع شده باشند ، برای رأی گیری بین اعضا با گردش در می آیند . انتشار یک استاندارد بین المللی نیازمند تأیید دست کم 75% از اعضای دارای حق رأی می باشد . استاندارد ایزو 10006 توسط کمیته فنی 176 ISO/TC ، (مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت) و توسط زیر کمیته 2 SC ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 مقدمه: امروزه با وجود مشغله های فراوان، مردم به دنبال راه هایی برای کاهش اتلاف وقت هستند .یکی از این گونه موارد خرید مایحتاج زندگی است . لذا ما برآنیم تا با مکانیزه کردن عمل خرید به صورت اینترنتی گامی در این جهت برداریم. ***5 مشکلات انجام عملیات خرید از یک مرکز خرید (به طور معمول): §صرف وقت وهزینه برای رفت وآمد ونیز انتخاب کالا وخرید اجناس. §حمل اجناس خریداری شده. §ازدحام ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nمقدمه پیشرفت های اخیر در تئوری منطق فازی الگوریتم هایی را بر مبنای قانون در قلمرو گسترده ای از کاربردها فراهم کرده است . یافته های بسیاری در طی 10 سال گذشته طرح و معرفی شده است . کنترل فازی می تواند عملکرد خوبی را در مدت زمان کوتاهی در انواع کاربردهای جهانی معرفی و ثابت کند . بیشتر سازندگان پردازنده محیط های نرم افزاری برای توسعه و شبیه سازی کاربردهای فازی روی میکرو ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: دانشگاهی

***3 تحلیل شیء گرا Object Oriented Analysis ***6 با تحلیل شیءگرا چه چیزهایی بدست می آید. E قبل از ایجاد یک سیستم شی گراءچه کارهایی صورت می گیرد؟ تعریف کردن کلاسها (اشیاء) مسئله. شناسایی روش هایی که ارتباط وتعامل بین اشیاء را باعث می شود. مشخص کردن رفتار داخلی اشیاء (صفات و اعمال). تعیین کردن مکانیزم های ارتباطی(پیام ها)که امکان کار با یکدیگر را فراهم می کنند. Eچه کسی (OOA)را ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: مهندسی صنایع

***1 طراحی محصولات از ایده تا تولید طراحی محصولات جدید در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی فرایند پیچیده ای است که متضمن عبور از مراحل مختلف بوده و نیازمند مطالعات گسترده و صرف زمان مناسب است. این عملیات در واحدهایی تحت عنوان واحدهای تحقیق و توسعه انجام می پذیرد. واحدهای طراحی و توسعه در هر سازمان بعنوان مغز متفکر سازمان محسوب شده و مهمترین اهداف آن ها بشرح زیر است: 1- توسعه ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مدیریت

***4 تعالی سازمانی رشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد. کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان. ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان. تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت. ***5 ابزاری برای خود ارزیابی به منظور تعیین موقعیت سازمانها در مسیر تعالی،کمک به درک فاصله بین اهداف و واقعیت ها و ترغیب سازمانها به یافتن راه حلهای بهبود. مبنایی برای ایجاد زبان و تفکر مشترک در تمامی ابعاد ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: مدیریت

***1 oمجمعی جهانی، متشکل از سازمان های استانداردگذاری ملی است. کار تهیه استدانداردهای بین المللی بطور معمول توسط کمیته‌های فنی انجام می شود. هر سازمان عضو، علاقه مند به یکی از موضوعاتی است که برای آن ، گروه کاری فنی‌ای تشکیل گردیده و قوانین آن موضوع در این گروه ارائه می شود. سازمان بین المللی، دولتی و غیر دولتی با ISO ارتباط داشته و همکاری می‌کنند. o ISO در ارتباط با کلیه ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مدیریت

***6 qتاریخچه از نظر تاریخی ( QFD(Quality Function Deploymentدر ژاپن و بر اساس کنترل کیفیت جامع((TQM به وجود آمدو اولین مطالب مربوط به آن را دکتر شیگرومیزونو و یوجی آکائو منتشر کردند qتعریف :QFD فرآیند گروهی منظم برای برنامه ریزی و طراحی محصولات جدید یا بهبود محصولات/خدمات با توجه به مسایل زیر است: 1-تمرکز روی نیازمندیهای مشتری 2-استفاده از اطلاعات محیط رقابتی و نیازمندیهای ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: مدیریت

***2 nاستراتژی ،یک بازی جدی ، دقیق و اغلب رویایی است که مدیران همه روزه به آن مشغولند. نوعی بازی که مدیران با دیگرگروه ها در سازمان خود یا دیگر سازمانها ویا با افراد درون یا بیرون سازمان انجام می دهند. کوچکترین بازیکنان این بازی را مدیران ، سهامداران ، بازرگانان ، و.... تشکیل می دهند وبزرگترین بازیکنان نیز از تیمهای قدرتمند مدیران ارشد در شرکتهای بین المللی و سازمانهای دولتی شکل ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: مدیریت

***1 ISO 10006 آشنایی با استاندارد وظیفه اصلی کمیته های فنی تهیه استانداردهای بین المللی است نویس استانداردهای . پیش بین المللی که توسط کمیته های فنی مورد پذیرش واقع شده باشند ، برای رأی گیری بین اعضا با گردش در می آیند . انتشار یک استاندارد بین المللی نیازمند تأیید دست کم 75% از اعضای دارای حق رأی می باشد . استاندارد ایزو 10006 توسط کمیته فنی 176 ISO/TC ، (مدیریت کیفیت و تضمین ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: مدیریت

***1 رهبران تجارت بین المللی خیلی بیشتر از قبل درک کرده اند که باید دسته به اقدام قطعی در جهت نگهداری موقعیت خود بعنوان یک عرضه کننده کالا وخدمات (سرویس)در جهان بزنید. تعداد زیادی از شرکتها (سازمانها) درتغییر وریه به مدیریت و فرآیندهای کار خود به نفع آنهایی که بیشتر در برآورد نیازها وانتظارات مشتری موثرند اقدام کردند این درس بزرگ ودراثر عدم رهبریت اقتصادی از دسته رفته ممالک ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: مدیریت

***2 با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و... است . ***3 lفراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد lبا کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: مدیریت

***3 •فلسفه استراتژی : •استراتژی منابع محدود سازمان را بر موضوعات اصلی متمرکز می کند. •ماهیت استراتژی ، تشخیص فرصت های اصلی و تمرکز منابع در جهت تحقق منافع نهفته در آنها است. •درونمایه اصلی استراتژی، فرصت ها هستند.بدون دستیابی به فرصت های استراتژیک منافع استراتژیک در کار نخواهد بود. •اولین لازمه فرصت یابی ،حساسیت ذهنی است. •احساس رضایت از وضع موجود و احساس امنیت و پایداری ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت