دانلود قالب پاورپوینت با موضوع تقویت تفکر ریاضی.ppt

تعداد 100 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد تقویت تفکر ریاضی با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات می‌باشد.

تعداد صفحه: ۲۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 محتواي آموزش رياضيات بايستي با هدف رشد هر چه بيشتر قدرت استنتاج و يادگيري ، شناخت ساختارهاي رياضي و مبتني بر تقويت قواي فراگيري شهودي دانش آموزان تدوين گردد. بدين ترتيب هدفهاي آموزشي رياضيات در دبيرستان مبتني بر چهار دسته ذيل مي باشد : ***3 نقش رياضيات در شناخت طبيعت و جهان .1 نقش رياضيات در تربيت فکر .2 نقش رياضيات در تامين آينده فرد و جامعه .3 نقش رياضيات در تربيت فرهنگي ...

تعداد صفحه: ۲۹۱ دسته بندی: دانشگاهی

رشته های حسابداری و مدیریت ***3 اهداف درس توانایی حل مسئله تقویت تفکر ریاضی آشنایی با: بردارها ماتریس و دترمینان دستگاه معادلات خطی و توابع خطی توابع چند متغیره و معادلات دیفرانسیل انتگرال ***11 فصل اول: بردارها ***12 کمیت هایی مانند سرعت یا شتاب یک متحرک و نیروی وارد بر یک جسم هنگامی مشخص می شوند که علاوه بر اندازه سو و جهتشان نیز معین باشد.این نوع کمیت ها را برداری می نامیم. ...

تعداد صفحه: ۴۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه: امروزه فلسفه رياضي يا فلسفه علم رياضيات بعنوان يکي از شاخه هاي فلسفي دامنه و عمق قابل توجهي برخوردار شده است و مکاتب و ديدگاههاي متعددي در حوزه اين دانش فلسفي شکل گرفته است. در اين ميان اين نکته روشن است که دست يافتن به ديدگاهي که پاسخگوي تمام مسائل و مباحث مطرح شده در فلسفه رياضي باشد آن هم بصورت مستدل و مقبول همه فلسفي انديشان امري ممکن به نظر نمي‌رسدوياآنکه ...

تعداد صفحه: ۴۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •نحوه تدریس ریاضی : •@ تعریف تدریس : تدریس عبارت است از تعامل یا رفتار متقابل معلم و شاگرد ، بر اساس طراحی منظم و هدفدار معلم ،برای ایجاد تغییر در رفتار شاگرد . تدریس مفاهیم مختلف مانند نگرشها ، گرایشها ،باورها ، عادتها و شیوه های رفتار وبه طور کلی انواع تغییراتی راکه می خواهیم در شاگردان ایجاد کنیم، دربر می گیرد .» •به طور کلی معلمان ریاضی موافق هستند که آموزش و یادگیری ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در یک مسئله یادگیری تقویتی با عاملی روبرو هستیم که از طریق سعی و خطا با محیط تعامل کرده و یاد میگیرد تا عملی بهینه را برای رسیدن به هدف انتخاب نماید. ***3 یادگیری تقویتی از اینرو مورد توجه است که راهی برای آموزش عامل ها برای انجام یک عمل از طریق دادن پاداش و تنبیه است بدون اینکه لازم باشد نحوه انجام عمل را برای عامل مشخص نمائیم. دو استراتژی اصلی برای اینکار وجود دارد: .1یکی ...

تعداد صفحه: ۴۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 بخش اول روش تدریس در آموزش ریاضی ***3 •نحوه تدریس ریاضی : •@ تعریف تدریس : تدریس عبارت است از تعامل یا رفتار متقابل معلم و شاگرد ، بر اساس طراحی منظم و هدفدار معلم ،برای ایجاد تغییر در رفتار شاگرد . تدریس مفاهیم مختلف مانند نگرشها ، گرایشها ،باورها ، عادتها و شیوه های رفتار وبه طور کلی انواع تغییراتی راکه می خواهیم در شاگردان ایجاد کنیم، دربر می گیرد .» •به طور کلی معلمان ...

تعداد صفحه: ۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

***8 و اوحي ربک الي النحل ان اتخذي من الجبال بيوتا ومن الشجر و مما يعرشون.ثم کلي من کل الثمرات فاسلکي سبل ربک ذللا يخرج من بطونهاشراب مختلف الوانه فيه شفاء للناس ان في ذالک لايه لقوم يتفکرون. نحل(67-69) پروردگارت به زنبور الهام کرد که در کوهها و درختان و در آنچه سقف دارند لانه کن، آنگاه از هر ميوه اي بخور و راه هموار پروردگارت را بپوي ، و از شکم آنها نوشابه اي که رنگهاي مختلف ...

تعداد صفحه: ۲۷۷ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مانند انسان عمل کردن Acting humanly هنر ساخت ماشینهایی که کارهایی را انجام میدهند که آن کارها توسط انسان با فکر کردن انجام میشوند مطالعه برای ساخت کامپیوترها برای انجام کارهایی که فعلاً انسان آنها را بهتر انجام میدهد. ***7 مانند انسان فکر کردن Thinking humanly تلاش جدید و هیجان انگیز برای ساخت ماشین هایی متفکر و با حس کامل خودکارسازی فعالیت های مرتبط با تفکر انسان، ...

تعداد صفحه: ۴۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •پیشینه تاریخی: دیوکلسین، قلمرو وسیع امپراتوری روم را به دو بخش شرقی و غربی بین خود و فرماندهان همطرازش تقسیم نمود، و عملاً اضمحلال امپراتوری قدرتمند روم را نادانسته پی ریزی نمود. پس از آن کنستانتین شهر باستانی بیزانس را دوباره ساخت و کنستانتینوپل (قسطنطنیه) نام گرفت. این شهر به طور شگفت انگیزی در سرنوشت شهر (روم) مرکز امپراتوری مؤثر واقع شد و با تضعیف قدرت امپراتوری روم، ...

تعداد صفحه: ۳۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 هدف: چگونگی استفاده از ابزار و وسایل ترسیم و تسلط بر آنها. آشنایی با علائم و قراردادهای ترسیم نقشه برای ثبت و انتقال اطلاعات مختلف. روشهای ترسیم و ارائه یک بنا بصورت دو بعدی. ترسیم اشکال سه بعدی از روی تصاویر دو بعدی. قدرت بخشیدن به تصور فضایی. آشنا نمودن ترسیم جسم سه بعدی به روی صفحات از طریق قوانین خاص. کسب توانایی درک و تجسم احجام و دخل و تصرف در آنها. ***4 موضوع: این ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •مقدمه: اثر انگشت به عنوان یک روش صحیح در تشخیص هویت قدمت زیادی دارد. منحصر به فرد بودن اثر انگشت از قرن 16 م کشف شده است. تطبیق اثر انگشت به صورت الکترونیکی به دو روش انجام میگیرد: 1) روش Minutiae : که در این روش از مقایسه پایان های مرز بندی شده و دو شاخه روی انگشت استفاده می شود. 2) در این روش ابتدا تصویر تقویت شده و خرابی های آن حذف می شود و سپس به مقایسه و بررسی این ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 این مقاله‌ به بحث مدیریت استراتژیک می‌پردازد؛ ابتدا بحث با تعریفی پیرامون مدیریت و استراتژی آغاز می‌شود. فرایند مدیریت استراتژیک در پنج مرحله، 1- تجزیه و تحلیل محیطی، 2- پایه‌گذاری جهت‌گیری سازمانی، 3- هدف‌گذاری، 4- تعیین و تدوین استراتژی‌ها، 5- بسترسازی و اجرای استراتژی‌ها و کنترل استراتژی‌ها توضیح داده شده است. ***3 مهارت‌های بنیادین شامل مهارت تعامل، تخصیص، نظارت و ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 این مقاله‌ به بحث مدیریت استراتژیک می‌پردازد؛ ابتدا بحث با تعریفی پیرامون مدیریت و استراتژی آغاز می‌شود. فرایند مدیریت استراتژیک در پنج مرحله، 1- تجزیه و تحلیل محیطی، 2- پایه‌گذاری جهت‌گیری سازمانی، 3- هدف‌گذاری، 4- تعیین و تدوین استراتژی‌ها، 5- بسترسازی و اجرای استراتژی‌ها و کنترل استراتژی‌ها توضیح داده شده است. ***3 مهارت‌های بنیادین شامل مهارت تعامل، تخصیص، نظارت و ...

تعداد صفحه: ۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 lمقدمه شبکه راههای آسفالته کشور به سرعت در حال گسترش است و توسعه سریع شبکه راههای آسفالته بالطبع وظیفه نگهداری راهها را سنگین‌تر می‌نماید. پرواضح است که نگهداری راهها صرفاً با انجام لکه‌گیری و مرمت‌های موضعی محدود نمی‌شود و شاید یکی از مهمترین وظایف در سیستم نگهداری راههای آسفالته، انجام روکش آسفالت در زمان مناسب و به موقع می‌باشد. اپتیم این زمان موقعی است که هنوز صدمات و ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

***4 ویژگی طرح های بوتا دقت در توپوگرافی دقت به ویژگی های بوم شناختی توجه به ساده گرایی در انتخاب الگو های معماری گرایش به فرم های هندسی تاکید بر مهارت های حرفه ای در اجرا ایجاد فضای سایه روشن در کارها دعوت طبیعت به داخل ساختمان با ایجاد فضاهای باز داخل ساختمان تعبیه نور گیر های مشابه در اکثر کارها ***5 آنچه ماریو بوتا می‌سازد؟ طراحی یک ساختمان بزرگ‌، طی یک پروسه از تصور کردن، ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه مایا قرنها پیش از پیداش مسحیت در اروپا، قبایل متمدنی در دره‌های حاصلخیز و جنگلهای سرسبز آمریکای مرکزی و جنوبی زندگی می کردند که در کشاورزی، معماری، علوم، ریاضی و ستاره شناسی به پیشرفتهای زیادی رسیده بودند. از جمله این قبایل میتوان "مایا، اینکا، آزتک و تولتکس" را نام برد ***3 به نظر بعضی از باستانشناسان مایا تمدنی بوده پیشرفته دارای تقویمی دقیق. مردم مایا دارای خط ...

تعداد صفحه: ۴۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ساسانیان روی کار آمدن اردشیر ساسانی ساسان ، موبدی از دودمان نجبا بود بر آتشکده ی آناهیتا در شهر استخر ریاست داشت . پسرش بابک در شهر خیر در کنار دریاجه ی بختگان حکومت می کرد . بابک پس از ساسان جانشین پدر شد و خود را شاه خواند (208 م) در این تاریخ شهر استخر به دست گوچیهر شاه بازرنگی بود . بازرنگیان در نیسایه که در جهت دیوار های سفیدش در دوره ی اسلامی بیضا نام گرفت ، سلطنت ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 معماری فولدینگ فولدینگ یکی از سبک های مطرح در دهه پایانی قرن گذشته بود . فولدینگ در معماری از اوایل دهه 1990 مطرح شد . اولین نظریه پرداز: فیلسوف فقید فرانسوی ، ژیل دلوز . فلسفه دلوز ، یک فلسفه افلاطون ستیز و دکارت ستیز است و عمودگرایی ، طبقه بندی و سلسله مراتب مردود می داند .از نظر دلوز ، هستی از زیر بناهای عقل ریاضی استخراج نشده است . وی در کتاب معروف خود ، ضد ادیپ سرمایه ...

تعداد صفحه: ۲۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

رشته های مد یریت و حسابداری ***3 عنوان درس: فصل اول تعریف علم اقتصاد و کاربرد آن اقتصاد خرد – اقتصاد کلان سؤالات اساسی اقتصاد منحنی امکانات تولید ***4 عنوان درس: تعریف علم اقتصاد اقتصاد علمی است که چگونگی تخصیص بهینه منابع کمیاب بین نیازهای نامحدود را بررسی می‌کند. واژه‌های کلیدی: کمیابی، نیازهای نامحدود و تخصیص بهینه منابع ***5 عنوان درس: اقتصاد خرد و اقتصاد کلان 1. موضوع ...

تعداد صفحه: ۲۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

منبع :مدیریت رفتار سازمانی تالیف :دکتر زهرا برومند تعداد واحد :3واحد ***3 فصل اول : موضوع رفتار سازمانی ***4 •این فصل در سه گفتار به شرح ذیل تنظیم گردیده است 1- گفتار اول : کلیات 2- گفتار دوم : تاریخچه طبیعت و حیطه رفتار سازمانی 3- گفتار سوم : گرایش های رفتار سازمانی ***5 •هدفهای رفتاری فصل اول هدفهای رفتاری گفتار اول 1- ابعاد مختلف مدیریت از دیدگاه نوین 2- مشخصه های رفتار ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 انسان دنیای امروزی به دلیل پیچیدگی های زندگی با مسایل و بحران های زیادی دست به گریبان است . مواجه شدن با این بحران ها مهارت های خاصی را می طلبد . هدف از آموزش مهارت ها ی زندگی ،ایجاد روابط موثر با دیگران،مدیریت هیجان های خود و نحوه ی برخورد مناسب با هیجانهای دیگران تقویت تفکر خلاق و نقادانه برای تصمیم گیری های صحیح و مناسب و... است . ***4 استرس چیست؟ برای استرس تعاریف ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***3 ?پروفسور لطفى زاده واضع منطق فازى است، که گرچه بيش از چند دهه از عمر آن نمى گذرد اما تاثير آن بر فناورى هاى ديجيتال اساسى و حيرت آور برآورد مى شود. اکنون سال هاست که منطق فازى در شاخه هاى مختلف علوم کامپيوتر از ساخت ريزپردازنده تا طراحى زبان هاى هوش مصنوعى، کاربرد داشته و هر روز به تعداد مصنوعاتى که اساس آنها برپايه هوش مصنوعى استوار است افزوده مى شود. ***4 رياضيات فازي يک ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 جامعه : تمامي معدل هاي دانش آموزاني که در سال 1386 در نيمه ي اول سال کسب کردند در يکي از دبيرستان هاي شهرستان نيشابور نمونه : معدل دانش آموزان سوم دبيرستان در دبيرستان علامه طباطبائي هدف : بررسي آماري در مورد سطح نمرات ميانگين دانش آموران در رشته ي نظري ( رياضي – تجربي – انساني ) ***8 مد : داده اي که بيش ترين فراواني را دارد ميانه : مقداري را که دادهاي قبل از آن و تعداد ...

تعداد صفحه: ۲۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 آشنایی با برخی روش های ریاضی و کاربرد آنها در فیزیک ***4 تعریف تابع گاما: حد نامتناهی (اویلر) ***5 رابطه بازگشتی : تعریف تابع گاما: انتگرال معین (اویلر) صورتهای دیگر: ***6 pمثال تعریف تابع گاما : حاصلضرب نامتناهی وایرشتراوس pنتیجه دستور دو برابر سازی لژاندر: ***7 نمادگذاری فاکتوریل ارتباط با تابع فاکتوریل رابطه بازگشتی pمثال نتیجه: ***38 رهیافت ها به توابع بسل: تابع مولد- ...

تعداد صفحه: ۱۹۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اهداف آموزشی درس بررسی ماهیت فلسفه ارائه فلسفه های اصلی ریاضیات نقد فلسفه های موجود تحلیل فلسفی فلسفه تاثیر شناخت فلسفی در آموزش ریاضی آشنایی با بحران های ریاضی ***4 فصل یک ماهیت فلسفه اهداف فصل توضیح پیرامون ماهیت فلسفه نظریات ریاضیدانان مقایسه علم وفلسفه سوالات علم وفلسفه ومقایسه آنها ***5 فصل یک ماهیت فلسفه تقسیم بندی بر اساس سوالاتی از قبیل : ماهیت وجود ماهیت حقیقت ...

تعداد صفحه: ۲۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 pاهداف درس - منابع                                  آشنایی با برخی  روشهای ریاضی و کاربرد آنها در فیزیک منبع درس:  روشهای ریاضی در فیزیک نوشته جورج آرفکن     (ترجمه فارسی آن توسط مرکز نشر دانشگاهی منتشر شده است.)     ***3 تابع گاما توابع بسل توابع لژاندر توابح خاص فیزیک ریاضی (شامل هرمیت-لاگر-چبیشف-فوق هندسی) تبدیلهای انتگرالی

تعداد صفحه: ۱۹۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اهداف آموزشی درس بررسی ماهیت فلسفه ارائه فلسفه های اصلی ریاضیات نقد فلسفه های موجود تحلیل فلسفی فلسفه تاثیر شناخت فلسفی در آموزش ریاضی آشنایی با بحرانهای ریاضی ***4 فصل یک ماهیت فلسفه اهداف فصل توضیح پیرامون ماهیت فلسفه نظریات ریاضیدانان مقایسه علم وفلسفه سوالات علم وفلسفه ومقایسه آنها ***5 تقسیم بندی بر اساس سوالاتی از قبیل : ماهیت وجود ماهیت حقیقت ماهیت معرفت ماهیت زیبایی ...

تعداد صفحه: ۲۶۹ دسته بندی: دانشگاهی

***5 اهداف کلی هدف کلی از ارائه ی این فصل آشنایی با مفاهیم اولیه ی نظریه ی مجموعه ها است. سپس به بیان اصول دوگانی و استقراء ریاضی می پردازیم و مقدماتی از آنالیز ترکیبی را ارائه خواهیم داد. ***6 در انتهای این فصل از دانشجو انتظار می­رود به اهداف زیر نائل گردد: 1) تشخیص دهد چه دسته ای از اشیاء تشکیل یک مجموعه می دهند. 2) بتواند اشتراک، اجتماع و تفاضل دو مجموعه را بدست آورد. 3) ...

تعداد صفحه: ۵۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 نفس اعتماد به نفس راه‌های تقویت اعتماد به نفس ***4 عزت نفس چیست؟ ارزش و بهائی که من برای خودم قائل هستم. باور و تصوّر من از خودم. شناخت نهائی فرد از خود. من با پشتوانه انرژی عظیم خود کارهای بزرگی انجام میدهم که اثرات اجتماعی و عرفانی مهمی دارد ***7 انسان کیست؟ حیوان ناطق موجو ناشناخته اسیر تمایلات تابع شیطان مصرف کننده‌ای بی‌حاصل ازبین برنده زمان و سرمایه ضعیف و شکست خورده ...

تعداد صفحه: ۶۳۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 رشته شیمی مطابق با منبع درسی ریاضی عمومی( 1 ) نوشته جلیل واعظی ***22 فصل اول بخش اول ***23 1 . 1 محورهای مختصات دستگاه مختصات دکارتی در صفحه هندسی یک محور افقی بنام محور طولها و یک محور عمودی بنام محور عرضها رسم کرده و آنها را محورهای مختصات می نامیم . نقطه محل تلاقی دو محور را مبدا مختصات می نامیم . محورهای مختصات صفحه را به چهار ناحیه تقسیم می کنند که هر یک از آنها را یک ...

تعداد صفحه: ۳۸۲ دسته بندی: دانشگاهی

تعداد واحد: 3 واحد نام منبع : ریاضیات پایه مؤلف: لیدا فرخو ناشر: دانشگاه پیام نور ***4 هدف کلی درس هدف کلی این درس آموزش مباحثی از ریاضیات است که دانشجویان رشته های رشته های علوم انسانی دردروس تخصصی خود به آنها نیاز خواهند داشت. ***6 در آغاز هر فصل نکاتی به عنوان راهنمای مطالعه وهدف کلی آمده است،که به شما کمک می کند تا منظور کل آن فصل را دریابید،درقسمتی که با عنوان هدف های ...

تعداد صفحه: ۳۵ دسته بندی: دانشگاهی

دکتراي شبکه هاي نوري ***3 ظرفيت فيبر نوري 1- فرض کنيد که طيف قابل استفاده يک فيبر از 1260 تا 1675 نانومتر است. 2- فرض کنيد يک سيستم DWDM با فاصله کانالهاي 1 نانومتر داريم پس تعداد کانالهاحدود 415 است. 3- فرض کنيد نرخ ارسال داده هاي هر کانال 10Gb/s مي باشد. بنا بر اين ظرفيت اين رشته فيبر برابر 415x10Gb/s=4.15 Tb/s است هدف: افزايش ظرفيت راه حل: در سه فرض فوق نهفته است ***4 راه حل ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه انبارداري يک خدمت اقتصادي است و عبارت از تهيه و نگهداري کالا به منظور عرضه به موقع آن يا گسترش دادن مدت عرضه آن است به نحوي که کالا براي مدت بيشتري قابل دسترس و مصرف باشد. در اقتصاد هر کشوري انبارداري ها حلقه هايي از زنجيره توليد ، انتقال ، توزيع و مصرف به شمار رفته و نقش اتصال و واسطه را درانتقال کالا از مناطق توليد به بازارهاي مصرف وسپس توزيع محلي برعهده دارند . ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: روانشناسی

***2 محورهاي يادگيري يونسکو يادگيري براي دانستن يادگيري براي انجام دادن يادگيري براي بودن يادگيري براي با هم زيستن ***3 يادگيري براي دانستن در اين محور يادگيري، فرد به توسعه مهارت هاي شناختي براي استفاده از فرصت هاي يادگيري ،که در طول عمر خود به دست خواهند آورد مي پردازد. ***4 يادگيري براي انجام دادن در اين محور، فرد نه تنها به کسب مهارت هاي شغلي مي پردازد. بلکه صلاحيت هايي که ...

تعداد صفحه: ۳۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه فناوري اطلاعات به عنوان گفتمان غالب قرن 21 جايگاه خود رابه عنوان مهمترين عامل گذار جامعه ازعصرصنعتي به دوران اطلاعاتي مستحکم ساخته است به طوريکه تغييرات ناشي از ان درتمام نسوج زندگي انسان تاثير گذار بوده وتقريبا تمام مفاهيم ومعاملات را به طور چشمگيري تحت تاثير قرار داده است. ***4 به طورکلي عمده ترين الزامات به کارگيري سيستم هاي اموزشي نوين عبارتند از: 1-نياز به تعليم ...

تعداد صفحه: ۳۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه •لاوازاويه را مي توان پايه گذار علم تغذيه در اواخر قرن 18 به حساب آورد از قرن بيستم در بسياري در کشور ها مسئله ي کميت و کيفيت مواد غذايي مورد مصرف جامعه مورد توجه قرار گرفت و برخي دولتها براي اجراي اين مسوليت به کاربرد علم تغذيه در برنامه ريزي هاي خود نقش مهمي دارند. ***3 تعريف تغذيه •عبارت از مجموعه فعل و انفعالات که عضو زنده مواد مغذي را دريافت داشته و آنها را به ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 زبان BASIC .1زبان برنامه نويسي BASIC زبان ساده اي است که ميتوان با استفاده از ان به راحتي با يک ميکروکامپوتر ارتباط برقرار کرد . در يک برنامه ي BASIC هر خط برنامه دستورالعملي که از يک شماره ي خط .يک واژه ي اصلي (KEY WORD ) يا فعل BASIC و يک پيکره ساخته شده است . در مثال ساده اي از يک برنامه نويسي BASIC ديده مي شود : REM THIS IS A SAMPL PROGR 10 20 LEF A=50 30 PRINT A ---- ...

تعداد صفحه: ۳۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 سبک هاي يادگيري به چگونگي يادگيري فراگيران اشاره مي کند نه اينکه فرد به چه خوبي مي تواند ياد بگيرد. ترجيحات فرد هستند نه توانايي هاي او پيرس(2000) سبک هاي يادگيري را روشي که فرد در يادگيري مطالب بر روش هاي ديگر ترجيح مي دهد تعريف کرده است ***4 حيطه هاي سبک هاي يادگيري ***5 شناختي cognitive روش هايي که فرد موضوع ها را ادراک مي کند. اطلاعات را به خاطر مي سپارد. درباره مسائل ...

تعداد صفحه: ۱۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 الف) طرح مباحث کلي و بنيادين ب) مراحل تحقيق از آغاز تا انجام ***4 طرح مباحث کلي و بنيادين تحقيق ***5 اهميت و اهداف روش تحقيق نقش پر اهميت روش تحقيق در حل مشکلات و معضلات زندگي انسان‌ها و نيز رشته‌ها و حوزه‌هاي مختلف تخصصي علوم نقش روش تحقيق در گسترش روزافزون و تراکم نظام‌مند اطلاعات و دانش بشري. 3- در پرتو روش تحقيق، شناخت‌هاي عاميانه و سطحي يا حسي آدميان به شناخت علمي ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه راجرز نظریه راجرز از نظر تکامل 3دوره است 1. درمان غیرمستقیم 2.درمان بر طبق انعکاس مطالب 3. درمان تجربی آمریکایی با داشتن سالها تجربۀ بالینی گسترده یکی از صاحب نظران مشهور در زمینۀ روان درمانی است وی یکی از بانفوذترین روانشناسان می باشد روش او پدیدارشناسی و دیدگاهش انسان گرایی است. راجرز را مبتکر رویکرد روان درمانی دانسته اند، که در آغاز به درمان بی رهنمود یا درمان ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: دانشگاهی

پايان نامه جهت دريافت درجه کارشناسي ارشد روان شناسي باليني ***3 بيان مسئله رفتارهاي اجتماعي بر تمامي جنبه هاي زندگي کودکان و نوجوانان سايه مي افکند و بر سازگاري و شادکامي بعدي آنها تأثير ميگذارد. توانايي فرد از نظر کنار آمدن با ديگران و انجام رفتارهاي اجتماعي مطلوب، ميزان محبوبيت او را ميان همسالان و نزد معلمان، والدين وديگر بزرگسالان مشخص ميکند. ميزان توانايي فرد در مهارتهاي ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه: در اين فصل، به تشريح موضوع علم فيزيک مي پردازيم. پس با زمينه هايي که فيزيک در آنها کاربرد دارد و شاخه هاي مختلف علم فيزيک آشنا مي شويم. سرانجام به اهميت اندازه گيري در فيزيک و کميتهاي اصلي و فرعي و کميتهاي نرده اي و بُرداري وعمليات جبري آنها مي پردازيم. تاريخچه پيدايش و گسترش فيزيک: علم مطالعه حرکت، نيرو، انرژي و اثرات آنها بر ماده را علم فيزيک گويند. واژه فيزيک از ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا کنند و حدود 20 درصد از آنها در شغل هاي نامناسب اشتغال دارند. دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***7 مقدمه ضرورت خود کفائي و عدم وابستگي از لحاظ کشاورزي و دامپروري و يا به عبارتي ديگر تهيه ارزاق عمومي بر هيچ فردي از افراد ديگر پوشيده نيست و هر فرد سليمي با جزئي تفکر و تعقل نمي تواند از قبول آن سرباز زند . به عقيده صاحب نظران ، اولين و ابتدائي ترين شرط لازم و ضروري براي پيشرفت سريع در تمام امور کشور، همانا خود کفا شدن از لحاظ ارزاق عمومي مي باشد و به همين مناسبت است که ...

تعداد صفحه: ۷۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اهداف آموزشي کارگاه: -آشنايي شرکت کنندگان با مفهوم خلاقيت ، موانع و منابع آن. 2-آشنايي شرکت کنندگان با گزيده اي از کاربردي ترين تکنيک هاي خلاقيت . 3- افزايش توان ايده پردازي شرکت کنندگان جهت دستيابي به راه حلهاي بهترجهت حل مسايل. ***4 خلاقيت چيست؟ 1-توانايي حل مسايلي که فرد قبلا حل آنها را نياموخته است(Weisberg) 2-فرآيندي که نتيجه آن کار تازه اي باشد که توسط گروهي در يک ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 شناسايي عوامل موفقيت 1- عوامل موفقيت کارآفريني (فردي) چيست ؟ پاسخ : دسته اول : عوامل شخصي الف : خود شناسي و خودباوري ب : نوانديشي و نوگرايي ذهني ج : اعتقاد به کسب مهارت و قابليت بيشتر و برتر د : شناخت کامل از عوامل محيط اطراف خود ه : شناخت ضعف ها ي خود و تقويت باورانديشي و : مشخص نمودن اهداف شخصي و تمايلات فردي ف : فراگيري آموزش و تجارب درارتب ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 طرح مسأله دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و کارآفرين و ايجاد کننده شغل براي افراد عادي هستند انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا ...

تعداد صفحه: ۱۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 فصل اول فيل مديريت استراتژيک ***5 مکتب طراحي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند مفهومي مکتب برنامه ريزي: تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند رسمي مکتب موقعيت يابي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند تحليلي مکتب کارآفريني : تدوين ايتراتژي به عنوان يک فرايند تخيلي و بينشي مکتب شناختي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند ذهني و فکري مکتب يادگيري : تدوين استراتژي به عنوان يک ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •معماري روم قدرت روم که پس از اتروسکها بر ايتاليا حاکم و جانشين ايشان شد. اقوام ستيزه ايتاليا را مطيع حکومت واحد روم گردانيده و سرانجام ملتهاي اروپاي غربي و مديترانه و خاور نزديک را در زير پرچم امپراطور روم گرد آورد .که به گفته مورخ بزرگ روم « انقلابي پديد آورد که تا ابد در ياد ها خواهد ماند ،و امروز نيز ملتها آ« را احساسا مي کنند.» در واقع اگر در بررسي امروزمان مي بينيم که ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مواد تشکيل دهنده تاير •کائوچو •دوده •نخ •سيم •محافظت کننده ها •ساير عوامل شيميايي ***4 •انواع ساختار تاير •تايرهاي باياس: در اين دسته از تايرها امتداد نخهاي لايه با خط مرکزي تاير زاويه مورب مي سازد و قرارگيري لايه ها روي يکديگر بصورت ضربدري مي باشد. جنس نخ لايه ها از نايلون است و در بدنه تاير، بجز در ناحيه طوقه ها، از سيم فولادي استفاده نمي شود. •تايرهاي راديال: در تاير ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه تعريف فرهنگ لغات از يادگيري: يادگيري عبارت است ازبدست آوردن دانش و يا فهم آن از طريق مطالعه، آموزش و يا تجربه همچنين گفته شده است که يادگيري عبارت است از بهبود عملکرد از طريق تجربه تعريف يادگيري ماشين: يادگيري ماشين عبارت است از اينکه چگونه ميتوان برنامه اي نوشت که از طريق تجربه يادگيري کرده و عملکرد خود را بهتر کند. يادگيري ممکن است باعث تغيير در ساختار برنامه و يا ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 کليد سمت راست موس سپس گزينه format و بعد order در بالا روي color کليد مي کنيم روي خط هاي line کليد مي کنيم خطهاي پيش فرض چاپ نمي شود براي حذف ناحيه دلخواه روي ناحيه کليد مي کنيم و سپس وارد format مي شويم روي nane کليد مي کنيم و سپس ok نرم افزار offic ***3 Patterms ( الگوي کار ) و حتي مي خواهيم سطح border ( ناحيه سفيد ) را براي رنگي کردن فونت Mary ، excel ( درمحيط ) تبديل ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 هوش زباني هوش رياضي - منطقي هوش مکاني هوش حرکتي - جسماني هوش موسيقيايي هوش ميان فردي هوش درون فردي هوش طبيعت گرا هوش وجودي ***4 شرايط را براي تجارب عملي آماده مي سازد. M I معلم روش تدريس خود را از زباني به تصويري و از تصويري به . . . تغيير مي دهد. کلاس را گروه بندي مي کند. فرصت انديشيدن را فراهم مي کند. از ابزار هاي متنوع در آموزشي استفاده مي کند. ***5 تکنيک هاي آموزش هوش ...

تعداد صفحه: ۱۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 تعريف کار آفريني تعريف ساده کار آفريني: کار آفريني يعني راه اندازي واحدهاي توليدي جديد، بطوري که هم منجر به توليد فرصت هاي شغلي جديد شود و هم توليد ثروت حلال از طريق ايجاد ا رزش افزوده دنبال داشته باشد. تعريف علمي کارآفريني: کارآفريني فرايندي است با طعم کسب و کار که: - باعث ايجاد ((تغيير و تحول)) شود. - از طريق ((نوآوري)) محقق مي شود. - باني آن افرادي هستند ... - که ...

تعداد صفحه: ۵۰۶ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •هدف هاي رفتاري آشنايي با زندگي عطار، کتاب منطق الطير و تمثيل شرح ابيات مشکل فصل هاي دوم تا هشتم آشنايي با عذرهاي پرندگاني که هر کدام ممثل طبقه يي از مردم هستند. آشنايي با بي پايه بودن عذرها در راه شناخت حقيقت آشنايي با داستان شيخ صنعان آشنايي با هفت وادي سير و سلوک يا شناخت حق آشنا شدن با تفکر و اصطلاحات عرفاني ***5 •آشنايي با زندگي عطار، کتاب منطق الطير و تمثيل عطّار ...

تعداد صفحه: ۶۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مرحله توسعه سرعت تغيير طول عمر نياز نهاده اصلي ستاده اصلي سمبل سازنده فعاليتها ساختار فعاليت گسترده جغرافيايي فکري فيزيکي فعاليت مرحله ابتدايي خيلي کم نامعلوم اندک جانوران گياهان وگوشت شکارچي خيلي کم خيلي زياد دهکده مرحله کشاورزي کم 30000 کم زمين محصولات کشاورزي فئودال کم ...

تعداد صفحه: ۴۸۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 دنباله ها و سري ها دنباله و سري از مفاهيم بنيادي حساب ديفرانسيل و انتگرال هستند. دانشجو در اين درس با اين مفاهيم ، مفاهيم وابسته و کاربردهاي ساده آنها ، نظير پيدا کردن حد برخي دنباله ها ، به دست آوردن مقدار تقريبي برخي اعداد و ... آشنا مي شود. هدف کلي از ارائه اين فصل آشنا کردن دانشجو به طوري که مطالعه درسهاي آناليز 1 و معادلات ديفرانسيل براي آنان آسانتر و لذت بخشتر باشد. ...

تعداد صفحه: ۲۵۷ دسته بندی: دانشگاهی

***7 ماهیت معادله دیفرانسیل وطبقه بندی آن مقدمه: با مفهوم معادله یعنی رابطه ای که درآن تساوی باشد، آشنا هستیم. ساده ترین معادله یک مجهولی می باشد، که بانماد نشان می دهیم. مثلا معادله یک مجهولی درجه اول و معادله یک مجهولی درجه دوم و معادله یک مجهولی درجه سوم والی آخر ***9 جواب دادن به سوال الف) ساده می با شد زیرا با جایگذاری می توان مشخص کرد. ولی جواب دادن به سوال ب) مشکل می ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 چون اطلاعات کمي (اطلاعاتي که به صورت اعداد و ارقام بيان شدند ) قابل تفسير نيستند و براي همه کس يک معناي واحد دارد ، اما اطلاعات کيفي (توصيفي) اين طور نيستند ممکن است شنونده برداشت هاي متفاوتي از آن داشته باشد . اولين اقدام در رسيدن به اطلاعات عددي اندازه گيري است . اطلاعات به چند دست تقسيم مي شوند ؟ 2- مدل سازي رياضي را تعريف کنيد ؟ بيان مسئله به زبان رياضي را مدل سازي ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •هدف ها ي اصلي آمار عبارتند از: •الف) انجام استنباط درباره جامعه از طريق تجزيه و تحليل اطلاعات موجود در داده هاي نمونه اي. • ب) سنجش ميزان عدم حتميتي که در اين استنباط ها وجود دارد. علمي که براي رسيدن به هدف هاي فوق اهميت دارد, عبارتست از طرح ريزي فرايند و دامنه نمونه گيري به طور يکه مشاهدات مبنايي براي استخراج استنباط هاي معتبر تشکيل دهند. ***4 قرن بيستم شاهد افزايش روز ...

تعداد صفحه: ۳۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***7 §اهداف کلي آشنائي با تعريف آزمون ، اندازه گيري وارزشيابي در آموزش وپرورش وروانشناسي وانواع آزمونهاي رواني وپرورشي وانواع ارزشيابي پيشرفت تحصيلي ***8 §اهداف دقيق آموزشي فصل اول از دانشجويان انتظار مي رود پس از مطالعه اين فصل اصطلاحات زير را تعريف ،توضيح وبيان نمايند: آزمون، انواع آزمونها، اندازه گيري وارزشيابي وتفاوت آنها،ويژگيهاي ارزشيابي تشخيصي وتکويني وتراکمي، حوزه هاي ...

تعداد صفحه: ۱۵۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •طرح درس شيوه هاي مطالعه : •ابتدا کليات نحوه مطالعه و خواندن از طريق معرفي ابزارهاي مورد استفاده در مطالعه توضيح داده مي شود . •روش هاي مختلف افزايش سرعت مطالعه از طريق مطالب خواندني مختلف شامل روزنامه ، کتاب و غيره شرح داده مي شود . •انواع خواندن ، به قصد سرگرمي و لذت ، يادگيري ، مطالب درسي و غيره و ويژگي هاي نوع خواندن هر کدام توضيح داده مي شود . ***3 •روش هاي طبقه بندي ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه بدون شک يکي از کهن ترين فنون نگهداري فرآورده هاي غذايي که بشر آن را فرا گرفته ، توليد پنير از شير بوده است. فن پنير سازي در گذشتهء نه چندان دور يک هنر محسوب مي شده تا دانش ، ولي اکنون يکي از شاخه هاي علوم غذايي محسوب مي شود. وضعيت اين صنعت در ايران در مراحل اوليهء رشد و تکامل قرار دارد و مشکلات فني آن هنوز حل نشده است . لازم است با برنامه ريزي هاي فشرده تر گام هاي ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 ميتوند هر بسته علوفه به هر شکل و ترکم واندازه را ظرف چند دقيقه خرد کرده و ساختار مواد راحفظ کند . ***4 مدل SG‌‌ : اين مدل به سفارش مشتري طراحي و عرضه مي شود که مواد را قطع نمي کند ، بلکه به روش استثنايي مواد خرد شده از قبل را با هم مخلوط مي سازد تا مخزن را در پايان عمليات وزيع کاملا تخليه نمايد . ***5 اندازه معقول :‌ تکنولوژي موجود در منوفيدر ، دستيابي به دستگاههائي با ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 تعريف فنّاوري اطلاعات شاخه‌اي ازفنّاوري است که با استفاده از سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه‌ افزار‍ وفکرافزار، مطالعه وکاربرد داده وپردازش آن را درزمينه‌هاي: ذخيره‌ سازي، دستکاري، انتقال، مديريت، جابه‌جايي، مبادله، کنترل، سوييچينگ وداده‌آمايي خودکار امکانپذير مي‌سازد. ***4 تعريف جامعه اطلاعاتي جامعه‌اي است که شاخصهاي آن تراکم بسيار زياد اطلاعاتي درزندگي روزمره شهروندان، استفاده ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ?کلاسه بندي ?فرايندي دو مرحله اي است : ?ساخت مدل : ?تحليل يک مجموعه آموزشي که مجموعه‌اي از تاپل‌هاي پايگاه است و مشخص کردن برچسب کلاس‌هاي مربوط به اين تاپل‌ها . ? يک تاپل X با يک بردار صفت X=(x1,x2,…,xn) نمايش داده مي‌شود . فرض مي شود که هر تاپل به يک کلاس از پيش تعريف شده متعلق است . ?هرکلاس با يک صفت که به آن صفت برچسب کلاس مي‌گوييم مشخص مي‌شود . ? مجموعه آموزشي به صورت ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: دانشگاهی

***3 دولت الکترونيکي Egovernment:راهکارهاي پياده سازي دولت الکترونيک (قسمت اول( مقاله‌ حاضرتحت‌ عنوان‌" دولت‌ الکترونيکي‌ درعمل‌" ‌ تلاش‌ مؤلفان‌ حول‌ موضوع‌ مورد بحث پيرامون چالش‌هاي‌ موجود برسرراه‌ تحقق‌ ‌ پديده‌ جديد دولت الکترونيک و موانع‌عمده‌ پيشرفت‌ مطلوب ‌ است‌. مقاله‌ حاضر سعي شده تا به‌ راهبرد و راه‌کارهاي‌ عملي‌ برخي‌ کشورهاي‌ پيشرو در حوزه‌ دولت‌ الکترونيکي‌بپردازد و ...

تعداد صفحه: ۳۰۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 نمايش داده ها •انواع داده‌ ها •مکمل‌ها •نمايش با مميز ثابت •نمايش با مميز شناور •ديگر کد هاي باينري •کشف خطا ***3 نمايش دا ده ها اطلاعاتي که يک کامپيوتر با آن سر و کار دارد: •داده ها ­داده هاي عددي (اعداد طبيعي و حقيقي) ­داده هاي غير عددي (حروف ،علائم) •ارتباط بين عناصر داده اي ­ساختمان هاي داده اي(ليست هاي پيوندي،درخت ها و....) •برنامه ها (دستورات) ***4 نمايش عددي دا ...

تعداد صفحه: ۷۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اهداف آموزشي کارگاه آشنايي شرکت کنندگان با مفهوم خلاقيت ، موانع و منابع آن. 2-آشنايي شرکت کنندگان با گزيده اي از کاربردي ترين تکنيکهاي خلاقيت . 3- افزايش توان ايده پردازي شرکت کنندگان جهت دستيابي به راه حلهاي بهترجهت حل مسايل. ***4 خلاقيت چيست؟ 1-توانايي حل مسايلي که فرد قبلا حل آنها را نياموخته است(Weisberg) 2-فرآيندي که نتيجه آن کار تازه اي باشد که توسط گروهي در يک زمان ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 عوامل موفقيت کارآفريني عوامل موفقيت کارآفريني (فردي) چيست ؟ پاسخ : دسته اول : عوامل شخصي الف : خود شناسي و خودباوري ب : نوانديشي و نوگرايي ذهني ج : اعتقاد به کسب مهارت و قابليت بيشتر و برتر د : شناخت کامل از عوامل محيط اطراف خود ه : شناخت ضعف ها ي خود و تقويت باورانديشي و : مشخص نمودن اهداف شخصي و تمايلات فردي ف : فراگيري آموزش و تجارب درارتبا ...

تعداد صفحه: ۱۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مکتب مکتب طراحي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند مفهومي مکتب برنامه ريزي: تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند رسمي مکتب موقعيت يابي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند تحليلي مکتب کارآفريني : تدوين ايتراتژي به عنوان يک فرايند تخيلي و بينشي مکتب شناختي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند ذهني و فکري مکتب يادگيري : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند نو ظهور مکتب قدرت : تدوين ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 طرح مسأله دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و کارآفرين و ايجاد کننده شغل براي افراد عادي هستند انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 طرح مسأله دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و کارآفرين و ايجاد کننده شغل براي افراد عادي هستند انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا ...

تعداد صفحه: ۱۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مزيت کنترل خودکار: عملکرد بهينه سيستم هاي پويا و بهبود کيفيت و ارزانتر شدن فرآورده ها وگسترش ميزان توليد و نيزماشيني کردن بسياري از عمليات. کنترل علمي است که به تنظيم رفتار و يا مقدار کميت هاي موجود در محيطهاي مختلف عملياتي (همانند محيطهاي صنعتي) مي پردازد. به عنوان مثال کنترل يک کوره به معني تنظيم رفتار تغييرات دمايي يا مقدار دماي آن مي باشد. ***6 سيستم هاي کنترل را به دو ...

تعداد صفحه: ۲۶۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اصول مديريت آموزشي « طرح درس » 1- آزمون مقدماتي ( سنجش آغازين ) 2- پيش آزمون از ( پيشدانسته هاي درس ) 3- ارائه اهداف کلي و رفتاري درس 4- توضيحات روي اسلايدها ***4 اصول مديريت آموزشي پرسش و پاسخ 6- توضيحات تکميلي 7- آزمون تکويني از مطالب بحث شده 8- مقايسه پيش آزمون و آزمون تکويني ***5 اصول مديريت آموزشي 9- ارزيابي پاياني بخش اول 10- شروع بخش دوم مطابق سرفصل و اهداف تعيين ...

تعداد صفحه: ۵۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مديريت دانش – معرفي اگر ميدانستيم که چه چيزهايي را نمي دانيم ، موفقيتي صد چندان داشتيم . دانش مي داندکه چه چيزهايي را نمي داند . کسي خردمند و بابصيرت است که مطالب مفيدي را بداند نه مطالب زيادي را . فناوري با تغييري که در منطق رقابت بوجود مي آورد يگر نمي تواند بعنوان منبعي پايدار براي رسيدن به ميت رقابتي مطرح باشد . دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •تعريف استراتژي: •واژه استراتژي به چهار مقوله استناد مي کند: .1نهادينه ساختن خشونت .2فعال سازي ذهن .3بهبود بخشيدن به تصويرگري ذهن .4روش شناسي منفک بودن از زمان ***3 •توجه به عامل زمان و تفکيک آن به دو سطح: •زمان تاکتيک، که گردش آن بدون توقف و پيوسته است و انجام امور خرد و بي نهايت مولد در حيات يک موسسه، شرکت و سازمان را شامل مي شود. • •زمان استراتژيک، که گردش آن ناپيوسته ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •شبيه سازي کامپيوتري (شبيه سازي رايانه، جزو مفيدي براي بسياري از سيستم‌هاي طبيعي در فيزيک، شيمي و زيست‌شناسي و نيز براي سيستم‌هاي انساني در اقتصاد و علوم اجتماعي (جامعه‌شناسي کامپيوتري) و همچنين در مهندسي براي به دست آوردن بينش نسبت به عمل اين سيستم‌ها شده است. يک نمونه خوب از سودمندي استفاده از رايانه‌ها در شبيه سازي را مي‌توان در حيطه شبيه سازي ترافيک شبکه جستجو کرد. ***4 ...

تعداد صفحه: ۲۵۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 فصل اول اصول طراحي زبان ها ***3 چرا زبان هاي برنامه سازي را مطالعه مي کنيم؟ براي بهبود توانايي خود در توسعه الگوريتمهاي کارآمد استفاده بهينه از زبان برنامه نويسي موجود مي توانيد با اصلاحات مفيد ساختارهاي برنامه نويسي آشنا شويد. انتخاب بهترين زبان برنامه سازي آموزش زبان جديد ساده مي شود. طراحي زبان جديد ساده مي شود. ***4 تاريخچه مختصري از زبان هاي برنامه سازي توسعه زبانهاي ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***1 •در اين بخش برخي از تمرين هايي که براي پيشگيري يا درمان پوکي استخوان و به منظور تقويت عضلات و استخوان ها و بهبود حالت تعادل طراحي شده اند، ارائه شده است. قبل از انجام اين تمرين ها، ابتدا با پزشک و يا فيزيوتراپ خود مشورت کنيد تا در انتخاب تمرينهاي مناسب و تعداد انجام آنها به شما کمک نمايد ***2 •ايستادن صحيح، به راه رفتن و نشستن صحيح کمک مي کند. براي تمرين حالت صحيح ايستادن: ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت