دانلود قالب پاورپوینت با موضوع بازاریابی تلفنی.ppt

تعداد 55 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد بازاریابی تلفنی با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات می‌باشد.

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: دانشگاهی

***1 اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ...

تعداد صفحه: ۲۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...

تعداد صفحه: ۲۹۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 هدف کلي هدف کلي اين فصل،‌ آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بين‌المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو کمک مي‌کند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بين‌المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه‌کردن اطلاعات در مورد اينکه چه اتفاقي در بازار بين‌المللي مي‌افتد و با کمک آن‌ها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام مي‌رسد. ***5 هدف‌هاي رفتاري شما ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nمقدمه روند تجارت طي سال هاي آينده تغيير خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادي کشورهاي عضو سازمان همکاري هاي اقتصادي (OECD) طي 20 سال آينده حدود 3% و نرخ رشد اقتصادي در کشورهاي در حال توسعه در اين دوره به حدود 5/7 % خواهد رسيد. در اين دوره سهم کشورهاي در حال توسعه از توليد جهاني از حدود 6/1 به حدود 3/1 خواهد رسيد. در نتيجه، قدرت و تأثير گذاري اقتصادي ازکشورهاي صنعتي مثل ژاپن، آمريکا و ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مقدمه : •جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ***4 •تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: دانشگاهی

***4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب ***11 اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از: تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر. جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید. ایجاد زمینه و روحیه ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد،‌ تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است . ***4 •تعیین اطلاعات مورد نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند . ***5 •تهیه اطلاعات ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه تاریخچه ***3 تعریف تحقیقات بازار یابی « فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،‌تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد. نقش و کاربرد تحقیقات بازاریابی ***4 فعالیتهای اصلی در بازار یابی :‌ ( تجزیه و تحلیل محیط و تحقیقات بازار یابی ) ***5 آمیخته بازاریابی جزء ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مقدمه : •جهانگردی یکی از صنابع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ***4 •تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را ...

تعداد صفحه: ۲۶۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می‏باشد. ***5 تعریف نیاز نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه vشاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فن آوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشا اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند. بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 دامنه کاربرد اين استاندارد نحوه ارزشيابي وانعکاس موجودي مواد و کالا در صورتهاي مالي را تشريح مي کند وموارد زير را در بر نمي گيرد: کار در جريان پيشرفت پيمانهاي بلند مدت ابزارهاي مالي پيچيده موجودي گله هاي دام، محصولات کشاورزي، جنگلي ومعدني در مواردي که اين اقلام در صنايع مربوط، به خالص ارزش فروش اندازه گيري مي شود. ***4 موجودي مواد وکالا به داراييهايي اطلاق مي شود که: براي ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 شبکه هاي خصوصي اينترنت ايترانت ماهواره اينترنتي تلويزيون اينترنتي تلفن اينترنتي بلوتوث تلفن هاي ماهواره اي GPS-GIS ***3 تکلونوژِي انتقال اطلاعات 1- ماهواره اي 2- تلفني 3- اينترنتي راه هاي انتقال اطلاعات فيبر نوري شبکه هاي انتقال گيرنده و فرستنده زميني و هوايي ***4 تعريف ارتباطات ارسطو فيلسوف يوناني شايد اولين انديشمندي باشد که 2300 سال پيش نخستين بار درزمينه ي ارتباط سخن ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 ‌ ‌چارچوب‌ تجارت‌ الکترونيک‌ از سه‌ سطح‌ عالي‌ تشکيل‌ شده‌ است: زيرساختار: سخت‌افزار، نرم‌افزار، پايگاه هاي‌ داده‌ اي‌ و ارتباطاتي‌ را شامل‌ مي‌شود که‌ براي‌ انجام‌ وظيفه‌ در قالب‌ خدمات‌WWW بر روي‌ اينترنت‌ يا پشتيباني‌EDI و ساير اشکال‌ پيام‌گذاري‌ و پيام‌گيري‌ بر روي‌ اينترنت‌ يا ساير شبکه‌هاي‌ ايجاد ارزش‌افزوده‌ (4) به‌کار مي‌روند. 2 - خدمات: پيام‌گذاري‌ و پيام‌گيري‌ و ...

تعداد صفحه: ۷۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 توضيحاتي در رابطه با مودم و تاريخچه آن : واژه " مودم " از ترکيب کلمات "modulator-demodulator" اقتباس شده است .از مودم براي ارسال داده هاي ديجيتال از طريق خطوط تلفن استفاده بعمل مي آيد. مودم ارسال کننده اطلاعات، عمليات مدوله نمودن داده را به سيگنال هائي که با خطوط تلفن سازگار مي باشند، انجام خواهد داد. مودم دريافت کننده اطلاعات، عمليات " دي مدوله " نمودن سيگنال را بمنظور ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تعريف اول ، هر نوع تجارتي که از طريق رابط الکترونيکي مانند تلويزيون، فکس و يا اينترنت انجام مي شود، جزء تجارت الکترونيک به حساب مي آيد تعريف دوم: تجارت الکترونيک مجموعه ارتباطات، مديريت اطلاعات و قابليت هاي امنيتي است که به سازمانها اجازه مي دهد که اطلاعات مربوط به فروش و خدمات و کالاها را با هم رد و بدل کنند ***3 فايده هاي تجارت الکترونيک: با بازکردن يک مغازه الکترونيکي در ...

تعداد صفحه: ۲۷۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 فصل 1: حل مسئله و سيستم هاي اطلاعاتي ***4 زماني که اصطلاح مسئله را به کار مي بريم شرايط يا اتفاقاتي را در نظر داريم که به نوعي به سازمان خسارت زده يا آن را تهديد مي کند و نيز شرايط يا اتفاقاتي مورد نظر است که به نوعي در بهبود سازمان موثر بوده يا فرصت بهبود را براي سازمان فراهم مياورد. کامپيوتر را مي توان در هر دو مسئله به کار برد. مسئله مي تواند خوب يا بد باشد. مسئله گشايي ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 عوامل موفقيت کارآفريني عوامل موفقيت کارآفريني (فردي) چيست ؟ پاسخ : دسته اول : عوامل شخصي الف : خود شناسي و خودباوري ب : نوانديشي و نوگرايي ذهني ج : اعتقاد به کسب مهارت و قابليت بيشتر و برتر د : شناخت کامل از عوامل محيط اطراف خود ه : شناخت ضعف ها ي خود و تقويت باورانديشي و : مشخص نمودن اهداف شخصي و تمايلات فردي ف : فراگيري آموزش و تجارب درارتبا ...

تعداد صفحه: ۱۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nدهه 1980 سه موج موضوع کارآفريني را به جلو رانده است. موج اول: انتشار کتاب هايي در خصوص 1- زندگي کارآفرينان و تاريخچه شرکت هاي آنها 2- چگونگي ايجاد کسب و کار شخصي 3- شيوه هاي سريع پولدارشدن موج دوم: ارايه رشته هاي آموزشي کارآفريني در مقاطع تحصيلي در حوزه هاي مهندسي و بازرگاني است. موج سوم: افزايش علاقه مندي دولت به تحقيقات درزمينه بنگاه هاي کوچک با هدف تشويق و تحقيق ...

تعداد صفحه: ۱۰۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 کسب وکار چيست؟ به مجموعه فعاليتهايي گفته مي شود که براي ارائه محصولات يا خدمات با رويکردي مالي,تجاري وصنعتي انجام مي پذيرد. انواع کسب وکار: •کسب وکارهاي بزرگ(Business) •کسب وکارهاي کوچک ومتوسط (Small and Medium.B ) •کسب وکار اينترنتي يا مجازي:(Virtual ) E-Business توليد بدون کار خانه ***4 •کسب و کار خانگي (Home Business ) •کسب وکار روستائي(Rural Business) •کسب وکار خانوادگي ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 فهرست مطالب کليات سازمان و مديريت هدف و وظايف اداره امور دفتري روابط اداري سيستم گردش نامه هاي اداري و نقش مسؤول دفتر بايگاني فراگرد تلفني- نقش و وظايف مسؤول دفتر عمليات اداري مسؤول دفتر مديريت و برنامه ريزي استفاده از تلفن جلسه چند نکته مهم مختصري از آيين نگارش ***4 سازمان مکانيکي (داراي ساختار تشکيلاتي و فرايندي به نسبت ثابت که در اثر برنامه ها و محيط ثابت پديد مي آيد.) ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •تاريخچه برنامه ريزي استراتژيک •برنامه ريزي استراتژيک بصورت برنامه ريزي جامع و در شکل ابتداي اش در دهه 1960 آغاز شد. •هدف اوليه و اصلي از اجراي برنامه ريزي استراتژيک کنترل کل سازمان بود. ***3 برنامه ريزي استراتژيک با نگرش بر تحقيق، توسعه و بازاريابي در اين نظريه زيربناي تشکيل بنگاه اقتصادي و موجوديت آن ورود نوآوري و ابتکارات به جهان تجارت است. تکنولوژي و محصول جديد پاسخگويي ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 تعريف صادرات : صادرات در لغت به معناي انتقال کالا يا ارسال کالا از جائي به جاي ديگر است . جابجايي در داخل کشور و يا از داخل به خارج هر دو مشمول اين تعريف است . 2- تعريف گمرکي : کالايي است که به منظور فروش يا مصرف در کشورهاي خارج ، به خارج از قلمرو سياسي ايران فرستاده مي شود ***3 •فرش ايران -فرش ايران عمري بر درازاي تاريخ ،‌هنر و فرهنگ ايران دارد . -قديمي ترين فرش ايران و ...

تعداد صفحه: ۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 قيمت گذاري را چگونه انجام خواهيد داد ؟ قيمت گذاري هنوز يک هنر است ***3 قيمت عبارت است از ارزشي که مشتريان احتمالا براي محصول يا خدماتي قائل مي شوند ***4 قيمت گذاري بر اساس هزينه ها قيمت گذاري بر اساس ارزش کالا ***5 تمام عناصر آميخته بازاريابي بايد براي حمايت از استراتژي کلي هماهنگ شوند و اين امر شامل قيمت نيز مي شود قيمت و محصول 2- قيمت و ترفيع 3- قيمت و توزيع ***6 قيمت گذا ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***4 گوشی تلفن گوگل به نام‌های gPhone, Goophone ,Googlephone خواهد بود. گوگل تاکنون به عنوان سازنده نرم‌افزار جست‌وجوگر در اینترنت شناخته شده است و اینک در صدد ساخت گوشی تلفن همراهی است تا انقلابی دیگر در صنعت موبایل ایجاد نماید ***5 شاید نتوان گفت که امروزه استفاده از اینترنت برای همه مردم دنیا یکی از ضروریات زندگی است ولی به جرات می‌توان گفت که قسمت مهمی از زندگی افراد را به ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در عصری که هم از اساتید مدیریت تمجید می‌شود و هم انتقاد، به نظر می‌رسد مایکل پورتر یکی از معدود کسانی است که هم توانسته خود را به اثبات برساند و هم این که در جهان کسب و کار تقریباً بدون انتقاد باقی بماند. پورتر، از زمان چاپ نخستین کتاب به نام استراتژی رقابتی در سال 1980، به یکی از بزرگ‌ترین متفکران استراتژیک تبدیل شد. مایکل پورتر (MICHAEL E. PORTER) در سال ۱۹۴۷ در آمریکا به ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مقدمه •ایران کشوری است که سیم کشی ارتباطی گسترده ای دارد . ایران دارای پنج میلیون استفاده کننده از اینترنت است و انتظار میرود که تعداد آنان تا سال 2009 به 20 میلیون نفر برسد. بنابراین این تکنولوژی جدید می تواند زمینه ای بسیار مناسب برای کارآفرینی باشد.یکی از شغلهای معروف در این رابطه تاسیس یک کافی نت می باشد.البته در ایران به دلیل بازاریابی و جذب مشتری در کافی نت ها اعمال ...

تعداد صفحه: ۴۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •درباره ی ما •سایت لک لک جامع ترین سایت فروش اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی در سطح ایران میباشد که در تاریخ 18/6/85 مصادف با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با هدف اشاعه فرهنگ کتاب خوانی افتتاح گردید تا از دو طریق سفارش اینترنتی و تلفنی (66975361-021) بتواند در خدمت همه هموطنان در سرتاسر ایران عزیزمان باشد. •از مزایای ویژه این سایت تحویل رایگان کتاب برای اعضای محترم ...

تعداد صفحه: ۷۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 فصل اول مقدمه‌ای بر شبکه‌ های مخابراتی ***3 1-1 تعریف شبکه‌های مخابراتی و بررسی یک شبکه تلفی ساده شبکه‌های مخابراتی جهت انتقال سیگنال‌ها از نقطه‌ای به نقطه دیگر بکار می‌روند. بهترین مثال یک شبکه مخابراتی، شبکه تلفن است و ساده‌ترین شبکه تلفن از یک تلفن به ازای هر مشترک تشکیل شده است. مسیر ارتباطی بین این دو تلفن را یک رابط (link) می‌گوییم. ***4 در صورتی که هر دو مشترک فوق ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 VoIP یک روش برای تبدیل سیگنال­ های آنالوگ صوت به داده ­های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل می­شوند. ***3 انواع مکالمات با استفاده از VOIP ابزار VOIP با ابزار ابزار VOIP با تلفن سنتی تلفن سنتی با تلفن سنتی ***4 سرویس VOIP چیست؟ این سرویس برای انتقال مکالمات از طریق شبکه اینترنت به جای شبکه سنتی مخابراتی ایجاد شده است. کاربران این سریس به یکی از طرق زیر می توانند با ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مفاهیم شاید برخی از شما ADSL را شنیده باشید که تازگی ها سر زبان ها افتاده است(البته در ایران) این فناوری که یک نوع مودم است در سال۱۹۹۹ به بازار عرضه شد و در مدت کوتاهی توانست بازار مودم دنیا در دست بگیرد. در سال ۲۰۰۳ مودم جدیدی عرضه شد به نام ADSL 2 که هنوز در ایران مطرح نشده والبته بگذریم که نوع اولش هم تازگی ها اومده. ابن مودم برای اولین بار توانست نرخ گذردهی در جهت ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 lVoIP چیست؟ VoIP یک روش برای تبدیل سیگنال­ های آنالوگ صوت به داده­ های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل می­شوند. ***3 lانواع مکالمات با استفاده از VOIP ابزار VOIP با ابزار ابزار VOIP با تلفن سنتی تلفن سنتی با تلفن سنتی ***4 lسرویس VOIP چیست؟ این سرویس برای انتقال مکالمات از طریق شبکه اینترنت به جای شبکه سنتی مخابراتی ایجاد شده است. کاربران این سریس به یکی از طرق زیر می ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: مخابرات

***2 oجهت ایجاد و انجام مدیریت بر امور بازرگانی در قدم نخست اشاره به دو نکته حائز اهمیت است: ◄ روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. ◄ پیاده سازی و مدیریت استراتژیک در چارچوب روشهای بکار گرفته شده. ***3 روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. -مشخص کردن هدف: چرا اقدام به انجام این کار می کنید و چگونه آنرا انجام خواهید داد؟ -استفاده از فرمول هدف گذاری هفت ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: مدیریت

***22 lارائه 14 اصل برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت lایجاد و انتشار اهداف و مقاصد برای سازمان . l2- بکارگیری فلسفه جدید . l3- درک هدف بازرسی . l4- پایان دادن به پاداشهای بازاریابی صرفا بر اساس قیمت l5- بهبود مستمر و مداوم سیستم . ***23 lارائه 14 اصل برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت lنهادینه کردن آموزش . l7- تحلیل برقراری رهبری . . بر طرف ترس و ایجاد اعتماد و فضای نوآوری 8- l9- ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 آشنایی با سیستم کامپیوتر طور کلی کامپیوتر به دو بخش اصلی تقسیم می شود . الف - سخت افزار ب - نرم افزار سخت افزار به کلیه قطعات قابل لمس کامپیوتر همانند : آی سی ها ، مقاومتها، خازنها، دیسکها، سیم ها، لامپ و کلیدها، سخت افزار کامپیوتر می گویند که زیر نظر علم الکترونیک اداره میشود. ***4 ساختار کامپیوتر ساختار کامپیوتر از بخشهای زیر تشکیل شده است. 1- ورودی اجزایی هستند که توسط ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: دانشگاهی

***5 •همگرایی فناوری ها •فناوریهای پردازش اطلاعات، ثبت اطلاعات، جمع آوری اطلاعات، انتقال اطلاعات •همگرایی رسانه ها، محیط چند رسانه ای –دهه 90میلادی – اینترنت –دهه جاری - تلفن همراه –آینده ترکیب اینترنت و تلفن همراه •مصادیقی از همگرایی –تلفن –دوربین عکاسی و فیلم برداری –رادیو و تلویزیون –ضبط و پخش صدا و تصویر –ساعت –تقویم –سیستم تنظیم برنامه (منشی) –ماشین حساب –کارت عابر بانک ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 جهت ایجاد و انجام مدیریت بر امور بازرگانی در قدم نخست اشاره به دو نکته حائز اهمیت است: روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. پیاده سازی و مدیریت استراتژیک در چارچوب روشهای بکار گرفته شده. ***3 روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. -مشخص کردن هدف: چرا اقدام به انجام این کار می کنید و چگونه آنرا انجام خواهید داد؟ -استفاده از فرمول هدف گذاری هفت پله ای ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 lVoIP چیست؟ VoIP یک روش برای تبدیل سیگنال­های آنالوگ صوت به داده­های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل می­شوند. ***4 lسرویس VOIP چیست؟ این سرویس برای انتقال مکالمات از طریق شبکه اینترنت به جای شبکه سنتی مخابراتی ایجاد شده است. کاربران این سریس به یکی از طرق زیر می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند: - کامپیوتر به کامپیوتر( PC to PC) - تلفن به کامپیوتر و بالعکس( PC to ...

تعداد صفحه: ۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مدیریت زمان خود ارزیابی تسلط بر مکاتبات اداری برنامه ریزی مدیریت جلسات مدیریت پروژه ها مهار کردن تماس های تلفنی نکات دیگری در باره ی مدیریت زمان و باز نگری ***3 خود ارزیابی تحلیل نحوه کنونی صرف زمان شناخت عوامل اتلاف زمان تغییر عادات وروشهای پیشین ***4 تحلیل نحوه کنونی صرف زمان تکمیل پرسشنامه ی خود ارزیابی ایجاد جدول زمان بندی کار ها ***5 پس از تکمیل پرسش نامه و جدول زمان ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در هزاره سوم همگام با تغییرات سریع در تکنولوژی خصوصاً تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی بازارها نیز تغییر می‌کرده اند. امروزه سازمان‌ها در دورافتاده‌ترین کشورهای افریقایی نیز از روند فراگیر تجارت جهانی در امان نیستند و اگر نتوانند وارد بازارهای جهانی شوند و با سازمان‌های بین‌المللی رقابت کنند، در منطقه خود نیز از رقبای جهانی مصون نیستند. فشار رقابت جهانی و دسترسی مشتریان به ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***3 شبکه تلفن همراه : امروزه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از تلفن‌های سلولی (همراه) استفاده می‌کنند . در واقع تلفن‌‌های همراه نوع پیشرفته رادیو تلفن‌های دهه 1880 هستند که در آن زمان روی خودروها نصب و استفاده می‌شد . این سامانه دارای یک یا چند دکل آنتن مرکزی برای هر شهر بود وهر دکل می‌توانست تا 25 کانال ارتباطی را تا شعاع 40 الی 50 مایل پوشش دهد . اما به علت محدودیت کانال‌های ...

تعداد صفحه: ۲۷۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 زمانی که اصطلاح مسئله را به کار می بریم شرایط یا اتفاقاتی را در نظر داریم که به نوعی به سازمان خسارت زده یا آن را تهدید می کند و نیز شرایط یا اتفاقاتی مورد نظر است که به نوعی در بهبود سازمان موثر بوده یا فرصت بهبود را برای سازمان فراهم میاورد. کامپیوتر را می توان در هر دو مسئله به کار برد. مسئله می تواند خوب یا بد باشد. مسئله گشایی کار پاسخگویی موفقیت امیز به هر دو نشانه ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات،همگرایی بین این فناوری با فرآیند توسعه اطلاعات، تحول و حرکتی تحت عنوان انقلاب ارتباطات را در جوامع بشری باعث شده است. ***6 } تجارت الکترونیکی چیست؟ خرید وفروش کالاها،خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های رایانه ای نظیر اینترنت. به بیان ساده تر: انجام مبادلات تجاری در یک قالب الکترونیکی. ***7 }کمیسیون اروپایی در سال 1997 آن را به شکل زیر ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 ‌ ‌چارچوب‌ تجارت‌ الکترونیک‌ از سه‌ سطح‌ عالی‌ تشکیل‌ شده‌ است: زیرساختار: سخت‌افزار، نرم‌افزار، پایگاههای‌ داده‌ای‌ و ارتباطاتی‌ را شامل‌ می‌شود که‌ برای‌ انجام‌ وظیفه‌ در قالب‌ خدمات‌WWW بر روی‌ اینترنت‌ یا پشتیبانی‌EDI و سایر اشکال‌ پیام‌گذاری‌ و پیام‌گیری‌ بر روی‌ اینترنت‌ یا سایر شبکه‌های‌ ایجاد ارزش‌افزوده‌ (4) به‌کار می‌روند. 2 - خدمات: پیام‌گذاری‌ و پیام‌گیری‌ و ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •اینترنت چیست ؟ • اینترنت، در ساده ترین تعریف، عبارتست از کامپیوترهایی که در سراسر دنیا به هم متصل هستند، شبکه ای که این کامپیوترها را به یکدیگر متصل می سازد، و متدهای انتقال اطلاعات روی این شبکه. •منشاء اینترنت را می توان در سالهای جنگ سرد یافت، زمانی که احتمال شروع یک جنگ هسته ای بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی کاملا وجود داشت. در آن سالها وزارت دفاع آمریکا بدنبال ...

تعداد صفحه: ۴۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 بهبود بهره وری یعنی استفاده موثر تر از منابع اعم از نیروی کار, سرمایه, زمین, مواد, انرژی, ماشین آلات و ابزار, تجهیزات و اطلاعات در فرایند تولید کالاها و خدمات است. افزایش و بهبود بهره وری در گرو کار هوشمندانه و آگاهانه است نه در گرو کار سخت تر و استفاده بیشتر از عوامل تولید ***3 در افزایش بهره وری باید به مسائل اقتصادی و اجتماعی با هم توجه داشت . همچنین باید در نظر داشت که ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 نام پدر: نام خانوادگی: نام: محل سکونت استان: اردبیل محل تولد:اردبیل تاریخ تولد:1360/1/1 وضعیت تأهل:متأهل مذهب: شیعه شغل:آزاد میزان تحصیلات: دیپلم منبع ارجاع دهنده: دفعات بستری: سومین بار تاریخ بستری: 91/6/6 آدرس و تلفن: اردبیل ***3 شکایت اصلی(Chief Complain) به قیافه من نگاه می کنند می گویند مشکل داری من هیچ مشکلی ندارم پدرم مرا به زور آورده تمایلی برای ماندن ندارم. در این ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •اینترنت چیست؟ •شبکه ای از شبکه ها که ارتباط میان دولتها،دانشگاهها، کامپیوترهای شخصی را فراهم می نماید. •ساختاری برای استفاده از امکاناتی از قبیل ایمیل،وبلاگ، محیط چت، پایگاههای داده و... ارائه می نماید. •مجموعه ای از شبکه های کامپیوتری که به عنوان یک شبکه بزرگ برای ارسال داده به هریک از نقاط دیگر در دنیا مورد استفاده قرار می گیرند.[William F. Slater, III,1996] ***3 ...

تعداد صفحه: ۸۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 1-3 مقدمه: تولید فولاد های پر آلیاژ باید به نحوی انجام شود که بهترین بازیابی ممکن آلیاژها بطریقی کاملاً‌اقتصادی بدست آید. قیمت مواد خالص یا فرو آلیاژها با قراضه آلیاژی بالا استٰ‌ٰٰٰٰ بنابراین از آنها فقط در موارد ضروری باید استفاده شود. گرچه ذوب قراضه‌های آلیاژی ارزانتر تمام می‌شود ولی آنها را باید از یکدیگر تفکیک و مجزا نمود تااینکه از آلیاژهای موجود فقط در صورت نیاز ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: ادبیات فارسی

***2 در سال گذشته خواندیم که جمله از دو جزء نهاد و گزاره تشکیل شده است. ***3 مهم ترین جزء گزاره فعل است که معمولآ اخر جمله می اید. مثل ما باید تاریخ گذشته و امروز خود را بشناسیم. در این جا بشناسیم فعل است. ***4 -به فضل خدا مثل بهار بود. - عجب زمستانی بود. ***5 معمولآ در گفت و گو ها ی بین اشخاص در داستان ها نمایشنامه ها فیلمنامه ها و نوشتن مکالمات تلفنی در ابتدا ی جمله و از سر ...

تعداد صفحه: ۳۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 انواع ارتباط بین کامپیوتر ها ارتباط از طریق شماره گیری(Dial-up Connection) ارتباط از طریق شبکه های محلیLocal Area Network Connection (LAN) ارتباط از طریق شبکه های خصوصی مجازی Virtual Private Net-Work Connection (VAN) ارتباط از طریق پذیرش ورودی (Incoming Connection) ارتباط مستقیم(Direct Connection) ***3 ¯روش های ایجاد ارتباط مستقیم بین کامپیوترها ارتباط مستقیم کابلی بین ...

تعداد صفحه: ۲۲۲ دسته بندی: دانشگاهی

تالیف: دکتر زهرا برومند تعداد واحد درسی: 3 ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول : کلیات ***6 موضوع رفتار سازمانی پاسخ به سوالات زیر است: 1- چرا هر کس به گونه ای خاص رفتار می کند. 2- به چه دلیل در موقعیت ها یکسان افراد عکس العمل های متفاوتی بروز می دهند؟ 3- چرا بین چند سازمان که تشکیلات ظاهرا مشابهی دارند یکسان اداره می شوند برخی موفقترند. 4- چرا مدیرانی که موفقترند ...

تعداد صفحه: ۳۳ دسته بندی: دانشگاهی

***3 در ابتدا تلفن همراه تنها برای ارتباطات عادی تلفنی استفاده می شد. با گذر زمان قابلیت های دیگری نیز به این دستگاه ارتباطی افزوده شد. تا اینکه شرکت های تلفن همراه نسل های دوم و سوم گوشی های خود را عرضه کردند. این گوشی ها دارای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری بودند و تقریبا مانند یک کامپیوتر کوچک طراحی شدند. ***4 •در این زمان بود که این شرکت ها به اهمیت نرم افزار در این ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت