تعداد 100 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد بازاریابی الکترونیکی با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات میباشد.
***2 مقدمه vشاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فن آوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشا اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند. بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب ...
***5 پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات،همگرایی بین این فناوری با فرآیند توسعه اطلاعات، تحول و حرکتی تحت عنوان انقلاب ارتباطات را در جوامع بشری باعث شده است. ***6 } تجارت الکترونیکی چیست؟ خرید وفروش کالاها،خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های رایانه ای نظیر اینترنت. به بیان ساده تر: انجام مبادلات تجاری در یک قالب الکترونیکی. ***7 }کمیسیون اروپایی در سال 1997 آن را به شکل زیر ...
***2 تعريف اول ، هر نوع تجارتي که از طريق رابط الکترونيکي مانند تلويزيون، فکس و يا اينترنت انجام مي شود، جزء تجارت الکترونيک به حساب مي آيد تعريف دوم: تجارت الکترونيک مجموعه ارتباطات، مديريت اطلاعات و قابليت هاي امنيتي است که به سازمانها اجازه مي دهد که اطلاعات مربوط به فروش و خدمات و کالاها را با هم رد و بدل کنند ***3 فايده هاي تجارت الکترونيک: با بازکردن يک مغازه الکترونيکي در ...
***3 •مقدمه اي در مورد آموزش الکترونيکي کلمه E-Learning از دو قسمت تشکيل شده است: •E اول واژه کلمه ي Electronic است و از نظر مفهومي شامل هر شکلي از وسايل الکترونيکي است که آموزش يا منابع آموزشي ارائه شده از طريق شبکه هاي کامپيوتري را در بر مي گيرد. • Learning آموزشي است که مي تواند در هر زمان ، هر مکان و براي هر کسي انجام گيرد. ***4 •آموزش الکترونيکي •عبارت است از ارائه محتواي ...
***3 دولت الکترونيکي Egovernment:راهکارهاي پياده سازي دولت الکترونيک (قسمت اول( مقاله حاضرتحت عنوان" دولت الکترونيکي درعمل" تلاش مؤلفان حول موضوع مورد بحث پيرامون چالشهاي موجود برسرراه تحقق پديده جديد دولت الکترونيک و موانععمده پيشرفت مطلوب است. مقاله حاضر سعي شده تا به راهبرد و راهکارهاي عملي برخي کشورهاي پيشرو در حوزه دولت الکترونيکيبپردازد و ...
***3 سلامت الکترونيکي : آشنايي با برخي خطرات زندگي الکترونيکي E-Lifeدر فضاي اينترنت کافي است به اطرافمان بنگريم که زندگي الکترونيکي چگونه همه عرصه هاي زندگي بشري را يکي پس از ديگري به احاطه خود درآورده و به همراه ويژگي هاي مثبت و مفيد خود اثرات سوء و مخربي را نيز به دنبال آورده است. اگر چه همه اقشار جوامع بشري در سطوح گوناگون از منافع و راحتي هاي Facilities زندگي الکترونيک بهره ...
***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...
***4 هدف کلي هدف کلي اين فصل، آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بينالمللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو کمک ميکند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بينالمللي باشد. اين هدف از طريق تهيهکردن اطلاعات در مورد اينکه چه اتفاقي در بازار بينالمللي ميافتد و با کمک آنها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام ميرسد. ***5 هدفهاي رفتاري شما ...
***3 nمقدمه روند تجارت طي سال هاي آينده تغيير خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادي کشورهاي عضو سازمان همکاري هاي اقتصادي (OECD) طي 20 سال آينده حدود 3% و نرخ رشد اقتصادي در کشورهاي در حال توسعه در اين دوره به حدود 5/7 % خواهد رسيد. در اين دوره سهم کشورهاي در حال توسعه از توليد جهاني از حدود 6/1 به حدود 3/1 خواهد رسيد. در نتيجه، قدرت و تأثير گذاري اقتصادي ازکشورهاي صنعتي مثل ژاپن، آمريکا و ...
***3 •مقدمه : •جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ***4 •تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی ...
***4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب ***11 اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از: تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر. جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید. ایجاد زمینه و روحیه ...
***3 •سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد، تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است . ***4 •تعیین اطلاعات مورد نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند . ***5 •تهیه اطلاعات ...
***2 مقدمه تاریخچه ***3 تعریف تحقیقات بازار یابی « فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد. نقش و کاربرد تحقیقات بازاریابی ***4 فعالیتهای اصلی در بازار یابی : ( تجزیه و تحلیل محیط و تحقیقات بازار یابی ) ***5 آمیخته بازاریابی جزء ...
***3 •مقدمه : •جهانگردی یکی از صنابع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ***4 •تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را ...
***1 اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ...
***2 بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع میباشد. ***5 تعریف نیاز نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می ...
***2 تعریف ساده تجارت الکترونیک (E-Commerce): به عملیات خرید و فروش اطلاعات، کالا و خدمات از طریق شبکه های رایانه ای، اینترنت وWWW گفته می شود. تعریف کاملتر: استفاده از رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات که باعث سادگی انتقال دادهها بین دو طرف یک معامله تجاری میشود. ***4 •کلیه عملیات تجارت سنتی فیزیکی است و حضور دو طرف معامله لازم است. •در تجارت الکترونیکی حداقل یکی از عوامل ...
***3 اهداف معرفی تجارت الکترونیک به عنوان ابزار کسب و کار قرن ویژگی ها و ضرورتهای تجارت الکترونیک جایگاه ایران و جهان در تجارت الکترونیک زیر ساختهای لازم برای تحقق تجارت الکترونیک در ایران نحوه ورود یک بنگاه به تجارت الکترونیک چند نمونه عملی موفق در تجارت الکترونیک ***4 مقدمه مدیری که به دانایی ، فکر و اندیشه ، نوآوری و خلاقیت بپردازد مدیر جهان اول است مدیری که فقط به فکر سیستم ...
رشته مدیریت بازرگانی ***3 مقدمه ای بر تجارت الکترونیک یابه تعبیر وسیعتر کسب وکار الکترونیکی در دنیایی که معاصرش هستیم بدون شک کسی نیست که ارزش وقت وکاربرد اطلاعات اگاهی نداشته باشد روزی نخستین رایانه در حجم یک ساختمان دوطبقه اختراع شد کمتر کسی باور داشت که این دسیتگاه عظیم الجثه روزی در ابعاد یک ساعت مچی موردبهره برداری قرار گیرد ***4 تکنولوژی اطلاعات وشبکه جهانی اینترنت تجارت ...
***2 دو نمونه از مهمترين گستره هاي اينترنت، " اينترانت ها و اکسترانت ها " هستند که شايد کمتر به آنها توجه شده است. گاهي وجود "اينترانت " و " اکسترانت " در مشاغل کوچک در راستاي اجراي برنامه هاي مربوط به اين گونه کسب و کارها تعجب آور است. البته شايد بتوان گفت بهره گيري از اين خدمات، صرفا براي کسب و کارهاي محدود امکان پذير است و ناگفته پيداست که کار با اين شبکه ها در شرکت هاي بزرگ ...
***2 دامنه کاربرد اين استاندارد نحوه ارزشيابي وانعکاس موجودي مواد و کالا در صورتهاي مالي را تشريح مي کند وموارد زير را در بر نمي گيرد: کار در جريان پيشرفت پيمانهاي بلند مدت ابزارهاي مالي پيچيده موجودي گله هاي دام، محصولات کشاورزي، جنگلي ومعدني در مواردي که اين اقلام در صنايع مربوط، به خالص ارزش فروش اندازه گيري مي شود. ***4 موجودي مواد وکالا به داراييهايي اطلاق مي شود که: براي ...
***2 رشته تحصيلي: مهندسي کامپيوتر (نرمافزار) گروه آموزشي: کامپيوتر ***3 جايگاه درس در رشته کامپيوتر دروس پيشنياز مهندسي اينترنت: معماري کامپيوتر – سيستمهاي عامل نوع درس: اختياري تعداد کل ساعات تدريس: 30 تعداد جلسات تدريس: 10 ***4 مفاهيم شبکههاي کامپيوتري •کاربردهاي شبکههاي کامپيوتري • سختافزار شبکه • دستهبن ...
***1 مرورگر وب نرم افزاري است که مي تواند اطلاعات موجود در صفحات وب را از روي اينتر نت به شما نشان دهد يک مرورگر شامل امکانات زير مي با شد الف ) جستجو، دريافت ومشاهده انواع مستندات از جمله تصوير صدا وويدئودر وب گسترده جهاني ب ) فرستادن گرفتن ومديريت پيامهاي الکترونيکي که خود مي تواند شامل فايلهاي ضميمه صدا تصويرو … باشد. از مرور گرهاي معروف مي توان NetscapeCommunicator و ...
***3 بشر اوليه شمارش را باانگشتان دست و اندازگيري کميت ها رابا بعضي از اعضاي بدن مانند دست و پا انجام ميداد و بدين ترتيب واحدهاي اندازه گيري مانند وجب و قدم بوجود آمد . سيستم دهدهي امروزه که براي بيان کميتها بکار ميرود از بکار بردن انگشتان دست براي انجام شمارش نتيجه شده است . قديمي ترين دستگاهي که براي شمارش و انجام محاسبات عددي بکار ميرفت چرتکه بود که در حدود 610 سال قبل از ...
***4 چارچوب تجارت الکترونيک از سه سطح عالي تشکيل شده است: زيرساختار: سختافزار، نرمافزار، پايگاه هاي داده اي و ارتباطاتي را شامل ميشود که براي انجام وظيفه در قالب خدماتWWW بر روي اينترنت يا پشتيبانيEDI و ساير اشکال پيامگذاري و پيامگيري بر روي اينترنت يا ساير شبکههاي ايجاد ارزشافزوده (4) بهکار ميروند. 2 - خدمات: پيامگذاري و پيامگيري و ...
***2 حافظه هاي الکترونيکي حافظه ها ي الکترونيکي با اهداف متفاوت و به اشکال گوناگون تاکنون طراحي و عرضه شده اند. حافظه فلش ، يک نمونه از حافظه هاي الکترونيکي بوده که براي ذخيره سازي آسان و سريع اطلاعات در دستگاه هائي نظير : دوربين هاي ديجيتال ، کنسول بازي هاي کامپيوتري و ... استفاده مي گردد. حافظه فلش اغلب مشابه يک هارد استفاده مي گردد تا حافظه اصلي . در تجهيزات زير از حافظه فلش ...
***3 سيستمهاي اولويت دار جهت پياده سازي در سازمانها سيستم جامع وبانکهاي اطلاعاتي اختصاصي : اين سيستم ها معمولا در سازمانها و شرکتهاي مختلف با توجه به اهداف ، وظايف و سياستهاي سازماني متفاوت خواهد بود . براي طراحي ، پياده سازي و نصب راه اندازي اينگونه سيستم ها يا بانکهاي اطلاعاتي مستلزم نياز و درخواست سازمان مربوطه و شناخت کامل ميباشد . سيستم هاي جامع عمومي مالي و اداري : ...
***3 شبکه چيست؟ شبکه هاي کامپيوتري مجموعه اي از کامپيوترها ي مستقل و متصل به هم است که امکان تبادل اطلاعات با يکديگر را دارند. ***4 •مزاياي شبکه •اشتراک منابع (تقسيم منابع) •قابليت اطمينان بالا •توزيع پردازش ها (load sharing) •اقتصادي •ايجاد ارتباط بين افراد •کنفرانس ويديويي (Video Conferencing) •تجارت الکترونيکي(E-Commerce) ***5 انواع شبکه از نظر وسعت: شبکه هاي محلي LAN Ethern ...
***1 کارگاه آموزشي مقاله نويسي •انتخاب کنفرانس • تدوين مقاله براي کنفرانس • ارائه مقاله در کنفرانس •انتخاب ژورنال • تدوين مقاله براي ژورنال ***2 •کارگاه آموزشي مقاله نويسي •مقاله نويسي فارسي •مقاله کنفرانس تهيه خلاصه سخنراني Transparency PowerPoint مقاله مجله ***3 •مقاله نويسي انگليسي •مقاله کنفرانس تهيه خلاصه سخنراني Transparency PowerPoint •مقاله مجله ***4 ساخ ...
***3 معضل الکترواستاتيک در مراکز مخابراتي – دادهپردازي چه شرايطي باعث کاهش يا افزايش توليد بارهاي الکترواستاتيک در محيط ميگردد چه ميتوان کرد تا از ايجاد بارهاي الکترواستاتيک جلوگيري گردد تمهيدات لازم جهت کنترل ايمن بارهاي الکترواستاتيک موجود در محيط کار کنترل خسارات ناشي از تخليههاي الکترواستاتيکي در مراکز ارتباطات مخابراتي – دادهپردازي ***4 تخليه الکترواستاتيک چيست؟ ...
***3 معرفي و مقدمه در اين گزارش با توجه به آمارهاي گرفته شده از تقاضاي مردم و مشخصات خودرو هاي موجود در کشور و جهان،مناسب ترين خودرو را براي جامعه انتخاب مي کنيم . ***4 تعين نياز انتخاب خودرويي متناسب باسليقه ايرانيان که با شرايط فرهنگي و جغرافيايي و... ايران سازگاري داشته باشد . ***5 تعين هدف خودرو مناسب ، خودرويي است که شرايط زير را به طور کلي داشته باشد : 1- ايمني 2- امکانات ...
***2 توضيحاتي در رابطه با مودم و تاريخچه آن : واژه " مودم " از ترکيب کلمات "modulator-demodulator" اقتباس شده است .از مودم براي ارسال داده هاي ديجيتال از طريق خطوط تلفن استفاده بعمل مي آيد. مودم ارسال کننده اطلاعات، عمليات مدوله نمودن داده را به سيگنال هائي که با خطوط تلفن سازگار مي باشند، انجام خواهد داد. مودم دريافت کننده اطلاعات، عمليات " دي مدوله " نمودن سيگنال را بمنظور ...
***3 •PHP چيست؟ •PHP يک زبان برنامه نويسي با کد باز (Open-Source) است که اگرچه در ابتدا صرفا جهت برنامه نويسي تحت وب توليد شد، امروزه کارآييهاي فراواني پيدا کرده است. PHP يک زبان تحت سرور است (Server-Side) که طبيعتا براي اجرا نياز به يک برنامه سرويس دهنده وب (Web Server) دارد. •کسانيکه مانند خود من قبلا با PERL کار کرده اند و حالا قصد دارند با PHP کار کنند، احتمالا مثل من در ...
***2 مرحله توسعه سرعت تغيير طول عمر نياز نهاده اصلي ستاده اصلي سمبل سازنده فعاليتها ساختار فعاليت گسترده جغرافيايي فکري فيزيکي فعاليت مرحله ابتدايي خيلي کم نامعلوم اندک جانوران گياهان وگوشت شکارچي خيلي کم خيلي زياد دهکده مرحله کشاورزي کم 30000 کم زمين محصولات کشاورزي فئودال کم ...
***2 •انواع حافظه •RAM •· ROM •· Cache •· Dynamic RAM •· Static RAM •· Flash Memory •· Virtual Memory •· Video Memory •· BIOS ***3 استفاده از حافظه صرفا" محدود به کامپيوتر هاي شخصي نبوده و در دستگاههاي متفاوتي نظير : تلفن هاي سلولي، PDA ، راديوهاي اتومبيل ، VCR ، تلويزيون و ... نيز در ابعاد وسيعي از آنها استفاده مي شود.هر يک از دستگاه هاي فوق مدل هاي متفاوت ...
***3 يادگيري الکترونيکي حتماً بارها اين سخن را شنيده ايد «توانا بود هر که دانا بود». به راستي آنچه که مي توان امروز به آن بعنوان يک سرمايه فنا ناپذير از آن ياد کرد داشتن اطلاعات و توانايي بکارگيري آن است. اطلاعات به عنوان يک کالاي ثمين و وزين محسوب مي شود و هر کشوري که از اين کالا بهره بيشتري بگيرد در عرصه بين المللي نيز پيشرفت هاي چشمگيري خواهد داشت و سخني به گزاف نگفته ايم اگر ...
***2 مقدمه: به تازگي پس از يک سمينار عصرانه به خانه باز گشته ايد. Notebook تان در کيف تان قرار دارد, PDA (Personal Digital Assistant) خود را به کمر بسته ايد ، و تلفن همراه تان در جيب جاي دارد. در سمينار امروز يادداشتهايي را در Notebook خود نوشته ايد . همين که به خانه مي رسيد و از کنار چاپگر جوهر افشان خود عبور مي کنيد ، Notebook ، چاپگر را پيدا مي کند و به طورخود کار يادداشتهاي ...
***1 حافظه مجازي چيست؟ حافظه مجازي يکي ازبخش هاي متداول در اکثر سيستم هاي عامل کامپيوترهاي شخصي است . سيستم فوق با توجه به مزاياي عمده، بسرعت متداول و با استقبال کاربران کامپيوتر مواجه شده است . اکثر کامپيوترها در حال حاضر از حافظه هاي محدود با ظرفيت 64 ، 128 و يا 256 مگابايت استفاده مي نمايند. حافظه موجود در اکثر کامپيوترها بمنظور اجراي چندين برنامه بصورت همزمان توسط کاربر ، ...
***2 فصل 1: حل مسئله و سيستم هاي اطلاعاتي ***4 زماني که اصطلاح مسئله را به کار مي بريم شرايط يا اتفاقاتي را در نظر داريم که به نوعي به سازمان خسارت زده يا آن را تهديد مي کند و نيز شرايط يا اتفاقاتي مورد نظر است که به نوعي در بهبود سازمان موثر بوده يا فرصت بهبود را براي سازمان فراهم مياورد. کامپيوتر را مي توان در هر دو مسئله به کار برد. مسئله مي تواند خوب يا بد باشد. مسئله گشايي ...
***1 عوامل موفقيت کارآفريني عوامل موفقيت کارآفريني (فردي) چيست ؟ پاسخ : دسته اول : عوامل شخصي الف : خود شناسي و خودباوري ب : نوانديشي و نوگرايي ذهني ج : اعتقاد به کسب مهارت و قابليت بيشتر و برتر د : شناخت کامل از عوامل محيط اطراف خود ه : شناخت ضعف ها ي خود و تقويت باورانديشي و : مشخص نمودن اهداف شخصي و تمايلات فردي ف : فراگيري آموزش و تجارب درارتبا ...
***3 nدهه 1980 سه موج موضوع کارآفريني را به جلو رانده است. موج اول: انتشار کتاب هايي در خصوص 1- زندگي کارآفرينان و تاريخچه شرکت هاي آنها 2- چگونگي ايجاد کسب و کار شخصي 3- شيوه هاي سريع پولدارشدن موج دوم: ارايه رشته هاي آموزشي کارآفريني در مقاطع تحصيلي در حوزه هاي مهندسي و بازرگاني است. موج سوم: افزايش علاقه مندي دولت به تحقيقات درزمينه بنگاه هاي کوچک با هدف تشويق و تحقيق ...
***3 کسب وکار چيست؟ به مجموعه فعاليتهايي گفته مي شود که براي ارائه محصولات يا خدمات با رويکردي مالي,تجاري وصنعتي انجام مي پذيرد. انواع کسب وکار: •کسب وکارهاي بزرگ(Business) •کسب وکارهاي کوچک ومتوسط (Small and Medium.B ) •کسب وکار اينترنتي يا مجازي:(Virtual ) E-Business توليد بدون کار خانه ***4 •کسب و کار خانگي (Home Business ) •کسب وکار روستائي(Rural Business) •کسب وکار خانوادگي ...
***3 •عصرهاي پيشرفت بشر : •کشاورزي •صنعت •اطلاعات و ارتباطات •عصر مجازي ***4 •تعريف سازمان مجازي : •يک نوع خاص از سازمان شبکه اي است که تمام فعاليت هاي خود را با استفاده از آخرين فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي و به صورت Online انجام مي دهد . ***5 •مشخصات : •نداشتن مرز مشخص •استفاده از منابع مالي مشترک •غير متمرکز بودن از نظر مکاني •متغير بودن شرکا •ارتباط الکترونيکي •تمرکز فعاليت ...
***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...
***2 •تاريخچه برنامه ريزي استراتژيک •برنامه ريزي استراتژيک بصورت برنامه ريزي جامع و در شکل ابتداي اش در دهه 1960 آغاز شد. •هدف اوليه و اصلي از اجراي برنامه ريزي استراتژيک کنترل کل سازمان بود. ***3 برنامه ريزي استراتژيک با نگرش بر تحقيق، توسعه و بازاريابي در اين نظريه زيربناي تشکيل بنگاه اقتصادي و موجوديت آن ورود نوآوري و ابتکارات به جهان تجارت است. تکنولوژي و محصول جديد پاسخگويي ...
***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...
***2 تعريف صادرات : صادرات در لغت به معناي انتقال کالا يا ارسال کالا از جائي به جاي ديگر است . جابجايي در داخل کشور و يا از داخل به خارج هر دو مشمول اين تعريف است . 2- تعريف گمرکي : کالايي است که به منظور فروش يا مصرف در کشورهاي خارج ، به خارج از قلمرو سياسي ايران فرستاده مي شود ***3 •فرش ايران -فرش ايران عمري بر درازاي تاريخ ،هنر و فرهنگ ايران دارد . -قديمي ترين فرش ايران و ...
***2 قيمت گذاري را چگونه انجام خواهيد داد ؟ قيمت گذاري هنوز يک هنر است ***3 قيمت عبارت است از ارزشي که مشتريان احتمالا براي محصول يا خدماتي قائل مي شوند ***4 قيمت گذاري بر اساس هزينه ها قيمت گذاري بر اساس ارزش کالا ***5 تمام عناصر آميخته بازاريابي بايد براي حمايت از استراتژي کلي هماهنگ شوند و اين امر شامل قيمت نيز مي شود قيمت و محصول 2- قيمت و ترفيع 3- قيمت و توزيع ***6 قيمت گذا ...
***2 امکانات سايت بطور کلي سايت براي دريافت کتابها برنامه ريزي شده است همچنين امکان قرار دادن فايل را براي کاربران فراهم نموده است که براي اين کار بازديد کنندگان بايد عضو سايت باشند ***3 پروژه داراي 21 صفحه بوده که در آن از کدهاي HTML و زبان برنامه نويسي Asp.net همچنين کدهاي VB.net استفاده شده است.Asp.net و Vb.net جزء جديد ترين زبانهاي برنامه نويسي بوده که از طرف شرکت مايکروسافت ...
***5 ديجيتال در مقابل آنالوگ يک سيستم آنالوگ داراي محدوده پيوسته اي از مقادير است. مثل: دما lدما سنج جيوه اي lچشم انسان lضبط صوت يک سيستم ديجيتالي يک مجموعه ناپيوسته از مقادير دارد: lدماسنج ديجيتالي lCD lدوربين ديجيتالي ***6 مزاياي سيستمهاي ديجيتالي مدارهاي الکترونيکي ارزان تنطيم و کاليبراسيون آسان نويز کمتر و مقاومت در برابر نويز ***7 لغت ديجيتال امروزه در طيف وسيعي از صنايع به ...
***3 lتعريف کامپيوتر lدستگاه الکترونيکي است که حجم زيادي از داده ها را با سرعت و دقت زياد طبق برنامه داده شده پردازش مي نمايد. lنکات: lالکترونيکي lحجم زياد lسرعت و دقت lبرنامه از پيش نوشته شده ***4 lويژگيهاي کامپيوتر در مقايسه با انسان lسرعت زياد lعدم خستگي از تکرار lدقت زياد lقدرت ذخيره سازي خيلي بالا lانعطاف پذيري زياد ( عدم عادت) ***5 lويژگيهاي انسان در مقايسه با کامپيوتر ...
***6 فصل اول: مفاهیم شبکههای کامپیوتری هدفهای آموزشی : •مفهوم شبکه و کاربردهای آن • سختافزار شبکه • انواع سوئیچینگ • طراحی شبکه و اصول لایهبندی • مدل هفتلایهای OSI از سازمان استاندارد جهانی • مدل چهارلایهای TCP/IP ***7 شبکههای کامپیوتری مجموعهای از کامپیوترهای مستقل است که به نحوی با یکدیگر اطلاعات و داده مبادله مینمایند. استقلال کامپیوترها کارکردن هر ماشین به تنهایی در ...
***2 در عصری که هم از اساتید مدیریت تمجید میشود و هم انتقاد، به نظر میرسد مایکل پورتر یکی از معدود کسانی است که هم توانسته خود را به اثبات برساند و هم این که در جهان کسب و کار تقریباً بدون انتقاد باقی بماند. پورتر، از زمان چاپ نخستین کتاب به نام استراتژی رقابتی در سال 1980، به یکی از بزرگترین متفکران استراتژیک تبدیل شد. مایکل پورتر (MICHAEL E. PORTER) در سال ۱۹۴۷ در آمریکا به ...
***3 •مقدمه •ایران کشوری است که سیم کشی ارتباطی گسترده ای دارد . ایران دارای پنج میلیون استفاده کننده از اینترنت است و انتظار میرود که تعداد آنان تا سال 2009 به 20 میلیون نفر برسد. بنابراین این تکنولوژی جدید می تواند زمینه ای بسیار مناسب برای کارآفرینی باشد.یکی از شغلهای معروف در این رابطه تاسیس یک کافی نت می باشد.البته در ایران به دلیل بازاریابی و جذب مشتری در کافی نت ها اعمال ...
***2 نیروی الکتریکی دید کلی چرا وقتی لباس پلاستیکی را از تن خود در میآورید لباس به تن شما می چسبد؟ چرا بعد از شانه نمودن سر ، شانه میتواند خردههای کاغذ را بلند کند؟ چرا بعد از راه رفتن روی فرش ، اگر به دستگیره در دست بزنید به دست شما شوک وارد میشود؟ اینها نمونههایی از نیرویی هستند که از بسیاری جهات شبیه به نیروی گرانشی است. زیر ظاهرا از راه دور و از طریق خلا اثر میکند. اگر ...
***3 گروه خبری ، محلی برای گفتگو کاربران مختلف در مورد مطالب متنوع می باشد که معمولا این مطالب در قالب نوشتار است. کاربران مختلف این مطالب را خوانده به آنها جواب می دهند. یکی دیگر از امکانات این گروه ها امکان به اشتراک گذاری اطلاعات مختلف نظیر مقاله ، فیلم ، عکس و موسیقی است . در سالهای اخیر شاهد بوجود آمدن روزنامه های الکترونیکی در قالب این گروه های خبری هستیم.گروه های خبری می ...
***2 lبیان مساله؟؟؟ lمزایا و معایب شبکه اختصاصی lاختصاصی بودن کانال و کم شدن احتمال حمله lآزادی در انتخاب پروتکل lهزینه بالا در ایجاد lهزینه نگهداری و ارتقاء lعدم اتصال به دنیای خارج از سازمان lاینترنت، بستر ارتباط الکترونیکی دنیا و ضرورت اتصال به آن ***3 lراه حل... اما... lارتباط بینشبکهای از طریق اینترنت و بسطی بر اینترنت lحال پتانسیل اتصال میلیونها نفر به شبکه سازمانی ...
***4 •مقدمه: اثر انگشت به عنوان یک روش صحیح در تشخیص هویت قدمت زیادی دارد. منحصر به فرد بودن اثر انگشت از قرن 16 م کشف شده است. تطبیق اثر انگشت به صورت الکترونیکی به دو روش انجام میگیرد: 1) روش Minutiae : که در این روش از مقایسه پایان های مرز بندی شده و دو شاخه روی انگشت استفاده می شود. 2) در این روش ابتدا تصویر تقویت شده و خرابی های آن حذف می شود و سپس به مقایسه و بررسی این ...
***3 مقدمه : به طور کلی کنترل موتور مهمترین وظیفه ی سیستم کامپیوتری موجود در خودرو است. از این رو واحد کنترل موتور یا ECU قدرتمندترین کامپیوتر موجود در خودرو است. (لازم به ذکر است که واژه ی "کامپیوتر"ی که در اینجا از آن استفاده می کنیم به معنای آن کامپیوتری که الان شما از آن این مطالب را می خوانید نیست بلکه از این کامپیوتر ها در فرهنگ الکترونیک به Embedded System یا سیستم های ...
***2 مقدمه امروزه با گسترش سیستم های پایگاهی و حجم بالای داده ها ی ذخیره شده در این سیستم ها ، نیاز به ابزاری است تا بتوان داده های ذخیره شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد . با استفاده ار پرسش های ساده در SQL و ابزارهای گوناگون گزارش گیری معمولی ، می توان اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتیجه گیری در مورد داده ها و ...
***4 مقدمه: امروزه با وجود مشغله های فراوان، مردم به دنبال راه هایی برای کاهش اتلاف وقت هستند .یکی از این گونه موارد خرید مایحتاج زندگی است . لذا ما برآنیم تا با مکانیزه کردن عمل خرید به صورت اینترنتی گامی در این جهت برداریم. ***5 مشکلات انجام عملیات خرید از یک مرکز خرید (به طور معمول): §صرف وقت وهزینه برای رفت وآمد ونیز انتخاب کالا وخرید اجناس. §حمل اجناس خریداری شده. §ازدحام ...
***3 تکنولوژی چاپگر انجام دادن یا ندادن کار توسط یک چاپگر به تکنولوژی آن بستگی دارد. عامل اصلی در تعیین کیفیت بر روی کاغذ. دسته بندی چاپگر ها : .1چاپگر های لیزری (Laser Printers) .2چاپگر های ضربه ای (Impact Printers) .3چاپگر های جوهر پاش (Inkjet Printers) .4چاپگر های حرارتی (Thermal Printers) .5چاپگر های تصعید رنگ (Dye-Sublimation Printers) ***4 چاپگر های ضربه ای کار کردن آن ، ...
***2 حافظه حافظه سیستم، مکانی است که در آنجا کامپیوتر برنامههای جاری و دادههای مورد استفاده را نگهداری مینماید و به دلیل قدرتمند شدن دائمی نرمافزارها، حافظه سیستم با گامهای پرشتاب، رو به افزایش است. ذخیره و بازیابی دادهها از یک بلوک بزرگ حافظه زمان بسیار بیشتری را نسبت به یک بلوک کوچک میطلبد. با یک حجم وسیعی از فضای حافظه اصلی بسیار زیاد میباشد و این امر، منجر به ایجاد ...
***2 oجهت ایجاد و انجام مدیریت بر امور بازرگانی در قدم نخست اشاره به دو نکته حائز اهمیت است: ◄ روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. ◄ پیاده سازی و مدیریت استراتژیک در چارچوب روشهای بکار گرفته شده. ***3 روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. -مشخص کردن هدف: چرا اقدام به انجام این کار می کنید و چگونه آنرا انجام خواهید داد؟ -استفاده از فرمول هدف گذاری هفت ...
***22 lارائه 14 اصل برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت lایجاد و انتشار اهداف و مقاصد برای سازمان . l2- بکارگیری فلسفه جدید . l3- درک هدف بازرسی . l4- پایان دادن به پاداشهای بازاریابی صرفا بر اساس قیمت l5- بهبود مستمر و مداوم سیستم . ***23 lارائه 14 اصل برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت lنهادینه کردن آموزش . l7- تحلیل برقراری رهبری . . بر طرف ترس و ایجاد اعتماد و فضای نوآوری 8- l9- ...
***4 •دولت الکترونیک •ترکیبی از فناوری اطلاعات و وب •یک دولت دیجیتالی بدون دیوار، بدون ساختمان وسازمانی مجازی •توزیع خدمات دولتی به صورت مستقیم ، 24 ساعته و 7 روز هفته و بهنگام (On Line) ***5 •تاریخچه •خلق خدمات الکترونیکی توسط بخش خصوصی امریکا در سال 1990 •نتایج قابل توجه استفاده از وب توسط شرکت ها •توجه دولت به خدمات الکترونیکی به شهروندان •پیشنهاد وینتون سرف یکی از پدر بزرگان ...
***2 مهمترین مراجع درس به ترتیب اولویت: lFile Structures: An Object-Oriented Approach With C++ Authors: Folk, Michael J. Zoellick, Bill Riccardi, Greg lسیستم و ساختار فایلها(مهندسی فایلها) ، روحانی رنکوهی ***6 lآشنایی با محتوای درس ذخیره وبازیابی اطلاعات (File Management) ین درس با درس ساختمان داده ها چه تفاوتها یا تشابه هایی دارد؟ تشابه : هر دو درس در مورد ساختار داده ها و ...
***4 امروزه با وجود مشغله های فراوان، مردم به دنبال راه هایی برای کاهش اتلاف وقت هستند .یکی از این گونه موارد خرید مایحتاج زندگی است . لذا ما برآنیم تا با مکانیزه کردن عمل خرید به صورت اینترنتی گامی در این جهت برداریم ***5 مشکلات انجام عملیات خرید از یک مرکز خرید (به طور معمول): صرف وقت وهزینه برای رفت وآمد ونیز انتخاب کالا وخرید اجناس. حمل اجناس خریداری شده. ازدحام جمعیت در ...
***3 تکنولوژی چاپگر انجام دادن یا ندادن کار توسط یک چاپگر به تکنولوژی آن بستگی دارد. عامل اصلی در تعیین کیفیت بر روی کاغذ. دسته بندی چاپگر ها : .1چاپگر های لیزری (Laser Printers) .2چاپگر های ضربه ای (Impact Printers) .3چاپگر های جوهر پاش (Inkjet Printers) .4چاپگر های حرارتی (Thermal Printers) چاپگر های تصعید رنگ (Dye-Sublimation Printers ***4 چاپگر های ضربه ای کار کردن آن ، توسط ...
***2 oحافظه حافظه سیستم، مکانی است که در آنجا کامپیوتر برنامههای جاری و دادههای مورد استفاده را نگهداری مینماید و به دلیل قدرتمند شدن دائمی نرمافزارها، حافظه سیستم با گامهای پرشتاب، رو به افزایش است. ذخیره و بازیابی دادهها از یک بلوک بزرگ حافظه زمان بسیار بیشتری را نسبت به یک بلوک کوچک میطلبد. با یک حجم وسیعی از فضای حافظه اصلی بسیار زیاد میباشد و این امر، منجر به ایجاد ...
***4 امروزه با وجود مشغله های فراوان، مردم به دنبال راه هایی برای کاهش اتلاف وقت هستند .یکی از این گونه موارد خرید مایحتاج زندگی است . لذا ما برآنیم تا با مکانیزه کردن عمل خرید به صورت اینترنتی گامی در این جهت برداریم. ***5 مشکلات انجام عملیات خرید از یک مرکز خرید (به طور معمول): صرف وقت وهزینه برای رفت وآمد ونیز انتخاب کالا وخرید اجناس. حمل اجناس خریداری شده. ازدحام جمعیت در ...
***4 سخن آغازین •گابریل نوده: دانش بر دو نوع است: •1. دانشی که می دانیم (محفوظات)، • 2. دانشی که چگونه دانش را بیابیم (به دست آوریم)؛ • شعار قرن بیست و یکم: Learning to Learn (یاد بگیریم که چگونه یاد بگیریم)؛ • سواد اطلاعاتی (Information Literacy): ***9 فراداده برای نگهداری اشیای دیجیتالی (PREMIS) lاین طرح فرادادهای که مبتنی بر XML میباشد، به منظور ثبت فرادادههای مربوط به ...
***6 بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEx ایجاد تجارت الکترونیک (E-Business) در شرکت FedEx در سال 1973 با مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی مدل تجارت FedEx پست 48 -24 ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند. FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون اطلاعات در روز و بیش از 3000 پایگاه داده و بیش از 50000 فایل ...
***2 در تقریبا طی 60 سال از زمانی که نسل اول کامپیوتر بوجود آمده تکنولوژی کامپیوتر پیشرفت چشمگیری داشته است. امروز یک کامپیوتر شخصی با عملکرد خوب را می توان کمتر از 500 دلار خریداری کرد. کامپیوتری که دارای حافظه بالا و ذخیره دیسک بیشتری است در مقایسه با سال 1985چنین کامپیوتری یک میلیون دلار هزینه بر می داشت .با رشد سریع همراه با مزایا ی تولید انبوه ریزپردازنده ها منجر به کسر ...
***2 معرفی ACS بخش انتشارات ACS سعی دارد تا برای اعضا انجمن علمی جهانی یک مجموعه جامع را با کیفیت بالا در ارتباط با شیمی و علوم مرتبط ارائه دهد.در حال حاضر بیش از 30 مجله و نشریه ویرایش شده توسط این ناشر به صورت تمام متن(fulltext) ارائه می شود . سالانه در حدود 140000 صفحه تحقیقاتی هم به صورت نسخه های چاپی و هم به صورت صفحات وبی منتشر می شوند و به همراه این مقدار 90000 صفحه ...
***2 هدف کلی: آشنا نمودن دانشجویان با انواع منابع شیمی وروش علمی استفاده از آنها عناوین مطالب درس: بخش اول معرفی دائر المعا رفها ، دستنامه ها فرهنگها وروش علمی استفاده از آنها بخش دوم معر فی چکیده نامه های شیمی ،نمایه نامه هاوراهنماهای آنها ، روش استفاده از نمایه نامه ها چکیده نا مه های شیمی برای جستجوی چکیده های موردنظر روش دستیابی به متون اصلی با استفاده از چکیده ها ***3 اهمیت ...
***5 •همگرایی فناوری ها •فناوریهای پردازش اطلاعات، ثبت اطلاعات، جمع آوری اطلاعات، انتقال اطلاعات •همگرایی رسانه ها، محیط چند رسانه ای –دهه 90میلادی – اینترنت –دهه جاری - تلفن همراه –آینده ترکیب اینترنت و تلفن همراه •مصادیقی از همگرایی –تلفن –دوربین عکاسی و فیلم برداری –رادیو و تلویزیون –ضبط و پخش صدا و تصویر –ساعت –تقویم –سیستم تنظیم برنامه (منشی) –ماشین حساب –کارت عابر بانک ...
***2 جهت ایجاد و انجام مدیریت بر امور بازرگانی در قدم نخست اشاره به دو نکته حائز اهمیت است: روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. پیاده سازی و مدیریت استراتژیک در چارچوب روشهای بکار گرفته شده. ***3 روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. -مشخص کردن هدف: چرا اقدام به انجام این کار می کنید و چگونه آنرا انجام خواهید داد؟ -استفاده از فرمول هدف گذاری هفت پله ای ...