دانلود قالب پاورپوینت با موضوع اتوماتای یادگیر.ppt

تعداد 86 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد اتوماتای یادگیر با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات می‌باشد.

تعداد صفحه: ۵۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 چکیده مقاله در این مقاله یک کاوش کننده داده (data miner) بر پایه اتوماتای یادگیر پیشنهاد شده است که LA-miner نام گذاری شده است. LA-miner قواعد طبقه بندی را از مجموعه داده ها (data set ) به طور خودکار استخراج می کند. ***6 الگوریتم پیشنهادی بر پایه بهینه سازی که از اتوماتای یادگیر استفاده می کند بنا نهاده شده است. نتایج عملی نشان می دهد که عملکرد LA-miner پیشنهاد شده قابل ...

تعداد صفحه: ۳۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 سبک هاي يادگيري به چگونگي يادگيري فراگيران اشاره مي کند نه اينکه فرد به چه خوبي مي تواند ياد بگيرد. ترجيحات فرد هستند نه توانايي هاي او پيرس(2000) سبک هاي يادگيري را روشي که فرد در يادگيري مطالب بر روش هاي ديگر ترجيح مي دهد تعريف کرده است ***4 حيطه هاي سبک هاي يادگيري ***5 شناختي cognitive روش هايي که فرد موضوع ها را ادراک مي کند. اطلاعات را به خاطر مي سپارد. درباره مسائل ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه تعريف فرهنگ لغات از يادگيري: يادگيري عبارت است ازبدست آوردن دانش و يا فهم آن از طريق مطالعه، آموزش و يا تجربه همچنين گفته شده است که يادگيري عبارت است از بهبود عملکرد از طريق تجربه تعريف يادگيري ماشين: يادگيري ماشين عبارت است از اينکه چگونه ميتوان برنامه اي نوشت که از طريق تجربه يادگيري کرده و عملکرد خود را بهتر کند. يادگيري ممکن است باعث تغيير در ساختار برنامه و يا ...

تعداد صفحه: ۳۴۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 بخش اول- شناخت و زمينه هاي يادگيري فصل اول: عوامل مؤثر در يادگيري تعريف يادگيري پژوهشگران مهمترين تعريف يادگيري را تغييري نسبي مي دانند که بر اثر تجربه و آموزش در رفتار موجود زنده پديد مي آيد. گروه ديگر از روان شناسان معتقدند که يادگيري تعييري نسبتا دائمي در توانايي، گرايش يا استعداد پاسخ دادن است. ***3 •فصل اول: عوامل مؤثر در يادگيري ماهيت يادگيرى‏ يادگيرى به طور کلى ...

تعداد صفحه: ۳۱ دسته بندی: دانشگاهی

***5 یادگیری انسان تنها با تعدادی رفتار رفلکسی ساده متولد می شود و بیشتر آنچه که انجام می دهد حاصل یادگیری است یادگیری: ایجاد تغییرات پایدار در رفتار موجود زنده که بر اثر تجربه حاصل شده است ***6 نگرشهای مختلف یادگیری نگرش رفتاری: یادگیری پیوندی (شرطی) تقویت و تضعیف رابطه بین محرک و پاسخ نگرش شناختی: یادگیری شناختی یادگیری به عنوان یک فرایند ذهنی فعال مفهوم بینش در یادگیری ***7 ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 سازمان یادگیرنده : به عقیده « سنگه » سازمان یادگیرنده جایی است که افراد دائما تواناییهای خود را برای خلق نتایجی که مد نظرشان است توسعه می دهند، جایی که افکار و ایده های جدید پرورش داده می شود، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد پیوسته چگونه آموختن را به اتفاق هم می آموزند. یادگیری سازمانی: فرایندی است که در آن، سازمان در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در یک مسئله یادگیری تقویتی با عاملی روبرو هستیم که از طریق سعی و خطا با محیط تعامل کرده و یاد میگیرد تا عملی بهینه را برای رسیدن به هدف انتخاب نماید. ***3 یادگیری تقویتی از اینرو مورد توجه است که راهی برای آموزش عامل ها برای انجام یک عمل از طریق دادن پاداش و تنبیه است بدون اینکه لازم باشد نحوه انجام عمل را برای عامل مشخص نمائیم. دو استراتژی اصلی برای اینکار وجود دارد: .1یکی ...

تعداد صفحه: ۲۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 جامعه، نمونه و روشهای نمونه گیری •جامعه اصلی این پژوهش شامل کلیه اساتید تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و واحد کرمانشاه است که در نیمسال دوم سال تحصیلی 84-83 به کار اشتغال داشته اند . این تعداد شامل 240 نفر اساتید دانشگاه آزاد رودهن و 140 نفر اساتید دانشگاه آزاد کرمانشاه بودند. حجم آزمودنیها براساس جدول مورگان ( نادری ، سیف نراقی ، 1381 ، ص 278 ) مشخص شد و در نتیجه ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ¨معرفی گاتری گاتری در سال 1886 تولد یافت و در سال 1959 درگذشت. مهم ترین اثر او کتاب روان شناسی یادگیری است و سبک نوشتاری او ساده،عامیانه وشوخ طبعانه است. گاتری نظریه اش را با استفاده از فقط یک اصل یعنی اصل مجاورت تبیین کرد و نظریه او جزء نظریه های تداعی گرایی است. ***3 مفاهیم نظری عمده قانون مجاورت = تنها قانون یادگیری قانون مجاورت :ترکیبی از محرک ها که با حرکتی همراه شده ...

تعداد صفحه: ۱۸۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 کرنباخ(1963) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و کاربرد اطلاعات به منظور داوری ارزشی در خصوص یک طرح یا برنامه است. فرایند نظامدار مبتنی بر اطلاعات است نه باورها و احساسات تاکید بر استفاده عملی از نتایج ارزشیابی ***2 بیبای(1978) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و تفسیر شواهدی است که منجر به داوری ارزشی می شود و در نهایت به عمل می انجامد. ***3 منظور از نظامدار بودن: اطلاعات باید ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: روانشناسی

***2 محورهاي يادگيري يونسکو يادگيري براي دانستن يادگيري براي انجام دادن يادگيري براي بودن يادگيري براي با هم زيستن ***3 يادگيري براي دانستن در اين محور يادگيري، فرد به توسعه مهارت هاي شناختي براي استفاده از فرصت هاي يادگيري ،که در طول عمر خود به دست خواهند آورد مي پردازد. ***4 يادگيري براي انجام دادن در اين محور، فرد نه تنها به کسب مهارت هاي شغلي مي پردازد. بلکه صلاحيت هايي که ...

تعداد صفحه: ۳۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه فناوري اطلاعات به عنوان گفتمان غالب قرن 21 جايگاه خود رابه عنوان مهمترين عامل گذار جامعه ازعصرصنعتي به دوران اطلاعاتي مستحکم ساخته است به طوريکه تغييرات ناشي از ان درتمام نسوج زندگي انسان تاثير گذار بوده وتقريبا تمام مفاهيم ومعاملات را به طور چشمگيري تحت تاثير قرار داده است. ***4 به طورکلي عمده ترين الزامات به کارگيري سيستم هاي اموزشي نوين عبارتند از: 1-نياز به تعليم ...

تعداد صفحه: ۸۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ويگوتسکي vigotsky مطابق نظريه منطقه مجاور رشد ويگوتسکي، سطح رشد کودک را نمي‌توان فهميد. مگر آن که سطح رشد واقعي و سطح ظرفيت رشد او را نيز بشناسيم. مرز مجاور رشد، فاصله ايست ميان سطح رشد واقعي که در جريان حل مستقل مسئله تعيين مي‌شود . و سطح ظرفيت رشدي که از طريق حل مسئله همراه با راهنمايي مربي يا همکاري با شاگردهاي تواناتر حاصل مي‌شود ***3 سنجش پويا هرگاه که يک دانش‌آموز به ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه: تربيت نيروي انساني مورد نياز جوامع در قالب آموزش هاي فني و حرفه اي از اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم مورد توجه بسياري از کشورهاي جهان قرار گرفت، به طوري که توسعه برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي، از اهداف ملي بيشتر کشورها شد و امروزه يکي از شاخص هاي موفقيت هر کشوري، توسعه آن در سه بخش صنعت، کشاورزي و خدمات مي باشد. توسعه اين بخش نيازمند تربيت نيروي انساني ماهر و ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 خلاصه مطالب: فرآیند رشد انسانها , در کودکی , تاثیر بسزایی در شخصیت آنان دارد.عقیده بسیاری از متخصصان تعلیم و تربیت بر این است که شخصیت هر انسان در ۷ سال اول زندگی او شکل می گیرد , فرآیند رشد کودک در سالهای اولیه زندگی متاثر از عوامل بسیاری است.فعالیت , به عنوان عامل اصلی رشد و یادگیری کودک فرآیندی است که در ارتباط با فضا و محیط کودک , رشد همه جانبه او را موجب می گردد.فضاهای ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: دانشگاهی

پايان نامه جهت اخذ درجه کارشناسي ارشد روان شناسي باليني ***3 •بيان مسئله •اختلال وسواس فکري- عملي يک اختلال اضطرابي است که از دو مولفه مهم تشکيل يافته است: وسواسهاي فکري و اجبارهاي عملي (مولر و رابرتز، 2005). ويژگيهاي اصلي اختلال وسواس عبارتند از وسواسهاي فکري يا عملي برگشت کننده که به دليل شديد بودن ، وقت گير هستند (يعني بيش از يک ساعت در روز وقت مي گيرند) يا به پريشاني آشکار ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

کارشناسي ناپيوسته کامپيوتر ***7 •مدل برنامه نويسي يکپارچه •برنامه نويسي اعلاني •شامل ابزار طراحي يکپارچه ***8 چيست؟Windows Presentation Foundation Windows Presentation Foundation Windows application (WinAPP) ***9 Windows Presentation Foundation •مدل برنامه نويسي يکپارچه •برنامه نويسي اعلاني •شامل ابزار طراحي يکپارچه ***10 ارائه نمونه اي ساده: ToolTip The ToolTip control hol ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 بيان مساله همسر آزاري يکي از آسيب هاي اجتماعي پنهان است که معمولاً در محيط بسته خانه شکل مي گيرد و سبب از هم گسيختگي کانون خانواده مي شود .قربانيان اصلي خشونت در محيط خانواده در مرحله نخست زنان و پس از آن کودکان و سالمندان مي باشند. اگر چه زن آزاري سابقه اي طولاني دارد،ولي از سال 1970 در آمريکا به آن دسته از زناني که با شکايت همسرآزاري مراجعه کردند توجه خاصي شد و اهميت آن ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا کنند و حدود 20 درصد از آنها در شغل هاي نامناسب اشتغال دارند. دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 شهروند محوري شهروندان آينده خود را مي سازند. قدرت دولت هاي ملي در حال تقليل است. دولت هاي ملي مانند گذشته توان پاسداري از قانون را ندارند. جمع آوري ماليات، کارآفريني و توسعه تکنولوژي براي دولت ها روز به روز مشکل تر مي شود. دولت هاي ملي ديگر نمي توانند پاسخگوي نيازهاي شهروندان خود از نقطه نظر علائق، منافع و اولويت هاي آنها باشند. اين در حالي است که شهروندان نياز مبرم به ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 طرح مسأله دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و کارآفرين و ايجاد کننده شغل براي افراد عادي هستند انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا ...

تعداد صفحه: ۱۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 فصل اول فيل مديريت استراتژيک ***5 مکتب طراحي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند مفهومي مکتب برنامه ريزي: تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند رسمي مکتب موقعيت يابي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند تحليلي مکتب کارآفريني : تدوين ايتراتژي به عنوان يک فرايند تخيلي و بينشي مکتب شناختي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند ذهني و فکري مکتب يادگيري : تدوين استراتژي به عنوان يک ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 nFrountPage چه کاري مي کند؟ ساخت صفحه هاي تشکيل دهنده يک سايت، فعاليت اجتماعي آن دسته از برنامه نويسان رايانه اي است که اطلاعات جامعي درباره زبان برنامه نويسي HTML -زبان مورد استفاده در ساخت صفحه هاي وب- دارند.اما با استفاده از برنامه FrontPage ديگر ضرورتي ندارد ه با زبان HTML آشنا باشيد.برنامه FrontPage 2000 به جاي شما برنامه نويسي مي کند و به شما امکان مي دهد تا روي عناصر ...

تعداد صفحه: ۱۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

***6 هدف از يادگيري دستورزبان درک متون ادب فارسي اعم از شعر و نثر ادراک صحيح متن هاي مغلق و داراي تعقيد هاي لفظي و معنوي ***7 هدف از يادگيري دستورزبان : کسب معيار هاي لازم براي استنباط صحت و سقم آثارنويسندگان ،شعراو محققان ويرايش متون از نقطه نظردستورفارسي ***8 الفباي فارسي مجموع نشانه هايي که براي نشان دادن آواهاي هر زبان به کار مي رود: ا، ب،... ***9 واج هرکدام از آواهاي زبان ...

تعداد صفحه: ۱۶۶ دسته بندی: دانشگاهی

***1 هدف کلي اين درس آشنايي با انواع آرايش‌هاي لفظي و معنوي کلام ادبي و تشخيص نوع آرايه موجود در آن کلام مي‌باشد. در اين درس نخست به تعريف بديع لفظي و معنوي مي‌پردازيم و بعد به موضوعات مربوط به آرايش کلام ادبي اعم از تشبيه، سجع، تکرار، تمثيل و... به گونه‌اي که «دانشجويان عزيز بتوانند با يادگيري آنها، مصداق آنها را در متون ادبي بيابند. ***3 بديع مطالعه در ابزار و شگردها و فنوني ...

تعداد صفحه: ۲۵۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 محتواي آموزش رياضيات بايستي با هدف رشد هر چه بيشتر قدرت استنتاج و يادگيري ، شناخت ساختارهاي رياضي و مبتني بر تقويت قواي فراگيري شهودي دانش آموزان تدوين گردد. بدين ترتيب هدفهاي آموزشي رياضيات در دبيرستان مبتني بر چهار دسته ذيل مي باشد : ***3 نقش رياضيات در شناخت طبيعت و جهان .1 نقش رياضيات در تربيت فکر .2 نقش رياضيات در تامين آينده فرد و جامعه .3 نقش رياضيات در تربيت فرهنگي ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اصطلاحات و مفاهيم مربوط به ارزشيابي اندازه گيري آزمون آزمودن سنجش ارزشيابي ارزشيابي پيشرفت تحصيلي ***4 ارزشيابي سنتي و کاستي هاي آن vسطحي سنجي vاعتبار و روايي اندک vاندازه گيري کمّي و غير مستقيم vمغالطه ي هدف و وسيله vمغالطه ي جزء و کل vاضطراب امتحان vفشار نهادي براي کسب نمره vايجاد رقابت نا مطلوب vامتحان ابزار تهديد و ارعاب vحذف يا کاهش خلاقيت vتقلّب vايجاد نگرش منفي نسبت ...

تعداد صفحه: ۲۹۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 nتوجه مهّم وضعيت منابع درسي رشته علوم تربيتي جهت درس اصول برنامه ريزي آموزشي دو منبع منظور شده است تحت عنوان : فرايند برنامه ريزي آموزشي ؛ مؤلف يا مترجم : يونسکو ؛ مترجم : فريده مشايخ برنامه ريزي آموزشي چيست ؟ . مؤلف : فيليپ کومز؛ مترجم : محمّد برهان منش که ابتدا اسلايدهاي خلاصه محتواي منبع اول و در ادامه منبع دوم آمده است . در ***6 آشنايي با کتاب فرايند برنامه ريزي ...

تعداد صفحه: ۳۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***7 §اهداف کلي آشنائي با تعريف آزمون ، اندازه گيري وارزشيابي در آموزش وپرورش وروانشناسي وانواع آزمونهاي رواني وپرورشي وانواع ارزشيابي پيشرفت تحصيلي ***8 §اهداف دقيق آموزشي فصل اول از دانشجويان انتظار مي رود پس از مطالعه اين فصل اصطلاحات زير را تعريف ،توضيح وبيان نمايند: آزمون، انواع آزمونها، اندازه گيري وارزشيابي وتفاوت آنها،ويژگيهاي ارزشيابي تشخيصي وتکويني وتراکمي، حوزه هاي ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •اهداف اساسي طرح ارزشيابي توصيفي •بهبود کيفيت فرايند ياددهي- يادگيري •فراهم نمودن زمينه مناسب براي حذف فرهنگ 20 گرايي •تاکيد بر اهداف آموزش و پرورش به جاي تاکيد بر محتواي کتاب ها •فراهم نمودن زمينه مناسب براي حذف حاکميت مطلق امتحانات پاياني در تعيين سرنوشت تحصيلي دانش آموزان •افزايش بهداشت رواني محيط ياد دهي - يادگيري با کاهش فشارهاي رواني ناشي از نظام ارزشيابي موجود ***4 ...

تعداد صفحه: ۱۵۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •طرح درس شيوه هاي مطالعه : •ابتدا کليات نحوه مطالعه و خواندن از طريق معرفي ابزارهاي مورد استفاده در مطالعه توضيح داده مي شود . •روش هاي مختلف افزايش سرعت مطالعه از طريق مطالب خواندني مختلف شامل روزنامه ، کتاب و غيره شرح داده مي شود . •انواع خواندن ، به قصد سرگرمي و لذت ، يادگيري ، مطالب درسي و غيره و ويژگي هاي نوع خواندن هر کدام توضيح داده مي شود . ***3 •روش هاي طبقه بندي ...

تعداد صفحه: ۳۷۷ دسته بندی: دانشگاهی

***10 هدفهاي رفتاري فصل اول يادگيري را تعريف کنيد و مفاهيم مربوط به آن را در نيم صفحه تحليل کنيد 2)تفاوت مفهوم يادگيري و عملکرد را در چند جمله بيان کنيد ***11 هدفهاي رفتاري فصل اول 3)عوامل موثر در يادگيري را نام ببريد 4)نظريه معروف ياد گيري را با هم مقايسه کنيد 5)تدريس يکي از معلمان را بر اساس نظريه هاي يادگيري ارزيابي کنيد ***12 پيش سازمان دهنده فصل اول يادگيري تغيير در رفتار ...

تعداد صفحه: ۲۷۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 روان‏شناسى تربيتى يا روان‏شناسى پرورشى شاخه‏اى از علم روان‏شناسى است که يافته‏هاى اين علم را در خدمت معلمان قرار مى‏دهد. روان‏شناسى، علم مطالعه اعمال و انديشه‏هاى افراد است؛ روان‏شناسى تربيتى علم مطالعه اعمال و انديشه‏هاى افراد در ارتباط با مسائل آموزش و پرورش است. ***3 روان‏شناسى تربيتى بيش از هر چيز ديگر معلمان را با ماهيت يادگيرى دانش‏آموزان آشنا مى‏کند و روشها و فنون ...

تعداد صفحه: ۳۴۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 nفصل اول: مراحل فعاليت‌هاي آموزشي: معرفي مدل عمومي آموزشي هدف‌هاي دقيق آموزشي از دانشجو انتظار مي رود: ü آموزش را تعريف کند. ü تفاوت بين آموزش رو در روي کلاسي و ساير آموزش‌ها چون آموزش مکاتبه‌اي را بيان نمايد و راه‌هايي را براي رفع کم وکسر‌هاي آموزش غير کلاسي پيشنهاد کند. مراحل اصلي مدل عمومي آموزشي را با ذکر مثال توضيح دهد ***5 فصل اول: مراحل فعاليت‌هاي آموزشي: معرفي مدل ...

تعداد صفحه: ۲۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 کسب دانش و مهارتهاي لازم در زمينه اصول و مباني روان شناسي تربيتي و توانايي تحليل و تفسير مسائل و مشکلات درسي دانش آموزان در محيط آموزشي. کسب توانايي تشخيص علل و عوامل پديدآورنده مسائل و مشکلات تحصيلي ***3 کسب توانايي بررسي و تحليل مسائل و مشکلات تحصيلي دانش آموزان و پيداکردن راه حل براي آنها. 4- آشنا شدن با نظريه ها و قوانين اصول روانشناسي يادگيري و کسب توانايي استفاده از ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: دانشگاهی

***3 يادگيري الکترونيکي حتماً بارها اين سخن را شنيده ايد «توانا بود هر که دانا بود». به راستي آنچه که مي توان امروز به آن بعنوان يک سرمايه فنا ناپذير از آن ياد کرد داشتن اطلاعات و توانايي بکارگيري آن است. اطلاعات به عنوان يک کالاي ثمين و وزين محسوب مي شود و هر کشوري که از اين کالا بهره بيشتري بگيرد در عرصه بين المللي نيز پيشرفت هاي چشمگيري خواهد داشت و سخني به گزاف نگفته ايم اگر ...

تعداد صفحه: ۳۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمات قبل از شروع يادگيري هک ترمينولوژي (اصطلاح‌شناسي) Hacker کيست ؟ هکر کسي است که با سيستم هاي کامپيوتري آشناست و مي‌تواند با روش‌هايي خاص (بدون اجازه) وارد آنها شود... اين انسان مي‌تواند خوب يا بد باشد ( در هر حال هکر است ) - سوال: يک هکر از چه راهي وارد يک سيستم مي‌شود؟ از راه شبکه (نه بابا ! ) بايد توجه کنيد که هر سيستم کامپيوتري (به عبارت بهتر هر سيستم عامل) به هر ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***5 جامعه ‌ آماري پژوهش را مديران، معلمان و دانش‌آموزان مدارس متوسطه استان اصفهان که کارگاه‌هاي کامپيوتر آنها در سال 1380 به 5 دستگاه کامپيوتر و يک دستگاه اسکنر و چاپگر تجهيز شده‌بودتشکيل مي‌داد (380 مدرسه)، که به روش نمونه گيري خوشه‌اي چند مرحله‌اي صورت رفت. در نهايت 60 نفر مدير، 180 نفر دبير و 240 نفر دانش‌آموز، انتخاب، و در پژوهش شرکت داده و پرسشنامه‌ بين آنها توزيع گرديد. ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 تعريف فنّاوري اطلاعات شاخه‌اي ازفنّاوري است که با استفاده از سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه‌ افزار‍ وفکرافزار، مطالعه وکاربرد داده وپردازش آن را درزمينه‌هاي: ذخيره‌ سازي، دستکاري، انتقال، مديريت، جابه‌جايي، مبادله، کنترل، سوييچينگ وداده‌آمايي خودکار امکانپذير مي‌سازد. ***4 تعريف جامعه اطلاعاتي جامعه‌اي است که شاخصهاي آن تراکم بسيار زياد اطلاعاتي درزندگي روزمره شهروندان، استفاده ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 ?کلاسه بندي ?فرايندي دو مرحله اي است : ?ساخت مدل : ?تحليل يک مجموعه آموزشي که مجموعه‌اي از تاپل‌هاي پايگاه است و مشخص کردن برچسب کلاس‌هاي مربوط به اين تاپل‌ها . ? يک تاپل X با يک بردار صفت X=(x1,x2,…,xn) نمايش داده مي‌شود . فرض مي شود که هر تاپل به يک کلاس از پيش تعريف شده متعلق است . ?هرکلاس با يک صفت که به آن صفت برچسب کلاس مي‌گوييم مشخص مي‌شود . ? مجموعه آموزشي به صورت ...

تعداد صفحه: ۱۶۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nدهه 1980 سه موج موضوع کارآفريني را به جلو رانده است. موج اول: انتشار کتاب هايي در خصوص 1- زندگي کارآفرينان و تاريخچه شرکت هاي آنها 2- چگونگي ايجاد کسب و کار شخصي 3- شيوه هاي سريع پولدارشدن موج دوم: ارايه رشته هاي آموزشي کارآفريني در مقاطع تحصيلي در حوزه هاي مهندسي و بازرگاني است. موج سوم: افزايش علاقه مندي دولت به تحقيقات درزمينه بنگاه هاي کوچک با هدف تشويق و تحقيق ...

تعداد صفحه: ۱۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مکتب مکتب طراحي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند مفهومي مکتب برنامه ريزي: تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند رسمي مکتب موقعيت يابي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند تحليلي مکتب کارآفريني : تدوين ايتراتژي به عنوان يک فرايند تخيلي و بينشي مکتب شناختي : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند ذهني و فکري مکتب يادگيري : تدوين استراتژي به عنوان يک فرايند نو ظهور مکتب قدرت : تدوين ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 طرح مسأله دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و کارآفرين و ايجاد کننده شغل براي افراد عادي هستند انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا ...

تعداد صفحه: ۱۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 طرح مسأله دانش آموختگان آموزش عالي در کشورهاي پيشرفته يادگيرنده ،خلاق ، نوآور و کارآفرين و ايجاد کننده شغل براي افراد عادي هستند انتظار داريم در ايران نيز دانش آموختگان آموزش عالي يادگيرنده ،خلاق ، نوآور ، کارآفرين و ايجادکننده شغل براي افراد عادي باشند در حالي که در ايران بيش از 88 درصد از دانش آموختگان مزد بگيرند و بيش از 13 درصد آنها نمي توانند شغل دلخواه خود را پيدا ...

تعداد صفحه: ۵۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مديريت دانش – معرفي اگر ميدانستيم که چه چيزهايي را نمي دانيم ، موفقيتي صد چندان داشتيم . دانش مي داندکه چه چيزهايي را نمي داند . کسي خردمند و بابصيرت است که مطالب مفيدي را بداند نه مطالب زيادي را . فناوري با تغييري که در منطق رقابت بوجود مي آورد يگر نمي تواند بعنوان منبعي پايدار براي رسيدن به ميت رقابتي مطرح باشد . دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است ...

تعداد صفحه: ۲۵۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 uطرح درس در اين درس، ضمن تبيين کليه فصول کتاب مورد نظر، توضيحات لازم در خصوص هر مطلب ارائه شده است. بمنظور اثر بخشي بيشتر در تفهيم مطالب، از نمودارها و فرمولهاي مرتبط استفاده شايسته به عمل آمده است. بعضا از ارائه برخي مطالب که در متن کتاب حاضر موجود نيست ولي در يادگيري مباحث موثر و کارساز ميباشد، دريغ نشده است. ترتيب مطالب و مباحث ارائه شده دقيقا منطبق بر منبع درس ميباشد ...

تعداد صفحه: ۲۹۶ دسته بندی: دانشگاهی

***1 •فصل اول •هزينه يابي مرحله اي پيشرفته . •2- اهداف يادگيري •1- نحوه بوجود آمدن ضايعات در هزينه يابي مرحله اي •2- ضايعات عادي را از ضايعات غير عادي (فوق العاده ) متمايز نماييد. ***2 •3- در صورت بروز ضايعات عادي بهاي تمام شده محصولات سالم را محاسبه کنيد •4- در صورت بروز ضايعات فوق العاده بهاي تمام شد ضايعات رامحاسبه کنيد. •5- در جدول معادل آماد تکيمل شده انواع ضايعات را عمل ...

تعداد صفحه: ۴۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 اهداف کلي اين درس الگوريتمي براي حل مسئله ارائه دهد اصول و مباني اوليه نرم افزار و سخت افزار را بشناسد اهداف و مفا هيم زبان هاي برنامه نويسي را بداند مفاهيم اوليه برنامه نويسي ساخت يافته را بداند و اصول لازم را در مرحله اجراء بکار ببرد دستورات زبان پاسکال را در برنامه ها بکار ببرد از توابع و روال هاي استاندارد زبان پاسکال در صورت لوزم استفاده نمايد از توابع ، روال ها براي ...

تعداد صفحه: ۲۷۷ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مانند انسان عمل کردن Acting humanly هنر ساخت ماشینهایی که کارهایی را انجام میدهند که آن کارها توسط انسان با فکر کردن انجام میشوند مطالعه برای ساخت کامپیوترها برای انجام کارهایی که فعلاً انسان آنها را بهتر انجام میدهد. ***7 مانند انسان فکر کردن Thinking humanly تلاش جدید و هیجان انگیز برای ساخت ماشین هایی متفکر و با حس کامل خودکارسازی فعالیت های مرتبط با تفکر انسان، ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: مهندسی کامپیوتر

***2 lتارخچه و تعریف یک سیستم خبره lگذری بر سیستم‌های خبره‌ (Expert Systems) lاشاره : l در میان اهل فن و صاحبان اندیشه تعاریف و تفاسیر متنوعی دارد. در نگاهی کلی، استفاده از دلیل و برهان برای رسیدن به یک نتیجه از فرضیاتی منطقی با استفاده از روش‌های معین، تعریفی از استدلال تلقی می‌شود؛ تعریفی که البته با دیدگاه‌های فلسفی و گاه ایده‌آل‌گرایانه از استدلال تفاوت دارد. با این حال ...

تعداد صفحه: ۵۳ دسته بندی: دانشگاهی

***4 الهام از طبیعت مطالعه شبکه های عصبی مصنوعی تا حد زیادی ملهم از سیستم های یادگیر طبیعی است در آنها یک مجموعه پیچیده از نرون های به هم متصل در کار یادگیری دخیل هستند. گمان میرود که مغز انسان از تعداد 10 11 نرون تشکیل شده باشد هر نرون با تقریبا 104 نرون دیگر در ارتباط است. سرعت سوئیچنگ نرون ها در حدود 10-3 ثانیه است سرعت سوئیچنگ با کامپیوترها 10 -10 ) ثانیه ( است. با این وجود ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه شبکه عصبی مصنوعی روشی عملی برای یادگیری توابع گوناگون نظیر توابع با مقادیر حقیقی، توابع با مقادیر گسسته و توابع با مقادیر برداری میباشد. یادگیری شبکه عصبی در برابر خطاهای داده های آموزشی مصون بوده و اینگونه شبکه ها با موفقیت به مسائلی نظیر شناسائی گفتار، شناسائی و تعبیر تصاویر، و یادگیری روبات اعمال شده است. ***3 شبکه عصبی چیست؟ lروشی برای محاسبه است که بر پایه اتصال ...

تعداد صفحه: ۳۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه SQL به خودی خود، یک سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی با یک محصول مجزا نیست، بلکه جزء لاینفک یک سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی است، به طوری که با قرار دادن دستورات SQL در برنامه‌های کاربردی می‌توان قابلیت برنامه‌ها را افزایش داد. ***3 SQL و مزایای آن SQL وسیله‌ای است برای سازماندهی، مدیریت و بازیابی داده‌هایی که توسط بانک اطلاعاتی در کامپیوتر ذخیره شدهٍ‌اند. SQL یک زبان ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 الگوریتم ژنتیک الگوریتم ژنتیک روش یادگیری بر پایه تکامل بیولوژیک است. این روش در سال 1970 توسط John Holland معرفی گردید این روشها با نام Evolutionary Algorithms نیز خوانده میشوند. ***3 ایده کلی یک GA برای حل یک مسئله مجموعه بسیار بزرگی از راه حلهای ممکن ار تولید میکند. هر یک از این راه حلها با استفاده از یک “ تابع تناسب” مورد ارزیابی قرار میگیرد. آنگاه تعدادی از بهترین راه ...

تعداد صفحه: ۳۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه SQL به خودی خود، یک سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی با یک محصول مجزا نیست، بلکه جزء لاینفک یک سیستم مدیریت بانک اطلاعاتی است، به طوری که با قرار دادن دستورات SQL در برنامه‌های کاربردی می‌توان قابلیت برنامه‌ها را افزایش داد. ***3 lSQL و مزایای آن SQL وسیله‌ای است برای سازماندهی، مدیریت و بازیابی داده‌هایی که توسط بانک اطلاعاتی در کامپیوتر ذخیره شدهٍ‌اند. SQL یک زبان ...

تعداد صفحه: ۱۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 اهداف درس آشنایى با مفاهیم کلیدى آموزش بزرگسالان ،تفاوت ها، تشابه ها و کاربردهاى هر یک آشنایى با سرگذشت و ویژگى هاى آموزش بزرگسالان شناخت ویژگی هاى روان شناختی و روان شناسی یادگیرى بزرگسالان مطالعه روش هاى آموزش بزرگسالان، روش هاى برنامه ریزى و برخى دیدگاههاى فلسفى مربوط به بزرگسالان ***4 جایگاه درس.......................1 با توجه به توسعه دانش و تکنولوژی بزرگسالان به طور ...

تعداد صفحه: ۲۱۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 شناسنامه درسنام درس: کاربرد تکنولوژی آموزشی در آموزش زبان فارسی نام کتاب: کاربرد فناوری‌های جدید در آموزش نام مؤلف: دکتر شهناز ذوفن شماره ویرایش: ویرایش اول تابستان 1383 انتشارات: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) تعداد واحد: 2 فصل‌های مرجع درس: کل کتاب 8 فصل رشته تحصیلی: کارشناسی ارشد آموزش زبان فارسی گروه آموزشی: علوم تربیتی طراح اسلایدهای خلاصه درس: دکتر داود ...

تعداد صفحه: ۱۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 آشنایى با مفاهیم کلیدى آموزش بزرگسالان ،تفاوت ها، تشابه ها و کاربردهاى هر یک آشنایى با سرگذشت و ویژگى هاى آموزش بزرگسالان شناخت ویژگی هاى روان شناختی و روان شناسی یادگیرى بزرگسالان مطالعه روش هاى آموزش بزرگسالان، روش هاى برنامه ریزى و برخى دیدگاههاى فلسفى مربوط به بزرگسالان ***4 توجه به توسعه دانش و تکنولوژی بزرگسالان به طور مداوم نیازمند بازآموزی می باشند . نهادهای آموزش ...

تعداد صفحه: ۷۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 روان شناسی پرورشی(تربیتی) شاخه ای از علم روان شناسی است که هدف آن کمک به پرورشکاران در امر پرورش است. روانشناسی پرورشی یعنی کاربرد اصول و قوانین علم روان شناسی در امر پرورش. ***4 •” معلمان کارآمد ” پرورش مهارتهای فکری 2. ایجاد خود پنداره و انگیزش 3. اداره محیط کلاس 4. درس دادن 5. ارزیابی یادگیری 6. پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان خاص 7. یادگیری مادام ا لعمر ***6 رویکرد ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 }تاریخچه }روان‌شناسی گشتالت، در دهه دوم قرن بیستم به منزله اعتراضی نسبت به عنصرگرایی روان‌شناسی "وونت" در آلمان آغاز شد. کار ویلیام جیمز(William James)، یعنی مخالفت با عنصرنگری روان‌شناسی نیز صورت ابتدایی روان‌شناسی گشتالتی است. }در نهضت گشتالت و در میان کسانی که سخت تحت تاثیر مفاهیم گشتالت قرار گرفته‌اند به گروه‌هایی بر می‌خوریم. }کهلر، کافکا و ورتایمر که بنیانگذار رسمی ...

تعداد صفحه: ۳۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •متولد 1943 پنسیلوانیا •والدینش در سال 1938 از هامبورگ به آمریکا مهاجرت کردند؛ چون یهودی بودند. مرگ برادر بزرگترش در یک تصادف فعالیت های دوره کودکی او را محدود کرد و همین موضوع در تکامل فکری او مؤثر بود. •ورود به دانشگاه هاروارد در رشته حقوق. •اریک اریکسون معلم گاردنر می شود و به قول خود گاردنر بر پای تحقیقات او مهر می زند. وی از جروم برونر و دیوید رایزمن نیز تأثیر می ...

تعداد صفحه: ۱۵۹ دسته بندی: دانشگاهی

***9 •موضوعات کار عملی پیشنهادی: داده کاوی (Data Mining) 2- مهندسی مجدد (BPR) 3- برنامه ریزی منابع موسسه (ERP) 4- تجارت الکترونیک (e-Commerce) 5- یادگیری الکترونیک (e-Learning) 6- سازمان های مجازی و شبکه ای (Virtual Organizations) 7- دولت الکترونیک (e-Government) 8- مدیریت زنجیره تامین (SCM) 9- مدیریت دانش (Knowledge Management) 10- کارت های هوشمند (Smart Cards) ***19 دوران ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 lالگوریتم ژنتیک lالگوریتم ژنتیک روش یادگیری بر پایه تکامل بیولوژیک است. lاین روش در سال 1970 توسط John Holland معرفی گردید lاین روشها با نام Evolutionary Algorithms نیز خوانده میشوند. ***3 lایده کلی lیک GA برای حل یک مسئله مجموعه بسیار بزرگی از راه حلهای ممکن ار تولید میکند. lهر یک از این راه حلها با استفاده از یک “ تابع تناسب” مورد ارزیابی قرار میگیرد. lآنگاه تعدادی از ...

تعداد صفحه: ۱۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***3 آشنایى با مفاهیم کلیدى آموزش بزرگسالان ،تفاوت ها، تشابه ها و کاربردهاى هر یک آشنایى با سرگذشت و ویژگى هاى آموزش بزرگسالان شناخت ویژگی هاى روان شناختی و روان شناسی یادگیرى بزرگسالان مطالعه روش هاى آموزش بزرگسالان، روش هاى برنامه ریزى و برخى دیدگاههاى فلسفى مربوط به بزرگسالان ***4 با توجه به توسعه دانش و تکنولوژی بزرگسالان به طور مداوم نیازمند بازآموزی می باشند . نهادهای ...

تعداد صفحه: ۳۵۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 AI: به طور رسمی در سال 1956 مطرح شده است. علل مطالعه Al: •AI سعی دارد تا موجودیت‌های هوشمند را درک کند. از این رو یکی از علل مطالعه آن یادگیری بیشتر در مورد خودمان است. • جالب و مفید بودن موجودیت‌های هوشمند . ***3 AI چیست؟‌ تعاریفی از AI که به چهار قسمت تقسیم شده‌اند: •پردازش فکری و استدلالی • پردازش رفتاری • ایده‌آل هوشمندی (منطقی بودن) • ارائه انسانی ***5 .1انسان گونه عمل ...

تعداد صفحه: ۲۱۳ دسته بندی: دانشگاهی

***4 توانمند ساختن دانشجویان در ورود به عرصه‌های تخصصی مهارتی: • کسب مدارج مهارتی شبکه‌ها مانند MCSE, CCNA, CCIE,… • راهبری شبکه در سازمان Network Administrator • طراح معماری شبکه سازمان Networking Architecture Design • مشاور سفارش و خرید تجهیزات شبکه سازمان • رعایت امنیت شبکه سازمان Network Security • برنامه‌نویسی در محیط شبکه ***5 • مبانی و شرایط تاریخی و اجتماعی فناوری آموزشی ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 lاستفاده از رشته های مختلف lپایگاه داده lهوش مصنوعی lیادگیری ماشین lآمار lبازیابی اطلاعات lکشف دانش در پایگاه داده lفرایند استخراج دانش ناشناخته، درست، و بالقوه مفید از داده ***3 lچه چیزی سبب پیدایش داده کاوی شده است؟ lدر دسترس بودن حجم وسیعی از داده ها lو نیاز شدید به استخراج اطلاعات و دانش از این داده ها lتعیین استراتژی برای کسب و کار lپایگاه دانش lتحقیقات علمی و پزشکی ...

تعداد صفحه: ۱۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 امروزه در آموزش و پرورش به دانش آموز توجه خاصی مبذول می گردد. بیشترین کوشش روانشناسان و علمای آموزش و پرورش برای آن است که دریابند یادگیری چگونه انجام می پذیرند و موانع کلی در فرایند یاددهی– یادگیری چیست و در جهت تسریع و تأثیر بیشتر یادگیری چه اقداماتی باید صورت گیرد. در مورد یادگیری و اینکه چگونه می توان بهتر صورت پذیرد باید هدف آموزشی برای دانش آموز کاملاً مشخص و معلوم ...

تعداد صفحه: ۴۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 چکیده در تحولات چند دههٔ اخیر، بویژه در کشورهایی که توانسته اند از نظر علوم در زمرهٔ کشورهای توسعه یافته محسوب شوند و یا در مرحلهٔ انتقال قرار گیرند، توجه ویژه به تولید علم و بهره برداری از آن مورد تاکید بوده است. در سراسر جهان یک تردید عمومی در مورد مطلوب بودن کوتاه مدت و بلند مدت استفاده از تکنولوژی آموزشی در تولید علم وجود دارد. این تردید بصورت تکنوفیلی « دوست داشتن ...

تعداد صفحه: ۳۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 روش های نوین تدریس : روش های فردی تدریس هر فرا گیر بر اساس توانمندی های خود به فعالیت و یاد گیری می پردازد. مربی وظیفه دارد به چگونگی یادگیری آنان رسیدگی نماید. ***4 روش های فردی تدریس 1 - روش حل مسأله فرایند متوالی به کارگیری راه هایی که سبب تحقق اهداف شود. ***6 روش های نوین تدریس Øروش حل مسأله - مراحل روش حل مسأله : .1 مشخص کردن مسأله .2 تعیین علل آن .3 در نظر گرفتن راه ...

تعداد صفحه: ۴۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •نحوه تدریس ریاضی : •@ تعریف تدریس : تدریس عبارت است از تعامل یا رفتار متقابل معلم و شاگرد ، بر اساس طراحی منظم و هدفدار معلم ،برای ایجاد تغییر در رفتار شاگرد . تدریس مفاهیم مختلف مانند نگرشها ، گرایشها ،باورها ، عادتها و شیوه های رفتار وبه طور کلی انواع تغییراتی راکه می خواهیم در شاگردان ایجاد کنیم، دربر می گیرد .» •به طور کلی معلمان ریاضی موافق هستند که آموزش و یادگیری ...

تعداد صفحه: ۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 برگ اول: هسته حرفه اى و متخصص افرادی باصلاحیت، حرفه اى و با تخصص هاى بالا در زمینه فنى و دانش مدیریت هستند. این گروه با در اختیار داشتن اطلاعات حساس و دانش خاصى که سازمان را از رقباى آن متمایز مى سازد، برای سازمان ضروری اند و رکن اصلى سازمان مى باشند. برگ دوم: مقاطعه کاران و پیمانکاران شرکتهایی هستند که با سازمان قرارداد می بندند و در ازای دریافت حق الزحمه بسیاری از کارها و ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 این نرم افزار محصول شرکت Design Explorer 99 SE است که در صنعت بیشتر با نام Protel شناخته شده است. این نرم افزار ابزاری حرفه ای برای طراحی فیبر مدار چاپی میباشد.صنعت طراحی PCB در ایران بر پایه این نرم افزار استوار است و بیش از 99 درصد شرکتها و کارخانجات و کارگاهها از این نرم افزار استفاده می کنند حتی اکثر شرکت های فعال در زمینه صنعت الکترونیک مسلط بودن به این نرم افزار را ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 انواع الگو های برنامه ریزی الگوهای فنی الگوهای غیر فنی الگوهای حد وسط یا میانه ***3 الگوهای فنی الگوهای رویه ای یا مرحله ای (اینکه چه مراحلی باید در برنامه ریزی درسی انجام شود) الگوهای توصیفی (طراحان برنامه درسی باید چه کاری را انجام دهند) الگوهای مفهومی (عناصر طراحی برنامه درسی چه چیزهایی هستند و چه ارتباطی با یکدیگر دارند) ***4 الگوهای مفهومی الگوهای مفهومی برنامه درسی در ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 üماهیت ( اساس ) رفتار سازمانی : پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت ، ماهیت و اساس این علم می باشد . üتعریف رفتار سازمانی : عبارت است از مطالعه منظم (سیستماتیک) عملیات ، اقدامات ، کارها و نگرشهای افرادی که سازمان را تشکیل می د هند. ***5 üمدیریت : فراگرد به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع انسانی و ...

تعداد صفحه: ۴۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه: موضوع تحقیق من آشنایی با طراحی محیط و منظر بود.که این موضوع بسیار گسترده است ولی به علت وقت کم من تا جایی که زمان من را یاری نمود توانستم در موردش تحقیق کنم.لازم بذکر است که این موضوع یکی از گرایش های معماری در مقطع کارشناسی ارشد است. معماری محیط و منظر حرفه ای است که وظیفه اجتماعی مهم آن ایجاد سینرژی میان هنر و علم-به منظور سازماندهی – برنامه ریزی و طراحی کل محیط و ...

تعداد صفحه: ۶۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 روانشناسی رنگ ها رنگها بر نیازهای روحی-روانی، شرایط یادگیری، کنترل رفتارهای خشمگینانه، احساسات، درمان افسردگی و اختلالات یادگیری و سطح انرژی اثر دارند.رنگها در کنترل نبض، تپش قلب، فشار خون، اشتها و حتی خواب مفید هستند و همچنین در درمان بیماریهایی مثل میگرن، سرطان، اعتیاد و امراض پوستی و حتی تومورهای مغزی اثر دارند. رنگها در هر جا از دنیا و به تناسب فرهنگ و عرف هر جامعه ...

تعداد صفحه: ۹۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 س ر ن و ش ت نیمی از چهره اش زرد و نیمی دیگر سرخ و نیلگون، پوستش خشک و چروکیده شده بود. دلم به حالش سوخت...از رنگ و رویش کاملا معلوم بود که آخرین روزهای عمرش را سپری می کند. کوچک ترین لرزش و تکانی کافی بود تا نقش زمین شود. امیدی به ماندنش نبود...سرنوشت آخرین سطرهای زندگی را برایش می نوشت. تا پلک برهم زدم از زندگی دل کند و رقصان مقابل پاهایم افتاد! فصل پاییز و ریزش برگ ها ...

تعداد صفحه: ۳۵۹ دسته بندی: دانشگاهی

***1 نام کتاب : هوش مصنوعی رهیاتی نوین مولف : راسل و نورویگ مترجم : رامین رهنمون آناهیتا هماوندی ***2 AI: به طور رسمی در سال 1956 مطرح شده است. علل مطالعه Al: • •AI سعی دارد تا موجودیت‌های هوشمند را درک کند. از این رو یکی از علل مطالعه آن یادگیری بیشتر در مورد خودمان است. • جالب و مفید بودن موجودیت‌های هوشمند . ***3 AI چیست؟‌ تعاریفی از AI که به چهار قسمت تقسیم شده‌اند: •پردازش ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 درس معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را (نظیری نیشابوری) در میان مجموعه فعالیت‌هایی که برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان انجام می‌شود، بیشترین سهم به تدریس معلم در کلاس درس اختصاص می‌یابد، تدریس را می‌توان به فعالیت‌های دوجانبه‌ای که بین معلم و شاگردان جریان دارد و هدفش یادگیری است تعریف کرد، برای این که تأثیر معلم به هنگام تدریس و سایر فعالیت‌‌های تربیتی ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت