تعداد 6 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد upland rice با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات میباشد.
***2 lمقدمه برنج یکی از اصلی ترین منابع تامین نیازهای غذایی انسان بوده که پس از گندم مهمترین محصول زراعی محسوب شده و بیشترین سطح زیر کشت را به خود اختصاص اداده است و تنها غله ای بشمار می رود که منحصرا برای تغذیه انسان کشت می شود. اهمیت برنج تا حدی است که در بخش عظیمی از قاره آسیا تامین کننده هشتاد درصد کالری و 75% از پروتئین مصرفی مردم است . در کشور ما سطح زیر کشت برنج حدود 587 ...
***2 مقد مه : پس از گندم ، برنج مهمترین محصول زراعی به حساب می آ ید و نقش مهمی درتغذیه مردم جهان دارد و پس از گندم ، بیشترین سطح زیرکشت را به خودش اختصاص داده است . دراین زراعت عواملی زیان آور وجود دارد که عملکرد را در برنج تحت تا ثیر قرارمی دهد و از عوامل زیان آور در زراعت برنج می توان آفات ، بیماریها ، کمبودها و علفهای هرز را نام ببریم که نقش عمده ای در کاهش محصول برنج ایفا می ...
***2 wفصل اول مقدمه، مبداء اولیه برنج: برنج از زبان هندی گرفته شده است که به آن اریسی (Arisi) میگویند. در زبان انگلیسی به برنج Rice گفته میشود که همان نام عمومی برنج است. در زبان فرانسه Riz و در استان گیلان به برنج (بج) (Bej) و به خوشه آن (ورزه) (Vorze) و به شلتوک آن جو میگویند. کشت برنج که امروزه در تغذیه صدها میلیون انسان در سرتاسر جهان نقش مهمی را عهدهدار است. در چین و ...
***3 qجوایز کیفیت ، جوایز و پاداشهایی هستند که براساس برخی از جنبههای کیفی عملکرد یک سازمان اهدا میگردند.جنبههایی که در حالت عادی یک سازمان مسؤلیت زیادی در قبال آنها ندارد . qمعیارهای جوایزکیفیت همان عوامل اصلی مدیریت کیفیت جامع (TQM-Total Quality management ) هستند و موفقیت یا عدم موفقیت سازمانها در اجرای نظامهای مدیریت کیفیت جامع به این عوامل و کیفیت پرداختن به آنها ارتباط ...
***2 چکیده در این مقاله ضمن مروری بر روشهای محاسبه این شا خص هزینه منا بع داخلی را برای صنعت سیمان بررسی مینمائیم. تولید سیمان در ایران از لحاظ قیمتهای بینالمللی عوامل تولید و سیمان و نرخ برابری ارز در شرایط حساسی قراردارد که شاخص هزینه منابع داخلی در حدود نزدیک به یک میباشد و لذا باید این موضوع را مد نظر قرار داد که با تغییرات کمی شرایط رقابتی سیمان ایران در بازارهای خارجی ...