پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها

تعداد صفحات: 58 فرمت فایل: پاورپوینت کد فایل: 723
سال: مشخص نشده مقطع: دانشگاهی دسته بندی: دانشگاهی
قیمت: ۱۴,۵۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها

    ***4

    بازاریابی چیست ؟

    بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق :

         - محصول مناسب

         - قیمت مناسب

         - توزیع مناسب

         - ترویج و تبلیغ مناسب 

     

    ***11

     اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از:

     تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر.

      جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود.

     جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید.

     ایجاد زمینه و روحیه وفاداری در خریداران فعلی نسبت به محصول خود.

     ایجاد دیدگاه و طرز تلقی مناسب نسبت به شرکت و محصولاتش.

     

    ***16

    مفاهیم گوناگون کیفیت

    کیفیت را در دو وجه معرفی می کند:

    .     Backward looking qualityکیفیت گذشته نگر  

    پاسخ به نیاز بازار و مشتری به عنوان یک حرکت انعکاسی و حداقل

    .    Forward looking کیفیت آینده نگر

    جنبه هائی از کیفیت که روبه آینده دارد و مستلزم ابتکار و خلاقیت  شرکتها ست .  

     

    ***22

    چک لیست سازمان صادرات

    .1آماده کردن بودجه صادرات

       شامل مسافرتها، کارکنان، تبلیغات و ترفیعات و . . . 

    .2تماس با شرکتهای بازرگانی و صادراتی 

    .3شناسائی بازارهای اولویت دار

      گردآوری آمارها و اطلاعات بازارهای مختلف از سفارتخانه ها ، بانکهای اطلاعاتی، اطاقهای بازرگانی، سازمانهای حرفه ای و اتحادیه ها و گروههای منفی و بازرگانی، شناسائی 5 یا 6 بازار  مهم و قابل نفوذ

     

    ***23

    چک لیست سازمان صادرات

    .4طرح ریزی  امور تبلیغاتی و ترفیعی

      آمادگی و ارزیابی طرحهای تبلیغاتی و تشویق در بازارهای مورد نظر و انتخابی، ارائه گزارشات و اطلاعات خاص به کارگزاران خارجی

    .5شناسائی نمودن کارگزاران در بازارهای اولویت دار

      تهیه لیستی از کارگزاران و ارسال پرسشنامه به کارگزاران توانمند و ارزیابی آنها

    .6شناسائی پروژه های کمک خارجی تماس گرفتن با سازمانهای کمک کننده خارجی و پروژه های فعلی و آتی آنان 

     

    ***24

    چک لیست سازمان صادرات

    .7برقرار کردن یک سیستم ارتباطی مناسب

      اطمینان یافتن از ارتباطات مؤثر و مفید شامل: تلفن، فکس، تلکس و . . .

    .8تهیه یک برنامه مسافرت یکساله

      این برنامه باید شامل حداقل سه ملاقات یا بازدید از بازارهای اولویت دار و انتخاب شده باشد.

    انتخاب کارگزار

      تکمکیل کردن ارزیابی ها در مورد بازارهای مرحله اول و گزینش کارگزار خود در آن بازارها 

  • فهرست و منابع پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها, تحقیق در مورد پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها, پاورپوینت دانشگاهی پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها, مقاله در مورد پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها, پاورپوینت پایان نامه پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها, دانلود پاورپوینت پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها, دانلود نمونه پاورپوینت پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها, پاورپوینت آماده درسی پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها, پاورپوینت آماده دانشگاهی پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها, دانلود قالب پاورپوینت پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها, پاورپوینت با موضوع پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها ، موضوع انشا در مورد پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت