***2
تشخیص و استفاده خلاقانه از فرصتهای موجود برای تبدیل این فرصتها به موقعیتهای تجاری سود آور
فرایند خلق محصول جدید از طریق فعالیت تجاری با صرف زمان و انرژی لازم و در نظر گرفتن ریسکهای مالی و روانی و اجتماعی است که در نهایت به دریافت پاداشهای مالی و رضایت شخصی می انجامد.
***4
اهمیت کارآفرینی سازمانی در ایران
سازمان های بزرگ ایرانی
دولت کارآفرین
سازمان های بزرگ ایرانی
درصد قابل توجهی از کسب و کارها
رویکرد پیش برنده بودن کسب و کارهای بزرگ
تعهد به حرکت در جهت نظام کارآفرینی کشور
تبدیل سازمان به یک سازمان کارآفرین