پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی

تعداد صفحات: 140 فرمت فایل: پاورپوینت کد فایل: 2115
سال: مشخص نشده مقطع: دانشگاهی دسته بندی: دانشگاهی
قیمت: ۲۹,۱۵۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی

    ***2

    هدف

    هدف از این درس آشنائی دانشجویان با ویژگی ها  و

    موقعیت ها ومسائل جاری سازمان های دولتی و پیوندی

    بین نظر وعمل و افزایش دانش و مهارت عقلی

    دانشجویان است در این راستا ضمن تعاریف قضیه

    سازمانی تعدادی از قضایا ومسائل و مشکلات سازمانها

    همراه با ارائه راه حلها پرداخته خواهد شد

     

    ***3

    •مقدمه

    امروزه دگرگونی شایان توجهی در روندی که ثقل آن بیشتر به سوی نظریه پردازی متمایل بوده رخ داده است وتوجه وتاکید بر واقعیتهای ملموس دنیای سازمانی در برنامه ریزیهای مربوط به آموزش رشته مدیریت روند رو به رشدی رایافته است در حقیقت با چنین تمهیدی است  که فر گیرنگان دانش مدیریت را می توان به گونهای آماده ساخت که فاصله طولانی بین نظر وعمل را پل زنند و به مدد نظریه های سازگار با ویژگیهای موقعیتی که در آن قرار دارند به حل معضلات واقعی بپردازند وعلم خویش را کاربرد عملی بخشند.

     

    ***4

    در مدیریت دانش و مهارت هر دو ضروری هستندتاکید بر یکی وغفلت از دیگری به عدم تعادل می انجامد. به منظور نزدیکتر کردن علم وتجربه در اموزش مدیریت کارهایی از قبیل:>> بازدید از محیطهای کاری تحقیق در مورد مشکلات موجود در سازمانها استفاده از مدیران مجرب برای تدریس جنبه های علمی مدیریت استفاده از دو مدرس برای تدریس جنبه های نظری وعلمی یک درس دوره های کار آموزی ضمن تحصیل  <<صورت گرفته است.

     

    ***5

    •فصل اول

    هدف کلی :

    آشنایی با روش مورد پژوهی به عنوان یکی از روش های آموزشی در مدیریت و چگونگی تهیه و تنظیم قضایای مربوط به مدیریت وهمچنین آشنایی با نحوه تجزیه و تحلیل قضایای سازمانی

     

    ***6

    •تعریف قضیه

    قضیه عبات است از شرح یک سلسله حقایق در زمینه رویدادهایی واقعی وتوصیف مشکلات آنها که به منظور تجزیه وتحلیل نتیجه گیری وراه حل یابی گرد آوری شده است .

     

    ***7

    •نحوه تدوین قضیه (قضیه نگاری)

    برای تدوین قضیه سازمانی طی مراحل زیر ضروری است:

    •مرحله اول: دریافت وتبییین مشکل

    •مرحله دوم:جمع اوری اطلاعات درباره مشکل

    •مرحله سوم: تدوین نهایی قضیه

     

    ***8

    •مرحله اول: دریافت وتبییین مشکل

    برای تبیین مشکل باید به محیط واقعی سازمان وارد شد واز مبان مسائل ومشکلات آن یکی را برگزیدودر قالب قضیه تنظیم کرد .البته تدوین کننده قضیه خود بایستی از تخصص های مربوط به سازمانی که در آن به تنظیم قضیه مشغول است آگاهی نسبی داشته باشد تا بتواند مشکل را به درستی درک کرده وتبیین نماید.

     

    ***9

    •مرحله دوم:جمع اوری اطلاعات درباره مشکل

    در تدوین قضیه میتوان از روشهای مصاحبه و مشاهده مدد جست.به طور کلی بایستی نکات زیر را در مصاحبه رعایت کرد:

    1)به آنچه مصاحبه شونده می گوید دقیقا گوش داد.

    2)به آنچه مصاحبه شونده از گفتنش ابا دارد توجه کرد.

    3)به آنچه مصاحبه شونده بدون کمک مصاحبه گر نمی تواند ابراز کند التفات نمود واو را در این راه یاری کرد.

     

    ***10

    •مرحله سوم: تدوین نهایی قضیه

    در این مرحله قضیه نگار با توجه به یافته هایی که در مراحل پیشین به دست آورده است نسبت به تدوین نهایی قضیه اقدام میکند. قضیه نگار بایستی ملاحظاتی را در این مورد رعایت کند.

     

    ***11

    1) عنوان قضیه:

    عنوان انتخابی باید کوتاه ورسا دلنشین وگیرا نمایانگر محتوای

    قضیه وبر انگیزنده حس کنجکاوی در خواننده قضیه باشد.

  • فهرست و منابع پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی, تحقیق در مورد پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی, پاورپوینت دانشگاهی پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی, مقاله در مورد پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی, پاورپوینت پایان نامه پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی, دانلود پاورپوینت پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی, دانلود نمونه پاورپوینت پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی, پاورپوینت آماده درسی پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی, پاورپوینت آماده دانشگاهی پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی, دانلود قالب پاورپوینت پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی, پاورپوینت با موضوع پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی ، موضوع انشا در مورد پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت