تعداد 100 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد بازار یابی الکترونیکی با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات میباشد.
***2 مقدمه vشاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فن آوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشا اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند. بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب ...
***5 پیشرفت روزافزون فناوری اطلاعات و ارتباطات،همگرایی بین این فناوری با فرآیند توسعه اطلاعات، تحول و حرکتی تحت عنوان انقلاب ارتباطات را در جوامع بشری باعث شده است. ***6 } تجارت الکترونیکی چیست؟ خرید وفروش کالاها،خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های رایانه ای نظیر اینترنت. به بیان ساده تر: انجام مبادلات تجاری در یک قالب الکترونیکی. ***7 }کمیسیون اروپایی در سال 1997 آن را به شکل زیر ...
***2 تعريف اول ، هر نوع تجارتي که از طريق رابط الکترونيکي مانند تلويزيون، فکس و يا اينترنت انجام مي شود، جزء تجارت الکترونيک به حساب مي آيد تعريف دوم: تجارت الکترونيک مجموعه ارتباطات، مديريت اطلاعات و قابليت هاي امنيتي است که به سازمانها اجازه مي دهد که اطلاعات مربوط به فروش و خدمات و کالاها را با هم رد و بدل کنند ***3 فايده هاي تجارت الکترونيک: با بازکردن يک مغازه الکترونيکي در ...
***3 گروه خبری ، محلی برای گفتگو کاربران مختلف در مورد مطالب متنوع می باشد که معمولا این مطالب در قالب نوشتار است. کاربران مختلف این مطالب را خوانده به آنها جواب می دهند. یکی دیگر از امکانات این گروه ها امکان به اشتراک گذاری اطلاعات مختلف نظیر مقاله ، فیلم ، عکس و موسیقی است . در سالهای اخیر شاهد بوجود آمدن روزنامه های الکترونیکی در قالب این گروه های خبری هستیم.گروه های خبری می ...
***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...
***4 هدف کلي هدف کلي اين فصل، آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بينالمللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو کمک ميکند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بينالمللي باشد. اين هدف از طريق تهيهکردن اطلاعات در مورد اينکه چه اتفاقي در بازار بينالمللي ميافتد و با کمک آنها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام ميرسد. ***5 هدفهاي رفتاري شما ...
***3 nمقدمه روند تجارت طي سال هاي آينده تغيير خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادي کشورهاي عضو سازمان همکاري هاي اقتصادي (OECD) طي 20 سال آينده حدود 3% و نرخ رشد اقتصادي در کشورهاي در حال توسعه در اين دوره به حدود 5/7 % خواهد رسيد. در اين دوره سهم کشورهاي در حال توسعه از توليد جهاني از حدود 6/1 به حدود 3/1 خواهد رسيد. در نتيجه، قدرت و تأثير گذاري اقتصادي ازکشورهاي صنعتي مثل ژاپن، آمريکا و ...
***3 •مقدمه : •جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ***4 •تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی ...
***4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب ***11 اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از: تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر. جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید. ایجاد زمینه و روحیه ...
***3 •سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد، تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است . ***4 •تعیین اطلاعات مورد نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند . ***5 •تهیه اطلاعات ...
***2 مقدمه تاریخچه ***3 تعریف تحقیقات بازار یابی « فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد. نقش و کاربرد تحقیقات بازاریابی ***4 فعالیتهای اصلی در بازار یابی : ( تجزیه و تحلیل محیط و تحقیقات بازار یابی ) ***5 آمیخته بازاریابی جزء ...
***3 •مقدمه : •جهانگردی یکی از صنابع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ***4 •تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را ...
***1 اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ...
***2 بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع میباشد. ***5 تعریف نیاز نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می ...
***3 دولت الکترونيکي Egovernment:راهکارهاي پياده سازي دولت الکترونيک (قسمت اول( مقاله حاضرتحت عنوان" دولت الکترونيکي درعمل" تلاش مؤلفان حول موضوع مورد بحث پيرامون چالشهاي موجود برسرراه تحقق پديده جديد دولت الکترونيک و موانععمده پيشرفت مطلوب است. مقاله حاضر سعي شده تا به راهبرد و راهکارهاي عملي برخي کشورهاي پيشرو در حوزه دولت الکترونيکيبپردازد و ...
***2 مهمترین مراجع درس به ترتیب اولویت: lFile Structures: An Object-Oriented Approach With C++ Authors: Folk, Michael J. Zoellick, Bill Riccardi, Greg lسیستم و ساختار فایلها(مهندسی فایلها) ، روحانی رنکوهی ***6 lآشنایی با محتوای درس ذخیره وبازیابی اطلاعات (File Management) ین درس با درس ساختمان داده ها چه تفاوتها یا تشابه هایی دارد؟ تشابه : هر دو درس در مورد ساختار داده ها و ...
***3 •انگیزههای تحلیل کارایی نرم افزار هزینه های هنگفت مالی، انسانی و زمانی تولید و توسعه یک سیستم نرم افزاری بزرگ کیفیت نرمافزار تا حدود زیادی توسط مشخصههای کارایی مثل زمان پاسخ، توان عملیاتی، و بهرهوری منابع تعیین میشود شناسایی زود هنگام مشکلات کارایی در سطح معماری نرمافزار افزایش هزینه تغییر طراحی با جلو رفتن در فرایند تولید تأیید اعتبار انتخابهای طراحی یا مقایسه طراحی ...
***2 تعریف ساده تجارت الکترونیک (E-Commerce): به عملیات خرید و فروش اطلاعات، کالا و خدمات از طریق شبکه های رایانه ای، اینترنت وWWW گفته می شود. تعریف کاملتر: استفاده از رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات که باعث سادگی انتقال دادهها بین دو طرف یک معامله تجاری میشود. ***4 •کلیه عملیات تجارت سنتی فیزیکی است و حضور دو طرف معامله لازم است. •در تجارت الکترونیکی حداقل یکی از عوامل ...
***3 اهداف معرفی تجارت الکترونیک به عنوان ابزار کسب و کار قرن ویژگی ها و ضرورتهای تجارت الکترونیک جایگاه ایران و جهان در تجارت الکترونیک زیر ساختهای لازم برای تحقق تجارت الکترونیک در ایران نحوه ورود یک بنگاه به تجارت الکترونیک چند نمونه عملی موفق در تجارت الکترونیک ***4 مقدمه مدیری که به دانایی ، فکر و اندیشه ، نوآوری و خلاقیت بپردازد مدیر جهان اول است مدیری که فقط به فکر سیستم ...
***2 دامنه کاربرد اين استاندارد نحوه ارزشيابي وانعکاس موجودي مواد و کالا در صورتهاي مالي را تشريح مي کند وموارد زير را در بر نمي گيرد: کار در جريان پيشرفت پيمانهاي بلند مدت ابزارهاي مالي پيچيده موجودي گله هاي دام، محصولات کشاورزي، جنگلي ومعدني در مواردي که اين اقلام در صنايع مربوط، به خالص ارزش فروش اندازه گيري مي شود. ***4 موجودي مواد وکالا به داراييهايي اطلاق مي شود که: براي ...
***2 مقدمه انبارداري يک خدمت اقتصادي است و عبارت از تهيه و نگهداري کالا به منظور عرضه به موقع آن يا گسترش دادن مدت عرضه آن است به نحوي که کالا براي مدت بيشتري قابل دسترس و مصرف باشد. در اقتصاد هر کشوري انبارداري ها حلقه هايي از زنجيره توليد ، انتقال ، توزيع و مصرف به شمار رفته و نقش اتصال و واسطه را درانتقال کالا از مناطق توليد به بازارهاي مصرف وسپس توزيع محلي برعهده دارند . ...
***2 رشته تحصيلي: مهندسي کامپيوتر (نرمافزار) گروه آموزشي: کامپيوتر ***3 جايگاه درس در رشته کامپيوتر دروس پيشنياز مهندسي اينترنت: معماري کامپيوتر – سيستمهاي عامل نوع درس: اختياري تعداد کل ساعات تدريس: 30 تعداد جلسات تدريس: 10 ***4 مفاهيم شبکههاي کامپيوتري •کاربردهاي شبکههاي کامپيوتري • سختافزار شبکه • دستهبن ...
***4 چارچوب تجارت الکترونيک از سه سطح عالي تشکيل شده است: زيرساختار: سختافزار، نرمافزار، پايگاه هاي داده اي و ارتباطاتي را شامل ميشود که براي انجام وظيفه در قالب خدماتWWW بر روي اينترنت يا پشتيبانيEDI و ساير اشکال پيامگذاري و پيامگيري بر روي اينترنت يا ساير شبکههاي ايجاد ارزشافزوده (4) بهکار ميروند. 2 - خدمات: پيامگذاري و پيامگيري و ...
***3 مقدمه: تربيت نيروي انساني مورد نياز جوامع در قالب آموزش هاي فني و حرفه اي از اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم مورد توجه بسياري از کشورهاي جهان قرار گرفت، به طوري که توسعه برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي، از اهداف ملي بيشتر کشورها شد و امروزه يکي از شاخص هاي موفقيت هر کشوري، توسعه آن در سه بخش صنعت، کشاورزي و خدمات مي باشد. توسعه اين بخش نيازمند تربيت نيروي انساني ماهر و ...
***2 موضوعات عمومي در جامعه شناسي کار و بيکاري صعود و افول جامعه شناسي کار: مسائل انقلاب صنعتي، در مقابل مسائل جهاني شدن معناي کار، ماهيت بازارهاي اقتصادي : ساخت بازار کار و مقايسه آن با ساير بازارها روندها در نظام اشتغال تقسيم کار و وابستگي اقتصادي (نظام هاي توليدي تيلوريسم و فورديسم) تغييرات در کار (ظهور پست فورديسم، توليد منعطف، توليد گروهي، چند مهارتي ، نقد فورديسم) ***3 ...
***5 مقدمه تقاضاي مداوم براي سبزي هاي تازه و فراورده ها در بازار هاي کشور نشان دهنده عظيم بودن نقش اقتصادي صنعت توليد سبزي وسهم آن در بر آورد کردن عمده رژيم هاي غذايي است متخصصين علم تغذيه معتقدندکه مصرف سبزي وميوه به صورت تازه يافراورده اي ازبروزناراحتيهاي ناشي ازفقرغذايي جلو گيري مي کند.خوشبختانه مصرف سبزي و ميوه به صورت تازه در ايران بسيار رايج است. ...
دوره کارداني رشته مکانيک خودرو ***10 پيشگفتار: کارآفريني: واژه کارآفريني از کلمه فرانسوي Entreprender به معناي "متعهدشدن" نشأت گرفته است. بنابراين تعريف واژنامه دانشگاهي و بستر: کارآفريني کسي است که متعهد ميشود مخاطرههاي يک فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره و تقبل کند. اقتصاددانان نخستين کساني بودند که در نظريههاي اقتصادي خود به تشريح کارآفرين و کارآفريني پرداختند. ژوزف ...
***3 فرآيند مديريت کلان دارودر توليد داروهاي جديد lاثربخشي و ايمني *** ارزيابي باليني داروها ارزيابي شيميائي lکنترل ريز مواد شيميائي بکار رفته در فرآيند توليد دارو سازمان بهداشت جهاني آمادگي همکاري فني و مشاوره اي خود را اعلام کرده است ***4 فرآيند مديريت کلان دارودر توليد داروهاي جديد کنترل GMP کنترل شديد بعد از ورود به بازار برقراري يک نظام سازمان يافته سلامت nثبت عوارض ، ...
***3 مقدمه : سفرنامهها گرچه از منابع جغرافيايي محسوب ميشوند، اما حامل اطلاعات تاريخي درخصوص جوامع بشري هستند. براي سفرنامهها گذشته از ارزش تاريخي، بهعنوان آثاري که منشأ يا دست کم تسريع کننده تحولات اجتماعي و فرهنگي شدهاند، نيز نقش قائل هستند. به آساني ميتوان تصور کرد که اگر فناوري حمل و نقل، مسافرت را سهل و ساده نکرده بود؛ و فناوري ارتباطات، بهويژه سينما و تلويزيون، ...
***2 مرحله توسعه سرعت تغيير طول عمر نياز نهاده اصلي ستاده اصلي سمبل سازنده فعاليتها ساختار فعاليت گسترده جغرافيايي فکري فيزيکي فعاليت مرحله ابتدايي خيلي کم نامعلوم اندک جانوران گياهان وگوشت شکارچي خيلي کم خيلي زياد دهکده مرحله کشاورزي کم 30000 کم زمين محصولات کشاورزي فئودال کم ...
***2 •انواع حافظه •RAM •· ROM •· Cache •· Dynamic RAM •· Static RAM •· Flash Memory •· Virtual Memory •· Video Memory •· BIOS ***3 استفاده از حافظه صرفا" محدود به کامپيوتر هاي شخصي نبوده و در دستگاههاي متفاوتي نظير : تلفن هاي سلولي، PDA ، راديوهاي اتومبيل ، VCR ، تلويزيون و ... نيز در ابعاد وسيعي از آنها استفاده مي شود.هر يک از دستگاه هاي فوق مدل هاي متفاوت ...
***2 فصل 1: حل مسئله و سيستم هاي اطلاعاتي ***4 زماني که اصطلاح مسئله را به کار مي بريم شرايط يا اتفاقاتي را در نظر داريم که به نوعي به سازمان خسارت زده يا آن را تهديد مي کند و نيز شرايط يا اتفاقاتي مورد نظر است که به نوعي در بهبود سازمان موثر بوده يا فرصت بهبود را براي سازمان فراهم مياورد. کامپيوتر را مي توان در هر دو مسئله به کار برد. مسئله مي تواند خوب يا بد باشد. مسئله گشايي ...
***1 عوامل موفقيت کارآفريني عوامل موفقيت کارآفريني (فردي) چيست ؟ پاسخ : دسته اول : عوامل شخصي الف : خود شناسي و خودباوري ب : نوانديشي و نوگرايي ذهني ج : اعتقاد به کسب مهارت و قابليت بيشتر و برتر د : شناخت کامل از عوامل محيط اطراف خود ه : شناخت ضعف ها ي خود و تقويت باورانديشي و : مشخص نمودن اهداف شخصي و تمايلات فردي ف : فراگيري آموزش و تجارب درارتبا ...
***3 nدهه 1980 سه موج موضوع کارآفريني را به جلو رانده است. موج اول: انتشار کتاب هايي در خصوص 1- زندگي کارآفرينان و تاريخچه شرکت هاي آنها 2- چگونگي ايجاد کسب و کار شخصي 3- شيوه هاي سريع پولدارشدن موج دوم: ارايه رشته هاي آموزشي کارآفريني در مقاطع تحصيلي در حوزه هاي مهندسي و بازرگاني است. موج سوم: افزايش علاقه مندي دولت به تحقيقات درزمينه بنگاه هاي کوچک با هدف تشويق و تحقيق ...
***3 کسب وکار چيست؟ به مجموعه فعاليتهايي گفته مي شود که براي ارائه محصولات يا خدمات با رويکردي مالي,تجاري وصنعتي انجام مي پذيرد. انواع کسب وکار: •کسب وکارهاي بزرگ(Business) •کسب وکارهاي کوچک ومتوسط (Small and Medium.B ) •کسب وکار اينترنتي يا مجازي:(Virtual ) E-Business توليد بدون کار خانه ***4 •کسب و کار خانگي (Home Business ) •کسب وکار روستائي(Rural Business) •کسب وکار خانوادگي ...
***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...
***4 آشنایی دانشجویان با: مفاهیم بهره وری و جایگاه آن سطوح بهره وری و جایگاه هر سطح آشنایی با مفاهیم مدیریت فراگیری بهره وری چشم انداز بهره وری فراگیر و دور بهره وری مفهوم مدیریت بهره وری کل اهداف درس ***5 اهداف درس اندازه گیری بهره وری و شاخصهای آن روشهای بهبود بهره وری بهره وری نیروی انسانی مدیریت سیستمها اصول مدیریت بهره وری فراگیر و مزایای استفاده از آن ***6 تلاش برای بهبود ...
***2 •تاريخچه برنامه ريزي استراتژيک •برنامه ريزي استراتژيک بصورت برنامه ريزي جامع و در شکل ابتداي اش در دهه 1960 آغاز شد. •هدف اوليه و اصلي از اجراي برنامه ريزي استراتژيک کنترل کل سازمان بود. ***3 برنامه ريزي استراتژيک با نگرش بر تحقيق، توسعه و بازاريابي در اين نظريه زيربناي تشکيل بنگاه اقتصادي و موجوديت آن ورود نوآوري و ابتکارات به جهان تجارت است. تکنولوژي و محصول جديد پاسخگويي ...
***3 مديريت دانش – معرفي اگر ميدانستيم که چه چيزهايي را نمي دانيم ، موفقيتي صد چندان داشتيم . دانش مي داندکه چه چيزهايي را نمي داند . کسي خردمند و بابصيرت است که مطالب مفيدي را بداند نه مطالب زيادي را . فناوري با تغييري که در منطق رقابت بوجود مي آورد يگر نمي تواند بعنوان منبعي پايدار براي رسيدن به ميت رقابتي مطرح باشد . دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است ...
***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...
***2 تعريف صادرات : صادرات در لغت به معناي انتقال کالا يا ارسال کالا از جائي به جاي ديگر است . جابجايي در داخل کشور و يا از داخل به خارج هر دو مشمول اين تعريف است . 2- تعريف گمرکي : کالايي است که به منظور فروش يا مصرف در کشورهاي خارج ، به خارج از قلمرو سياسي ايران فرستاده مي شود ***3 •فرش ايران -فرش ايران عمري بر درازاي تاريخ ،هنر و فرهنگ ايران دارد . -قديمي ترين فرش ايران و ...
***2 uطرح درس در اين درس، ضمن تبيين کليه فصول کتاب مورد نظر، توضيحات لازم در خصوص هر مطلب ارائه شده است. بمنظور اثر بخشي بيشتر در تفهيم مطالب، از نمودارها و فرمولهاي مرتبط استفاده شايسته به عمل آمده است. بعضا از ارائه برخي مطالب که در متن کتاب حاضر موجود نيست ولي در يادگيري مباحث موثر و کارساز ميباشد، دريغ نشده است. ترتيب مطالب و مباحث ارائه شده دقيقا منطبق بر منبع درس ميباشد ...
***2 قيمت گذاري را چگونه انجام خواهيد داد ؟ قيمت گذاري هنوز يک هنر است ***3 قيمت عبارت است از ارزشي که مشتريان احتمالا براي محصول يا خدماتي قائل مي شوند ***4 قيمت گذاري بر اساس هزينه ها قيمت گذاري بر اساس ارزش کالا ***5 تمام عناصر آميخته بازاريابي بايد براي حمايت از استراتژي کلي هماهنگ شوند و اين امر شامل قيمت نيز مي شود قيمت و محصول 2- قيمت و ترفيع 3- قيمت و توزيع ***6 قيمت گذا ...
***2 امکانات سايت بطور کلي سايت براي دريافت کتابها برنامه ريزي شده است همچنين امکان قرار دادن فايل را براي کاربران فراهم نموده است که براي اين کار بازديد کنندگان بايد عضو سايت باشند ***3 پروژه داراي 21 صفحه بوده که در آن از کدهاي HTML و زبان برنامه نويسي Asp.net همچنين کدهاي VB.net استفاده شده است.Asp.net و Vb.net جزء جديد ترين زبانهاي برنامه نويسي بوده که از طرف شرکت مايکروسافت ...
***2 مفهوم تنظيم تنظيم (مقررات تنظيمي) مبين شرايطي است که طي آن دولت کنترلهايي را بر فعاليت اشخاص و بنگاهها وضع مينمايد. در حقيقت، اين «انحراف از شرايط رقابتي» است که اعمال تنظيمات را القا ميکند. ***5 ديدگاه مکاتب ارتباط اقتصاد با سياست، جامعهشناسي، ... و ضرورت وجود يک دست تنظيم کننده در کنار ساير نهادها نهادگرايان ناتواني سيستم بازار در تخصيص بهينه منابع و نياز به وجود دولت ...
***6 فصل اول: مفاهیم شبکههای کامپیوتری هدفهای آموزشی : •مفهوم شبکه و کاربردهای آن • سختافزار شبکه • انواع سوئیچینگ • طراحی شبکه و اصول لایهبندی • مدل هفتلایهای OSI از سازمان استاندارد جهانی • مدل چهارلایهای TCP/IP ***7 شبکههای کامپیوتری مجموعهای از کامپیوترهای مستقل است که به نحوی با یکدیگر اطلاعات و داده مبادله مینمایند. استقلال کامپیوترها کارکردن هر ماشین به تنهایی در ...
***3 تبیین وضع موجود -فرصتها برخورداری از تمدن و فرهنگی غنی با وحدت جوامع و اقوام گوناگون،یکپارچگی سرزمین و پیشنیه تاریخی طولانی که سهم شایان توجهی در تعمیق و گسترش میراث فرهنگی،علمی و فکری بشر داشته است. موقعیت استثنایی و برتر جغرافیایی و ژئواکونومیک و ژئواستراتژیک برخورداری از سرمایه های انسانی،اجتماعی،پژوهشی و فناوری گسترده برخوردای از ظرفیتهای انسانی از جمله جمعیت ...
***2 در عصری که هم از اساتید مدیریت تمجید میشود و هم انتقاد، به نظر میرسد مایکل پورتر یکی از معدود کسانی است که هم توانسته خود را به اثبات برساند و هم این که در جهان کسب و کار تقریباً بدون انتقاد باقی بماند. پورتر، از زمان چاپ نخستین کتاب به نام استراتژی رقابتی در سال 1980، به یکی از بزرگترین متفکران استراتژیک تبدیل شد. مایکل پورتر (MICHAEL E. PORTER) در سال ۱۹۴۷ در آمریکا به ...
***3 •مقدمه •ایران کشوری است که سیم کشی ارتباطی گسترده ای دارد . ایران دارای پنج میلیون استفاده کننده از اینترنت است و انتظار میرود که تعداد آنان تا سال 2009 به 20 میلیون نفر برسد. بنابراین این تکنولوژی جدید می تواند زمینه ای بسیار مناسب برای کارآفرینی باشد.یکی از شغلهای معروف در این رابطه تاسیس یک کافی نت می باشد.البته در ایران به دلیل بازاریابی و جذب مشتری در کافی نت ها اعمال ...
***4 •مقدمه: اثر انگشت به عنوان یک روش صحیح در تشخیص هویت قدمت زیادی دارد. منحصر به فرد بودن اثر انگشت از قرن 16 م کشف شده است. تطبیق اثر انگشت به صورت الکترونیکی به دو روش انجام میگیرد: 1) روش Minutiae : که در این روش از مقایسه پایان های مرز بندی شده و دو شاخه روی انگشت استفاده می شود. 2) در این روش ابتدا تصویر تقویت شده و خرابی های آن حذف می شود و سپس به مقایسه و بررسی این ...
***3 مقدمه : به طور کلی کنترل موتور مهمترین وظیفه ی سیستم کامپیوتری موجود در خودرو است. از این رو واحد کنترل موتور یا ECU قدرتمندترین کامپیوتر موجود در خودرو است. (لازم به ذکر است که واژه ی "کامپیوتر"ی که در اینجا از آن استفاده می کنیم به معنای آن کامپیوتری که الان شما از آن این مطالب را می خوانید نیست بلکه از این کامپیوتر ها در فرهنگ الکترونیک به Embedded System یا سیستم های ...
***2 مقدمه امروزه با گسترش سیستم های پایگاهی و حجم بالای داده ها ی ذخیره شده در این سیستم ها ، نیاز به ابزاری است تا بتوان داده های ذخیره شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد . با استفاده ار پرسش های ساده در SQL و ابزارهای گوناگون گزارش گیری معمولی ، می توان اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتیجه گیری در مورد داده ها و ...
***2 حافظه حافظه سیستم، مکانی است که در آنجا کامپیوتر برنامههای جاری و دادههای مورد استفاده را نگهداری مینماید و به دلیل قدرتمند شدن دائمی نرمافزارها، حافظه سیستم با گامهای پرشتاب، رو به افزایش است. ذخیره و بازیابی دادهها از یک بلوک بزرگ حافظه زمان بسیار بیشتری را نسبت به یک بلوک کوچک میطلبد. با یک حجم وسیعی از فضای حافظه اصلی بسیار زیاد میباشد و این امر، منجر به ایجاد ...
***1 رهبران تجارت بین المللی خیلی بیشتر از قبل درک کرده اند که باید دسته به اقدام قطعی در جهت نگهداری موقعیت خود بعنوان یک عرضه کننده کالا وخدمات (سرویس)در جهان بزنید. تعداد زیادی از شرکتها (سازمانها) درتغییر وریه به مدیریت و فرآیندهای کار خود به نفع آنهایی که بیشتر در برآورد نیازها وانتظارات مشتری موثرند اقدام کردند این درس بزرگ ودراثر عدم رهبریت اقتصادی از دسته رفته ممالک ...
***1 nنوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است . nایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003. nCRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با ...
***2 oجهت ایجاد و انجام مدیریت بر امور بازرگانی در قدم نخست اشاره به دو نکته حائز اهمیت است: ◄ روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. ◄ پیاده سازی و مدیریت استراتژیک در چارچوب روشهای بکار گرفته شده. ***3 روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. -مشخص کردن هدف: چرا اقدام به انجام این کار می کنید و چگونه آنرا انجام خواهید داد؟ -استفاده از فرمول هدف گذاری هفت ...
***22 lارائه 14 اصل برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت lایجاد و انتشار اهداف و مقاصد برای سازمان . l2- بکارگیری فلسفه جدید . l3- درک هدف بازرسی . l4- پایان دادن به پاداشهای بازاریابی صرفا بر اساس قیمت l5- بهبود مستمر و مداوم سیستم . ***23 lارائه 14 اصل برای استقرار سیستم مدیریت کیفیت lنهادینه کردن آموزش . l7- تحلیل برقراری رهبری . . بر طرف ترس و ایجاد اعتماد و فضای نوآوری 8- l9- ...
***2 oحافظه حافظه سیستم، مکانی است که در آنجا کامپیوتر برنامههای جاری و دادههای مورد استفاده را نگهداری مینماید و به دلیل قدرتمند شدن دائمی نرمافزارها، حافظه سیستم با گامهای پرشتاب، رو به افزایش است. ذخیره و بازیابی دادهها از یک بلوک بزرگ حافظه زمان بسیار بیشتری را نسبت به یک بلوک کوچک میطلبد. با یک حجم وسیعی از فضای حافظه اصلی بسیار زیاد میباشد و این امر، منجر به ایجاد ...
***4 سخن آغازین •گابریل نوده: دانش بر دو نوع است: •1. دانشی که می دانیم (محفوظات)، • 2. دانشی که چگونه دانش را بیابیم (به دست آوریم)؛ • شعار قرن بیست و یکم: Learning to Learn (یاد بگیریم که چگونه یاد بگیریم)؛ • سواد اطلاعاتی (Information Literacy): ***9 فراداده برای نگهداری اشیای دیجیتالی (PREMIS) lاین طرح فرادادهای که مبتنی بر XML میباشد، به منظور ثبت فرادادههای مربوط به ...
***2 معرفی ACS بخش انتشارات ACS سعی دارد تا برای اعضا انجمن علمی جهانی یک مجموعه جامع را با کیفیت بالا در ارتباط با شیمی و علوم مرتبط ارائه دهد.در حال حاضر بیش از 30 مجله و نشریه ویرایش شده توسط این ناشر به صورت تمام متن(fulltext) ارائه می شود . سالانه در حدود 140000 صفحه تحقیقاتی هم به صورت نسخه های چاپی و هم به صورت صفحات وبی منتشر می شوند و به همراه این مقدار 90000 صفحه ...
***2 هدف کلی: آشنا نمودن دانشجویان با انواع منابع شیمی وروش علمی استفاده از آنها عناوین مطالب درس: بخش اول معرفی دائر المعا رفها ، دستنامه ها فرهنگها وروش علمی استفاده از آنها بخش دوم معر فی چکیده نامه های شیمی ،نمایه نامه هاوراهنماهای آنها ، روش استفاده از نمایه نامه ها چکیده نا مه های شیمی برای جستجوی چکیده های موردنظر روش دستیابی به متون اصلی با استفاده از چکیده ها ***3 اهمیت ...
***3 شرکتها جهت دستیابی به یک بازار گسترده فروش و منابع مالی جدید سرمایه در نقاط مختلف وبا حتی خارج از کشور اقدام به ایجاد شعبی می نماید . ***4 شعبه : واحد تجاری یا بازرگانی است که دور از مرکز با اداره مرکزی قرار دارد وطبق دستورالعمل های صادره از سوی اداره مرکزی نسبت به انجام عملیات تجاری اقدام می نماید. ***5 شعبه کلیه وجوه دریافتی خود را به یک بانک شعبه واریز می نماید و در ...
***2 •بهره وری •در «واژه نامه بهره وری»که از انتشارات داخلی سازمان ملی بهره وری ایران است ، بهره وری را بدین گونه تبیین نمودهاست: •«بهره وری به حداکثر رساندن استفاده از منابع، نیروی انسانی، تسهیلات و غیره به طریقه عملی، کاهش هزینه های تولید، گسترش بازارها، افزایش اشتغال و کوشش برای افزایش دستمزدهای واقعی و بهبود استانداردهای زندگی است، آنگونه که به نفع کارگران، مدیریت و جامعه ...
***5 •همگرایی فناوری ها •فناوریهای پردازش اطلاعات، ثبت اطلاعات، جمع آوری اطلاعات، انتقال اطلاعات •همگرایی رسانه ها، محیط چند رسانه ای –دهه 90میلادی – اینترنت –دهه جاری - تلفن همراه –آینده ترکیب اینترنت و تلفن همراه •مصادیقی از همگرایی –تلفن –دوربین عکاسی و فیلم برداری –رادیو و تلویزیون –ضبط و پخش صدا و تصویر –ساعت –تقویم –سیستم تنظیم برنامه (منشی) –ماشین حساب –کارت عابر بانک ...
***2 جهت ایجاد و انجام مدیریت بر امور بازرگانی در قدم نخست اشاره به دو نکته حائز اهمیت است: روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. پیاده سازی و مدیریت استراتژیک در چارچوب روشهای بکار گرفته شده. ***3 روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. -مشخص کردن هدف: چرا اقدام به انجام این کار می کنید و چگونه آنرا انجام خواهید داد؟ -استفاده از فرمول هدف گذاری هفت پله ای ...
***2 چکیده با توجه به اهمیت برج های خنک کن به عنوان چاه حرارتی در سیستم های برودتی و فضای اشغال شده توسط آنها ،سعی شده است که با طراحی یک نوع پکینگ فشرده ،از حجم برج خنک کن ها ،به خصوص در مناطق مسکونی کاسته شود. مقاله حاضر نتیجه یک تحقیق تجربی است در مورد یک سیستم کامپوزیت که می توان آن را به عنوان پکینگ،در برج های خنک کن استفاده کرد. این پکینگ در یک برج خنک کن آزمایشگاهی که به ...
***2 در هزاره سوم همگام با تغییرات سریع در تکنولوژی خصوصاً تکنولوژیهای اطلاعاتی و ارتباطی بازارها نیز تغییر میکرده اند. امروزه سازمانها در دورافتادهترین کشورهای افریقایی نیز از روند فراگیر تجارت جهانی در امان نیستند و اگر نتوانند وارد بازارهای جهانی شوند و با سازمانهای بینالمللی رقابت کنند، در منطقه خود نیز از رقبای جهانی مصون نیستند. فشار رقابت جهانی و دسترسی مشتریان به ...
***2 •TCP/IP ، یکی از مهمترین پروتکل های استفاده شده در شبکه های کامپیوتری است . اینترنت بعنوان بزرگترین شبکه موجود ، از پروتکل فوق بمنظور ارتباط دستگاه های متفاوت استفاده می نماید. پروتکل ، مجموعه قوانین لازم بمنظور قانونمند نمودن نحوه ارتباطات در شبکه های کامپیوتری است .در مجموعه مقالاتی که ارائه خواهد شد به بررسی این پروتکل خواهیم پرداخت . در این بخش مواردی همچون : فرآیند ...
***5 ?مقدمه ای بر کامپیوتر کامپیوتر ابزاری است که محاسبات را با سرعتی بالا و دقتی زیاد انجام می دهد. برای انجام کارهای مفید با کامپیوتر باید برنامه ای برای آن نوشته شود. برنامه به مجموعه دستور العمل ها گفته می شود که کار خاصی را انجام می دهند. برنامه معمولاَ تحت یک زبان برنامه سازی مثل پاسکال انجام می شود ***6 ?کامپیوترهای الکترونیکی قدیمی و فعلی در کامپیوتر های اولیه از لامپ ...
***4 زمانی که اصطلاح مسئله را به کار می بریم شرایط یا اتفاقاتی را در نظر داریم که به نوعی به سازمان خسارت زده یا آن را تهدید می کند و نیز شرایط یا اتفاقاتی مورد نظر است که به نوعی در بهبود سازمان موثر بوده یا فرصت بهبود را برای سازمان فراهم میاورد. کامپیوتر را می توان در هر دو مسئله به کار برد. مسئله می تواند خوب یا بد باشد. مسئله گشایی کار پاسخگویی موفقیت امیز به هر دو نشانه ...
***3 اهداف کلی این درس •دانشجو پس از مطالعه این درس باید بتواند اصول و مبانی اولیه نرم افزار و سخت افزار را بشناسد مفهوم زبان های برنامه نویسی را بداند مفاهیم اولیه برنامه نویسی ساخت یافته را بداند بتواند دستورات زبان پاسکال را در برنامه بکار ببرد از توابع و روال های استاندارد زبان پاسکال استفاده نماید از توابع ، روال ها و فایل ها در برنامه استفاده کند با استفاده از قابلیت های ...
***5 تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه سازمانهای خارجی üتعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه Clarke : هر نوع مبادله اطلاعات مربوط با امور تجاری از طریق ابزار الکترونیکی ، حتی تلفن و فاکس üتعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه اتحادیه اروپا : هر شکلی از مبادله تجاری که در آن طرفین ذینفع به جای تبادلات فیزیکی یا تماس مستقیم فیزیکی ، به صورت الکترونیکی تعامل کنند ****6 از دیدگاه صاحب نظران کشور ...
***2 موجودی کالا: اقلامی از دارایی مشهود متعلّق به یک موسسه انواع موجودی کالا مواد اولیه 2- کالای در جریان ساخت 3- محصول 4- ابزارآلات و قطعات 5- ضایعات روش های محاسبه قیمت تمام شده تعیین قیمت تمام شده واحد مشخص کالا محاسبه میانگین FIFO LIFO اقل قیمت روز یا قیمت تمام شده ***3 1-غیر واقعی بودن و عدم تطبیق آن با قیمت موجودی کالا در بازار روز 2- غیر منطقی بودن آن به مناسبت آنکه در ...
***12 پیشگفتار: کارآفرینی: واژه کارآفرینی از کلمه فرانسوی Entreprender به معنای "متعهدشدن" نشأت گرفته است. بنابراین تعریف واژنامه دانشگاهی و بستر: کارآفرینی کسی است که متعهد میشود مخاطرههای یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی، اداره و تقبل کند. اقتصاددانان نخستین کسانی بودند که در نظریههای اقتصادی خود به تشریح کارآفرین و کارآفرینی پرداختند. ژوزف شومپیتر کارآفرین را نیروی محرکه ...
***11 مشخص کنید ایده شما چیست؟ آیا فکر این کسب و کار، عملی است ؟ ایده کسب وکار دقیقا آن چیزی است که می خواهید انجام دهید . در این قسمت، خواننده باید دقیقا بفهمد که ایده کسب و کار شما چیست؟ شکل کسب و کار نوع کسب و کار نوع محصولات یا خدمات جنبه های منحصر به فرد و خصوصیات ویژه ***12 با پاسخ به سؤالات زیر، توجیه اقتصادی و اجرایی برای ایده خود خواهید داشت: •ایده شما چه نیازی را ...
***2 همیشه افرادى هستند که با علاقهى زیادى از ایدههایشان صحبت به میان مىآورند؛ از کارهایى که تا به حال انجام دادهاند و از کارهاى بزرگى که مىخواهند به راه اندازند، مىگویند. بعضى از این افراد همیشه در افکارشان سردرگم هستند. اینگونه افراد رؤیاها و ایدههاشان را مرتب نمىکنند و خیلى وقتها پیش مىآید که حرف قبلى خودشان را تغییر مىدهند؛ یا جور دیگرى آن را بیان مىکنند، یا ...
***4 چارچوب تجارت الکترونیک از سه سطح عالی تشکیل شده است: زیرساختار: سختافزار، نرمافزار، پایگاههای دادهای و ارتباطاتی را شامل میشود که برای انجام وظیفه در قالب خدماتWWW بر روی اینترنت یا پشتیبانیEDI و سایر اشکال پیامگذاری و پیامگیری بر روی اینترنت یا سایر شبکههای ایجاد ارزشافزوده (4) بهکار میروند. 2 - خدمات: پیامگذاری و پیامگیری و ...
***3 uآشنایی با مهمترین مفاهیم اقتصادی نظیر هزینه فرصت، کمیابی، منحنی امکانات تولید، نظامهای مختلف اقتصادی، عرضه، تقاضا، تولید، رفتار مصرف کننده و مطلوبیت، کشش، بازارهای مختلف و ... و بررسی ابعاد و جوانب گوناگون مسائل مطروحه فوق در زمره مهمترین اهداف این درس میباشند. ***4 درس اقتصاد خرد بعنوان نخستین درس در سلسله دروس اقتصادی رشته مدیریت بوده و چون بسیاری از مفاهیم بنیادی که در ...