دانلود قالب پاورپوینت با موضوع بازار جهانی.ppt

تعداد 100 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد بازار جهانی با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات می‌باشد.

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: علوم تغذیه

***3 ای مومنان :غذاهای پاکیزه ای که خدا بر شما حلال کرده است حرام نکنید و از حدود (احکام خدا) تجاوز ننماییدزیرا خداوند متجاوزان را دوست ندارد. از نعمتهای حلال و پاکیزه ای که خدا به شما روزی داده است بخورید و از مخالفت خدایی که به او ایمان دارید بپرهیزید از آنچه خدا روزی شما قرار داده است ،حلال و پاکیزه بخورید. یکی از شاخص های اساسی تو سعه در دنیای امروز افزایش متوسط عمر یا امید ...

تعداد صفحه: ۶۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مرحله توسعه سرعت تغيير طول عمر نياز نهاده اصلي ستاده اصلي سمبل سازنده فعاليتها ساختار فعاليت گسترده جغرافيايي فکري فيزيکي فعاليت مرحله ابتدايي خيلي کم نامعلوم اندک جانوران گياهان وگوشت شکارچي خيلي کم خيلي زياد دهکده مرحله کشاورزي کم 30000 کم زمين محصولات کشاورزي فئودال کم ...

تعداد صفحه: ۲۹۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 هدف کلي هدف کلي اين فصل،‌ آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بين‌المللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو کمک مي‌کند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بين‌المللي باشد. اين هدف از طريق تهيه‌کردن اطلاعات در مورد اينکه چه اتفاقي در بازار بين‌المللي مي‌افتد و با کمک آن‌ها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام مي‌رسد. ***5 هدف‌هاي رفتاري شما ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nمقدمه روند تجارت طي سال هاي آينده تغيير خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادي کشورهاي عضو سازمان همکاري هاي اقتصادي (OECD) طي 20 سال آينده حدود 3% و نرخ رشد اقتصادي در کشورهاي در حال توسعه در اين دوره به حدود 5/7 % خواهد رسيد. در اين دوره سهم کشورهاي در حال توسعه از توليد جهاني از حدود 6/1 به حدود 3/1 خواهد رسيد. در نتيجه، قدرت و تأثير گذاري اقتصادي ازکشورهاي صنعتي مثل ژاپن، آمريکا و ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه vشاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فن آوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشا اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند. بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 ‌ ‌چارچوب‌ تجارت‌ الکترونيک‌ از سه‌ سطح‌ عالي‌ تشکيل‌ شده‌ است: زيرساختار: سخت‌افزار، نرم‌افزار، پايگاه هاي‌ داده‌ اي‌ و ارتباطاتي‌ را شامل‌ مي‌شود که‌ براي‌ انجام‌ وظيفه‌ در قالب‌ خدمات‌WWW بر روي‌ اينترنت‌ يا پشتيباني‌EDI و ساير اشکال‌ پيام‌گذاري‌ و پيام‌گيري‌ بر روي‌ اينترنت‌ يا ساير شبکه‌هاي‌ ايجاد ارزش‌افزوده‌ (4) به‌کار مي‌روند. 2 - خدمات: پيام‌گذاري‌ و پيام‌گيري‌ و ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 موضوعات عمومي در جامعه شناسي کار و بيکاري صعود و افول جامعه شناسي کار: مسائل انقلاب صنعتي، در مقابل مسائل جهاني شدن معناي کار، ماهيت بازارهاي اقتصادي : ساخت بازار کار و مقايسه آن با ساير بازارها روندها در نظام اشتغال تقسيم کار و وابستگي اقتصادي (نظام هاي توليدي تيلوريسم و فورديسم) تغييرات در کار (ظهور پست فورديسم، توليد منعطف، توليد گروهي، چند مهارتي ، نقد فورديسم) ***3 ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: دانشگاهی

***4 صورت مسأله: ايجاد يک ميليون فرصت شغلي در سال از طريق ايجاد يکصد هزار کسب و کار در سال - افزايش ظرفيتهاي کسب و کارهاي موجود - اتمام پروژه هاي نيمه تمام - ايجاد کسب و کار هاي جديد ***5 پيش نياز اشتغال توسعه کارآفريني پيش نياز کارآفريني توسعه انواع کسب وکار پيش نيازکسب و کار برقراري محيط مناسب و فضاي کسب و کار پيش نياز محيط کسب و کار ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***4 مقدمه در راستاي اجراي برنامه چهارم توسعه و سياستهاي دولت خدمتگذار و وزارت متبوع، مطالعه، طراحي و راه اندازي سرويس پست لجستيک به عنوان يکي از پروژه هاي 11 گانه طرح ايجاد، توسعه و ساماندهي خدمات پستي به تائيد سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور رسيده و ابلاغ گرديده است. براساس برنامه ابلاغي سال 84 به منظور مطالعه و راه اندازي سرويس درنظر گرفته شده است. ليکن عملاً از آذر ماه سال ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: مدیریت

***3 مديريت به فرايند انجام فعاليت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط ديگر افراد اشاره مي کند. اين فرايند، وظايف يا فعاليت هاي برنامه ريزي، سازماندهي، رهبري و کنترل را دربر مي گيرد. مفهوم مديريت ***4 •مديريت تغيير و نوآوري شرکت‌هاي بزرگ، تجارتخانه‌هاي کوچک، دانشگاه‌ها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستان‌ها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه ...

تعداد صفحه: ۳۱ دسته بندی: دانشگاهی

***2 nتاریخچه مدرسه باهاوس باهاوس (به معنای خانه ی معماری)نام یک مدرسه معماری و هنرهای کاربردی در آلمان بود که از سال 1919 تا 1933 به پرورش هنرمندان پرداخت و نقش مهمی در برقراری پیوند میان طرح و فن ایفا کرد. مکتب باهاوس توسط والتر گروپیوس تاسیس شده است. اسم bauhaus از کلمات آلمانی “tobuild” (برای ساختن) و” house“ (خانه ) ریشه گرفته شده است .علیرغم اسمش و حقیقت اینکه موسس آن یک ...

تعداد صفحه: ۴۴ دسته بندی: دانشگاهی

***3 فرآيند مديريت کلان دارودر توليد داروهاي جديد lاثربخشي و ايمني *** ارزيابي باليني داروها ارزيابي شيميائي lکنترل ريز مواد شيميائي بکار رفته در فرآيند توليد دارو سازمان بهداشت جهاني آمادگي همکاري فني و مشاوره اي خود را اعلام کرده است ***4 فرآيند مديريت کلان دارودر توليد داروهاي جديد کنترل GMP کنترل شديد بعد از ورود به بازار برقراري يک نظام سازمان يافته سلامت nثبت عوارض ، ...

تعداد صفحه: ۱۵۱ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •پيش گفتار هر محصول ويژگيها و مشخصات خاصي دارد که بيش از هر گونه بررسي فني مالي و اقتصادي طرح لازم است اين خصوصيات به درستي شناخته شوند شناخت صحيح مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون ترديد راهنماي مناسبي جهت تصميم گيريهاي لازم در انتخاب روش و عمليات توليد و محاسبات بعدي مورد نياز خواهد بود در اين ارتباط يکي از مؤثرترين روشهاي قابل استفاده، به کارگيري استانداردهاي مدرن ملي و ...

تعداد صفحه: ۱۰۶ دسته بندی: دانشگاهی

***4 (مهارتهاي کارآفرينانه) انقلاب کارآفريني (مهارتهاي دانش محور) جامعه صنعتي به جامعه اطلاعاتي (مهارتهاي کسب و کار) اقتصاد ملي به اقتصاد جهاني 2- کسب و کارگرا بودن 1- همگام بودن با تغييرات جهاني 4- مديريت استراتژيک 3- بازارگرا بودن 5- دانايي – مديريت دانش 6- نوآوري 7- رشد هفت اصل موفقيت کارآفريني ***5 تعاريف کارآفرين واژه کارآفرين : از کلمه فرانسوي Entreprendre به معناي متعهد ...

تعداد صفحه: ۱۸۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 • اهداف اصلي کار آفرينان ايجاد کسب و کار نو آوري در محصول، فرايند،بازار و صنعت اشتغال زايي ، رشد و توسعه ***3 مجموعه از شناختهاي فردي که درقالب برنامه و هدايت به منظور تبديل فرصتها به ارزشها که بدنبال آن منافع فردي ، جمعي و اجتماعي را به همراه داشته باشد. •** هنر يافتن روشها صحيح و اجراء بموقع تبديل منابع “به ارزش” که با ضمانت رشد و انعطاف پذيري درسناريوهاي مختلف اقتصادي و ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***2 موضوعات عمومي در جامعه شناسي کار و بيکاري صعود و افول جامعه شناسي کار: مسائل انقلاب صنعتي، در مقابل مسائل جهاني شدن معناي کار، ماهيت بازارهاي اقتصادي : ساخت بازار کار و مقايسه آن با ساير بازارها روندها در نظام اشتغال تقسيم کار و وابستگي اقتصادي (نظام هاي توليدي تيلوريسم و فورديسم) تغييرات در کار (ظهور پست فورديسم، توليد منعطف، توليد گروهي، چند مهارتي ، نقد فورديسم) ***3 ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: دانشگاهی

***4 صورت مسأله: ايجاد يک ميليون فرصت شغلي در سال از طريق ايجاد يکصد هزار کسب و کار در سال افزايش ظرفيتهاي کسب و کارهاي موجود - اتمام پروژه هاي نيمه تمام - ايجاد کسب و کارهاي جديد ***5 نياز اشتغال توسعه کارآفريني پيش نياز کارآفريني توسعه انواع کسب وکار پيش نيازکسب و کار برقراري محيط مناسب و فضاي کسب و کار پيش نياز محيط کسب و کار ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...

تعداد صفحه: ۳۱۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •جايگاه درس •درس حسابداري پيشرفته 2در نيمسال هفتم وبعداز گذراندن درس حسابداري پيشرفته يک بايد خوانده شود ***3 •هدف کلي •هدف اصلي ا ز گذراندن درس حسابداري پيشرفته 2 آ شنا شدن دانشجويان حسابداري با نحوه تلفيق حسابهاي شرکت اصلي وشرکتهاي فرعي ميباشد ***4 •اهداف رفتاري •بعد از گذراندن درس حسابداري پيشرفته 2 بايد بتوانيد کليه ثبت هاي حذفي در تلفيق حسابهاي شرکت اصلي وشرکت •هاي ...

تعداد صفحه: ۲۰۱ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •فن آوری اطلاعات چیست ؟ •فن آوری اطلاعات ( IT ) ، تمامی مفاهیم سخت افزاری و نرم افزاری، که مربوط به ایجاد، ذخیره، توزیع و نمایش اطلاعات دیجیتالی است را در بر می گیرد و دارای ویژگیهای زیر میباشد: • IT بسیاری از عملیات جاری وبرنامه های دراز مدت ( استراتژی ) را تحت تأثیر قرار دهد •IT نیروی انبوه بالقوه ای برای سودبخشی دارد درحالیکه در تکنولوژی های دیگر درصد سودبخشی بسیار کمتر ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 nاهداف مطالعه v1- بررسي بازارهاي سرمايه بين المللي با هدف شناخت روند بازدهي و جريانات سرمايه در جهان vمعرفي و شناخت پذيرش چندگانه شرکتهاي بورسي و ثبت در بورس‌هاي ديگر کشورها v3- بررسي دلايل ، تبعات و اثرات پذيرش هاي چند گانه v4- مطالعه علل و متغيرهاي تاثيرگذار در پذيرش در بورسهاي خارجي v5- بررسي عوامل مهم جهت حضور شرکتهاي ايراني در بورسهاي بين المللي ***4 مروري بر بازارهاي ...

تعداد صفحه: ۳۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •جایگاه درس •درس حسابداری پیشرفته 2در نیمسال هفتم وبعداز گذراندن درس حسابداری پیشرفته یک باید خوانده شود ***3 •هدف کلی •هدف اصلی ا ز گذراندن درس حسابداری پیشرفته 2 آ شنا شدن دانشجویان حسابداری با نحوه تلفیق حساب های شرکت اصلی وشرکتهای فرعی میباشد ***4 •اهداف رفتاری •بعد از گذراندن درس حسابداری پیشرفته 2 باید بتوانید کلیه ثبت های حذفی در تلفیق حسابهای شرکت اصلی وشرکت •های ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه پسته محصولی است که با شهرت بی نظیر خود ،نام سزمین ما را در اقصی نقاط دنیا بر زبانها جای می سازد. پسته میوه مطلوب و پرطرفداری است از گروه مغزها بوده،و در میان همه اقلام خشکبار به سلطان مغزها شهرت یافته است. در برخی مدارک قدیمی تر تا حدود 7000 سال قبل آثار پسته دیده شده که احتمالا قدیمی ترین میوه جهان محسوب می گردد. به رغم سابقه طولانی پسته در ایران ،پسته کاری در نیم ...

تعداد صفحه: ۱۲ دسته بندی: مدیریت

***1 رهبران تجارت بین المللی خیلی بیشتر از قبل درک کرده اند که باید دسته به اقدام قطعی در جهت نگهداری موقعیت خود بعنوان یک عرضه کننده کالا وخدمات (سرویس)در جهان بزنید. تعداد زیادی از شرکتها (سازمانها) درتغییر وریه به مدیریت و فرآیندهای کار خود به نفع آنهایی که بیشتر در برآورد نیازها وانتظارات مشتری موثرند اقدام کردند این درس بزرگ ودراثر عدم رهبریت اقتصادی از دسته رفته ممالک ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در هزاره سوم همگام با تغییرات سریع در تکنولوژی خصوصاً تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی بازارها نیز تغییر می‌کرده اند. امروزه سازمان‌ها در دورافتاده‌ترین کشورهای افریقایی نیز از روند فراگیر تجارت جهانی در امان نیستند و اگر نتوانند وارد بازارهای جهانی شوند و با سازمان‌های بین‌المللی رقابت کنند، در منطقه خود نیز از رقبای جهانی مصون نیستند. فشار رقابت جهانی و دسترسی مشتریان به ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 چکیده در این مقاله ضمن مروری بر روش‌های محاسبه این شا خص هزینه منا بع داخلی را برای صنعت سیمان بررسی می‌نمائیم. تولید سیمان در ایران از لحاظ قیمت‌های بین‌المللی عوامل تولید و سیمان و نرخ برابری ارز در شرایط حساسی قراردارد که شاخص هزینه منابع داخلی در حدود نزدیک به یک می‌باشد و لذا باید این موضوع را مد نظر قرار داد که با تغییرات کمی شرایط رقابتی سیمان ایران در بازارهای خارجی ...

تعداد صفحه: ۱۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 چکیده در این مقاله ضمن مروری بر روش‌های محاسبه این شا خص هزینه منا بع داخلی را برای صنعت سیمان بررسی می‌نمائیم. تولید سیمان در ایران از لحاظ قیمت‌های بین‌المللی عوامل تولید و سیمان و نرخ برابری ارز در شرایط حساسی قراردارد که شاخص هزینه منابع داخلی در حدود نزدیک به یک می‌باشد و لذا باید این موضوع را مد نظر قرار داد که با تغییرات کمی شرایط رقابتی سیمان ایران در بازارهای خارجی ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 ‌ ‌چارچوب‌ تجارت‌ الکترونیک‌ از سه‌ سطح‌ عالی‌ تشکیل‌ شده‌ است: زیرساختار: سخت‌افزار، نرم‌افزار، پایگاههای‌ داده‌ای‌ و ارتباطاتی‌ را شامل‌ می‌شود که‌ برای‌ انجام‌ وظیفه‌ در قالب‌ خدمات‌WWW بر روی‌ اینترنت‌ یا پشتیبانی‌EDI و سایر اشکال‌ پیام‌گذاری‌ و پیام‌گیری‌ بر روی‌ اینترنت‌ یا سایر شبکه‌های‌ ایجاد ارزش‌افزوده‌ (4) به‌کار می‌روند. 2 - خدمات: پیام‌گذاری‌ و پیام‌گیری‌ و ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***5 ویندوز ویستا سیستم عاملی است که بر روی کامپیوترهای شخصی، رومیزی، Loptop و tablet PC‌های خانگی و تجاری و مراکز رسانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از پرده‌برداریِ این سیستم عامل در ۲۲ ژوئن ۲۰۰۵، ویندوز ویستا با کدنام لانگهورن شناخته شده‌بود. توسعه آن در ۸ نوامبر ۲۰۰۶ به اتمام رسید. این سیستم برای برای تولیدکنندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتر و طرف‌های تجاری سه ماه ...

تعداد صفحه: ۲۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 فصل اول موضوع رفتار سازمانی ***2 گفتار اول : کلیات هدف کلی آشنایی وشناخت چگونگی آغاز و تکوین مدیریت رفتار سازمانی ***3 مقدمه مهمترین مسئله ای که کلیه سازمان های امروزی در آینده با آن روبرو هستند این مسئله است که : آیا می توانند به نحو اثر بخشی در بازار جهانی رقابت کنندیا نه ؟ به سخن دیگر ، آیا توان آن را دارند که در این آشفته بازار با رقابت فشرده حضوری پویا داشته باشند؟ ...

تعداد صفحه: ۱۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه بازارهاي مالي مانند بازار سهام و اوراق قرضه مکانهايي هستند که در آنها مازادهاي پس اندازکنندگان به وام گيرندگان انتقال مي يابد . پس انداز کنندگان مي توانند سهام و اوراق قرضه خريداري کنند و وام گيرندگان مي توانند از طريق انتشار سهام و اوراق قرضه منابع مالي بدست آورند . ***3 بازار پول بازار مبادله ابزارهاي مالي با سر رسيد کتر از يک سال مي باشد ، ابزار بدهي مبادله شده در ...

تعداد صفحه: ۱۱۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 همه ساله دومين چهارشنبه ماه اکتبر (ده اکتبر) به عنوان "روز جهاني کاهش اثرات بلاياي طبيعي" اعلام شده است، وبه مدت يک هفته ادامه دارد . هجدهم لغايت بيست و پنجم مهرماه سالجاري “روز جهاني کاهش اثرات بلاياي طبيعي” ***3 •جهاني کاهش اثرات بلاياي طبيعي •روز •يکي از اقدامات مهم در امر آموزش عمومي و ارتقاء سطح آگاهي مردم نسبت به خطرات ناشي از وقوع سوانح و حوادث و نحوه مقابله با ...

تعداد صفحه: ۲۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه هدف از اين مقاله بيشتر تشريح ابزار مشتقه و طراحي ابزار نوين براي بازار سرمايه است. شايان ذکر است که اين ابزارهاي مالي در بسياري از نقاط دنيا سخت مورد توجه افکار عمومي واقع شده و اميد است که در آينده نزديک بتوان از اين ابزار در بازار سرمايه ايران نيز بهره گرفت. ***4 مشتقه: گونه اي از ابزار مالي است که فقط، متخصصان فن، از چندوچون عملکرد ...

تعداد صفحه: ۲۸۰ دسته بندی: دانشگاهی

***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه مقدمه هدف از اين مقاله بيشتر تشريح ابزار مشتقه و طراحي ابزار نوين براي بازار سرمايه است. شايان ذکر است که اين ابزارهاي مالي در بسياري از نقاط دنيا سخت مورد توجه افکار عمومي واقع شده و اميد است که در آينده نزديک بتوان از اين ابزار در بازار سرمايه ايران نيز بهره گرفت ***4 •م ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •پرسش هاي اساسي در ارتباط با جهاني شدن •جهاني شدن چه تاثيري بر توسعه و پيشرفت علوم خواهد داشت؟ •سياست بين الملل چه تاثيري بر جهاني شدن خواهد داشت؟ •جهان سوم چگونه مي تواند به رشد برسد؟ •جهاني شدن چه تاثيري بر روند فنآوري در کشورهاي اسلامي دارد؟ •آيا دانشمندان جهان سوم و يا مسلمانان مي توانند با يکديگر کار کرده و به توسعه دلخواه برسند؟ •بررسي و دسته بندي مخاطرات و فرصت هاي ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مقدمه : •جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ***4 •تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی ...

تعداد صفحه: ۵۸ دسته بندی: دانشگاهی

***4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب ***11 اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از: تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر. جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید. ایجاد زمینه و روحیه ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 nمقدمه : بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از 250 میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از 30 تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد،‌ تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است . ***4 •تعیین اطلاعات مورد نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند . ***5 •تهیه اطلاعات ...

تعداد صفحه: ۲۹ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه تاریخچه ***3 تعریف تحقیقات بازار یابی « فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،‌تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد. نقش و کاربرد تحقیقات بازاریابی ***4 فعالیتهای اصلی در بازار یابی :‌ ( تجزیه و تحلیل محیط و تحقیقات بازار یابی ) ***5 آمیخته بازاریابی جزء ...

تعداد صفحه: ۱۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 •مقدمه : •جهانگردی یکی از صنابع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ***4 •تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی را ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: دانشگاهی

***1 اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ...

تعداد صفحه: ۲۶۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می‏باشد. ***5 تعریف نیاز نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می ...

تعداد صفحه: ۲۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 •پرسش های اساسی در ارتباط با جهانی شدن •جهانی شدن چه تاثیری بر توسعه و پیشرفت علوم خواهد داشت؟ •سیاست بین الملل چه تاثیری بر جهانی شدن خواهد داشت؟ •جهان سوم چگونه می تواند به رشد برسد؟ •جهانی شدن چه تاثیری بر روند فنآوری در کشورهای اسلامی دارد؟ •آیا دانشمندان جهان سوم و یا مسلمانان می توانند با یکدیگر کار کرده و به توسعه دلخواه برسند؟ •بررسی و دسته بندی مخاطرات و فرصت های ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در اکتبر سال 2001 سازمان هواشناسی جهانی1 به همراه مرکز ملی اقیانوسی و جوی2 ایالات متحده آمریکا و موسسه هواشناسی و هیدرولوژی وابسته به دریای کارائیب یک کارگاه منطقه ای را با حضور 25 متخصص از 21 کشور در رابطه با گسترش بولتن های هواشناسی کشاورزی در بارابادوس برگزار کرد و شرکت کنندگان در آن پیشنهادات خود را در ایجاد یک سایت اختصاصی هواشناسی کشاورزی بیان کردند. هدف از ایجاد این ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 بازار واژه بازار بازار به عنوان پیکره اصلی که از مرکز آغاز شده و در جهات اصلی گسترش می یابد به دو شکل زیر تقسیم می شود: کوی وراسته هایی که در دو سوی آن دکه هایی ساخته می شده و توسط سقف به هم متصل می شدند. میدان گاه هایی که به صورت محل تجمع و خرید و فروش بوده است. بازار ذاتأ پیکره ای خطی با گسترش طولی است که سلسله مراتب فضاهای شهری،گذرها،بازارچه ها و میدان ها را در بر می ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 در اکتبر سال 2001 سازمان هواشناسی جهانی1 به همراه مرکز ملی اقیانوسی و جوی2 ایالات متحده آمریکا و موسسه هواشناسی و هیدرولوژی وابسته به دریای کارائیب یک کارگاه منطقه ای را با حضور 25 متخصص از 21 کشور در رابطه با گسترش بولتن های هواشناسی کشاورزی در بارابادوس برگزار کرد و شرکت کنندگان در آن پیشنهادات خود را در ایجاد یک سایت اختصاصی هواشناسی کشاورزی بیان کردند. هدف از ایجاد این ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه وقتی قرار است نگاه گذرایی به تاریخ فوتبال بیندازیم، نمی‌توانیم از ذکر برخی مطالب بدیهی صرفنظر کنیم وگرنه چه کسی نمی‌داند این همان بازی است که میان دو گروه ‪ ۱۱نفره در زمینی مستطیل شکل انجام می‌شود. هدف بازی این است که هر تیم بکوشد توپی را وارد دروازه‌ی حریف کند. تاریخ نگاران پیشینه توپ بازی با پا را در هزاره سوم پیش از میلاد مسیح در چین سراغ دارند. در سده‌های میانه، ...

تعداد صفحه: ۲۵ دسته بندی: دانشگاهی

***2 دامنه کاربرد اين استاندارد نحوه ارزشيابي وانعکاس موجودي مواد و کالا در صورتهاي مالي را تشريح مي کند وموارد زير را در بر نمي گيرد: کار در جريان پيشرفت پيمانهاي بلند مدت ابزارهاي مالي پيچيده موجودي گله هاي دام، محصولات کشاورزي، جنگلي ومعدني در مواردي که اين اقلام در صنايع مربوط، به خالص ارزش فروش اندازه گيري مي شود. ***4 موجودي مواد وکالا به داراييهايي اطلاق مي شود که: براي ...

تعداد صفحه: ۳۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 شبکه هاي خصوصي اينترنت ايترانت ماهواره اينترنتي تلويزيون اينترنتي تلفن اينترنتي بلوتوث تلفن هاي ماهواره اي GPS-GIS ***3 تکلونوژِي انتقال اطلاعات 1- ماهواره اي 2- تلفني 3- اينترنتي راه هاي انتقال اطلاعات فيبر نوري شبکه هاي انتقال گيرنده و فرستنده زميني و هوايي ***4 تعريف ارتباطات ارسطو فيلسوف يوناني شايد اولين انديشمندي باشد که 2300 سال پيش نخستين بار درزمينه ي ارتباط سخن ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه انبارداري يک خدمت اقتصادي است و عبارت از تهيه و نگهداري کالا به منظور عرضه به موقع آن يا گسترش دادن مدت عرضه آن است به نحوي که کالا براي مدت بيشتري قابل دسترس و مصرف باشد. در اقتصاد هر کشوري انبارداري ها حلقه هايي از زنجيره توليد ، انتقال ، توزيع و مصرف به شمار رفته و نقش اتصال و واسطه را درانتقال کالا از مناطق توليد به بازارهاي مصرف وسپس توزيع محلي برعهده دارند . ...

تعداد صفحه: ۷۵ دسته بندی: دانشگاهی

***1 يک ورقه قابل معامله اي است با نرخ بهره معين که در سررسيد معين بايد پرداخت شود که به اين نوع اوراق ،قرضه مي گويند. اوراق قرضه يک بدهي بلند مدت است وقتي اوراق قرضه مي خريم طلبکار مي شويم ***2 4 موردي که در اوراق قرضه وجود دارد : 1) ارزش اسمي اوراق قرضه يعني همان مبلغي که روي ورقه قرضه نوشته شده است . 2) نرخ بهره ، نرخي است که شرکت صادر کننده در تاريخ هاي معين با نرخ معين به ...

تعداد صفحه: ۱۳ دسته بندی: دانشگاهی

***1 مرورگر وب نرم افزاري است که مي تواند اطلاعات موجود در صفحات وب را از روي اينتر نت به شما نشان دهد يک مرورگر شامل امکانات زير مي با شد الف ) جستجو، دريافت ومشاهده انواع مستندات از جمله تصوير صدا وويدئودر وب گسترده جهاني ب ) فرستادن گرفتن ومديريت پيامهاي الکترونيکي که خود مي تواند شامل فايلهاي ضميمه صدا تصويرو … باشد. از مرور گرهاي معروف مي توان NetscapeCommunicator و ...

تعداد صفحه: ۱۴ دسته بندی: روانشناسی

***2 محورهاي يادگيري يونسکو يادگيري براي دانستن يادگيري براي انجام دادن يادگيري براي بودن يادگيري براي با هم زيستن ***3 يادگيري براي دانستن در اين محور يادگيري، فرد به توسعه مهارت هاي شناختي براي استفاده از فرصت هاي يادگيري ،که در طول عمر خود به دست خواهند آورد مي پردازد. ***4 يادگيري براي انجام دادن در اين محور، فرد نه تنها به کسب مهارت هاي شغلي مي پردازد. بلکه صلاحيت هايي که ...

تعداد صفحه: ۳۵ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه فناوري اطلاعات به عنوان گفتمان غالب قرن 21 جايگاه خود رابه عنوان مهمترين عامل گذار جامعه ازعصرصنعتي به دوران اطلاعاتي مستحکم ساخته است به طوريکه تغييرات ناشي از ان درتمام نسوج زندگي انسان تاثير گذار بوده وتقريبا تمام مفاهيم ومعاملات را به طور چشمگيري تحت تاثير قرار داده است. ***4 به طورکلي عمده ترين الزامات به کارگيري سيستم هاي اموزشي نوين عبارتند از: 1-نياز به تعليم ...

تعداد صفحه: ۵۷ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه دسترسي تعداد زيادي از مردم جهان به شبکه جهاني اينترنت و گسترش ارتباطات الکترونيک بين افراد و سازمان هاي مختلف از طريق دنياي مجازي بستر مناسبي براي برقراري مراودات تجاري و اقتصادي فراهم کرده است. به طوري که با گسترش فناوري اطلاعات تمامي ابعاد زندگي بشر دچار تحولي بنيادين شده و دنياي کنوني در جريان يک دگرديسي کامل قرار گرفته است. ***3 استفاده از اين فناوري موجب توسعه ...

تعداد صفحه: ۴۸ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مقدمه دسترسي تعداد زيادي از مردم جهان به شبکه جهاني اينترنت و گسترش ارتباطات الکترونيک بين افراد و سازمان هاي مختلف از طريق دنياي مجازي بستر مناسبي براي برقراري مراودات تجاري و اقتصادي فراهم کرده است. به طوري که با گسترش فناوري اطلاعات تمامي ابعاد زندگي بشر دچار تحولي بنيادين شده و دنياي کنوني در جريان يک دگرديسي کامل قرار گرفته است. ***3 استفاده از اين فناوري موجب توسعه ...

تعداد صفحه: ۲۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 معرفي شرکت مايکروسافت n"Micro-soft" کوتاه شده کلمات (Microcomputer software) در ابتدا توسط Bill gates و Paul Allen در نيو مکزيکو سال 1975 ايجاد شد، که فعاليت آنان براي گسترش و فروش basic Interpreters براي Altair 8800 بود. سرانجام اين کمپاني توانست حکمفرماي تمام Operating سيستم ها شود. ***4 مدارک مايکرو سافت چيست ؟ دستيابي به مدارک قابل ارائه از طرف شرکت مايکروسافت بهترين ...

تعداد صفحه: ۵۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 نقاط شاخص در مجاورت سايت ?_حرم مطهر:که شريان اصلي حاشيه سايت به آنجا منتهي مي شود. ?-استاديوم تختي:که شريان درجه 2 سايت به آنجا مي رسد. ?-مجموعه خانه هاي مسکوني که در جنوب –جنوب غربي و غرب سايت قرار دارد. ?-موسسه مالي و اعتباري انصار که در کنج خيابان مطهري جنوبي 32 و بانک صادرات در حاشيه روبرو سايت و همچنين بانک سپه در کنار ايستگاه اتويوس حاشيه قرني و همچنين بانکهاي متعدد ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مشخصه هاي توليد دستي 1 - توليد محصول طبق سفارش مشتري 2 - انعطاف زياد 3 - کارگران بسيار ماهر 4 - ابزار و ماشين آلات ساده اما چند کاره 5 - حجم پايين توليد 6 - قيمت بالاي محصول 7 - تقسيم ناچيز در فعاليت ها 8 - Fitting ***4 مشخصه هاي توليد انبوه 1 – تعويض پذيري کارگر 2 – وجود نيروي غير مستقيم فراوان 3 – وجود م ...

تعداد صفحه: ۱۹ دسته بندی: دانشگاهی

کارداني نرم افزار کامپيوتر ***4 •منظور از وب چيست؟ •وب شبکه اي است متشکل از تمامي کامپيوترهاي دنيا، شبکه اي از شبکه ها. •اينترنت، وب، WWW ، web يا World Wide Web همگي يک چيزند. •تمامي کامپيوترهاي وب ميتوانند با هم ارتباط داشته باشند. •کامپيوترهاي موجود در وب با کمک استاندارد ارتباطي يا پروتوکل HTTP با هم ارتباط برقرار ميکنند . •نحوه کارکرد وب چگونه است؟ •اطلاعات وب داخل فايل ...

تعداد صفحه: ۴۶ دسته بندی: دانشگاهی

***3 يکي از پديده هاي جديد و تاثير گذار در حيطه اينترنت، وبلاگ مي باشد. در سالهاي اخير اين پديده انقلابي در اينترنت و فرهنگ استفاده از آن به وجود آورده است. دليل اين امر قابليت هائي است که در وبلاگ ها نهفته است.مهمترين قابليت که تفاوت عمده وبلاگ و سايت نيز به حساب مي آيد اين است که ايجاد يک وبلاگ احتياج به تخصص و دانش خاصي ندارد و همين امر باعث شده است که افراد زيادي به وبلاگ ...

تعداد صفحه: ۳۸ دسته بندی: دانشگاهی

***3 مقدمه: تربيت نيروي انساني مورد نياز جوامع در قالب آموزش هاي فني و حرفه اي از اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم مورد توجه بسياري از کشورهاي جهان قرار گرفت، به طوري که توسعه برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي، از اهداف ملي بيشتر کشورها شد و امروزه يکي از شاخص هاي موفقيت هر کشوري، توسعه آن در سه بخش صنعت، کشاورزي و خدمات مي باشد. توسعه اين بخش نيازمند تربيت نيروي انساني ماهر و ...

تعداد صفحه: ۶۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 نياز روز افزون به پويايي کارها ، استفاده از تجهيزاتي مانند تلفن همراه ، پيجرها و ... بواسطه وجود شبکه هاي بي سيم امکان پذير شده است. اگر کاربر يا شرکت يا برنامه کاربردي خواهان آن باشد که داده و اطلاعات مورد نياز خود را به صورت متحرک در هر لحظه در اختيار داشته باشند شبکه هاي بي سيم جواب مناسبي براي آنها ست. ***4 شبکه هاي محلي (LAN ) براي خانه و محيط کار مي توانند به دو صورت ...

تعداد صفحه: ۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

پايان نامه جهت دريافت درجه کارشناسي ارشد روان شناسي باليني ***3 بيان مسئله اختلال بيش فعالي و نقص توجه شايع ترين اختلال رفتاري است که کودکان را مبتلا مي کند راهنماي تشخيصي آماري اختلال رواني(DSM-V) آن را به عنوان الگوي پايدار عدم توجه و تکانشگري شرح مي دهد. و در واقع نوعي اختلال مزمن شديد در تحول رواني است و براي تشخيص آن حد اقل 6 مورد از 9 معيار بي توجهي و يا بيش فعالي-تکانشگري ...

تعداد صفحه: ۹۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 پيشگفتار امروزه در سطحي وسيع مواجه با افرادي هستيم که ناسازگارند،بداخلاق اند،مرتکب جرم و گناه مي شوند،به سازشهاي نامشروع تن در مي دهند،براي حفظ موقعيت کنوني خود هدف را ناديده مي گيرند،رفتارشان ضد اجتماعي است،معاشرت شان بر اساس ضوابط مقبول اجتماع و مذهب نيست،به قول و فعلشان نمي توان اعتماد کرد از آن بابت که بسيار متزلزل و سست بنياد است... در سطح بين المللي و گاهي هم ملي ...

تعداد صفحه: ۳۴ دسته بندی: دانشگاهی

***4 مقدمه با توجه به تعريفي که امروزه از کار آفرِين به عنوان فردي داراي ايده و فکر جديد و از طريق ايجاد يک کسب و کار کسب مثل کار منزل، کسب و کار مجازي ، کسب و کار مغازه يا شرکت که توأم با منابع و مخاطره انگيز مالي و اجتماعي است و با هدف ارائه محصول يا خدمت جديد به بازار ارايه مي نمايد و همين طور نقش به سزايي که اين افراد در نظام کاري يک جامعه دارند توجه بيشتري را به اين مقوله ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***5 مقدمه تقاضاي مداوم براي سبزي هاي تازه و فراورده ها در بازار هاي کشور نشان دهنده عظيم بودن نقش اقتصادي صنعت توليد سبزي وسهم آن در بر آورد کردن عمده رژيم هاي غذايي است متخصصين علم تغذيه معتقدندکه مصرف سبزي وميوه به صورت تازه يافراورده اي ازبروزناراحتيهاي ناشي ازفقرغذايي جلو گيري مي کند.خوشبختانه مصرف سبزي و ميوه به صورت تازه در ايران بسيار رايج است. ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***7 مقدمه ضرورت خود کفائي و عدم وابستگي از لحاظ کشاورزي و دامپروري و يا به عبارتي ديگر تهيه ارزاق عمومي بر هيچ فردي از افراد ديگر پوشيده نيست و هر فرد سليمي با جزئي تفکر و تعقل نمي تواند از قبول آن سرباز زند . به عقيده صاحب نظران ، اولين و ابتدائي ترين شرط لازم و ضروري براي پيشرفت سريع در تمام امور کشور، همانا خود کفا شدن از لحاظ ارزاق عمومي مي باشد و به همين مناسبت است که ...

تعداد صفحه: ۹۸ دسته بندی: دانشگاهی

دوره کارداني رشته مکانيک خودرو ***10 پيشگفتار: کارآفريني: واژه کارآفريني از کلمه فرانسوي Entreprender به معناي "متعهد‌شدن" نشأت گرفته است. بنابراين تعريف واژنامه دانشگاهي و بستر: کارآفريني کسي است که متعهد مي‌شود مخاطره‌هاي يک فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره و تقبل کند. اقتصاد‌دانان نخستين کساني بودند که در نظريه‌هاي اقتصادي خود به تشريح کارآفرين و کارآفريني پرداختند. ژوزف ...

تعداد صفحه: ۴۷ دسته بندی: دانشگاهی

***3 گوجه‌فرنگي گوجه‌فرنگي گياهي است با نام علمي "LYCOPERSISCOM ESCULENTUM" از خانواده سيب زميني "SOLANACEAE" که به نام عمومي "‌TOMATO" در جهان مشهور است‌. ميوه اين گياه که قسمت اصلي آن است به صورت خام يا پخته در سالاد، انواع سس‌ها، سوپ و انواع مواد غذايي به طور وسيع در جهان مورد استفاده قرار مي‌گيرد‌. اکثرا گوجه‌فرنگي را در زماني که به رنگ قرمز است استفاده مي‌کنند و کمتر از ...

تعداد صفحه: ۱۳۲ دسته بندی: دانشگاهی

***3 روند تغييرات اساسي در محيط عصر حاضر : 1- حرکت از جامعه صنعتي بسوي جامعه اطلاعاتي - از تکنولوژي نيروافزا به تکنولوژي دانش افزا 3- از اقتصاد ملي بسوي اقتصاد جهاني 4- تغيير نگرش از کوتاه مدت به بلندمدت 5- از تمرکز به عدم تمرکز 6- از کمک کردن به نهادها به سمت خودياري ***4 روند تغييرات اساسي در محيط عصر حاضر : 7-از دموکراسي نماينده اي به دموکراسي مشارکتي (مشتري گرائي - اعضاء ...

تعداد صفحه: ۲۷ دسته بندی: دانشگاهی

***1 شناسايي عوامل موفقيت 1- عوامل موفقيت کارآفريني (فردي) چيست ؟ پاسخ : دسته اول : عوامل شخصي الف : خود شناسي و خودباوري ب : نوانديشي و نوگرايي ذهني ج : اعتقاد به کسب مهارت و قابليت بيشتر و برتر د : شناخت کامل از عوامل محيط اطراف خود ه : شناخت ضعف ها ي خود و تقويت باورانديشي و : مشخص نمودن اهداف شخصي و تمايلات فردي ف : فراگيري آموزش و تجارب درارتب ...

تعداد صفحه: ۱۰۲ دسته بندی: دانشگاهی

***2 مفاهيم اوليه کسب و کار ***3 کسب وکار چيست؟ به مجموعه فعاليتهايي گفته مي شود که براي ارائه محصولات يا خدمات با رويکردي مالي,تجاري وصنعتي انجام مي پذيرد. انواع کسب وکار: •کسب وکارهاي بزرگ(Business) •کسب وکارهاي کوچک ومتوسط (Small and Medium.B ) •کسب وکار اينترنتي يا مجازي:(Virtual ) E-Business توليد بدون کار خانه ***4 •کسب و کار خانگي (Home Business ) •کسب وکار روستائي(Rural ...

تعداد صفحه: ۲۰ دسته بندی: دانشگاهی

***2 •زنجبيل زَنجِبيل يا زنجفيل يکي از گياهان دارويي است. زنجبيل از گياه زرد رنگ داراي رگه‌هاي بنفش با نام علمي (Zingiber officinale) بدست ميايد. اگرچه معمولا" از زنجبيل به عنوان ريشه آن گياه نام برده مي‌شود ولي در اصل قسمت مورد استفاده گياه ساقه متورم شده زيرزميني آن است که "ريزوم" نام دارد. ***3 پيشينه زنجبيل از زمانهاي دور در چين مورد استفاده بوده وهنوز هم درطب سنتي چين نقش ...

تعداد صفحه: ۲۸ دسته بندی: دانشگاهی

***1 آجر از قديمي ترين مصالح ساختماني است که قدمت آن بنا به عقيده برخي از باستان شناسان به ده هزار سال پيش مي رسد.در ايران بقاياي کوره هاي سفال پزي و آجر پزي در شوش و سيلک کاشان که تاريخ آنها به هزاره چهارم پيش از ميلاد مي رسد پيدا شده است. همچنين نشانه هايي از توليد و مصرف آجر در هندوستان به دست آمده که حاکي از سابقه شش هزار ساله آجر در آن کشور است وازه آجر بابلي و نام خشت هايي ...

تعداد صفحه: ۲۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 پروانه ثبت اختراع و مراحل ثبت آن مقدمه : پروانه ثبت اختراع عبارت اند از يک سند قانوني از طرف دولت به مخزن اعطا مي گردد و به وي حقوق کاملي در رابطه با ساخت بهره برداري و فروش يک اختراع براي سالهاي مشخص واگذار مي نمايد. اين زمان معمولاً بين 4 تا 20 سال است که بستگي به ارزش علمي – تجاري اختراع دارد. ***3 تأليف کتب و مقالات و ساخت فيلم ها ثبت و حفظ اختراعات هدف پروانه ثبت ...

تعداد صفحه: ۴۳ دسته بندی: دانشگاهی

***2 nFrountPage چه کاري مي کند؟ ساخت صفحه هاي تشکيل دهنده يک سايت، فعاليت اجتماعي آن دسته از برنامه نويسان رايانه اي است که اطلاعات جامعي درباره زبان برنامه نويسي HTML -زبان مورد استفاده در ساخت صفحه هاي وب- دارند.اما با استفاده از برنامه FrontPage ديگر ضرورتي ندارد ه با زبان HTML آشنا باشيد.برنامه FrontPage 2000 به جاي شما برنامه نويسي مي کند و به شما امکان مي دهد تا روي عناصر ...

ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت