تعداد 44 فایل PowerPoint درسی و دانشگاهی با قالب آماده دانلود در مورد ارزشیابی تحصیلی با پسوند ppt و pptx در سایت یافت شد که مناسب ارائه تحقیقات و مقالات میباشد.
***3 •اهداف اساسي طرح ارزشيابي توصيفي •بهبود کيفيت فرايند ياددهي- يادگيري •فراهم نمودن زمينه مناسب براي حذف فرهنگ 20 گرايي •تاکيد بر اهداف آموزش و پرورش به جاي تاکيد بر محتواي کتاب ها •فراهم نمودن زمينه مناسب براي حذف حاکميت مطلق امتحانات پاياني در تعيين سرنوشت تحصيلي دانش آموزان •افزايش بهداشت رواني محيط ياد دهي - يادگيري با کاهش فشارهاي رواني ناشي از نظام ارزشيابي موجود ***4 ...
***1 کرنباخ(1963) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و کاربرد اطلاعات به منظور داوری ارزشی در خصوص یک طرح یا برنامه است. فرایند نظامدار مبتنی بر اطلاعات است نه باورها و احساسات تاکید بر استفاده عملی از نتایج ارزشیابی ***2 بیبای(1978) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و تفسیر شواهدی است که منجر به داوری ارزشی می شود و در نهایت به عمل می انجامد. ***3 منظور از نظامدار بودن: اطلاعات باید ...
***3 اصطلاحات و مفاهيم مربوط به ارزشيابي اندازه گيري آزمون آزمودن سنجش ارزشيابي ارزشيابي پيشرفت تحصيلي ***4 ارزشيابي سنتي و کاستي هاي آن vسطحي سنجي vاعتبار و روايي اندک vاندازه گيري کمّي و غير مستقيم vمغالطه ي هدف و وسيله vمغالطه ي جزء و کل vاضطراب امتحان vفشار نهادي براي کسب نمره vايجاد رقابت نا مطلوب vامتحان ابزار تهديد و ارعاب vحذف يا کاهش خلاقيت vتقلّب vايجاد نگرش منفي نسبت ...
***2 توصيفات رفتاري 1-تغيير مشهود در رفتار؛يعني دوري گزيني از خانواده ودوستان نزديک،فقدان علاقه به انجام فعاليتهاي معمول،انرژي پايين،خواب زياد،افت نمره هاي تحصيلي. 2-مسموميت ويااستفاده از داروبراي دو يا چند موقعيت. 3-نوسان خلقي. 4-عدم حضور يا تاخيرمتوالي براي حضوردرمدرسه. 5-تغييرگروه همتاها به گروهي که به طورقابل توجهي در کار مصرف موادهستند. ***3 6-((تصويرخود))ضعيف،توصيف خودبه ...
***3 مقدمه: تربيت نيروي انساني مورد نياز جوامع در قالب آموزش هاي فني و حرفه اي از اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم مورد توجه بسياري از کشورهاي جهان قرار گرفت، به طوري که توسعه برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي، از اهداف ملي بيشتر کشورها شد و امروزه يکي از شاخص هاي موفقيت هر کشوري، توسعه آن در سه بخش صنعت، کشاورزي و خدمات مي باشد. توسعه اين بخش نيازمند تربيت نيروي انساني ماهر و ...
***7 §اهداف کلي آشنائي با تعريف آزمون ، اندازه گيري وارزشيابي در آموزش وپرورش وروانشناسي وانواع آزمونهاي رواني وپرورشي وانواع ارزشيابي پيشرفت تحصيلي ***8 §اهداف دقيق آموزشي فصل اول از دانشجويان انتظار مي رود پس از مطالعه اين فصل اصطلاحات زير را تعريف ،توضيح وبيان نمايند: آزمون، انواع آزمونها، اندازه گيري وارزشيابي وتفاوت آنها،ويژگيهاي ارزشيابي تشخيصي وتکويني وتراکمي، حوزه هاي ...
***4 در حال حاضر حقوق کارکنان رسمی مشمول قانون استخدام کشوری و مقررات استخدامی شرکتهای دولتی بر اساس قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مصوب 13/6/1370 مجلس شورای اسلامی ، آیین نامه اجرایی آن و سایر بخشنامه های صادره بر اساس آن پرداخت می گردد. ***6 lضریب حقوق lدولت هر سال با توجه به شاخص هزینه زندگی ، ضریب حقوق کارکنان را تعیین و ابلاغ می نماید که در سال 1386 ، ضریب حقوق جدول ...
***2 جامعه، نمونه و روشهای نمونه گیری •جامعه اصلی این پژوهش شامل کلیه اساتید تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و واحد کرمانشاه است که در نیمسال دوم سال تحصیلی 84-83 به کار اشتغال داشته اند . این تعداد شامل 240 نفر اساتید دانشگاه آزاد رودهن و 140 نفر اساتید دانشگاه آزاد کرمانشاه بودند. حجم آزمودنیها براساس جدول مورگان ( نادری ، سیف نراقی ، 1381 ، ص 278 ) مشخص شد و در نتیجه ...
***2 آشنایی با مشکلات تحصیلی و آموزشی دانشجویان ***3 ¨افت تحصیلی ¨انصراف، اخراجی یا مشروطی ¨بی علاقگی به رشته ¨عدم آشنایی به قوانین آموزش و انظباطی ¨استاد راهنما ***4 ¨مقابله با مشکلات تحصیلی و آموزشی ¨داشتن جلسه های توجیهی در مورد مقرارات آموزش و تحصیلی ¨راه کارهای موفقیت در رشته تحصیلی ¨آشنایی با سیستم آموزشی و شیوه گرفتن کمک ¨آشنایی با استاد راهنما و داشتن ارتباط مستمر با او ...
***3 ?هدفهاي درس هدف نهايي درس:دانشجويان رشته علوم تربيتي با مطالعه اين درس روشهاي مختلف ارزشيابي آموزشي و چگونگي کاربرد آنها را ياد مي گيرند ***4 ?هدفهاي کلي درس دانشجويان رشته علوم تربيتي پس از مطالعه مطالب اين درس .1با روند تکويني ارزشيابي آموزشي آشنا مي شوند. .2الگوهاي مختلف ارزشيابي را مورد بررسي قرار مي دهند. .3رابطه ارزشيابي را مورد بررسي قرار مي دهند .4رابطه ارزشيابي و ...
***3 •تعاریف ، مفاهیم واهداف ارزشیابی کارکنان . •معیارهای مورد نظر در ارزشیابی کارکنان. •عوامل عینی وذهنی در ارزشیابی کارکنان . •انحرافات در ارزشیابی کارکنان . •کسانی که باید در ارزشیابیها دخالت داشته باشند. •روشهای ارزشیابیکارکنان . •کاربرد ارزشیابی . •تنگناهای ارزشیابی شایستگی کارکنان . ***4 •مقدمه •میزان موفقیت درنیل به اهداف سازمانی در • ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد نیروهای ...
***2 دامنه کاربرد اين استاندارد نحوه ارزشيابي وانعکاس موجودي مواد و کالا در صورتهاي مالي را تشريح مي کند وموارد زير را در بر نمي گيرد: کار در جريان پيشرفت پيمانهاي بلند مدت ابزارهاي مالي پيچيده موجودي گله هاي دام، محصولات کشاورزي، جنگلي ومعدني در مواردي که اين اقلام در صنايع مربوط، به خالص ارزش فروش اندازه گيري مي شود. ***4 موجودي مواد وکالا به داراييهايي اطلاق مي شود که: براي ...
***2 رشته تحصيلي: مهندسي کامپيوتر (نرمافزار) گروه آموزشي: کامپيوتر ***3 جايگاه درس در رشته کامپيوتر دروس پيشنياز مهندسي اينترنت: معماري کامپيوتر – سيستمهاي عامل نوع درس: اختياري تعداد کل ساعات تدريس: 30 تعداد جلسات تدريس: 10 ***4 مفاهيم شبکههاي کامپيوتري •کاربردهاي شبکههاي کامپيوتري • سختافزار شبکه • دستهبن ...
***3 الف) طرح مباحث کلي و بنيادين ب) مراحل تحقيق از آغاز تا انجام ***4 طرح مباحث کلي و بنيادين تحقيق ***5 اهميت و اهداف روش تحقيق نقش پر اهميت روش تحقيق در حل مشکلات و معضلات زندگي انسانها و نيز رشتهها و حوزههاي مختلف تخصصي علوم نقش روش تحقيق در گسترش روزافزون و تراکم نظاممند اطلاعات و دانش بشري. 3- در پرتو روش تحقيق، شناختهاي عاميانه و سطحي يا حسي آدميان به شناخت علمي ...
دوره کارداني رشته مکانيک خودرو ***10 پيشگفتار: کارآفريني: واژه کارآفريني از کلمه فرانسوي Entreprender به معناي "متعهدشدن" نشأت گرفته است. بنابراين تعريف واژنامه دانشگاهي و بستر: کارآفريني کسي است که متعهد ميشود مخاطرههاي يک فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره و تقبل کند. اقتصاددانان نخستين کساني بودند که در نظريههاي اقتصادي خود به تشريح کارآفرين و کارآفريني پرداختند. ژوزف ...
پايان نامه تحصيلي کارشناسي مهندسي کشاورزي ***2 چکيده : نوسانات توليد متأثر از عوامل مختلفي از قبيل تغييرات اقليمي ، آفات و بيماريها ، علفهاي هرز و ... مي باشد . درميان اين عوامل ، نماتد چغندر قند علاوه بر دامنه گسترش بالا بعنوان يکي از مهمترين عوامل محدود کننده کاهش عملکرد در منطقه چناران مي باشد . متأسفانه تکنيک هاي کنترل که تا به حال مورد استفاده قرار گرفته اند، سازگاري و ...
***1 •تعاريف • نظريات • الگوها ***3 تا دهه 1980 سه موج موضوع کارآفريني را به جلو رانده است. موج اول: انتشار کتاب هايي در خصوص 1- زندگي کارآفرينان و تاريخچه شرکت هاي آنها 2- چگونگي ايجاد کسب و کار شخصي 3- شيوه هاي سريع پولدارشدن موج دوم: ارايه رشته هاي آموزشي کارآفريني در مقاطع تحصيلي در حوزه هاي مهندسي و بازرگاني است. موج سوم: افزايش علاقه مندي دولت به تحقيقات درزمينه بنگاه هاي ...
خلاصه پروژه : دراين پروژه ما به بررسي و مقايسه وضعيت تحصيلي بعضي از دانش آموزان رشته ادبيات و علوم انساني درسطح شهرستان کرده ايم که اين بررسي و مقايسه درغالب چند جدول فراواني و نمودار تقديم شما گرديده است دراين پروژه به بررسي معدل دانش آموزن :براي ورود به رشته انساني معدل دانش آموزان درسال دوم دبيرستان مشوق اين دانش آموزان و اينکه چه رشته اي اولين اولويت بوده اگر رشته تحصيل ...
***3 nمعرفي طرح درس : معرفي ، مسايل برنامه ريزي آموزشي و درسي برنامه ريزي آموزشي و درسي (مفاهيم و نظريات) منابع اطلاعات براي برنامه ريزي درسي (مباني برنامه ريزي درسي) اطلاعات درباره جامعه مباني فلسفي برنامه ريزي درسي اطلاعات درباره معرفت و دانش بشري طرح ريزي برنامه هاي درسي انواع طرح هاي برنامه درسي ارزشيابي برنامه هاي درسي . هر کدام از اين فصل ها در هر جلسه با استفاده از روشهاي ...
***2 چکيده اين پژوهش از نوع پژوهش هاي همبستگي و پس رويدادي (علّي) است که به منظور بررسي رابطه سبک اسنادي و عزت نفس در دانشجويان صورت گرفته است. بدين منظور نمونه اي به حجم 50 نفر به صورت تصادفي طبقه اي از بين دانشجويان دانشگاه پيام نور واحد نيشابور انتخاب شدند. سبک اسنادي آزمودني ها به وسيله پرسش نامه سبک اسنادي راتر و عزت نفس آن ها به وسيله پرسش نامه عزت نفس کوپر اسميت مورد ...
***2 •آمارها نشان مي دهند که بسياري از بيماري هاي روحي هستند.البته بيشتر افرادي که به بيماري هاي روحي و رواني دچار هستند از بيماري خود اطلاعي ندارند. •يکي از اين بيماري ها بيش فعالي نام دارد که البته بيشتر در دوران کودکي رايج است ودر نوجواني وجواني کمتر ديده مي شود. •گاهي اوقات والدين اين توانايي آن را ندارند که اين بيماري را تشخيص دهند،بنا بر اين به مشکلاتي از جمله افت تحصيلي و ...
***4 nفصل اول: مراحل فعاليتهاي آموزشي: معرفي مدل عمومي آموزشي هدفهاي دقيق آموزشي از دانشجو انتظار مي رود: ü آموزش را تعريف کند. ü تفاوت بين آموزش رو در روي کلاسي و ساير آموزشها چون آموزش مکاتبهاي را بيان نمايد و راههايي را براي رفع کم وکسرهاي آموزش غير کلاسي پيشنهاد کند. مراحل اصلي مدل عمومي آموزشي را با ذکر مثال توضيح دهد ***5 فصل اول: مراحل فعاليتهاي آموزشي: معرفي مدل ...
***2 کسب دانش و مهارتهاي لازم در زمينه اصول و مباني روان شناسي تربيتي و توانايي تحليل و تفسير مسائل و مشکلات درسي دانش آموزان در محيط آموزشي. کسب توانايي تشخيص علل و عوامل پديدآورنده مسائل و مشکلات تحصيلي ***3 کسب توانايي بررسي و تحليل مسائل و مشکلات تحصيلي دانش آموزان و پيداکردن راه حل براي آنها. 4- آشنا شدن با نظريه ها و قوانين اصول روانشناسي يادگيري و کسب توانايي استفاده از ...
***3 nدهه 1980 سه موج موضوع کارآفريني را به جلو رانده است. موج اول: انتشار کتاب هايي در خصوص 1- زندگي کارآفرينان و تاريخچه شرکت هاي آنها 2- چگونگي ايجاد کسب و کار شخصي 3- شيوه هاي سريع پولدارشدن موج دوم: ارايه رشته هاي آموزشي کارآفريني در مقاطع تحصيلي در حوزه هاي مهندسي و بازرگاني است. موج سوم: افزايش علاقه مندي دولت به تحقيقات درزمينه بنگاه هاي کوچک با هدف تشويق و تحقيق ...
***2 در عصری که هم از اساتید مدیریت تمجید میشود و هم انتقاد، به نظر میرسد مایکل پورتر یکی از معدود کسانی است که هم توانسته خود را به اثبات برساند و هم این که در جهان کسب و کار تقریباً بدون انتقاد باقی بماند. پورتر، از زمان چاپ نخستین کتاب به نام استراتژی رقابتی در سال 1980، به یکی از بزرگترین متفکران استراتژیک تبدیل شد. مایکل پورتر (MICHAEL E. PORTER) در سال ۱۹۴۷ در آمریکا به ...
***4 •تعریف جدول تقسیم کار تعریف : جدول تقسیم کار جدولی است که نشان می دهد کارکنان سازمان در یک مدت معین, چه کارهایی را انجام می دهند و چه مقدار وقت صرف انجام دادن این کارها می کنند . ***5 ¡آگاهی از بار واقعی کار و نحوه توزیع آن در عمل ¡شناخت محلهای تراکم کار از یک طرف و تراکم نیروی انسانی از طرف دیگر ¡آگاهی از تکرارها و تداخلهای وظیفه ای ¡آگاهی از نحوه اختصاص وقت به هر یک از ...
***3 انتخاب موضوع .1موضوع مورد علاقه محقق باشد . ● .2با رشته تحصیلی یا مطالعات محقق مرتبط باشد ● .3به اندازه کافی محدود شود . ● ***4 جستجوی منابع .1کتاب .2نمایه ها .3مجلات عمومی و تخصصی .4مطبوعات .5مقالات علمی .6پایان نامه ها .7صفحات وب ( اینترنت ) ***5 انتخاب روش روش کتابخانه ای فصل اول : کلیات فصل دوم : پیشینه پژوهش فصل سوم : بحث و نتیجه گیری ***6 انتخاب روش روش میدانی ● فصل ...
***2 شناسنامه درسنام درس: کاربرد تکنولوژی آموزشی در آموزش زبان فارسی نام کتاب: کاربرد فناوریهای جدید در آموزش نام مؤلف: دکتر شهناز ذوفن شماره ویرایش: ویرایش اول تابستان 1383 انتشارات: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) تعداد واحد: 2 فصلهای مرجع درس: کل کتاب 8 فصل رشته تحصیلی: کارشناسی ارشد آموزش زبان فارسی گروه آموزشی: علوم تربیتی طراح اسلایدهای خلاصه درس: دکتر داود ...
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته روانشناسی بالینی ***3 بیان مسئله تیاد یک بیماری مزمن است که عوامل گوناگون زیست شناختی، روان شناختی و اجتماعی در آن تاثیر دارند. ولع مصرف نقش مهمی را در پدیده بازگشت پس از درمان و حفظ موقعیت مصرف و وابستگی به مواددارد. در فرایند درمان معتادان، پس از رسیدن به حالت پرهیز، میل شدیدی برای تجربه دوباره اثرات ماده روان گردان دیده می ...
***7 •اهداف تحلیل های بخش آموزش و پرورش و منابع انسانی دارای سه هدف است: 1- استقرار پایگاه اطلاعاتی و الگوی روش شناسی برای بهبود برنامه ریزی توسعه منابع انسانی به صورتی نظام یافته و ***8 •ادامه اهداف تحلیل های بخش آموزش و پرورش و منابع انسانی 2- مشخص نمودن زمینه های نیازمند به تغییر در نظام آموزشی و تعیین محدودیت ها و امکانات و ***11 • تعریف بخش هر بخش دارای مجموعه ای از ویژگی ...
***2 •تحلیل الگوریتم ها 1 . با استفاده ازاستقرای ریاضی نشان دهید زمانی که n توان صحیحی از 2 است جواب رابطه بازگشتی زیربرابرچیست ؟ اگر n = 2 2 اگربرای k>1 ، n = 2 T(n) = 2T(n/2) + n 2 . مرتب سازی درجی می تواند به صورت یک روال بازگشتی بشرح زیر بیان شود . به منظور مرتب کردن A[1..n] ، آرایه A[1...n-1] را بطور بازگشتی مرتب کرده و سپس A(n) را درآرایه مرتب شده A[1..n-1] درج می کنیم . ...
***6 اهداف درسی آشنایی با اصول و مفاهیم تئوری و عملی تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم 2- آشنایی با چگونگی بکارگیری تکنیک های تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم در عمل ***11 مفهوم سازمان •سازمان عبارت است از سیستمی متشکل از اجزای به هم پیوسته و مبتنی بر نظم و انضباط که به منظور دستیابی به هدف های خاصی فعالیت می کند و سازماندهی عبارت است از فراهم آوردن امکانات و وسایل مورد نیاز برای رسیدن به ...
***3 نقشه های استراتژی زیربنای برپایی روش ارزیابی متوازن مرتبط با استراتژی یک سازمان را فراهم میکند. -ساختن نقشه های استراتژی -نقشه استراتژی عبارت است از یک ساختار عمومی برای توصیف استراتژی نقشه های استراتژی به سازمان ها کمک میکنند تا استراتژی خود را به شکلی منسجم یا یکپارچه سیستماتیک مشاهده کنند. ***4 استراتژی گامی است در یک پیوستار استراتژی گامی است در یک پیوستار منطقی که یک ...
***4 توانمند ساختن دانشجویان در ورود به عرصههای تخصصی مهارتی: • کسب مدارج مهارتی شبکهها مانند MCSE, CCNA, CCIE,… • راهبری شبکه در سازمان Network Administrator • طراح معماری شبکه سازمان Networking Architecture Design • مشاور سفارش و خرید تجهیزات شبکه سازمان • رعایت امنیت شبکه سازمان Network Security • برنامهنویسی در محیط شبکه ***5 • مبانی و شرایط تاریخی و اجتماعی فناوری آموزشی ...
***2 هدف اصلی: بررسی اثر بخشی آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس و سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر. ***3 •اهداف فرعی تعیین تأثیر آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش عزت نفس دانشجویان دختر. تعیین تأثیر آموزش گروهی مهارت حل مسأله در افزایش سازگاری اجتماعی دانشجویان دختر ***4 v با توجه به ویژگی های فرضیه و به دنبال سؤالات مطرح شده در پژوهش حاضر، فرضیه های پژوهش را می توان ...
***2 امروزه در آموزش و پرورش به دانش آموز توجه خاصی مبذول می گردد. بیشترین کوشش روانشناسان و علمای آموزش و پرورش برای آن است که دریابند یادگیری چگونه انجام می پذیرند و موانع کلی در فرایند یاددهی– یادگیری چیست و در جهت تسریع و تأثیر بیشتر یادگیری چه اقداماتی باید صورت گیرد. در مورد یادگیری و اینکه چگونه می توان بهتر صورت پذیرد باید هدف آموزشی برای دانش آموز کاملاً مشخص و معلوم ...
***3 •نحوه تدریس ریاضی : •@ تعریف تدریس : تدریس عبارت است از تعامل یا رفتار متقابل معلم و شاگرد ، بر اساس طراحی منظم و هدفدار معلم ،برای ایجاد تغییر در رفتار شاگرد . تدریس مفاهیم مختلف مانند نگرشها ، گرایشها ،باورها ، عادتها و شیوه های رفتار وبه طور کلی انواع تغییراتی راکه می خواهیم در شاگردان ایجاد کنیم، دربر می گیرد .» •به طور کلی معلمان ریاضی موافق هستند که آموزش و یادگیری ...
***2 انواع الگو های برنامه ریزی الگوهای فنی الگوهای غیر فنی الگوهای حد وسط یا میانه ***3 الگوهای فنی الگوهای رویه ای یا مرحله ای (اینکه چه مراحلی باید در برنامه ریزی درسی انجام شود) الگوهای توصیفی (طراحان برنامه درسی باید چه کاری را انجام دهند) الگوهای مفهومی (عناصر طراحی برنامه درسی چه چیزهایی هستند و چه ارتباطی با یکدیگر دارند) ***4 الگوهای مفهومی الگوهای مفهومی برنامه درسی در ...
***1 طرح مسأله در دنیای امروز، دانشگاهها درجهت رشد وتعالی جامعه نقشی کلیدی وحیاتی ایفا می کنند به همین دلیل در بسیاری از جوامع برای گسترش کمی وکیفی مراکز آموزش عالی ، قدم های حساب شده ای برداشته می شود. یکی از مواردی که در جهت توسعه این مراکز اهمیت بسیاردارد ، امکانات رفاهی و در رأس آنها تأمین محل اسکان دانشجویان (خوابگاه) است. اگر « پرورش نیروی انسانی سازنده و متخصص مورد نیاز ...
***2 بیوگرافی رم کولهاس متولد سال ۱۹۴۴ رتردام هلند است. بین سالهای ۱۹۵۲ تا ۱۹۵۶ در اندونزی مقیم بود و سپس به عنوان خبرنگار و فیلم نامه نویس در آمستردام ساکن شد. پس از آن به لندن AAرفت و به تحصیل معماری درمدرسه پرداخت. در سال ۱۹۷۲ با کسب بورس تحصیلی عازم ایالات متحده شد و در آنجا اقامت گزید. ***3 رم کولهاس و چاپ کتاب هذیان نیویورک جاذبه شهر نیویورک وی را بر آن می دارد که درباره ...
***2 ارزیابی عدم قطعیت و روش مدل :چند نظریه و آزمایش این مقاله, شیوه هایی را کشف می کند تا مدل عدم قطعیت را با ارزیابی روش ها و شیوه ها در هم آمیزد. ما یک چهار چوب کلی را شرح می دهیم که شامل شیوه های میانگین دار کردن مدل و چند اندازه گیری است که شرح می دهند آیا روش ها و پیامدهای آنها وابسته به مدل هستند یا نه. تیلور: عداد متغیرهایی که هر پدیده اجتماعی خاص را تعیین می کنند, به ...
***4 * برگزاری جلسه * برگزاری امتحانات نوبت اول از تاریخ 91/10/9 الی 91/10/27 هر روز از ساعت 30: 8 الی 10 صبح، به علت نداشتن مکان مناسب جهت برگزاری امتحانات وکمبود وقت کافی برای مطالعه دانش آموزان، کلاس های درس در طول امتحانات برگزار نشد. * برگزاری کلاس های جبرانی دروس ریاضی ، زبان انگلیسی وعلوم برای دانش آموزان ضعیف روزهای پنجشنبه ***5 تاکید به دبیران جهت طراحی سوالات استاندارد ...
***2 بخش اول روش تدریس در آموزش ریاضی ***3 •نحوه تدریس ریاضی : •@ تعریف تدریس : تدریس عبارت است از تعامل یا رفتار متقابل معلم و شاگرد ، بر اساس طراحی منظم و هدفدار معلم ،برای ایجاد تغییر در رفتار شاگرد . تدریس مفاهیم مختلف مانند نگرشها ، گرایشها ،باورها ، عادتها و شیوه های رفتار وبه طور کلی انواع تغییراتی راکه می خواهیم در شاگردان ایجاد کنیم، دربر می گیرد .» •به طور کلی معلمان ...
***2 برنامه ریزی شامل تعیین هدف و وضع خط مشی تبدیل هدف بصورت برنامه عملیاتی پیش بینی چگونگی اجرای آنها ***3 سنجش وضعیت: تحلیل وضع موجود، شناخت نیازها و الویتها و پیش بینی آنچه که در آینده باید صورت گیرد. برنامه ریزی برنامه: زمان بندی، تخصیص منابع، بودجه بندی، تقسیم وظایف، تفویض مسئولیتها و اختیار تعیین مقررات و قواعد اجرایی اجرا: هدایت اجرایی، سرپرستی، سنجش، پیشرفت عملیات ...