پاورپوینت مدیریت دانش

تعداد صفحات: 55 فرمت فایل: پاورپوینت کد فایل: 590
سال: مشخص نشده مقطع: دانشگاهی دسته بندی: دانشگاهی
قیمت: ۱۳,۷۵۰ تومان
دانلود فایل
کلمات کلیدی: دانش - مدیریت - مدیریت دانش
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت مدیریت دانش

    ***3

    مدیریت دانش – معرفی

    اگر میدانستیم که چه چیزهایی را نمی دانیم ، موفقیتی صد چندان داشتیم .

    دانش می داندکه چه چیزهایی را نمی داند .

    کسی خردمند و بابصیرت است که مطالب مفیدی را بداند نه مطالب زیادی را .

    فناوری با تغییری که در منطق رقابت بوجود می آورد یگر نمی تواند بعنوان منبعی پایدار برای رسیدن به میت رقابتی مطرح باشد .

    دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است .

    عوامل نامعلومی که باعث رشد و افزایش ارزش کالا و خدمات می شوند متنی بردانش اند .

     

    ***4

    دانش برخلاف داده ها و اطلاعات شامل قضاوت نیز می شود .

    دانش دارای قابلیت حرکت در مسیر عکس خود است و به داده تبدیل می شود .( دانش زدایی بدلیل حجیم شدن دانش )

    دلیل ارزشمند بودن دانش ، عملی تر بودنش در مقایسه با داده و عملیات است .

    دانش از اطلاعات و اطلاعات از داده ریشه می گیرد .

    تبدیل اطلاعات به دانش بعهده خود بشر است .

    دانش برخلاف محصولات جدید و کارایی ، می تواند موجب مزیت پایدار باشد .

     

    ***5

    منابع دانش ، تفکرات دارای استعداد نامحدودی برای رشد هستند .

     

    بر خلاف سرمایه های مادی ، ارزش سرمایه ای دانش با استفاده ای که از آن می شود افزایش می یابد .

     

    دسترسی به دانش ارزشمند بوده و ارزش آن با افزایش دسترسی بالا می رود .

     

    عدم انتشار دانش موجب دوباره کاریها و استفاده از راه حلهای تکراری برای مشکلات تکراری است.

     

    فناوری اطلاعات تنها وسیله ای برای تبادل دانش است و سازنده دانش نیست .

     

    ***6

    بزودی دیگر شرکتها نمی توانند انتظار داشته باشند که تولیدات و خدمات که قبلا باعث موفقیت آنها شده بود در آینده نیز زمینه ساز ادامه حیات آنها گردد .

    باید از هوش انسانها استفاده کرد .

    شرکتها بطور روزافزون  برپایه دانسته های خود از یکدیگر فاصله می گیرند .

    سازمان براثر تعامل با محیط خود اطلاعاتی را جذب و آن را به دانش تبدیل می کند .

    پذیرش مبادلات دانش منجر به ظهور راهبردهایی شده که قدرت این بازار را افزایش می دهد .

    تحریفات مانع از جریان دانش می شوند .

     

    ***7

    جستجوگری دانش بخش مهم فعالیت مدیران را تشکیل میدهد و حدود 20 درصد کار مدیران صرف جستجو برای کسب دانش و پاسخ به درخواست آن می شود .

    مدیران 3/2 دانش خود را از طریق تلفن و گفتگوی رودررو بدست آورده و تنها 3/1 را با مراجعه به اسناد و مدارک بدست می آورند .

    مهمترین عامل ناکارآیی مدیریت دانش ، روشن نبودن شیوه پرداخت به افرادی بوده که عرضه کننده دانش خود هستند .

    خط تولید انسانی در مقایسه با خط تولید روباتها بازدهی بیشتر داشته است .

    مدیریت دانش ، پیش از پرداختن به “صلاحیت های محوری“ ، “سازمان یادگیر“ ، “سامانه های هوشمند” ، و “تمرکز راهبردی “ مطرح می باشد .

     

    ***8

    برای کسب موفقیت در اقتصاد دنیای کنونی و آتی ، به چیز ی بیش از دستیابی اتفاقی و ناآگاهانه به دانشی یکپارچه نیاز دارند .

    قدرت کنونی دانش برای سازماندهی ، گزینش ، مطالعه و داوریها ، عمدتا از باورها و اعتقادات سرچشمه می گیرند نه از اطلاعات و منطق .

    هنوز با مدیریت ارزش افزوده اطلاعات و دانش شرکتهای خود آشنا نیستیم .

    مدیران به بصیرت بیش از اطلاعات نیاز دارند .

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت مدیریت دانش

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی پاورپوینت مدیریت دانش, تحقیق در مورد پاورپوینت مدیریت دانش, پاورپوینت دانشگاهی پاورپوینت مدیریت دانش, مقاله در مورد پاورپوینت مدیریت دانش, پاورپوینت پایان نامه پاورپوینت مدیریت دانش, دانلود پاورپوینت پاورپوینت مدیریت دانش, دانلود نمونه پاورپوینت پاورپوینت مدیریت دانش, پاورپوینت آماده درسی پاورپوینت مدیریت دانش, پاورپوینت آماده دانشگاهی پاورپوینت مدیریت دانش, دانلود قالب پاورپوینت پاورپوینت مدیریت دانش, پاورپوینت با موضوع پاورپوینت مدیریت دانش ، موضوع انشا در مورد پاورپوینت مدیریت دانش
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت