پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال

تعداد صفحات: 26 فرمت فایل: پاورپوینت کد فایل: 2196
سال: 1391 مقطع: دانشگاهی دسته بندی: دانشگاهی
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال

    ***3

    معرفی محصول:معرفی محصول:

     

    خلاصه طرح :

    در این طرح به بررسی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

     

    ***4

    مواد قندی طبیعی

    قند ها یا ساکاریدها ، ساده‌ترین کربوهیدراتها  هستند. قندها به قندهای ساده یا مونوساکاریدها ، دی‌ساکاریدها و پلی‌ساکاریدها طبقه ‌بندی می‌شوند. اکثر قندها در طبیعت وجود دارند. بعضی از آنها ساختار بدن سلولهای زنده را تشکیل می‌دهند و برخی طبیعت را می‌سازند. با مواد قندی موجود در طبیعت آشنا می‌شویم.

     

    ***6

    مونوساکارید ها

    فرمول ساده یا تجربی برای همه قندها است.

    گلوکز

    جزء تک قندی‌هاست. گلوکز، قند خون یا قند انگور (گلایکیس در فرهنگ یونانی به معنی شیرین) که به دکستوز موسوم است، یک پنتاهیدروکسی هگزانال است و در خانواده آلدوزهگزوزها جای دارد. گلوکز به صورت طبیعی در بسیاری از میوه‌ها و گیاهان و با غلظتی در گستره 0.08% تا 0.1% در خون انسان وجود دارد.

     

    ایزومر کتوهگزوزی گلوکز ، فروکتوز می‌باشد. فروکتوز ، شیرین‌ترین قند طبیعی است. فروکتوز نیز در بسیاری از میوه‌ها و در عسل وجود دارد. فروکتوز در فرهنگ لاتین به معنی میوه است.

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال, تحقیق در مورد پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال, پاورپوینت دانشگاهی پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال, مقاله در مورد پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال, پاورپوینت پایان نامه پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال, دانلود پاورپوینت پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال, دانلود نمونه پاورپوینت پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال, پاورپوینت آماده درسی پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال, پاورپوینت آماده دانشگاهی پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال, دانلود قالب پاورپوینت پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال, پاورپوینت با موضوع پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال ، موضوع انشا در مورد پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت