پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions

تعداد صفحات: 19 فرمت فایل: پاورپوینت کد فایل: 1435
سال: مشخص نشده مقطع: دانشگاهی دسته بندی: دانشگاهی
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions

    ***2

     

    بیان مسئله

    •رشد و گسترس استفاده از فن آوری های مبتنی بر تلفن همراه، بویژه کارت اعتباری تلفن همراه mobile credit card  بعنوان یکی از جدیدترین ابزارهای بانکی، فرصت های بیشماری را جهت نوآوری برای بانک ها فراهم آورده است.

    •کارت اعتباری تلفن همراه، یک روش پرداخت است که بموجب آن، مشتریان بانک ها وجوه ناشی از خرید و فروش کالاها و خدمات را بصورت اعتباری و از طریق تلفن همراه خود انجام می دهند.

    •علیرغم معرفی این خدمت به مشتریان بانک های و موسسات بانکی اسلامی چون Hong Leong Bank و Bank Bumiputra Bhd. در کشور مالزی از سال 2005، این خدمت هنوز به اندازه کافی مورد توجه مشتریان واقع نشده و یا کاربرد آن کمتر از حد انتظار بوده است.

    •بنابراین، بررسی عوامل موثر بر ترغیب مشتریان بانک های مالزی جهت استفاده از خدمت مذکور بمنظور ایجاد و حفظ قابلیت رقابت بانک های کشور مالزی با سایر بانک ها ضروری بنظر می رسد.

     

    ***3

    اهمیت و ضرورت تحقیق

    الف) از منظر مشتریان:

    •برقراری امکان خرید بصورت بدون سیم “wireless” و با انعطاف زیاد

    •امنیت بیشتر نسبت به روش های سنتی پرداخت (با توجه به تجهیز آن به شماره شناسایی فردی PIN)

    ب) از منظر بانک ها و موسسات بانکی:

    •سلاح رقابتی جدید در مقایسه با سایر بانک ها

    •کمک به بانک های تجاری جهت سیستم های کارت اعتباری تلفن همراهی که بیشتر مورد اقبال مشتریان قرار گرفته اند

    •کمک به نحوه ارائه خدمات مذکور به مشتریان بالقوه بانک ها

     

    ***4

    بررسی پیشینه تحقیق

    •این مطالعه، از (مدل پذیرش فن آوری) Technology Acceptance Model (TAM) در محیط کارت اعتباری تلفن همراه بهره می برد.

    •مدل مذکور، روابط بین مولفه هایی چون ادراک مفید بودن perceived usefulness (PU) (Davis1، 1989) سهولت کاربرد perceived ease of use (PEOU) (Davis1، 1989)، قابل اطمینان بودن perceived credibility (PC) (Wang2و دیگران، 2003)، میزان اطلاعات درخصوص کارت اعتباری تلفن همراه amount of information on mobile credit card (AIMC) (Pikkarainen3 و دیگران، 2004) از یکسو، و میزان تمایل به استفاده usage intentions (USINT) از آن را، از سوی دیگر، تبیین می کند. 

  • فهرست و منابع پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    1 Davis, F.D. (1989), “Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology”, MIS Quarterly, Vol. 13 No. 3, pp. 319-40.

    2 Wang, Y.S., Wang, Y.M., Lin, H.H. and Tang, T.I. (2003), “Determinants of user acceptance of internet banking: an empirical study”, International Journal of Service Industry Management, Vol. 14 No. 5, pp. 501-19.

    3 Pikkarainen, T., Pikkarainen K., Karjaluoto, H. and Pahnila, S. (2004), “Consumer acceptance of online  banking: an extension of the technology acceptance model”, Internet Research, Vol. 14 No. 3, pp. 224-35.

    4 Guriting, P. and Ndubisi, N.O. (2006), “Borneo online banking: evaluating customer perceptions and behavioral intention”, Management Research News, Vol. 29 Nos 1/2, pp. 6-15

    5 Amin, H., Muhammad, M.Z., Hamid, M.R.A. and Lada, S. (2006), “Explaining intention to use SMS banking among Bank Islam Malaysia Berhad (BIMB) customers: is gender a good indicator?”, Proceeding of IBBC, Vol. 2, pp. 92-101.

    6 Kleijnen, M., Wetzels, M. and de Ruyter, K. (2004), “Consumer acceptance of wireless finance”, Journal of Financial Services Marketing, Vol. 8 No. 3, pp. 206-17.

    7 Ramayah, T., Jantan, M., Noor, M.N.M. and Ling, K.P. (2003), “Receptiveness internet banking by Malaysian consumers”, Asian Academy of Management Journal, Vol. I No. 2, pp. 1-29

    8 Luarn, P. and Lin, H.H. (2005), “Toward an understanding of the behavioral intention to use mobile banking”, Computers in human behavior, Vol. 21 No. 6, pp. 873-91.

    9 Warrington, T.B., Abgrab, N.J. and Caldwell, H.M. (2000), “Building trust to develop advantage in e-business relationship”, Competitiveness Review, Vol. 10 No. 2, pp. 160-8.

    10 Hoffman, D.L., Novak, T.P. and Peralta, M. (1999), “Building customer trust online”, Communications of the ACM, Vol. 42 No. 4, pp. 80-5.

پاورپوینت درسی پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions, تحقیق در مورد پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions, پاورپوینت دانشگاهی پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions, مقاله در مورد پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions, پاورپوینت پایان نامه پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions, دانلود پاورپوینت پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions, دانلود نمونه پاورپوینت پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions, پاورپوینت آماده درسی پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions, پاورپوینت آماده دانشگاهی پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions, دانلود قالب پاورپوینت پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions, پاورپوینت با موضوع پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions ، موضوع انشا در مورد پاورپوینت روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر بکاربرد کارت اعتباری تلفن همراه An analysis of mobile credit card usage intentions
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت