پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت

تعداد صفحات: 36 فرمت فایل: پاورپوینت کد فایل: 1313
سال: مشخص نشده مقطع: دانشگاهی دسته بندی: دانشگاهی
قیمت: ۹,۰۰۰ تومان
دانلود فایل
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت

    ***2

    تعریف ساده تجارت الکترونیک (E-Commerce): به عملیات خرید و فروش اطلاعات، کالا و خدمات از طریق شبکه های رایانه ای، اینترنت وWWW  گفته می شود.

    تعریف کاملتر: استفاده از رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات که باعث سادگی انتقال داده‌ها بین دو طرف یک معامله تجاری می‌شود.

     

    ***4

    •کلیه عملیات تجارت سنتی فیزیکی است و حضور دو طرف معامله لازم است.

    •در تجارت الکترونیکی حداقل یکی از عوامل معامله دیجیتالی است.

    •عوامل کالا، پرداخت و تحویل کالا میتوانند فیزیکی یا دیجیتالی باشند.

    •مشتری از طریق وب کلیه اقدامات خرید را انجام می دهد.

     

    ***5

    مزیتهای تجارت الکترونیکی

    کاهش هزینه واسطه‌ها: خرید از طریق تجارت الکترونیک باعث کم شدن واسطه‌ها و ارزان شدن قیمت کالا می‌شود. بخصوص خدمات بیمه، بهداشت، سرویسهای مالی کاهش می‌یابند.

    کیفیت مدیریت را بالا می‌برد: مدیریت درست خط تولید، مدیریت زنجیره تولید تا فروش و سایر اعمال مدیریت را ارتقاء می‌دهد.

    رقابت را افزایش می‌دهد، قیمتها را واقعیتر می‌کند و وسعت بازار را زیاد می‌نماید: تجارت الکترونیک باعث می‌شود فروشندگان و خریداران با اطلاعات زیادی که بدست می‌آورد بیشتر تجارت کنند و وضع بازار رونق بیشتری خواهد داشت.

    انتخاب، راحتی و اعتماد  مشتری بیشتر می‌شود: اعتماد مشتری که زیاد شود راحتی وقدرت انتخاب بیشتری پیدا خواهد کرد و در نتیجه بازار رونق بهتری پیدا خواهد کرد.

     

    ***6

    •بعضی از منافع تجارت الکترونیکی (1)

    •: سایتهای تجارت الکترونیکی در 24 ساعت شبانه‌روز و در 7 روز هفته در دسترس می‌باشند

    •کاهش هزینها‌های داخلی: حذف واسطه‌ها، ارتباط غیر مستقیم با مشتری از طریق پست الکترونیکی بجای حضور و ارتباط مستقیم، توزیع اطلاعات کالا بر روی شبکه بجای تولید کاتالوگهای گرانقیمت.

    •کاهش هزینه‌های پرداخت: پرداخت الکترونیکی گاها تا 100 برابر ارزانتر از پرداخت سنتی است!

    •افزایش سرعت مراحل فروش: شرکتهای تجارت الکترونیکی نقدینگی خود را سریعتر از خرده‌فروشان دریافت می‌کنند و بسرعت کالا را توزیع می‌کنند.

    •کاهش خطا: مراحل خودکار در خرید و فروش و عملیات تجاری باعث کاهش خطا در مراحل مختلف نسبت به روش سنتی می‌شوند.

     

    ***7

    •بعضی از منافع تجارت الکترونیکی (2)

    •دسترسی به کاربران اینترنت: دسترسی به 1/1 میلیارد مشترک اینترنت که در حال افزایش نیز است.

    •فضای نامحدود قفسه‌ها: شرکتهای تجارت الکترونیک می‌توانند بصورت نامحدودی کالا در قفسه‌های فروشگاه خود قرار دهند!

    •حضور در همه جای جهان: شرکتهای تجارت الکترونیکی می‌توانند در میان تمام مردم جهان حضور داشته باشند.

    •به هنگام بودن: به هنگام بودن اطلاعات فروشگاه‌های الکترونیکی برای مشتریان.

     

    ***8

    •بعضی از منافع تجارت الکترونیکی (3)

    •افزایش رشد تجارت: امکان تجارت بسیاری از افراد عادی در جامعه فراهم می‌شود.

    •افزایش فروش، درآمد و سرمایه‌گذاری: دسترسی آسان به اطلاعات و بستر لازم برای سرمایه گذاری بیشتر که افزایش فروش و درآمد را موجب می شود.

    •افزایش سطح رفاه زندگی مردم: تجارت الکترونیکی باعث راحتی زندگی مردم می‌شود.

    •کمک به منابع انرژی و محیط زیست: کم شدن رفت و آمدهای شهری باعث حفظ محیط زیست می‌شود. 

  • فهرست و منابع پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت, تحقیق در مورد پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت, پاورپوینت دانشگاهی پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت, مقاله در مورد پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت, پاورپوینت پایان نامه پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت, دانلود پاورپوینت پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت, دانلود نمونه پاورپوینت پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت, پاورپوینت آماده درسی پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت, پاورپوینت آماده دانشگاهی پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت, دانلود قالب پاورپوینت پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت, پاورپوینت با موضوع پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت ، موضوع انشا در مورد پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت