***4
امروزه با وجود مشغله های فراوان، مردم به دنبال راه هایی برای کاهش اتلاف وقت هستند .یکی از این گونه موارد خرید مایحتاج زندگی است . لذا ما برآنیم
تا با مکانیزه کردن عمل خرید به صورت اینترنتی گامی در این جهت برداریم
***5
مشکلات انجام عملیات خرید از یک مرکز خرید (به طور معمول):
صرف وقت وهزینه برای رفت وآمد ونیز انتخاب کالا وخرید اجناس.
حمل اجناس خریداری شده.
ازدحام جمعیت در فروشگاه در زمانهای پر فروش سا ل.
حمل پول به صورت نقدی.
عدم امنیت.
محدودیت زمانی برای خرید.
***6
هدف پروژه:
خریدار بدون حضور در مرکز خرید و در هر ساعت از شبانه
روز از طریق اینترنت وسایت مربوط به فروشگاه بتواند جنس
مورد نظر خود را انتخاب وخریداری نماید.
***7
•ارائه راه حل:
•طراحی یک سایت برای فروشگاه که شامل موارد زیر باشد:
•لیستی از اجناس فروشگاه به همراه قیمت ،مارک کالا، جنس ، تصویری از جنس مربوطه و مشخصات
دیگرآن. [شامل :معرفی بیشتر کالا ، تعداد + هزینه ارسا ل ، انتخاب ]
•بخش عضوگیری برای مشتریان دایمی شامل: ارائه مشخصات فردی ، معرفی ضامن معتبر.
•ارائه تسهیلات برای اعضا از قبیل تقسیط هزینه و ارسال تبلیغات اجناس مرکز به آدرس الکترونیکی اعضا .
•پرداخت وجه از طریق انتقال وجه از حساب خریدار به حساب فروشگاه .
•پس از تایید دریافت وجه ،صدور فاکتور و ارسال اجناس توسط پیک به آدرس خریدار و تایید فاکتور
توسط خریدار ونیز دریافت رسید از پیک .
ارتباط مستقیم کاربران با مدیر مرکز و ارائه پیشنهادات وانتقادات از طریق آدرس الکترونیکی